0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στη Κύπρο απο 2027 είναι 100% γραπτός μόνο. Ο πίνακας διοριστέων -π είναι σαν τον εδω κ παίρνει ενα ποσοστό των διορισμών, έχει βαλτώσει σ τέτοιο σημείο π διορίζονται στα 50 κ τα 60, τα 64 οι άνθρωποι ή κ ποτέ. Σκοτωνοται μεταξύ τους αυτοί π γράψανε με τους άλλους π δεν γράψανε. Οι δε "νεοδιόριστοι" π δεν έχουν γράψει κ δεν έχουν μονιμοποιηθεί τρέμουνε διοτι ΔΕΝ υπάρχει νομοθετική ρύθμιση γι αυτούς μ την αλλαγή τ 2027 κ παίζει να γράψουνε ΚΑΙ αυτοί.
Πάρε διάβασε το Ν.4823 και τι προβλέπει για τους δόκιμους εκπαιδευτικούς , τι γίνεται αν παρέλθει η 2ετια και δεν έχουν μονιποιηθει έως τότε και μετά κάτσε γράψε.Ψιλοασχετος μου ακούγεσαι με την εκπαίδευση. Μα καλά ποιοι γράφουν εδώ μέσα;
Σχετικά με τα διάφορα συστήματα διορισμών παραθέτω μια ενδιαφέρουσα συνοπτική παρουσίαση των διάφορων τρόπων διορισμού διαχρονικά που φαίνεται πολύ κατατοπιστική, επιφυλασσόμενος για την πλήρη ορθότητά της (πηγή: παλαιότερη ανάρτηση του Δ. Μπράτη):Τα συστήματα διορισμού στην εκπαίδευση από τη μεταπολίτευση και μετάΟ τρόπος διορισμού των εκπκών στη δημόσια εκπαίδευση άλλαξε αρκετές φορές τα τελευταία 40 χρόνια ,με μακροβιότερο σύστημα διορισμού εκείνο της επετηρίδας.☆Στο άρθρο 44 του Ν309/76(νόμος Ράλλη) προβλέπεται ότι η πρόσληψη των εκπκών γίνεται από πίνακες πτυχιούχων που συντάσσονται κατ'έτος με βάση τον βαθμό πτυχίου.(Η επετηρίδα ως τρόπος διορισμού των εκπκών υπήρχε από τη δεκαετία του 50 και δεν καταργήθηκε ούτε κατά τη διάρκεια της δικτατορίας ΑΝ 651/70).☆Η ίδια ακριβώς διατύπωση υπάρχει και στον Ν1566/85 ,τον νόμο-πλαίσιο που κατάργησε τον 309/76.☆Η επετηρίδα καταργείται,για πρώτη φορά,το 1997 με τον Ν2525/97(νόμος Αρσένη) και καθιερώνεται ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ως το μοναδικό σύστημα πρόσληψης.Δίνεται μεταβατικό στάδιο 5 ετών για την πλήρη κατάργηση της επετηρίδας.☆Με τον Ν3027/02(νόμοςΕυθυμίου) τροποποιείται εν μέρει ο νόμος Αρσένη και προβλέπεται μικτό σύστημα διορισμών με 75%από το ΑΣΕΠ και 25% από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών,με βάση την προϋπηρεσία.Προβλέπεται ,μάλιστα,ότι αν δεν υπάρχουν επιτυχόντες του ΑΣΕΠ ο αριθμός συμπληρώνεται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.☆Με τον Ν3255/2004(νόμος Γιαννάκου) τροποποιείται ο νόμος Ευθυμίου και τα ποσοστά διαμορφώνονται 60%ΑΣΕΠ 40% Ενιαίος πίνακας αναπληρωτών.☆Με τον Ν3687/2008(νόμος Στυλιανίδη)προηγείται το 30μηνο στις προσλήψεις,ακολουθεί το 24μηνο και μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ ,ύστερα το 40% και τελευταίο το 60% του ΑΣΕΠ.☆Με τον Ν3848/10(νόμος Διαμαντοπούλου)επανέρχεται το 100% ΑΣΕΠ ,τίθεται όριο στην προϋπηρεσία κι αναγνωρίζονται ακαδημαϊκά προσόντα και κοινωνικά κριτήρια για την πρόσληψη(μεταπτ.διδακτορικά),εφόσον όμως έχεις επιτυχία στον διαγνωνισμό.Ο νόμος προβλέπει εφαρμογή από τον πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που θα γίνει και μέχρι τότε διατηρεί το μεταβατικό στάδιο 60%-40% του νόμου Γιαννάκου.Με το 60%-40% έγιναν κι οι ελάχιστες προσλήψεις του 2011,12,13,14.Ο νόμος Διαμαντοπούλου δεν εφαρμόστηκε ποτέ καθότι από το 2010 που ψηφίστηκε μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ποτέ διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.
