*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτό Σύστημα Διορισμών  (Αναγνώστηκε 195058 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2693
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #812 στις: Δεκεμβρίου 03, 2024, 10:04:41 am »
Ελέω σπασμένου ποδιού δεν είμαι συνέχεια μέσα για να τα προλαβαίνω όλα. Το νήμα κλειδώνει μέχρι να το καθαρίσω και να πέσουν οι ποινές που πρέπει.


Υ.Γ. το νήμα ξεκλειδώνει. Από εδώ και πέρα κάθε χαρακτηρισμός και προσβολή προς οποιονδήποτε θα επιφέρει σβήσιμο του μηνύματος και αποκλεισμό του μέλους που προβαίνει σε τέτοιους χαρακτηρισμούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 03, 2024, 01:28:01 pm από victor123 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:04:36 »

Αποσυνδεδεμένος Dimi94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #813 στις: Δεκεμβρίου 04, 2024, 01:25:54 pm »
Δεν ξέρω τι ακριβώς θέλουν να κάνουν. Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν περιόρισε τον αριθμό των διορισμών. Επιτυχόντες υπήρχαν υπεραρκετοί σε όλες τις ειδικότητες πλην των δασκάλων κάποια στιγμή -αλλά αυτοί είναι μια κατηγορία από μόνοι τους. Αυτό που έκανε ο διαγωνισμός ήταν να αλλάξει το ποιοι θα διορίζονταν.[/b]
Όταν έσκασε ο πρώτος διαγωνισμός το 1998, ο φρέσκος απόφοιτος ΑΕΙ  ακόμα και των Παιδαγωγικών Τμημάτων   χωρίς καθόλου προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία τον είδε τον γραπτό ως μια θέση στον... ήλιο της μονιμότητας. Το ίδιο ίσχυε   και για  έναν επίσης απόφοιτος  που εργαζόταν σε δουλειές του ποδαριού για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, ασχέτως αν  υπήρξαν αντιδράσεις από την πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας, κάτι που άλλαξε άρδην με την πάροδο των χρόνων. Τότε δεν είχαν όλοι μεταπτυχιακά παρά μόνο όσοι επιζητούσαν θέσεις σε πανεπιστήμια- διδακτορικό ακόμα λιγότεροι- και δεν υπήρχε η σημερινή βιομηχανία μεταπτυχιακών, δε διέθεταν όλοι Proficiency και γενικότερα επάρκεια σε ξένες γλώσσες, ελάχιστα ήταν τα σεμινάρια της ειδικής αγωγής ..οι αναπληρωτές ήταν απόφοιτοι κυρίως από τις κατηργημένες Ακαδημίες (για τους δασκάλους και νηπιαγωγούς εννοώ), όπως και όσοι είχαν τελειώσει καθηγητικά Τμήματα σε ΑΕΙ και γύριζαν την επαρχία. Μετά τα δεδομένα άλλαξαν...Για κάποιους τότε ο δημόσιος τομέας με τον τρόπο πρόσληψης που εφαρμόστηκε (γραπτός και μόνο) ήταν μονόδρομος.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 05, 2024, 11:15:38 am από Dimi94 »

Αποσυνδεδεμένος vama

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #814 στις: Δεκεμβρίου 04, 2024, 04:49:22 pm »
Όταν έσκασε ο πρώτος διαγωνισμός το 1998, ο φρέσκος απόφοιτος ΑΕΙ, ακόμα και των Παιδαγωγικών Τμημάτων   χωρίς προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία τον είδε τον γραπτό ως μια θέση στον... ήλιο της μονιμότητας, το ίδιο κι ένας επίσης απόφοιτος  που εργαζόταν σε δουλειές του ποδαριού για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, ασχέτως αν  υπήρξαν αντιδράσεις από την πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας, κάτι που άλλαξε άρδην με την πάροδο των χρόνων. Τότε δεν είχαν όλοι μεταπτυχιακά παρά μόνο όσοι επιζητούσαν θέσεις σε πανεπιστήμια και δεν υπήρχε βιομηχανία μεταπτυχιακών, δε διέθεταν όλοι Proficiency και γενικότερα επάρκεια σε ξένες γλώσσες, ελάχιστα ήταν τα σεμινάρια της ειδικής αγωγής ..οι αναπληρωτές ήταν απόφοιτοι κυρίως από τις κατηργημένες Ακαδημίες (για τους δασκάλους και νηπιαγωγούς εννοώ), όπως και όσοι είχαν τελειώσει καθηγητικά Τμήματα σε ΑΕΙ και γύριζαν την επαρχία. Μετά τα δεδομένα άλλαξαν...Για κάποιους τότε ο δημόσιος τομέας με τον τρόπο πρόσληψης που εφαρμόστηκε (γραπτός και μόνο) ήταν μονόδρομος.

