0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
"Η εισήγηση της Δ.Π.Ε. Α' Αθήνας για τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων στην Ειδική και τη Γενική Αγωγή" (Τάκης Ρουμπής).Οργανικές πληροφορικής στην ειδική αγωγή καμία;
Αν συσταθούν οργανικές στους νηπιαγωγούς (λόγω δίχρονης προσχολικής), για τι αριθμό μιλάμε;
Με το καλημέρα... και στην πρώτη διεύθυνση έχουμε πρόταση 20 θέσεων για ειδικότητες για ειδικη.... 8 χρόνια γιατί;;;;;
Γιατί όταν υπάρχουν οργανικές, αυξάνονται κι οι απαιτήσεις για διορισμούς. Όταν δεν υπάρχουν, οι απαιτήσεις είναι πρώτα για ίδρυση και μετά για διορισμούς.
Για όσους πιστεύουν στον Santa - όσους νομίζουν ότι ασχολείται κανείς με τις οργανικές της πλέμπας, να θυμίσω με τι πραγματικά ασχολούνται:https://e-wall.net/50057/o-pierakakakis-gia-monimous-diorismous-kai-tis-metarrythmiseis-stin-paideia/?no_cache=1703417661&fbclid=IwAR34W5rK9epkpZJApVmXf5oTNL0W0hhfjIFtOxl_rYOZX0Tgzy-1BckzAh8Χαρούμενο 2024 με ειρήνη, υγεία και αγώνες > 0
Γιατί στην πρωτοβάθμια, πέραν των εργαστηρίων δεξιοτήτων, της γραμματειακής υποστήριξης και του ολοημέρου, δεν υπάρχει Β και Γ ανάθεση. Επίσης, στην πρωτοβάθμια, η συντριπτική πλειοψηφία των ΠΕ60 και ΠΕ70 ταυτίζεται με ένα και μοναδικό τμήμα (την "τάξη" τους), στο οποίο συμπληρώνουν οι ΠΕ70 20 ώρες από το υποχρεωτικό τους ωράριο. Οι υπόλοιπες είναι είτε γραμματειακή, είτε ολοήμερο, είτε κάποιο μάθημα σε άλλο τμήμα (από άλλον ΠΕ70 που έχει 21 ώρες υποχρεωτικό ωράριο κι έχει να "δώσει" ώρες και να συμπληρώσει ο ίδιος με ολοήμερο ή ενισχυτική διδασκαλία). Αντίστοιχα οι ειδικότητες, συνήθως αναλαμβάνουν όλο το σχολείο στο οποίο έχουν οργανική και μετά ανάλογα την ειδικότητα, αν δεν έχουν ήδη συμπληρώσει το υποχρεωτικό τους ωράριο, παίρνουν γραμματειακή υποστήριξη, εργαστήρια δεξιοτήτων, ολοήμερο ή πάνε και σε άλλα σχολεία να κάνουν το μάθημα της ειδικότητας τους.
Τι σχέση έχουν όλα αυτά; Γιατί και στην Αθμια ανα 20 ώρες ελλείμματος μαθήματος σε μια ομάδα σχολείων να μην προέκυπτε ένα κενό μετάθεσης/διορισμού, όπως γίνεται και στην Βθμια;