*

Αποστολέας Θέμα: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )  (Αναγνώστηκε 33141 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1725
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #154 στις: Δεκέμβριος 28, 2023, 10:50:13 μμ »
Και δηλαδή πώς θα γίνει να μην ισχύουν και τα 2; Θα πάρει ένας μετάθεση γιατί έχουμε 5 σχολεία που έχουν από 4 ώρες κενό και μετά δε θα πάρει ποτέ οριστική τοποθέτηση; Θα μείνει για πάντα στη διάθεση;
Κι ομως ετσι ειναι. Εστω μια δδε με 2 ομαδες ομορων σχολειων και καθεμια εχει απο 10 σχολεια.
Εστω οτι ψαχνουμε ελλειμ/πλεον φιλολογων.
ΠΧ
1η ομαδα: εστω οτι σε καθενα απο τα 10 σχολεια εχουμε μηδενικο αποτελεσμα στους πε02.
2η ομαδα: εστω οτι σε καθενα απο τα 10 σχολεια υπαρχει ενα -2 στους πε02. Τοτε θα εχουμε -2 επι 10 σχολεια= -20 (1 ελλειμμα) και στον τελικο πινακα Γ που θα σταλει στο υπουργειο για μεταθεσεις θα εχουμε ενα 1 ελλειμμα. Θα παρει μεταθεση ενας συναδελφος που θα περιμενει να τοποθετηθει οργανικα σε καποιο σχολειο και θα δει οτι θα  πρεπει να υπηρετησει σε 10 σχολεια !! (φυσικα δε θα γινει αυτο αφου υπαρχει ο περιορισμος των 5 σχολειων). Αλλωστε το εχουμε δει πολλακις αυτο το φαινομενο δηλ να παιρνουν μεταθεση συναδελφοι και να παραμενουν μεχρι τη συνταξη στη διαθεση.
Ουσιαστικα καπου εδω βρισκεται και η βασικη αιτια δηλ η αναγκαιοτητα αποφυγης τετοιων κατακερματισμων στα δημοτικα σχολεια για αυτονοητους λογους (που ορθα εξηγησες σε προηγ ποστ), του διαφορετικου τροπου υπολογισμου μεταξυ δδε και δπε

Αξιζει να θυμηθουμε και 2 μηνυματα patrea που ηταν σχετικα με το ζητημα δημιουργιας οργαν θεσεων πρωτοβ και δευετροβ, εστω κι αν δεν  ηταν απαντησεις στο ερωτημα  "ποια ειναι η αιτια του διαφορετικου τροπου υπολογισμου"
https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081765#msg1081765
https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1114333#msg1114333
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 28, 2023, 11:00:29 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:14:55 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1725
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #155 στις: Δεκέμβριος 28, 2023, 10:52:19 μμ »
12 ώρες Α Ανάθεσης σε σχολείο είναι για να βγει κενό για οριστική τοποθέτηση σε σχολείο. Κενό για μετάθεση/διορισμό βγαίνει με 20 ώρες Α Ανάθεσης σε ομάδα σχολείων. βγαινει και με -12 κενο
Αυτά για τη Βθμια.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #156 στις: Δεκέμβριος 29, 2023, 12:53:21 πμ »
Και με -12 μπορει να βγει κενο σε μια ομαδα ομορων σχολειων (δεν αναφερομαι σε -12 σε ενα συγκεκριμενο σχολειο , αλλα σε ολα τα σχολεια της καθε ομαδας),

Εννοείς κενό μετάθεσης/διορισμού ή κενό οριστικής τοποθέτησης; Και που θα σε τοποθετήσουν οριστικά όταν οι 12 ώρες είναι μοιρασμένες π.χ. σε  10 σχολεία;

