0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι Ρομα δυστυχώς έχουν αποδειχτεί πολύ αρνητικοί σε μια υποτυπώδη ενσωμάτωση τους έστω στην εκπαιδευτική διαδικασια. Ο ρόλος του σχολείου στην περίπτωση αυτή (και όχι μόνο) είναι κοινωνικός. Το τι θα μάθει, είναι δευτερεύον. Μακάρι να φοιτήσει και να ενταχθεί κάπως σε κάποιες παρέες και κάποια ρουτίνα και να υπάρξει διάθεση για βοήθεια.
Αυτη η αρνηση πρεπει να ερευνηθει και να δουλευτει…..Μετα παμε στο επομενο επιπεδοΒεβαια, οταν ζουν σε αθλιες συνθηκες (παραγκες, χωρις νερο, χωρις ρευμα, φτωχει) το σχολειο ερχεται δευτερο και τριτο….. προεχει η καλυψη βασικωνα αναγκων
Η ένταξη στο σχολείο κανονικά θα ήταν ένα βήμα. Βέβαια πώς να ενταχθούν σε σχολεία με συμμαθητές με τελείως διαφορετικές προσλαμβάνουσες; Αυτή η χύμα δήθεν συμπερίληψη, χωρίς σχεδιασμό και χωρίς υποστήριξη, τελικά στοχοποιεί τα ευάλωτα άτομα ενώ υποτίθεται ότι στοχευει στην αποδοχή τους, και αυτό δεν ισχύει μόνο για τους Ρομά.
Τα κορίτσια 20 χρόνων ήταν δηλαδή πλέον γεροντοκόρες; Θα τρελαθώ! Δηλαδή ήταν κοινωνικό πείραμα; Μήπως ξέρεις πού θα βρούμε αυτή την έρευνα;