0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ε, εντάξει κακά τα ψέματα αν δεν τη διαβάζουν τη γραμματική μόνο με τιε ασκήσεις δε μαθαίνεται! απλά το θέμα είναι ότι τα δικά μου τεμπελιάζουν και δε διαβάζουνε γι'αυτό δε ξέρω τι να κάνω..
τότε τί μας ρωτάει πώς τα διδάσκουμε αφού από την αρχή γνωρίζει ποιο είναι το καλύτερο για εκείνη ;;μια ιδέα είπαμε ότι τα 3 κλείνονται με βάση το ίημι και το δίδωμι μόνο του ,εγώ φταίω που είπα μία ιδέα ώχουυυυυυυ
Παιδιά, οι αναφορικές που λειτουργούν ως υποκείμενα, αντικείμενα κ.τλ. θεωρούνται προσθετικές;Γίνεται μια διάκριση των ονοματικών σε προσθετικές και προσδιοριστικές, γι' αυτό ρωτάω.
Επίσης, πάλι σε σχέση με τις αναφορικές, ας πούμε το παράδειγμα: Ορώ γαρ πολλούς μεν ιδιώτας, οί πάνυ πολλά έχοντες χρήματα ούτω πένεσθαι ηγούνται ώστε πάντα μεν πόνον, πάντα μεν κίνδυνον υποδύονταιΗ αναφορική είναι ονοματική που προσδιορίζει το "ιδιώτας" σε θέση ομοιόπτωτου προσδιορισμού;