0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και δηλαδή πώς θα γίνει να μην ισχύουν και τα 2; Θα πάρει ένας μετάθεση γιατί έχουμε 5 σχολεία που έχουν από 4 ώρες κενό και μετά δε θα πάρει ποτέ οριστική τοποθέτηση; Θα μείνει για πάντα στη διάθεση;
12 ώρες Α Ανάθεσης σε σχολείο είναι για να βγει κενό για οριστική τοποθέτηση σε σχολείο. Κενό για μετάθεση/διορισμό βγαίνει με 20 ώρες Α Ανάθεσης σε ομάδα σχολείων. βγαινει και με -12 κενοΑυτά για τη
Και με -12 μπορει να βγει κενο σε μια ομαδα ομορων σχολειων (δεν αναφερομαι σε -12 σε ενα συγκεκριμενο σχολειο , αλλα σε ολα τα σχολεια της καθε ομαδας),
Αν για παραδειγμα σε μια δδε εχουμε 2 ομαδες ομορων σχολειων με πχ 10 σχολεια σε καθε ομαδα τοτε θα γινει προσθαφαιρεση ελλειμ/πλεονσματων ενος κλαδου και για τα 10 σχολεια καθε ομαδας (πινακες
Εννοείς κενό μετάθεσης/διορισμού ή κενό οριστικής τοποθέτησης; Και που θα σε τοποθετήσουν οριστικά όταν οι 12 ώρες είναι μοιρασμένες π.χ. σε 10 σχολεία;
Έχοντας κατανοήσει (ή έτσι πιστεύοντας τουλάχιστον) την απαίτηση ωρών (-20 και -12) θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το εξής. Ο υπολογισμός των ωρών αυτών πως πραγματοποιείται στη
Το ερώτημά σου ουσιαστικα αναφέρεται στην κεντρικη-κατ εμε- παθογένεια του συστήματος προσδιορισμου των οργανικων ελλειμμάτων που καταγραφονται, ανα περιοχη μεταθεσης, για μεταθεσεις/μεταταξεις/διορισμους.Συγκεκριμένα, η σχετικη νομοθεσια -οπως εχει ξαναειπωθει- αναφερει "Συνεπώς, με τις ισχύουσες διατάξεις (Νόμους, Υπουργικές Αποφάσεις κ.τ.λ.) αναφορικά με τα ωρολόγια προγράμματα, τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, το υποχρεωτικό ωράριο κ.α., και τα επί του παρόντος δεδομένα στοιχεία (για παράδειγμα, αριθμό οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών), θα πρέπει να καταγραφούν οι ανάγκες σε οργανικές θέσεις των σχολικών μονάδων γενικής εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται να λειτουργήσουν για το σχολικό έτος 2023-2024, ώστε να καταρτιστούν οι πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα.."Κι αντε τωρα το καθε πυσδε να πιασει ενα σωρο αυγά (τμηματα γενικης παιδ σχολικων μοναδων, προσνατολισμων, τομεων, ειδικοτητων, ξενων γλωσσων, τεχνολογιας/πληροφορικης γυμνασιου κ,α) και να τα κουρεψει, εφόσον η κειμενη νομοθεσια επιτασσει να αναδειξουν μαντικες ικανοτητες και να προβλεψουν τα απροβλεπτα.Και βλεπουμε στην πραξη να γινεται το εξης: Καταρχας θα πρεπει οι διευθυντες να συμπληρωσουν, κατα την εναρξη της διαδικασιας, τον πινακα Α ωστε να διαφανουν τα ελλειμ/πλεονασματα ωρων του σχολειου τους ανα κλαδο/ειδικοτητα. Καποιοι διευθυντες σχολ μοναδων, που δε βαριουνται, σηκωνονται απο την καρεκλα και γυρνανε τα τμηματα της β λυκ ρωτώντας τους μαθητες "ποιον προσανατολισμο θα δηλωσουν στην γ λυκ" παίρνοντας τις άτυπες απαντησεις τους, που δεν ειναι απαραιτητα και ακριβεις μιας και παντα ελοχεύει ο κινδυνος απαντησεων με διαθεση τρολαρισματος ή αλλαγης ομαδας προσανατολισμου στην γ λυκ (εστω κι αν η πλειοψηφια μαθητων εχει οριστικοποιησει προθεσεις λογω εναρξης φροντιστηριακης προετοιμασιας για πανελληνιες με την εναρξη της β λυκ). Απο την αλλη υπαρχουν διευθυντες που δε σηκωνονται απο την καρεκλα και δηλωνουν στον πινακα τα τμηματα του τρεχοντος ετους, σα να λενε προφανως "δε πανε να κουμπουριαστουν εκει κατω στο υπουργειο που θα γινω- χωρια ολων των αλλων- και μαντης Κάλχας για παρτη τους.."