Αν για παραδειγμα σε μια δδε εχουμε 2 ομαδες ομορων σχολειων με πχ 10 σχολεια σε καθε ομαδα τοτε θα γινει προσθαφαιρεση ελλειμ/πλεονσματων ενος κλαδου και για τα 10 σχολεια καθε ομαδας (πινακες Β) . Αν στην 1η ομαδα βγει (μετα την προσθαιφαιρεση των 10 σχολειων) -31 ωρες και στην 2η ομαδα +12 τοτε στον τελικο πινακα Γ, όπου θα καταγραφουν τα τελικα πλεονασματα/ελλειμματα που θα δοθουν για μεταθεσεις/διορισμους,  θα εχουμε: 1η ομαδα= 1 ελλειμμα (διοτι -20=1 ελλειμμα και το υπολοιπο -11 δεν αρκει για να δημιουργησει ενα ακομα ελλειμμα, αφου χρειαζονται 12 ωρες υπολοιπο) και 2η ομαδα= το +12 δινει 1 πλεονασμα. Αρα στον πινακα Γ θα εχουμε 1 πλεονασμα- 1 ελλειμμα=μηδεν ελλειμ/πλεον. Στους πινακες Β τα τελικα αθροισματα ειναι σε ωρες, ενω στον πινακα Γ (που παει στο υπουργειο) τα τελικα συνολα ειναι σε άτομα.

Εγώ από αυτό το παράδειγμα κατάλαβα ότι βγαίνει ένα κενό για -31 ώρες στην 1η ομάδα και ένα πλεόνασμα για +12 ώρες στην 2η ομάδα, άρα σύνολο 0 και (εφόσον δεν υπάρχουν άλλες ομάδες με κενά) η περιοχή δε δίνει μετάθεση/διορισμό.

Αρα βγαινει και με 12 κενο σε επιπεδο ομαδας σχολειων (στη δευτεροβαθμια)

Αυτό πως προκύπτει από το παράδειγμά σου;; Δηλαδή αν από όλες τις ομάδες στο τέλος προέκυπταν -12 ώρες, αυτό θα σήμαινε 1 κενό στην περιοχή για μετάθεση/διορισμό;;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1725
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #157 στις: Δεκέμβριος 29, 2023, 09:52:40 πμ »
Εννοείς κενό μετάθεσης/διορισμού ή κενό οριστικής τοποθέτησης;  Και που θα σε τοποθετήσουν οριστικά όταν οι 12 ώρες είναι μοιρασμένες π.χ. σε  10 σχολεία;

Εννοω κενο μεταθεσης.
Εντος γεναρη (ή αρχες φλεβαρη) θα στειλει το ΥΠΑΙΘΑ εγκυκλιο προς τα πυσδε, για να υπολογισουν οργανικα κενα για μεταθεσεις/διορισμους σε επιπεδο περιοχης μεταθεσης.
Το καθε σχολειο (ΠΧ ΣΧΟΛΕΙΟ Α της 1ης ομαδας ομορων σχολειων) θα στειλει στο πυσδε, ενοψει του σχολ ετους 2024-25,  τον ΠΙΝΑΚΑ Α οπου θα γραφει πχ -12 στους φιλολογους. Στη διαδικασια αυτη δηλ για τον υπολογισμο κενων για μεταθεσεις, το -12 δε σημαινει οργανικο κενο για οριστικη τοποθετηση εκπαιδευτκου αφου η διαδικασια αυτη θα γινει τοπικα απο τα πυσδε 2 μηνες αργοτερα. Εστω οτι στο σχολ Β της 1ης ομαδας υπαρχει ενα +12 και οτι στην ομαδα αυτη δεν υπαρχει αλλο σχολειο. Τοτε στον πινακα Β αυτης της ομαδας σχολειων θα καταγραφει μηδενικο αποτελεσμα.
Εστω οτι στην ιδια περιοχη μεταθεσης υπαρχει και μια 2η ομαδα σχολειων με 5 σχολεια. Στο σχολ Α στους φιλολογους -12, σχολ Β= -5, σχολ Γ = -5 σχολ Δ= -5 και σχολ Ε = -5. Το συνολικο αποτελεσμα του πινακα Β  των 5 σχολειων  της 2ης ομαδας = -32 που σημαινει 2 ελλειμματα  ( -20 ωρες  το 1 ελλειμμα και  το υπολοιπο ελλειμμα  των -12 ωρων δινει ενα ακομα ελλειμμα). Αρα το αποτελεσμα στον πινακα Γ  : 1η ομαδα=μηδεν, 2η ομαδα= 2 ελλειμμ, που σημαινει οτι θα σταλει, ως τελικο αποτελεσμα του πινακα Γ, στο υπουργειο (για τις  μεταθεσεις) για τη συγκεκρ περιοχη μεταθεσης= -2. Τον μαρτη 2024 θα πανε 2 εκπκοι με μεταθεση στη συγκεκρ περιοχη. Τον απριλη-μαη 2024, οταν θα ξεκινησει η εσωτερικη διαδικασια οριστικων (οργανικων) τοποθετησεων, ο ενας απο τους 2 μετατιθεμενους φιλολογους θα τοποθετηθει οργανικα στο σχολ Α της 2ης ομαδας και ο ετερος εκπκος θα μεινει στη διαθεση (εαν κ εφοσον βεβαια  δεν εφυγε απο τη συγκεκριμενη παριοχη καποιος με μεταθεση ωστε να αλλαξουν οι αριθμητ συσχετισμοι) και θα τοποθετηθει προσωρινα (λειτουργικα) σε ενα αλλο σχολειο για να βγαλει το 2024-25. Εαν τον απριλη-μαη 2025 αλλαξουν οι συσχετισμοι τοτε μπορει και να βρει και αυτος μια οργανικη , ειδαλλως θα συνεχιζει στη διαθεση. Νομιζω οτι θα υπαρχουν συναδελφοι εδω μεσα (πχ πε11, πε07,πε05, πε86, πε80) που θα εχουν ζησει τετοια γεγονοτα δηλ να παιρνουν μεταθεση και να μην βρισκουν οργανικη.
 Προσωπικα εχω δει να συμβαινουν πολλες τετοιες περιπτωσεις και τα αριθμητ παραδειγματα που ανεφερα  δεν ειναι εικονικη πραγματικοτητα.