Δεν διαφωνώ με τίποτα από όσα γράφεις. Όντως το 1998 και οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών τμημάτων ήταν πολλοί και θα έπρεπε να περιμένουν χρόνια να διοριστούν με την επετηρίδα. Στους πρώτους διαγωνισμούς ήταν και αρκετά δύσκολο να διοριστούν . Όμως κάποια στιγμή και μετά(δεν θυμάμαι ακριβώς πότε)  , με τα ολοήμερα και τα σχολεία διευρυμένου ωραρίου, όσοι περνούσαν τη βάση ήταν λιγότεροι από τον αριθμό των διορισμών που είχαν ανακοινωθεί. Και οι θέσεις καλύπτονταν με αναπληρωτές πολλοί από τους οποίους δούλευαν χωρίς καν να έχουν ορκιστεί ,μόνο με βεβαίωση από τη σχολή ότι έχουν ολοκληρώσει τη φοίτηση (ή κάτι τέτοιο). Γι’αυτό γράφω «πλην των δασκάλων κάποια στιγμή»


Αποσυνδεδεμένος Dimi94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #815 στις: Δεκεμβρίου 05, 2024, 11:24:57 am »
Νοιάστηκε ποτέ το Υπουργείο και οι Υπουργοί για τους εκπαιδευτικούς και τα προβλήματά τους; Αντίθετα φροντίζει να τους δημιουργεί μεγαλύτερα με την υποχρεωτική παραμονή 2 ετών στον τόπο διορισμού, την αύξηση του αριμού των μαθητών ανά τάξη, αύξηση διδακτικού ωραρίου κ.ο.κ...
Φυσικά και είναι επικοινωνιακό παιχνίδι ο διαγωνισμός ότι να, αξιολογώ... οι καλύτεροι θα διοριστούν κ.τ.λ. ....αλλά και δίνει ελπίδα στους νέους αποφοιτήσαντες, πολλοί από τους οποίους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά, γλώσσες..... ,στην δύσκολη οικονομική συγκυρία που βρισκόμαστε, ώστε να μπορούν να δουλέψουν με τα υπάρχοντα δεδομένα. Άλλωστε και το 1998 ο διαγωνισμός γι' αυτό "πέρασε" . Διότι οι τότε νέοι απόφοιτοι δεν θα δούλευαν ποτέ με την επετηρίδα σε πολλές ειδικότητες.
Και για να είμαι δίκαιη να προσθέσω ότι δεν έχουν άδικο. Και τότε διορίστηκαν άτομα που δεν θα διορίζονταν διαφορετικά και θα συμβεί και τώρα αν γίνει ο διαγωνισμός. Δυστυχώς ταυτόχρονα αδικήθηκαν και πάρα πολλοί που περίμεναν να διοριστούν με την επετηρίδα. Γι' αυτό μετά έγιναν οι παράλληλοι πίνακες ...
Οι καλύτεροι που γράφουν καλά, όχι απαραίτητα ότι οι δύο μέρες μίας γραπτής δοκιμασίας αναδεικνύουν εκείνο τον εκπαιδευτικό που μπορεί όχι απλώς μόνο να σταθεί στην τάξη, αλλά να επιτύχει σε μέγιστο βαθμό την εκπαιδευτική διαδικασία. Με διαδικασίες ΑΣΕΠ διορίστηκα κι εγώ, οπότε όλοι ξέρουμε ότι η θεωρία με την πράξη απέχουν παρασάγγης.
Αλλά ας μην παρεκτρεπόμαστε στη συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:04:36 »

Αποσυνδεδεμένος vama

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #816 στις: Δεκεμβρίου 05, 2024, 04:43:15 pm »
Οι καλύτεροι που γράφουν καλά, όχι απαραίτητα ότι οι δύο μέρες μίας γραπτής δοκιμασίας αναδεικνύουν εκείνο τον εκπαιδευτικό που μπορεί όχι απλώς μόνο να σταθεί στην τάξη, αλλά να επιτύχει σε μέγιστο βαθμό την εκπαιδευτική διαδικασία. Με διαδικασίες ΑΣΕΠ διορίστηκα κι εγώ, οπότε όλοι ξέρουμε ότι η θεωρία με την πράξη απέχουν παρασάγγης.
Αλλά ας μην παρεκτρεπόμαστε στη συζήτηση.