..Παραλληλα, οι διευθυντες μικρων επαρχιακων γελ +εσπερινων, καθως και οι διευθυντες επαλ με ολιγομελη τμηματα τομεων καλουνται να "εγκρίνουν" απο μονοι τους, μιας και θα πρεπει να συμπληρωσουν τον πινακα Α, τα παντελως ολιγομελη τμηματα προσανατολισμου ή και τομεων/ειδικοτητων που αναμένουν (...) να λειτουργησουν τη νεα περιοδο.Για παραδειγμα στο εσπερινο γελ που υπηρετω, οι μαθητες ΟΛΩΝ ΜΑΖΙ των προσανατολισμων που λειτουργουν στο σχολειο δε γεμιζουνε ταξι και παρολα αυτα λειτουργουν οι 3 απο τοςυ 4 προσανατολισμους της γ λυκ. Ο διευθυντης του σχολ σε 1 μηνα θα κληθει να συμπληρωσει τον πινακα Α. Φυσικα θα δηλωσει μια παρομοια εικονα με τη φετινη, αφου μια απο τα ιδια εχει η φετινη β λυκειου. Αντιστοιχα θα συμπεριφερθουν, οπως ειναι αυτονοητο, και οι διευθυντες μικρων επαλ+μικρων ημερησιων γελ δηλ θα δηλωσουν οτι θα λειτουργησουν οι προσαντολιμσοι, τομεις και ειδικοτητες, εστω κι αν θα προκειται για σουπερ ολιγομελη τμηματα.Τελος, ολοι αυτοι οι έωλοι πινακες θα καταληξουν στο πυσδε και το οποιο θα πρεπει να παρει την τελικη αποφαση δηλ αν θα κινηθει παντελως τυπικά, συνυπολογίζοντας μονο τα τμήματα που πληρουν τα προβλεπομενα ορια ή ευελικτα για το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων αρμοδιότητάς του.Αν ενα πυσδε δεν επιδειξει τη δεουσα ευελιξια και κινηθει αυστηρα τυπικα τοτε θα εχει προβει σε αυτοχειρια, γιατι αφενος τα ολιγομελή του θα εγκριθουν και αφετερου δε θα εχει το επαρκες οργανικο εκπαιδευτιμο προσωπικο να τα υποστηριξει μιας και θαχει απωλεσει εν δυναμει μετατιθεμενους και νεοδιορισθεντες.Στο πυσδε που υπηρετω (καθε χρονο) αποτυπωνεται η σχολικη πραγματικοτητα με τη δεουσα ευελιξια και ο θεος βοηθός μιας και παντα θα υπαρχουν οι παραπλευρες απωλειες..Για παραδειγμα την περσινη περιοδο μια συναδελφος με οργανικη σε επαλ (πε80) ηθελε να κριθει υπεραριθμη για να παρει προτεραιοτητα τοποθετησης σε αλλο οργανικο κενο, αλλα δεν κριθηκε τελικα λογω του οτι το πυσδε συνυπολογισε οτι θα λειτουργησει (τη νεα περιοδο) ενα ολιγομελες τμημα ειδικοτητας. Η συναδελφος εκανε ενσταση προς το πυσδε ζητωντας τεκμηριωση για τον εκτος κειμενης νομοθεσιας συνυπολογισμο του ολιγομελους τμηματος, γεγονος που οδηγησε στο να μη κριθει υπεραριθμη και φυσικο το πυσδε δεν ηξερε τι να πει και τι να πρωτομολογησει..Απο τα παραπανω λοιπον συναγεται οτι η πιο κρισμη διαδικασια, για τις υπηρεσιακες μεταβολες (μεταθεσεις,μεταταξεις) και το επαγγελμ μελλον (διορισμους) των εκπαιδευτικων, μπαζει απο παντου νερά.
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην Αθμια χρειάζονται εισηγήσεις και ΦΕΚ για να ιδρυθούν ή να καταργηθούν οργανικές θέσεις. Πολύ απλά θα μπορούσαν αν π.χ. για ένα δημοτικό σχολείο δηλώνονται 6 τμήματα, να βγαίνουν τα οργανικά κενά ΠΕ70 ως: 6 - αριθμός οργανικά ανηκόντων ΠΕ70 και τελείωσε. Όλο το άλλο μου φαίνεται παράλογο.
Αυτό που λες είναι περίπου αυτό που συζητούσαμε πριν κάποιες σελίδες, με τη διαφορά ότι (ορθά κατ'εμέ) δεν κοιτάει μόνο τη λειτουργικότητα (ο αριθμός τμημάτων που λες) τη δεδομένη χρονική στιγμή, αλλά τα προηγούμενα 3 χρόνια. Ωστόσο, οι εισηγήσεις ζητήθηκαν για τις ειδικότητες, όχι για τους ΠΕ70.
Ερώτηση αν γνωρίζετε :αν κάποιος κάνει αίτηση βελτίωσης και δεν θέλει τελικά να αλλάξει σχολείο και δε δηλώσει σχολεία κραταει την οργανική του ;