Εγώ από αυτό το παράδειγμα κατάλαβα ότι βγαίνει ένα κενό για -31 ώρες στην 1η ομάδα και ένα πλεόνασμα για +12 ώρες στην 2η ομάδα, άρα σύνολο 0 και (εφόσον δεν υπάρχουν άλλες ομάδες με κενά) η περιοχή δε δίνει μετάθεση/διορισμό.

σωστα καταλαβες


 Δηλαδή αν από όλες τις ομάδες στο τέλος προέκυπταν -12 ώρες, αυτό θα σήμαινε 1 κενό στην περιοχή για μετάθεση/διορισμό;;
Όχι. Το καθε πυσδε μετραει και ασχολειται με ωρες μεχρι τη στιγμη που θα τελειωσει η καταμετρηση των πινακων Β (ενας πινακας β αντιστοιχει σε καθε ομαδα σχολειων). Στο τελος της διαδικασιας των πινακων Β, οι στηλες των ωρων διαιρουνται με το 20 και δημιουργουνται (εντος των πινακων Β )στηλες με ελλειμματα/πλεονασματα σε άτομα (το υπολοιπο ωρων τουλαχιστον ισο με 12 αυξανει τα πλεονασματα ή τα ελλειμματα κατα 1 αντιστοιχα). Οι στηλες των ελλειματων/πλεονασμ σε ατομα προσθαφαιρουνται για ολες τις ομαδες συνολικα (πχ 1η ομαδα= 2 ατομα ελλειμμα και 2η ομαδα= 1 ατομο πλεονασμα, εχουν ως αποτελεσμα 1 ατομο ελλειμμα που θα μεταφερθει στον πιανκα Γ για να παει στο υπουργειο) και μεταφερονται τελικα στις αντιστοιχες στηλες ελλειμμ/πλεον σε άτομα των πινακων Γ.
Για ν προέκυπτε ένα έλλειμμα λοιπον  θ έπρεπε σε ΜΙΑ τουλάχιστον ομάδα να υπάρχει το -12 και στις άλλες ομάδες μηδενικό αποτέλεσμα.

Αν για παραδειγμα εχουμε σε μια περιοχη μεταθεσης 6 ομαδες ομορων σχολειων με πχ 10 σχολεια σε καθε ομαδα (ή και διαφορετκου αριθμου σε καθε ομαδα) και η τελικη προσθαφαιρεση (ανα κλαδο) για ολα τα σχολεια καθε ομαδας δωσει απο ενα -12, τοτε στην καθε ομαδα θα προκυψει απο 1 ελλειμμα (6 ομαδες δηλ 6 κουτσά ελλειμματα των 12 ωρων)
και τα οποια θα καταγραφουν στον πινακα Γ που θα σταλει στο υπουργειο. Το υπουργειο θα δει τα 6 ελλειμματα και θα στειλει 6 εκπκους γιατι δε θα βλεπει την αναλυση ωρων (6 επι 12 =72  που θα σημαινε οτι και με 4 εκπκους θα μπορουσε να καλυφτει η συγκεκριμενη  περιοχη).
 Βεβαια οι πινακες Γ, πριν πανε στο υπουργειο, φιλτραρονται απο τον περιφερειακο που φανταζομαι οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση θα κοβε τα 2 ελλειμματα και θα στελνε στο υπουργειο 4 αντι για 6 ελλειμματα.
Στο συγκεκριμενο παραδειγμα ο αλγοριθμος βγαζει το προκρουστειο προσωπειο, στελνοντας το πιο σαγηνευτικο του χαμογελο στους υποψηφιους για μεταθεση  εκπκους.