Δεν κατάλαβα τι εννοείς να μην παρεκτρεπόμαστε στη συζήτηση. Αναφέρεσαι σε κατι που έχω γράψει ; Γιατί εγώ δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις. Είναι  όπως τα λες. Εγώ αναφέρθηκα στο πώς πλασάρεται ο διαγωνισμός στον κόσμο. Γνωρίζω πολύ καλά τι συμβαίνει με το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Είμαι «μεγαλούτσικη» βλέπεις και έχω συμμετάσχει επίσης και όχι μόνο σε έναν. Και αν έχω διοριστεί σήμερα το οφείλω στη συμμετοχή μου στον πρωτο διαγωνισμό του 1998 που με βοήθησε να αποκτήσω προϋπηρεσία και να διοριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Dimi94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #817 στις: Δεκεμβρίου 06, 2024, 11:03:40 am »
Δεν κατάλαβα τι εννοείς να μην παρεκτρεπόμαστε στη συζήτηση. Αναφέρεσαι σε κατι που έχω γράψει ; Γιατί εγώ δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις. Είναι  όπως τα λες. Εγώ αναφέρθηκα στο πώς πλασάρεται ο διαγωνισμός στον κόσμο. Γνωρίζω πολύ καλά τι συμβαίνει με το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Είμαι «μεγαλούτσικη» βλέπεις και έχω συμμετάσχει επίσης και όχι μόνο σε έναν. Και αν έχω διοριστεί σήμερα το οφείλω στη συμμετοχή μου στον πρωτο διαγωνισμό του 1998 που με βοήθησε να αποκτήσω προϋπηρεσία και να διοριστώ.
Η "παρεκτροπή" αφορά το κατά πόσο ένας επιτυχών στον γραπτό ΑΣΕΠ και στη συνέχεια διοριστέος, μπορεί να ανταπεξέλθει με άνεση  στις δυσκολίες του επαγγέλματος, να μπει στα βαθιά δηλαδή. Υπήρξε αριστούχος συνάδελφος επιτυχών του διαγωνισμού που στην τάξη μέσα γινόταν χαμός. Αυτό εννοώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 06, 2024, 11:07:24 am από Dimi94 »

Συνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5234
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #818 στις: Δεκεμβρίου 06, 2024, 03:19:16 pm »
Η "παρεκτροπή" αφορά το κατά πόσο ένας επιτυχών στον γραπτό ΑΣΕΠ και στη συνέχεια διοριστέος, μπορεί να ανταπεξέλθει με άνεση  στις δυσκολίες του επαγγέλματος, να μπει στα βαθιά δηλαδή. Υπήρξε αριστούχος συνάδελφος επιτυχών του διαγωνισμού που στην τάξη μέσα γινόταν χαμός. Αυτό εννοώ.
Κι υπάρχουν άτομα που διορίστηκαν με 10 χρόνια προϋπηρεσία και γίνεται ακόμη μεγαλύτερος χαμός. Δεν έχει να λέει αυτό. Η διαφορά του γραπτού με το τωρινό σύστημα, είναι ότι διορίζονται σίγουρα αυτοί που κατέχουν το γνωστικό κομμάτι. Το υπόλοιπο κομμάτι δεν το καλύπτει κανένα σύστημα. Απλά με το τωρινό σύστημα έχουμε απλά παράθεση χαρτιών που δε μεταφράζονται απαραίτητα σε γνώσεις.

Αποσυνδεδεμένος Elstam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #819 στις: Δεκεμβρίου 06, 2024, 04:29:23 pm »
Κι υπάρχουν άτομα που διορίστηκαν με 10 χρόνια προϋπηρεσία και γίνεται ακόμη μεγαλύτερος χαμός. Δεν έχει να λέει αυτό. Η διαφορά του γραπτού με το τωρινό σύστημα, είναι ότι διορίζονται σίγουρα αυτοί που κατέχουν το γνωστικό κομμάτι. Το υπόλοιπο κομμάτι δεν το καλύπτει κανένα σύστημα. Απλά με το τωρινό σύστημα έχουμε απλά παράθεση χαρτιών που δε μεταφράζονται απαραίτητα σε γνώσεις.

