0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΥΓ: Όσο για τα περί γραπτού απλά να πω ότι η ΝΔ ακόμη δεν έχει διορίσει τις δικαστικές αποφάσεις ΣτΕ του '22 των ασεπιτών κωλυσιεργώντας με γελοίες προφάσεις. Η ΝΔ έχει αλλεργία με το γραπτό ήδη απ' την εποχή Γιαννάκου και Στυλιανίδη. Και συνεχίζεται.
Πάντως στη συνέντευξη που έδωσε μόλις τώρα ο Υπουργός παιδείας κος Πιερρακάκης στον ΣΚΑΙ 100,3 FM, μιλώντας για το νέο σχολείο, δεν ανέφερε ούτε υπονόησε τίποτα αναφορικά με επικείμενο γραπτό ΑΣΕΠ...!
@ ekpaideytikosΟ γραπτός διαγωνισμός ουσιαστικά ακυρώνει την προϋπηρεσία και προσόντα τα οποία από πολλούς με κόπο και θυσίες έχουν αποκτηθεί. Όπως υπάρχουν χώρες που υπάρχει γραπτός διαγωνισμός, έτσι υπάρχουν χώρες που δεν υπάρχει. Η Ελλάδα είναι ανεξάρτητη χώρα και δεν είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί παραινέσεις διαφόρων οργανισμών (ΟΟΣΑ κ.α.), δεν είναι αποικία. Αν στο μέλλον προκύψει ζήτημα απομάκρυνσης προσωπικού, να είστε σίγουρος πως στη βάση μιας υποτιθέμενης αντικειμενικής αξιολόγησης, αυτοί που θα χαιρετήσουν πρώτοι θα είναι οι ακομμάτιστοι και οι μη ημέτεροι. Ο τρόπος εισδοχής (Γρ. ΑΣΕΠ ή προσοντολόγιο) δεν θα παίξει κανένα ρόλο.
Πού στηριζόμενοι καταλήγουμε στο ότι νόμιζαν ότι η πλειονότητα θέλει γραπτό; Δεν είμαστε στο 2008, που είχαν όλοι μόνο το πτυχίο. Το ανακοίνωσε το 2023, όταν μόλις 3 χρόνια πριν άλλαξε το σύστημα και όλοι έκαναν μεταπτυχιακά, σεμινάρια και γλώσσες. Μόλις δηλαδή είχαν βάλει τη ζωή τους σε άλλη τροχιά, συνέχιση σπουδών, διάβασμα, εξετάσεις, χρήματα. Και ξαφνικά θα έλεγαν, α ωραία δεν πειράζει φέρτε και έναν γραπτό γιατί δε φτάνουν όσα κάνουμε. Εξάλλου είδαμε τί έκανε και με τους επιτυχόντες του γραπτού. Άλλο μεγάλο θέμα. Και σε αυτό το σκεπτικό να καταλήξουμε είναι άκυρος ο χρόνος που το δήλωσε με ενεργούς μόλις πίνακες της ειδικής και με πίνακες προσωρινούς που θα ήθελαν, όπως βλέπουμε πάνω από χρόνο για να βγουν οριστικοί. Αν ήθελε να ρίξει δίχτυα στη νέα γενιά και στους μόλις αποφοιτήσαντες για να τους δώσει ελπίδα, θα το έκανε θέτοντας τους όρους και τα δεδομένα. Δεν έκανε τίποτα. Δεν μπορούμε έτσι επιφανειακά να καταλήγουμε σε αυθαίρετα συμπεράσματα. Εγώ επιμένω, κανείς από τους προέδρους, συλλόγους, σωματεία της εκπαίδευσης δεν έχει αναλύσει και δεν έχει καταλήξει σε τίποτα. Και έτσι στα τυφλά πορευόμαστε. Αυτά.
Εσύ είσαι πτυχιούχος με πολλά προσόντα;;; Πάμε τώρα στην ουσία,στον κλάδο πε02 που έχει 35 Χιλ υποψήφιους στους 1000-1200 διορισμούς που θα γίνουν ένα ποσοστό πάνω από 30% είναι από 0 έως 1 χρόνο προυπηρεσια.Αρα εσύ με τα πολλά προσόντα αντί να κάθεσαι και να περιμένεις ένα γραπτό,δεν θα μπορούσες άραγε να ήσουν στην ίδια θέση;;;;; Αυτό στο λέω γιατί μίλησες για προσόντα, υπάρχουν φυσικά και χιλιάδες που δεν έχουν ούτε β2 ξένη γλώσσα... ούτε τα 2 μόρια ενός σεμιναρίου και όμως θέλουν γραπτό, και δεν λέω όχι καλά κάνουν και το θέλουν αλλά κάνε τουλάχιστον τα βασικά. Εδώ όπως πάει το πράγμα θα μας ζητήσουν απαραίτητα επιμόρφωση ρομποτικής.. σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης... Τεχνικής νοημοσυνης κτλ.
Οι γιατροί από μεθαύριο θα πάψουν να συνταγογραφούν λόγω της απαράδεκτης κατάστασης στα δημόσια νοσοκομεία. Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε και θα κάνουμε.
Και ποιος να αξιολογήσει ποιον; Αν μπείτε μόνο από περιέργεια στους ΠΕ02 για να δείτε πόσοι έχουν διδακτορικό... Είναι δυνατόν αυτοί να δέχονταν ποτέ να τους διορθώσει γραπτό ένας που μπορεί να έχει μπορεί και όχι ούτε μεταπτυχιακό; Τραγελαφικές καταστάσεις. Πλέον το εύρος της μόρφωσης σε όλους τους κλάδους σιγά σιγά που αποκτιέται, δρα αποτρεπτικά γιατί αντιστρέφονται οι σχέσεις εξουσίας και γνωστικής επάρκειας. Για κάθε κυβέρνηση αυτό αποτελεί και θα αποτελεί πονοκέφαλο (η δικτατορία του πρεκαριάτου). Αν η γνώση είναι δύναμη και μπορεί να αποτελέσει φόβητρο, ξέρουν ότι δε βρίσκεται το μεγαλύτερό της μέρος από τη δική τους πλευρά.Μόνο αν ποντάρουν στη διάσπασή μας μπορούν να ησυχάσουν (κάτι που διαχρονικά ως λαός έχουμε δείξει τη ροπή προς τη διχόνοια, ενώ το ζήτημα είναι να μην υποκύπτουμε σ'' αυτήν - βλ. κατανομές).
Εσείς όμως τελικά τι θέτε;Καθαρό γραπτό ΑΣΕΠ με προσαυξήσεις πχ προϋπηρεσίας ως αναπληρωτές όπως ίσχυε μέχρι πριν από καμιά εικοσαριά χρόνια, ας πούμε;Overqualified κυριολεκτικά εκπαιδευτικούς;(προσοντολόγιο γαρ)Συνδυασμό αυτών των δύο και παράλληλα 'ξεμπούκωμα" των πινάκων αναπληρωτών σε κάποιες ειδικότητες;Τι τελικά θέτε;
Εγώ διαβάζω πάντως κάποιους που δεν θέλουν ούτε γραπτό ουτε το προσοντολογιο Γαβρογλου...Εκείνοι τι θέλουν...?
Χρόνο κτήσης πτυχίου και προϋπηρεσία. Αυτό που ήθελαν πάντα.