(για τις διαδικασιες που προανεφερα βλ
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2023-02/%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82%20%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%B1.pdf
σελ 3 -τροπος συμπληρωσης πινακα Β και Γ)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2023, 11:29:11 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:14:55 »

Αποσυνδεδεμένος picman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #158 στις: Δεκέμβριος 30, 2023, 12:53:56 πμ »
Έχοντας κατανοήσει (ή έτσι πιστεύοντας τουλάχιστον) την απαίτηση ωρών (-20 και -12) θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το εξής. Ο υπολογισμός των ωρών αυτών πως πραγματοποιείται στη Β βάθμια;
Για παράδειγμα η δική μου ειδικότητα (ΠΕ81) είναι ειδικότητα χαμηλής ζήτησης στα ΕΠΑΛ. Δεν λειτουργούν κάθε χρόνο και η Β και η Γ Λυκείου, κάποιες χρονιές μπορεί να μη λειτουργήσει καθόλου η ειδικότητα λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος ενώ είναι συχνό φαινόμενο η έγκριση ολιγομελούς τμήματος 3 μέρες πριν την έναρξη της χρονιάς. Οι ώρες διδασκαλίας αυτής της ειδικότητας λοιπόν υπολογίζονται στις ώρες για μετάθεση/διορισμό και με ποιον τρόπο εφόσον είναι τόσο ασταθής η λειτουργία των τμημάτων της;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1725
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #159 στις: Δεκέμβριος 30, 2023, 10:41:47 πμ »
Έχοντας κατανοήσει (ή έτσι πιστεύοντας τουλάχιστον) την απαίτηση ωρών (-20 και -12) θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το εξής. Ο υπολογισμός των ωρών αυτών πως πραγματοποιείται στη Β βάθμια;
Για παράδειγμα η δική μου ειδικότητα (ΠΕ81) είναι ειδικότητα χαμηλής ζήτησης στα ΕΠΑΛ. Δεν λειτουργούν κάθε χρόνο και η Β και η Γ Λυκείου, κάποιες χρονιές μπορεί να μη λειτουργήσει καθόλου η ειδικότητα λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος ενώ είναι συχνό φαινόμενο η έγκριση ολιγομελούς τμήματος 3 μέρες πριν την έναρξη της χρονιάς. Οι ώρες διδασκαλίας αυτής της ειδικότητας λοιπόν υπολογίζονται στις ώρες για μετάθεση/διορισμό και με ποιον τρόπο εφόσον είναι τόσο ασταθής η λειτουργία των τμημάτων της;
Το ερώτημά σου ουσιαστικα αναφέρεται στην κεντρικη-κατ εμε- παθογένεια του συστήματος προσδιορισμου των οργανικων ελλειμμάτων που καταγραφονται, ανα περιοχη μεταθεσης, για μεταθεσεις/μεταταξεις/διορισμους.
Συγκεκριμένα, η σχετικη νομοθεσια -οπως εχει ξαναειπωθει- αναφερει
"Συνεπώς, με τις ισχύουσες διατάξεις (Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις κ.τ.λ.) αναφορικά με τα ωρολόγια προγράμματα, τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, το υποχρεωτικό ωράριο κ.α., και τα επί του παρόντος δεδομένα στοιχεία (για παράδειγμα, αριθμό οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών), θα πρέπει να καταγραφούν οι ανάγκες σε οργανικές θέσεις των σχολικών μονάδων γενικής εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται να λειτουργήσουν για το σχολικό έτος 2023-2024, ώστε να καταρτιστούν οι πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα.."
Κι αντε τωρα το καθε πυσδε να πιασει ενα σωρο αυγά (τμηματα γενικης παιδ σχολικων μοναδων, προσνατολισμων, τομεων, ειδικοτητων, ξενων γλωσσων, τεχνολογιας/πληροφορικης γυμνασιου κ,α) και να τα κουρεψει, εφόσον η κειμενη νομοθεσια επιτασσει  να αναδειξουν μαντικες ικανοτητες και να προβλεψουν τα απροβλεπτα.
Και βλεπουμε στην πραξη να γινεται το εξης:
Καταρχας θα πρεπει οι διευθυντες να συμπληρωσουν, κατα την εναρξη της διαδικασιας, τον πινακα Α ωστε να διαφανουν τα ελλειμ/πλεονασματα ωρων του σχολειου τους ανα κλαδο/ειδικοτητα.