Ότι είμαστε απόφοιτοι δεν αρκεί; Ότι πχ έχω καλό βαθμό δεν αρκεί; Γιατί πρέπει να δώσω ξανά εξετάσεις;

Συνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5234
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #820 στις: Δεκεμβρίου 06, 2024, 04:45:20 pm »
Ότι είμαστε απόφοιτοι δεν αρκεί; Ότι πχ έχω καλό βαθμό δεν αρκεί; Γιατί πρέπει να δώσω ξανά εξετάσεις;
Από τη μία έχετε το επιχείρημα ότι δε μπορεί η εξέταση 2 ημερών να με κρίνει, από την άλλη όμως ο βαθμός πτυχίου που μπορεί να αποκτήθηκε υπό Χ συνθήκες (που να οδήγησαν σε κακό βαθμό πτυχίου), είναι ικανός να με κρίνει εφ όρου ζωής. Ένας δηλαδή με βαθμό πτυχίου 7.5, είναι εξ ορισμού καλύτερος εκπαιδευτικός από έναν με βαθμό 7. Ή έχει περισσότερες γνώσεις.

Για να μη μιλήσω για διαφορετικές σχολές, σε διαφορετικές πόλεις, με διαφορετικό βαθμό εισαγωγής, διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών, διαφορετικό βαθμό δυσκολίας, αλλά που αποδίδουν την ίδια ειδικότητα.

Ούτε να μιλήσω για τις διακυμάνσεις του βαθμού δυσκολίας μέσα στη κάθε σχολή στο πέρασμα των χρόνων. Έχει ένα μάθημα ο Χ καθηγητής, το περνάς με 5 κι ανοίγεις σαμπάνια. Το παίρνει ο Υ και το 9 είναι κακός βαθμός.

Σε οποιαδήποτε εταιρεία πληροφορικής πάντως (αλλά και γενικά εταιρείες), δε βασίζονται στο βαθμό πτυχίου. Είναι απλά το πρώτο φίλτρο για να κόψουν κόσμο. Μετά έχει εξετάσεις για να δουν τις πραγματικές σου γνώσεις. Ξέρω, άλλο ο ιδιωτικός τομέας.

Αποσυνδεδεμένος firiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #821 στις: Δεκεμβρίου 06, 2024, 04:55:17 pm »
Από τη μία έχετε το επιχείρημα ότι δε μπορεί η εξέταση 2 ημερών να με κρίνει, από την άλλη όμως ο βαθμός πτυχίου που μπορεί να αποκτήθηκε υπό Χ συνθήκες (που να οδήγησαν σε κακό βαθμό πτυχίου), είναι ικανός να με κρίνει εφ όρου ζωής. Ένας δηλαδή με βαθμό πτυχίου 7.5, είναι εξ ορισμού καλύτερος εκπαιδευτικός από έναν με βαθμό 7. Ή έχει περισσότερες γνώσεις.

Για να μη μιλήσω για διαφορετικές σχολές, σε διαφορετικές πόλεις, με διαφορετικό βαθμό εισαγωγής, διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών, διαφορετικό βαθμό δυσκολίας, αλλά που αποδίδουν την ίδια ειδικότητα.

Ούτε να μιλήσω για τις διακυμάνσεις του βαθμού δυσκολίας μέσα στη κάθε σχολή στο πέρασμα των χρόνων. Έχει ένα μάθημα ο Χ καθηγητής, το περνάς με 5 κι ανοίγεις σαμπάνια. Το παίρνει ο Υ και το 9 είναι κακός βαθμός.

