*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτό Σύστημα Διορισμών  (Αναγνώστηκε 195482 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος manos84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #924 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 10:03:05 am »
Λοιπόν, σχεδόν με πείσατε. Είμαστε αμόρφωτοι, έστω ημιμαθείς,  προχειραντζες που τελειώσαμε σχολές της πλάκας στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Γιατί δεν λέτε πως είμαστε και τεμπέληδες που καθόμαστε τόσο καιρό; Οπότε ΑΣΕΠ κ ιδιωτικά πανεπιστήμια θέλουμε. Αν  δεν είναι οργανωμένη ενορχήστρωση για να φτιάχνεται κλίμα τότε είστε βούτυρο στο ψωμί του αφηγήματος τους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:36:40 »

Συνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #925 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 10:52:03 am »
Η βαθμολογία εισαγωγής και η σειρά επιλογής σχολής δεν είναι αξιολόγηση. Όσοι μίλησαν γι΄αυτά δεν έκαναν τίποτα άλλο παρά να συμβάλλουν στην ανάδειξη της αλήθειας
Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα τώρα, αξιολογούνται πιο έγκυρα (οι έρευνες το λένε, όχι εγώ) από τους αποδέκτες του έργου τους, που είναι και αυτοί που αντιλαμβάνονται καλύτερα την ποιότητα της εκπαιδευτικής βοήθειας που τους δόθηκε. Κανένας δεν απαξίωσε τις σπουδές του εδώ μέσα. Παρατήρησε απλά τα λάθη και τις παραλήψεις και δεν ξέρει κανένας αν και πώς τις προσπέρασε ο ίδιος. Σε κάθε περίπτωση ο ελεγκτικός τρόπος μας για τις διδακτικές μεθόδους και πρακτικές ή για την διαφθορά του πανεπιστημιακού τοπίου δεν σημαίνει απαξίωση της επιστήμης.

Έχει ενδιαφέρον η εξέλιξη της συζήτησης κυρίως γιατί όσοι υπερασπιστήκαμε την αλήθεια και αποτολμήσαμε μια "αξιολόγηση" -κατά κάποιον τρόπο- της σχολής που τελειώσαμε, είμαστε περίπου οι ίδιοι που είναι υπερ της αξιολόγησης και του έμψυχου υλικού της εκπαιδευτικής διαδικασίας για διορισμό μέσω γραπτού και όχι με βάση την ηλικία, έτος αποφοίτησης, παιδιά, κουτάβια, μεταπτυχιακά σε άσχετα αντικείμενα και σε πανεπιστήμια σε αστρική απόσταση από εμάς.

@emmaki Νομίζω πως η σχολή σου είχε πάντα ένα πολύ καλό επίπεδο, ίσως αυτό να αντικατοπτρίζει η στάση των φοιτητών.
@Dimi94 Ευχαριστώ. Δεν υπάρχει για μένα τίποτα ανώτερο από την αλήθεια και την ελευθερία να την λες.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 14, 2024, 11:05:01 am από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3513
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #926 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 11:16:06 am »
Λοιπόν, σχεδόν με πείσατε. Είμαστε αμόρφωτοι, έστω ημιμαθείς,  προχειραντζες που τελειώσαμε σχολές της πλάκας στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Γιατί δεν λέτε πως είμαστε και τεμπέληδες που καθόμαστε τόσο καιρό; Οπότε ΑΣΕΠ κ ιδιωτικά πανεπιστήμια θέλουμε. Αν  δεν είναι οργανωμένη ενορχήστρωση για να φτιάχνεται κλίμα τότε είστε βούτυρο στο ψωμί του αφηγήματος τους.
Κακώς συγχύζεσαι. Βγάζεις συμπεράσματα εσφαλμένα για όσα ειπώθηκαν. Τίποτ' απ' όσα λες δε γράφτηκε. Κι ούτε χαράσσεται πολιτική στην εκπαίδευση απ' το pde ή απ' τη γνώμη του τάδε ή του δείνα.

Συνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #927 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 11:30:44 am »
@manos84 Ό,τι λέει ο leon. Μην κάνουμε λογικά άλματα. Ούτε για ιδιωτικά πανεπιστήμια μίλησε κανείς μας (αλίμονο, εκεί πια κι αν θα συζητούσαμε για έλλειψη ποιότητας σπουδών), ούτε για αμόρφωτους και σχολές της πλάκας επειδή υπάρχουν ελλείψεις. Ένα επιχείρημα προσπάθησα η ίδια να αποδομήσω, αυτό με την ίδια βάση με την ιατρική στα παιδαγωγικά, που ακούγεται συχνά προκειμένου να δοθεί αξία στο πτυχίο. Το πτυχίο έχει μόνο του αξία, δεν χρειάζεται να στηρίζεται σε αναλήθειες. Επίσης, οι εξετάσεις δεν μειώνουν την αξία του, είναι απλά ένας πιο δίκαιος τρόπος πρόσληψης από όσους έχουμε διαθέσιμους, δεδομένου πως οι απόφοιτοι δεν μπορούν να απορροφηθούν όλοι στο δημόσιο.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:36:40 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #928 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 03:49:44 pm »
Λοιπόν, σχεδόν με πείσατε. Είμαστε αμόρφωτοι, έστω ημιμαθείς,  προχειραντζες που τελειώσαμε σχολές της πλάκας στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Γιατί δεν λέτε πως είμαστε και τεμπέληδες που καθόμαστε τόσο καιρό; Οπότε ΑΣΕΠ κ ιδιωτικά πανεπιστήμια θέλουμε. Αν  δεν είναι οργανωμένη ενορχήστρωση για να φτιάχνεται κλίμα τότε είστε βούτυρο στο ψωμί του αφηγήματος τους.

Δεν είμαστε αμόρφωτοι και ημιμαθείς, γιατί κοπιασαμε και μάθαμε παρα πολλά με προσωπική μελέτη, με προσωπική επένδυση σε αγορά βιβλίων ή με παρακολούθηση μαθημάτων που δεν ήταν δικά μας, επειδή κάποιοι άλλοι ήταν τυχεροί και είχαν καλύτερους καθηγητές. Για αυτό και πολλοί απόφοιτοι ελληνικών ΑΕΙ έχουν εξαιρετική επιστημονική πορεία. Γιατί πάλεψαν μόνοι τους για να υπερκαλύψουν τα κενά που τους άφησε η παρουσία διαφόρων δεινοσαύρων ππυ ήταν καθηγητές από τα χρόνια της χούντας (αλλά και τα κενά από τις ελλιπώς αναπληρουμενες χαμένες ώρες των καταλήψεων…). Αυτό όμως δεν ήταν το βίωμα του μέσου φοιτητή, και ο καθένας ξέρει για τον εαυτό του σε ποια κατηγορία ανήκει. Τον μέσο φοιτητή τον βλέπουμε δίπλα μας κάθε μέρα στα σχολεία. Δεν μπορεί να διαβάσει νόμους, δεν ξέρει πού να ψάξει νόμους, δεν ξέρει να διαβάσει τις οδηγίες, είναι αναλφάβητος τεχνολογικά και παριστάνει ότι είναι άποψη, και μπαίνει στις ομάδες του facebook και ρωτάει πόσες άδειες μπορεί να πάρει ή πώς μπορεί να ξεχρεώσει την οργανική του χωρίς να εμφανιστεί ποτέ εκεί.


Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3513
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #929 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 04:00:45 pm »
Εγώ προσωπικά θεωρώ πως ένας φοιτητής αξίζει όχι μόνον να διαβάζει μα και να συμμετέχει στο κίνημα του καιρού του. Θυμόμαστε και το Χριστόδουλο που 'λεγε δεν ήξερα τι γινότανε στη Χούντα γιατί διάβαζα. Δε θέλω σπουδαστές-ρομποτάκια και τα καλά χαϊδεμένα παιδιά των προφεσσόρων. Αν δεν αγωνίζονται κόντρα στο κοινωνικό status quo τότε τζάμπα παν οι γνώσεις τους κι είναι μεγάλο κρίμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #930 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 04:19:51 pm »
Εγώ προσωπικά θεωρώ πως ένας φοιτητής αξίζει όχι μόνον να διαβάζει μα και να συμμετέχει στο κίνημα του καιρού του. Θυμόμαστε και το Χριστόδουλο που 'λεγε δεν ήξερα τι γινότανε στη Χούντα γιατί διάβαζα. Δε θέλω σπουδαστές-ρομποτάκια και τα καλά χαϊδεμένα παιδιά των προφεσσόρων. Αν δεν αγωνίζονται κόντρα στο κοινωνικό status quo τότε τζάμπα παν οι γνώσεις τους κι είναι μεγάλο κρίμα.


Συμφωνω απολυτα!!!