Καποιοι διευθυντες σχολ μοναδων, που δε βαριουνται, σηκωνονται απο την καρεκλα και γυρνανε τα τμηματα της β λυκ ρωτώντας τους μαθητες "ποιον προσανατολισμο θα δηλωσουν στην γ λυκ" παίρνοντας τις άτυπες απαντησεις τους, που δεν ειναι απαραιτητα και ακριβεις μιας και παντα ελοχεύει ο κινδυνος απαντησεων με διαθεση τρολαρισματος ή  αλλαγης ομαδας προσανατολισμου στην γ λυκ (εστω κι αν η πλειοψηφια μαθητων εχει οριστικοποιησει προθεσεις λογω εναρξης φροντιστηριακης προετοιμασιας για πανελληνιες με την εναρξη της β λυκ).  Απο την αλλη υπαρχουν διευθυντες που δε σηκωνονται απο την καρεκλα και δηλωνουν στον πινακα τα τμηματα του τρεχοντος ετους, σα να λενε προφανως "δε πανε να κουμπουριαστουν εκει κατω στο υπουργειο που θα γινω- χωρια ολων των αλλων- και μαντης Κάλχας για παρτη τους.."..
Παραλληλα, οι διευθυντες μικρων επαρχιακων γελ +εσπερινων, καθως και οι διευθυντες επαλ με ολιγομελη τμηματα τομεων καλουνται να "εγκρίνουν" απο μονοι τους, μιας και θα πρεπει να συμπληρωσουν τον πινακα Α, τα παντελως ολιγομελη τμηματα προσανατολισμου ή και τομεων/ειδικοτητων που αναμένουν (...) να λειτουργησουν τη νεα περιοδο.
Για παραδειγμα στο εσπερινο γελ που υπηρετω, οι μαθητες ΟΛΩΝ ΜΑΖΙ των προσανατολισμων που λειτουργουν στο σχολειο  δε γεμιζουνε ταξι και παρολα αυτα λειτουργουν οι 3 απο τοςυ 4 προσανατολισμους της γ λυκ.
Ο διευθυντης του σχολ σε 1 μηνα θα κληθει να συμπληρωσει τον πινακα Α. Φυσικα θα δηλωσει μια παρομοια εικονα με τη φετινη, αφου μια απο τα ιδια εχει η φετινη β λυκειου. Αντιστοιχα θα συμπεριφερθουν, οπως ειναι αυτονοητο, και οι διευθυντες μικρων επαλ+μικρων ημερησιων γελ δηλ θα δηλωσουν οτι θα λειτουργησουν οι προσαντολιμσοι, τομεις και ειδικοτητες, εστω κι αν θα προκειται για σουπερ ολιγομελη τμηματα.
Τελος, ολοι αυτοι οι έωλοι  πινακες θα καταληξουν στο πυσδε και το οποιο θα πρεπει να παρει την τελικη αποφαση δηλ αν θα κινηθει παντελως τυπικά, συνυπολογίζοντας μονο τα τμήματα που πληρουν τα προβλεπομενα ορια ή ευελικτα για το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων αρμοδιότητάς του.
Αν ενα πυσδε δεν επιδειξει τη δεουσα ευελιξια και κινηθει αυστηρα τυπικα τοτε θα εχει προβει σε αυτοχειρια, γιατι αφενος τα ολιγομελή του θα εγκριθουν και αφετερου δε θα εχει το επαρκες οργανικο εκπαιδευτιμο προσωπικο να τα υποστηριξει μιας και θαχει απωλεσει εν δυναμει μετατιθεμενους και νεοδιορισθεντες.
Στο πυσδε που υπηρετω (καθε χρονο) αποτυπωνεται η σχολικη πραγματικοτητα με τη δεουσα ευελιξια και ο θεος βοηθός μιας και παντα θα υπαρχουν οι παραπλευρες απωλειες..
Για παραδειγμα την περσινη περιοδο μια συναδελφος με οργανικη σε επαλ (πε80) ηθελε να κριθει υπεραριθμη για να παρει προτεραιοτητα τοποθετησης σε αλλο οργανικο κενο, αλλα δεν  κριθηκε τελικα λογω του οτι το πυσδε συνυπολογισε οτι θα λειτουργησει (τη νεα περιοδο) ενα ολιγομελες τμημα ειδικοτητας.
Η συναδελφος εκανε ενσταση προς το πυσδε ζητωντας τεκμηριωση για τον εκτος κειμενης νομοθεσιας συνυπολογισμο του ολιγομελους τμηματος, γεγονος που οδηγησε στο να μη κριθει υπεραριθμη και φυσικο το πυσδε δεν ηξερε τι να πει και τι να πρωτομολογησει..
Απο τα παραπανω λοιπον συναγεται οτι η πιο κρισμη διαδικασια, για τις υπηρεσιακες μεταβολες (μεταθεσεις,μεταταξεις) και το επαγγελμ μελλον (διορισμους) των εκπαιδευτικων, μπαζει απο παντου νερά.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2023, 10:56:48 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #160 στις: Δεκέμβριος 30, 2023, 03:18:41 μμ »
Σε ότι αφορά την σύσταση οργανικών στις ειδικότητες ΠΕ θεωρώ ότι σύντομα θα έχουμε την ανακοίνωση από το υπουργείο. Ο αγαπητός μας patreas στην τελευταία του τοποθέτηση έριξε λίγο φως.