Σε οποιαδήποτε εταιρεία πληροφορικής πάντως (αλλά και γενικά εταιρείες), δε βασίζονται στο βαθμό πτυχίου. Είναι απλά το πρώτο φίλτρο για να κόψουν κόσμο. Μετά έχει εξετάσεις για να δουν τις πραγματικές σου γνώσεις. Ξέρω, άλλο ο ιδιωτικός τομέας.
συμφωνω απολυτα
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος Elstam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #822 στις: Δεκεμβρίου 06, 2024, 05:05:15 pm »
Από τη μία έχετε το επιχείρημα ότι δε μπορεί η εξέταση 2 ημερών να με κρίνει, από την άλλη όμως ο βαθμός πτυχίου που μπορεί να αποκτήθηκε υπό Χ συνθήκες (που να οδήγησαν σε κακό βαθμό πτυχίου), είναι ικανός να με κρίνει εφ όρου ζωής. Ένας δηλαδή με βαθμό πτυχίου 7.5, είναι εξ ορισμού καλύτερος εκπαιδευτικός από έναν με βαθμό 7. Ή έχει περισσότερες γνώσεις.

Για να μη μιλήσω για διαφορετικές σχολές, σε διαφορετικές πόλεις, με διαφορετικό βαθμό εισαγωγής, διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών, διαφορετικό βαθμό δυσκολίας, αλλά που αποδίδουν την ίδια ειδικότητα.

Ούτε να μιλήσω για τις διακυμάνσεις του βαθμού δυσκολίας μέσα στη κάθε σχολή στο πέρασμα των χρόνων. Έχει ένα μάθημα ο Χ καθηγητής, το περνάς με 5 κι ανοίγεις σαμπάνια. Το παίρνει ο Υ και το 9 είναι κακός βαθμός.

Σε οποιαδήποτε εταιρεία πληροφορικής πάντως (αλλά και γενικά εταιρείες), δε βασίζονται στο βαθμό πτυχίου. Είναι απλά το πρώτο φίλτρο για να κόψουν κόσμο. Μετά έχει εξετάσεις για να δουν τις πραγματικές σου γνώσεις. Ξέρω, άλλο ο ιδιωτικός τομέας.

Η σχολή είναι 4 χρόνια, ο διαγωνισμός είναι δύο μέρες και δυστυχώς ήμουν από τα άτομα που με κόπο την έβγαλα. Και όλα αυτά που λέτε για καθηγητές και δυσκολίες τμημάτων εννοείται πως θα έπρεπε να "εξεταστούν" σε ένα σύστημα που θα πριμοδοτουσε περισσότερο το βαθμό. Προφανώς και ο κάθε φοιτητής ξέρει ότι ο μέσος όρος της σχολής του θα τον κυνηγάει μια ζωή και ίσως του στερήσει κάτι ο χαμηλός βαθμός πχ υποτροφία ή μια θέση εργασίας.

Απλά επειδή έτυχε να δω κάποια θέματα από γραπτό διαγωνισμό δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κριθεί η επαγγελματική μου πορεία σε πράγματα που ως φοιτήτρια έχω εξεταστεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 06, 2024, 05:23:30 pm από Elstam »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1763
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #823 στις: Δεκεμβρίου 06, 2024, 05:09:52 pm »
trust.. προσωπικά πιστεύω ότι εκπαιδευτικος με 10 χρόνια προϋπηρεσία, σε γραπτό διαγωνισμο κάτω από 55 στο γνωστικό, δεν θα είναι μόνο αποτυχων στο διαγωνισμό αλλά και κάτι... Να μην πω. Επειδή όμως σε ένα γραπτό το 55 είναι επιτυχών και το 54 αποτυχων,εδω αν κάνω λάθος θελω να με διορθωσεις, επειδή πλέον συζητάμε για διορισμό, αν δύο εκπαιδευτικοί ο πρωτος γράψει 55 στο γνωστικό και 55 στη γενική διδακτική-παιδαγωγικά και ο δεύτερος γράψει 54 στο γνωστικό και 85
Γενικη διδακτική-παιδαγωγικά. Στην περίπτωση αυτή δεν παίζουν κανενα ρόλο τα παιδαγωγικά;;;