Να προσθέσουμε και τον νόμο Γαβρόγλου 4589/2019 που ισχύει μέχρι σήμερα; Με βάση προϋπηρεσία και τυπικά προσόντα και χωρίς γραπτό διαγωνισμό οι διορισμοί. Η ΝΔ θα επαναφέρει κάτι που θα μοιάζει με το δικό της 60-40 που μπορεί να γίνει 50-50 ; Ίσως...
Τα ζυγίζει η ΝΔ , ψάχνει να βρει τρόπο να μη χάσει πολλούς από αυτούς που είναι κοντά στο διορισμό με το υπάρχον σύστημα, γι αυτό έχουν περάσει 5 χρόνια κι ακόμα να φέρει το νέο της σύστημα . Από την άλλη μεριά αργά ή γρήγορα θα το φέρει το νέο , γιατί υπάρχει πολύς κόσμος που το περιμένει. Ζυγίζει τα πράγματα για να έχει το μέγιστο εκλογικό όφελος.
Ενδεχομένως το υβριδικό που θα έχει κάποιους διορισμούς αποκλειστικά με γραπτό Ασεπ και κάποιους μόνο με προϋπηρεσία ( παλιό 24 ή 30 μηνο) να φέρει και τις λιγότερες αντιδράσεις...
Η ΝΔ εσχάτως έχει άλλες προταιρεοτητες από αυτά που είχε στο πρόγραμμα της ...και κάποια απο αυτά πολύ δυσάρεστα και μη αναμενόμενα... για αυτούς που την ψήφισαν...
Γραπτός ως αποκλειστικό σύστημα με τη σημερινή κυβέρνηση των ιδιωτικών ΑΕΙ θεωρώ πως είναι αδιανόητο να έρθει. Αν τα υβριδικά συστήματα δεν μπορούν να σταθούν συνταγματικά (αν ισχύει), τότε δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να αφήσουν το σύστημα ως έχει. Εξάλλου, το έχω ξαναπεί: περισσότεροι από το 1/3 των εκπαιδευτικών εργάζονται ως αναπληρωτές αυτή τη στιγμή. Είναι δυνατόν οποιαδήποτε κυβέρνηση να θυσίαζε τις ψήφους όλων αυτών για να τσιμπήσει τις ψήφους του υπόλοιπου 2/3, για να δουλέψει τελικα ένα πολύ μικρό μέρος των τελευταίων;
ΤΟ 24 μηνο - 30 μηνο για διορισμό παλιότερο ήταν καθαρή προϋπηρεσία ;;;;
Στο υπάρχον σύστημα με προσοντολογιο όταν κάποιος διορίζεται από πίνακες μετράει κανονικά το δυσπρόσιτο ή μόνο η καθαρή προϋπηρεσία;;;
Γραπτός ως αποκλειστικό σύστημα με τη σημερινή κυβέρνηση των ιδιωτικών ΑΕΙ θεωρώ πως είναι αδιανόητο να έρθει.
Στο υπόλοιπο δημόσιο έχει φερει γραπτό...Ποιο είναι το αδιανόητο...?