Αποσυνδεδεμένος picman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #161 στις: Δεκέμβριος 30, 2023, 10:13:21 μμ »
Το ερώτημά σου ουσιαστικα αναφέρεται στην κεντρικη-κατ εμε- παθογένεια του συστήματος προσδιορισμου των οργανικων ελλειμμάτων που καταγραφονται, ανα περιοχη μεταθεσης, για μεταθεσεις/μεταταξεις/διορισμους.
Συγκεκριμένα, η σχετικη νομοθεσια -οπως εχει ξαναειπωθει- αναφερει
"Συνεπώς, με τις ισχύουσες διατάξεις (Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις κ.τ.λ.) αναφορικά με τα ωρολόγια προγράμματα, τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, το υποχρεωτικό ωράριο κ.α., και τα επί του παρόντος δεδομένα στοιχεία (για παράδειγμα, αριθμό οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών), θα πρέπει να καταγραφούν οι ανάγκες σε οργανικές θέσεις των σχολικών μονάδων γενικής εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται να λειτουργήσουν για το σχολικό έτος 2023-2024, ώστε να καταρτιστούν οι πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα.."
Κι αντε τωρα το καθε πυσδε να πιασει ενα σωρο αυγά (τμηματα γενικης παιδ σχολικων μοναδων, προσνατολισμων, τομεων, ειδικοτητων, ξενων γλωσσων, τεχνολογιας/πληροφορικης γυμνασιου κ,α) και να τα κουρεψει, εφόσον η κειμενη νομοθεσια επιτασσει  να αναδειξουν μαντικες ικανοτητες και να προβλεψουν τα απροβλεπτα.
Και βλεπουμε στην πραξη να γινεται το εξης:
Καταρχας θα πρεπει οι διευθυντες να συμπληρωσουν, κατα την εναρξη της διαδικασιας, τον πινακα Α ωστε να διαφανουν τα ελλειμ/πλεονασματα ωρων του σχολειου τους ανα κλαδο/ειδικοτητα.
Καποιοι διευθυντες σχολ μοναδων, που δε βαριουνται, σηκωνονται απο την καρεκλα και γυρνανε τα τμηματα της β λυκ ρωτώντας τους μαθητες "ποιον προσανατολισμο θα δηλωσουν στην γ λυκ" παίρνοντας τις άτυπες απαντησεις τους, που δεν ειναι απαραιτητα και ακριβεις μιας και παντα ελοχεύει ο κινδυνος απαντησεων με διαθεση τρολαρισματος ή  αλλαγης ομαδας προσανατολισμου στην γ λυκ (εστω κι αν η πλειοψηφια μαθητων εχει οριστικοποιησει προθεσεις λογω εναρξης φροντιστηριακης προετοιμασιας για πανελληνιες με την εναρξη της β λυκ).  Απο την αλλη υπαρχουν διευθυντες που δε σηκωνονται απο την καρεκλα και δηλωνουν στον πινακα τα τμηματα του τρεχοντος ετους, σα να λενε προφανως "δε πανε να κουμπουριαστουν εκει κατω στο υπουργειο που θα γινω- χωρια ολων των αλλων- και μαντης Κάλχας για παρτη τους.."..