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #824 στις: Δεκεμβρίου 06, 2024, 08:01:31 pm »
Μπορεί ο γραπτός να δουλεύει σε περιπτώσεις ατόμων που ούτε έχουν δουλέψει, ούτε έχουν ξεκινήσει στο παρελθόν άλλο μαραθώνιο. Δεν είναι ίδια η ενέργεια ενός που μόλις βγήκε απ' τη σχολή με έναν ο οποίος ήδη τρέχει χρονια τώρα. Επίσης, δεν είναι μόνο το πτυχίο, είναι και τα μεταπτυχιακά που έχουν και αυτά εξετάσεις, εργασίες κλπ και οι γλώσσες που θέλουν και αυτές εξετάσεις. Δε τα χαρίζουν τα χαρτιά. Τουλάχιστον εγώ τα απέκτησα με κόπο. Ακόμη, ο βαθμός πτυχίου με το τωρινό σύστημα έχει προβλεφθεί και ναι μεν δίνει μόρια αλλά όχι τόσα ώστε να επηρεάσει πολύ. Προσοντολογιο με γραπτό χωρίς βάση που να μοριοδοτει ισότιμα όπως τα υπόλοιπα το ακούω περισσότερο.

Όσο για τους πληροφορικούς και τις εξετάσεις δεν το έχω ξανά ακούσει ποτέ και έχω πολλούς φίλους πληροφορικούς. Είναι ένας κλάδος με πολλή προσφορά εργασίας σιγά μη τους βάζουν εξετάσεις κάθε μέρα, ανάγκη τους έχουν με το τσουβαλι. Κάθε μήνα μπορούν να αλλάζουν εταιρεία, είναι το άκρως αντίθετο της εκπαίδευσης.
Α ούτε βαθμό πτυχίου κοιτάνε ποτέ στα βιογραφικά κανείς δε το βάζει πλέον, κοίτα να δεις ομως που αυτό που κοιτάνε είναι η προϋπηρεσία περισσότερο και τα πτυχία - μεταπτυχιακά.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 06, 2024, 08:04:49 pm από Slayer »

Συνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5234
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #825 στις: Δεκεμβρίου 06, 2024, 08:05:12 pm »
Η σχολή είναι 4 χρόνια, ο διαγωνισμός είναι δύο μέρες και δυστυχώς ήμουν από τα άτομα που με κόπο την έβγαλα. Και όλα αυτά που λέτε για καθηγητές και δυσκολίες τμημάτων εννοείται πως θα έπρεπε να "εξεταστούν" σε ένα σύστημα που θα πριμοδοτουσε περισσότερο το βαθμό. Προφανώς και ο κάθε φοιτητής ξέρει ότι ο μέσος όρος της σχολής του θα τον κυνηγάει μια ζωή και ίσως του στερήσει κάτι ο χαμηλός βαθμός πχ υποτροφία ή μια θέση εργασίας.

Απλά επειδή έτυχε να δω κάποια θέματα από γραπτό διαγωνισμό δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κριθεί η επαγγελματική μου πορεία σε πράγματα που ως φοιτήτρια έχω εξεταστεί.

Αν έχεις εξεταστεί και τα κατέχεις πλέον σα γνώση, τότε δε θα έχεις κανένα πρόβλημα να γράψεις καλά. Το θέμα είναι αν έχεις εξεταστεί κι έχεις π.χ. πτυχίο 8 και γράψεις κάτω από τη βάση τι λέει αυτό είτε για τη σχολή σου είτε για το βαθμό που τα αφομοίωσες σα γνώση.

Ο βαθμός σα βαθμός παίζει ρόλο στη μοριοδότηση. Συγκεκριμένα στον παλιό γραπτό ΑΣΕΠ, έπαιρνες ως μπόνους τον βαθμό πτυχίου σου -5. Κάτι που σημαίνει ότι ένας με βαθμό πτυχίου 9, έπαιρνε 3 μόρια παραπάνω από έναν που είχε βαθμό πτυχίου 6. Και 3 μόρια παραπάνω στα 45 (μιας κι η βάση είναι 55 στα 100, άρα απομένουν 45 μονάδες), είναι πολλά.


trust.. προσωπικά πιστεύω ότι εκπαιδευτικος με 10 χρόνια προϋπηρεσία, σε γραπτό διαγωνισμο κάτω από 55 στο γνωστικό, δεν θα είναι μόνο αποτυχων στο διαγωνισμό αλλά και κάτι... Να μην πω. Επειδή όμως σε ένα γραπτό το 55 είναι επιτυχών και το 54 αποτυχων,εδω αν κάνω λάθος θελω να με διορθωσεις, επειδή πλέον συζητάμε για διορισμό, αν δύο εκπαιδευτικοί ο πρωτος γράψει 55 στο γνωστικό και 55 στη γενική διδακτική-παιδαγωγικά και ο δεύτερος γράψει 54 στο γνωστικό και 85
Γενικη διδακτική-παιδαγωγικά. Στην περίπτωση αυτή δεν παίζουν κανενα ρόλο τα παιδαγωγικά;;;

