0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να σημειώσω εδώ βέβαια ότι θεωρούμε κατόρθωμα την επιτυχημένη αναδιατύπωση του βιβλίου. Δεν είναι ακριβώς αυτό η διδασκαλία της ιστορίας, αλλά εδώ ανοίγει μια εντελώς διαφορετική συζήτηση, που δεν είναι της παρούσης.
Είμαι απολύτως βέβαιος ότι αν ρωτήσεις την καθηγήτρια που προανάφερες στο παράδειγμά σου θα σου πει ότι κάνει μαθηματάρα. Κι ότι είναι υπόδειγμα διδάσκουσας προς μίμηση.
Δεν θυμάστε οι τριτοδεσμιτες εκείνο το ανεκδιήγητο βιβλίο της ιστορίας ( το μικρό γκρι ) που καλούμαστε να μάθουμε για τις πανελλαδικές; Εγώ ακόμη θυμάμαι τον Κοραη και το «Ανατολική αγκινάρα» πάντως …..
...
Αν ξέρετε, είναι δυνατόν μαθητής με εναντιωματική προκλητική διαταραχή (που σχετίζεται με ΔΕΠΥ) να είναι ο άριστος μαθητής, όπως τουλάχιστον το απαιτεί αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα;
Για να επανέλθουμε στο αρχικό θέμα...Roka εγώ θα έλεγα ότι είναι καλό να βάζεις και εσύ ανά διαστήματα "τεστάκια" στον μαθητή σου, αφενώς για να βλέπεις εάν έχει όντως κάποια βελτίωση με την μέθοδο που ακολουθείς, αφετέρου (κυρίως δλδ) για να έχεις κάτι να "δείξεις" στην μαμά. Δηλαδή, να, βάζω και τεστ και γράφει τόσο. Όσο αφορά την αριστεία, εφόσον έχετε ξεκινήσει από Σεπτέμβριο θα ζητήσεις πίστωση χρόνου, εφόσον όμως έχει κάποια βελτίωση ο μαθητής στα τεστ σου. Και όσο αφορά τις μεθόδους σου, αναφέρεις στην μητέρα ότι εσένα σε προσέλαβε επειδή είσαι ειδικής αγωγής. Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ ακολουθείς τις μεθόδους των γενικής αγωγής παιδαγωγών (καλά αυτό δεν ισχύει 100% το ξέρω, αλλά το φουσκώνουμε λίγο για να γίνεις κατανοητή). Αναφέρεις ότι σπούδασες Χ χρόνια παραπάνω για να μάθεις εξτρά παιδαγωγικές μεθόδους που ανταποκρίνονται στην διάγνωση του παιδιού. Και καλή τύχη