Παραλληλα, οι διευθυντες μικρων επαρχιακων γελ +εσπερινων, καθως και οι διευθυντες επαλ με ολιγομελη τμηματα τομεων καλουνται να "εγκρίνουν" απο μονοι τους, μιας και θα πρεπει να συμπληρωσουν τον πινακα Α, τα παντελως ολιγομελη τμηματα προσανατολισμου ή και τομεων/ειδικοτητων που αναμένουν (...) να λειτουργησουν τη νεα περιοδο.
Για παραδειγμα στο εσπερινο γελ που υπηρετω, οι μαθητες ΟΛΩΝ ΜΑΖΙ των προσανατολισμων που λειτουργουν στο σχολειο  δε γεμιζουνε ταξι και παρολα αυτα λειτουργουν οι 3 απο τοςυ 4 προσανατολισμους της γ λυκ.
Ο διευθυντης του σχολ σε 1 μηνα θα κληθει να συμπληρωσει τον πινακα Α. Φυσικα θα δηλωσει μια παρομοια εικονα με τη φετινη, αφου μια απο τα ιδια εχει η φετινη β λυκειου. Αντιστοιχα θα συμπεριφερθουν, οπως ειναι αυτονοητο, και οι διευθυντες μικρων επαλ+μικρων ημερησιων γελ δηλ θα δηλωσουν οτι θα λειτουργησουν οι προσαντολιμσοι, τομεις και ειδικοτητες, εστω κι αν θα προκειται για σουπερ ολιγομελη τμηματα.
Τελος, ολοι αυτοι οι έωλοι  πινακες θα καταληξουν στο πυσδε και το οποιο θα πρεπει να παρει την τελικη αποφαση δηλ αν θα κινηθει παντελως τυπικά, συνυπολογίζοντας μονο τα τμήματα που πληρουν τα προβλεπομενα ορια ή ευελικτα για το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων αρμοδιότητάς του.
Αν ενα πυσδε δεν επιδειξει τη δεουσα ευελιξια και κινηθει αυστηρα τυπικα τοτε θα εχει προβει σε αυτοχειρια, γιατι αφενος τα ολιγομελή του θα εγκριθουν και αφετερου δε θα εχει το επαρκες οργανικο εκπαιδευτιμο προσωπικο να τα υποστηριξει μιας και θαχει απωλεσει εν δυναμει μετατιθεμενους και νεοδιορισθεντες.
Στο πυσδε που υπηρετω (καθε χρονο) αποτυπωνεται η σχολικη πραγματικοτητα με τη δεουσα ευελιξια και ο θεος βοηθός μιας και παντα θα υπαρχουν οι παραπλευρες απωλειες..
Για παραδειγμα την περσινη περιοδο μια συναδελφος με οργανικη σε επαλ (πε80) ηθελε να κριθει υπεραριθμη για να παρει προτεραιοτητα τοποθετησης σε αλλο οργανικο κενο, αλλα δεν  κριθηκε τελικα λογω του οτι το πυσδε συνυπολογισε οτι θα λειτουργησει (τη νεα περιοδο) ενα ολιγομελες τμημα ειδικοτητας.
Η συναδελφος εκανε ενσταση προς το πυσδε ζητωντας τεκμηριωση για τον εκτος κειμενης νομοθεσιας συνυπολογισμο του ολιγομελους τμηματος, γεγονος που οδηγησε στο να μη κριθει υπεραριθμη και φυσικο το πυσδε δεν ηξερε τι να πει και τι να πρωτομολογησει..
Απο τα παραπανω λοιπον συναγεται οτι η πιο κρισμη διαδικασια, για τις υπηρεσιακες μεταβολες (μεταθεσεις,μεταταξεις) και το επαγγελμ μελλον (διορισμους) των εκπαιδευτικων, μπαζει απο παντου νερά.