Κι όμως. Θα υπάρξουν. Και θα το ρίξουν στην κακιά στιγμή. Και σε κάποιους θα ισχύει. Στους περισσότερους όμως όχι. Έχουν δει πολλά τα ματάκια μου στους πίνακες τα τελευταία χρόνια. Άτομα να γράφουν το επίθετο τους ως πατρώνυμο. Άτομα που πιθανόν να έχουν πολλά χρόνια προϋπηρεσίας. Η προϋπηρεσία (αλλά και τα χαρτιά, όπως έχουν καταντήσει με τη βιομηχανία που επικρατεί πλέον) δε σημαίνουν απαραίτητα και γνώσεις. Μην πάτε μακριά. Όλοι οι καθηγητές σας πτυχία είχαν. Ήταν το ίδιο καλοί; Όλοι οι γιατροί πτυχίο έχουν. Είναι το ίδιο καλοί; Ε αν είχατε ένα 50αρικο όλο κι όλο να πάτε σε 1 γιατρό και μόνο, δε θα θέλατε να πάτε στον καλύτερο; Ε κάπως έτσι είναι και με τους διορισμούς.

Στον παλιό ΑΣΕΠ, ίσχυαν αυτά:

Παράθεση
Για να καταταγεί στους πίνακες υποψήφιος πρέπει:

i) να συγκεντρώνει μέσο όρο βαθμολογίας πενήντα πέντε (55) τουλάχιστονμονάδες με άριστα το εκατό (100) και

 ii) να έχει λάβει σε κάθε θεματική ενότητα πενήντα (50) τουλάχιστονμονάδες.

Σημ.: όπως τροποποιήθηκε  με το άρθρο 22 Ν.3475/2006,ΦΕΚ Α 146/13.7.2006.

Εφόσον επιτυγχάνεται η συνολική αυτή βαθμολογία, προστίθενται σε αυτήν:

α) Σε πτυχία με άριστα το δέκα (10), οι πάνω από το βαθμό πέντε μονάδες και κλάσματα αυτών, με αναγωγή στο πρώτο δεκαδικό ψηφίο.

β) Δύο (2) μονάδες για κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών βάσει φοιτήσεως ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στην ειδικότητα του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος .

γ) Τρεις (3) μονάδες για κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών βάσει φοιτήσεως ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική της ειδικότητας του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος ή στα παιδαγωγικά.

δ) Τέσσερις (4) μονάδες για κατοχή διδακτορικού τίτλου στην ειδικότητα του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος.

ε) Πέντε (5) μονάδες για κατοχή διδακτορικού στη διδακτική της ειδικότητας του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος ή στα παιδαγωγικά.

Οι πτυχιακοί και μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών της αλλοδαπής γίνονται δεκτοί εφόσον έχουν αναγνωρισθεί από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α..

στ) Μονάδες λόγω εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας ως ακολούθως:

1) Μισή (0,5) μονάδα για προϋπηρεσία ενός (1) τουλάχιστον εξαμήνου.

2) Μία ( 1 ) μονάδα για προϋπηρεσία δύο (2) τουλάχιστον εξαμήνων.

3) Μια και μισή (1`5) μονάδες για προϋπηρεσία τριών (3) τουλάχιστον εξαμήνων

4) Δύο (2) μονάδες για προϋπηρεσία τεσσάρων (4) τουλάχιστον εξαμήνων.

5) Δύο και μισή (2,5) μονάδες για προϋπηρεσία τριών (3) τουλάχιστον ετών.

6) Τρεις ( 3 ) μονάδες για προϋπηρεσία τεσσάρων (4) τουλάχιστον ετών.

7) Τρεις και μισή (3,5) μονάδες για προϋπηρεσία πέντε (5) τουλάχιστον ετών.

8) Τέσσερις (4) μονάδες για προϋπηρεσία έξι (6) τουλάχιστον ετών.

9) Τέσσερις και μισή ( 4,5) μονάδες για προϋπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών.

10) Πέντε (s) μονάδες για προϋπηρεσία δέκα (l0) ετών και άνω.



 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182518
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 625

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.