0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εκτός από ρομποτική (που μπορεί να μην υπάρχουν ακόμη υλικά σε πολλά σχολεία - ειδικά Δημοτικά), ενδιαφέρουν έχουν και οι όμιλοι Πνευματικών Παιχνιδιών (πχ Σκάκι) και σχολικής Εφημερίδας.Δεν ξέρω αν υπάρχει αναπληρωτής που δεν έχει όμιλο.
Πολλή ενδιαφέρουσα η ρομποτική αλλά πόσοι είναι αυτοί που έχουν τις γνώσεις να τη διδάξουν;
Άρα τα προγράμματα καταργούνται;
Τι να πρωτοκάνουν παιδιά και εκπαιδευτικοί;
Και να που το μπάχαλο και η τρικυμία εν κρανίω στο μαρούσι ΞΑΝΑχτυπά !
[...] Οι όμιλοι θεωρώ ότι πριμοδοτούνται γιατί παρουσιάζονται σαν καινοτομία, γιατί υπάρχουν και στα πειραματικά, γιατί η λέξη όμιλος παραπέμπει σε μια κάστα παιδιών επιλεγμένη που κάνει κάτι ουαου το απόγευμα με τον πολύ ουαου καθηγητη που δεν ειναι τεμπέλης αλλά ειναι άριστος και έχει μια κλειστή λέσχη εκλεκτών που κάθε γονιός θέλει να συμμετέχει το παιδί του. Το όμιλος ακούγεται ψαγμένο (όμιλος ρομποτικής, όμιλος σκακιού, τετοια ωραία πράγματα, κουλτουριάρικα, όχι ας πούμε σαν πρόγραμμα με λαχανόκηπο ή θερμοκήπιο που ειναι πιο μπας κλας (ναι το έχω ακούσει αυτό από γονείς). Είναι καθαρα μάρκετινγκ. Rebranding για κάτι που υπήρχε για να φανεί ότι τώρα στα σχολεία έρχεται η καινοτομία ενώ πριν ήταν γεμάτα άπλυτους συριζαίους που θα έκαναν τα παιδιά μας χίπηδες από κάμπινγκ στην Αμοργο.
Α, βέβαια και μπορείς να κάνεις θερμοκήπιο σούπερ ουάου first class και να το συνδυάσεις με τη ρομποτική, κατασκευάζοντας drones με μορφή μέλισσας για τεχνητή επικονίαση, όπως κάνουν οι Γιαπωνέζοι!
Θέλουν προγράμματα με φυτώρια, όπου αντί για μπρόκολα και κολοκύθια να φύονται και να καλλιεργούνται νέοι Αϊνστάιν!Να δούμε που θα χωρέσουν όλα αυτά τα σούπερ μυαλά που θα φυτρώσουν με τις νέες κενοτομίες (με ε).