Ευχαριστώ πολύ! ήσουν πολύ κατατοπιστικός!

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #162 στις: Δεκέμβριος 31, 2023, 04:15:01 μμ »
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην Αθμια χρειάζονται εισηγήσεις και ΦΕΚ για να ιδρυθούν ή να καταργηθούν οργανικές θέσεις. Πολύ απλά θα μπορούσαν αν π.χ. για ένα δημοτικό σχολείο δηλώνονται 6 τμήματα, να βγαίνουν τα οργανικά κενά ΠΕ70 ως: 6 - αριθμός οργανικά ανηκόντων ΠΕ70 και τελείωσε. Όλο το άλλο μου φαίνεται παράλογο.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 31, 2023, 04:18:22 μμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #163 στις: Δεκέμβριος 31, 2023, 04:30:04 μμ »
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην Αθμια χρειάζονται εισηγήσεις και ΦΕΚ για να ιδρυθούν ή να καταργηθούν οργανικές θέσεις. Πολύ απλά θα μπορούσαν αν π.χ. για ένα δημοτικό σχολείο δηλώνονται 6 τμήματα, να βγαίνουν τα οργανικά κενά ΠΕ70 ως: 6 - αριθμός οργανικά ανηκόντων ΠΕ70 και τελείωσε. Όλο το άλλο μου φαίνεται παράλογο.

Αυτό που λες είναι περίπου αυτό που συζητούσαμε πριν κάποιες σελίδες, με τη διαφορά ότι (ορθά κατ'εμέ) δεν κοιτάει μόνο τη λειτουργικότητα (ο αριθμός τμημάτων που λες) τη δεδομένη χρονική στιγμή, αλλά τα προηγούμενα 3 χρόνια. Ωστόσο, οι εισηγήσεις ζητήθηκαν για τις ειδικότητες, όχι για τους ΠΕ70.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #164 στις: Δεκέμβριος 31, 2023, 04:34:51 μμ »
Αυτό που λες είναι περίπου αυτό που συζητούσαμε πριν κάποιες σελίδες, με τη διαφορά ότι (ορθά κατ'εμέ) δεν κοιτάει μόνο τη λειτουργικότητα (ο αριθμός τμημάτων που λες) τη δεδομένη χρονική στιγμή, αλλά τα προηγούμενα 3 χρόνια. Ωστόσο, οι εισηγήσεις ζητήθηκαν για τις ειδικότητες, όχι για τους ΠΕ70.

Γιατί να μην κοιτάει μόνο τη λειτουργικότητα τη δεδομένη στιγμή; Να γίνεται δηλαδή όπως στη Βθμια. Όλος αυτός ο κικεώνας με εισηγήσεις και ΦΕΚ μου φαίνεται τρελός.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 31, 2023, 04:37:26 μμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος VIR

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 370
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #165 στις: Δεκέμβριος 31, 2023, 09:05:01 μμ »
Ερώτηση αν γνωρίζετε :αν κάποιος κάνει αίτηση βελτίωσης και δεν θέλει τελικά να αλλάξει σχολείο και δε δηλώσει σχολεία κραταει την οργανική του ;

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #166 στις: Δεκέμβριος 31, 2023, 09:19:33 μμ »
Ερώτηση αν γνωρίζετε :αν κάποιος κάνει αίτηση βελτίωσης και δεν θέλει τελικά να αλλάξει σχολείο και δε δηλώσει σχολεία κραταει την οργανική του ;
Ναι, παραμένει στην οργανική του.

Αποσυνδεδεμένος trikie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
    • Προφίλ
Απ: "Ανανέωση" οργανικών θέσεων ( είπε !!! )
« Απάντηση #167 στις: Ιανουάριος 01, 2024, 03:11:52 μμ »
Καλησπέρα και καλή χρονιά .ΓVωρίζουμε τίποτα για σύσταση νέων οργανικών στους νηπιαγωγούς;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159800
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 411

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.