Και θυμωνω πολυ με τους φοιτητες μου που πλεον δεν εχουν ουτε καν εκπροσωπο στη γενικη συνελευση τμηματος. Δεν τους ενδιαφερει το τι γινεται στη σχολη και δεν τους νοιαζει που παιρνονται αποφασεις γι’ αυτους χωρις αυτους….
Αλλα οι δικοι μου ουτε και στα μαθηματα ερχονται! Μαθημα με 5 και 6 ατομα απο τα 200 καθε φορα. Και σε αυτα που εχουν υποχρεωτικες παρουσιες και ερχονται αναγκαστικα, ειτε παιζουν με τα κινητα τους, ειτε βαζουν τα χερια στο θρανιο και κοιμουνται! Ελαχιστοι ειναι αυτοι που παρακοκουθουν και ακομα λιγοτεροι αυτοι που συμμετεχουν!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #931 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 04:41:05 pm »
Υπάρχουν πόσα παραδείγματα φοιτητών που πάνε στο εξωτερικό σε καλά και μεγάλα πανεπιστήμια και τους δέχονται με ανοικτές αγκαλες γνωρίζοντας πόσο καλοί είναι. Ή ακόμα πόσων που έχουν καταξιωθεί. Μιλάτε για επίπεδο σπουδών ενώ ακόμα σε καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού πχ της Αγγλίας πάνε Κινέζοι χωρίς να μιλάνε καν Αγγλικά και παίρνουν πτυχία. Με τη λογική σας δεν υπάρχει κανένα καλό πανεπιστήμιο παγκοσμίως. Εγώ προσωπικά μια χαρά βιβλία είχα, πολλά μεταφρασμένα και ποιοτικά και έριξα φυσικά πολύ διάβασμα τόσο για να περάσω μαθήματα και να μάθω, όσο και στο να γράφω έστω σε ένα αρχικό επίπεδο μια πτυχιακή εργασία.

Για τους συναδέλφους μας που δε ξέρουν νομοθεσίες, δε ξέρουν για τις άδειες τους και όλα αυτά καταλαβαίνετε ότι είναι μια μειονότητα; Ρωτάνε στο fb άντε 20 κάθε φορά απ' τους δεκάδες χιλιάδες που εργάζονται.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #932 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 06:24:51 pm »
Τον μέσο φοιτητή τον βλέπουμε δίπλα μας κάθε μέρα στα σχολεία. Δεν μπορεί να διαβάσει νόμους, δεν ξέρει πού να ψάξει νόμους, δεν ξέρει να διαβάσει τις οδηγίες, είναι αναλφάβητος τεχνολογικά και παριστάνει ότι είναι άποψη, και μπαίνει στις ομάδες του facebook και ρωτάει πόσες άδειες μπορεί να πάρει ή πώς μπορεί να ξεχρεώσει την οργανική του χωρίς να εμφανιστεί ποτέ εκεί.

Τον «μέσο φοιτητή» των ίδιων χρόνων που σπουδάσατε και εσείς εννοείτε, ή τον μέσο σημερινό (έστω της τελευταίας δεκαετίας); Γιατί αν εννοείτε τον δεύτερο, τότε (α) σίγουρα δεν έχει προλάβει -στην πλειονότητά τους τουλάχιστον- να διοριστεί, καλά-καλά ούτε να προσληφθεί ως αναπληρωτής, και (β) τεχνολογικά αναλφάβητο δεν τον λες, τουλάχιστον ως προς τη χρήση mainstream πλατφορμών, ή χρήση των οποίων έχει γίνει δεύτερη φύση για τους περισσότερους. Επίσης, η πολυνομία και ο κατακερματισμός καθιστούν έτσι κι αλλιώς έργο για δυνατούς ερευνητές -ή για επαγγελματίες των νομικών επιστημών- το να βρεις το σύνολο των διατάξεων που διέπουν ένα θέμα που σε καίει. Και είναι επίτηδες καμωμένα έτσι, ακριβώς ώστε ο μέσος πολίτης να σηκώνει τα χέρια ψηλά και να μη διεκδικεί, είτε γιατί το κόστος είναι δυσανάλογο του οφέλους, είτε γιατί η κόπωση είναι εξαντλητική και σε κάνει να λες «άι σιχτίρ» και να τα παρατάς. Θέλει γερό στομάχι (και ατσάλινα νεύρα) να ψάχνεις τους νόμους…

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #933 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 06:30:19 pm »
Τον «μέσο φοιτητή» των ίδιων χρόνων που σπουδάσατε και εσείς εννοείτε, ή τον μέσο σημερινό (έστω της τελευταίας δεκαετίας); Γιατί αν εννοείτε τον δεύτερο, τότε (α) σίγουρα δεν έχει προλάβει -στην πλειονότητά τους τουλάχιστον- να διοριστεί, καλά-καλά ούτε να προσληφθεί ως αναπληρωτής, και (β) τεχνολογικά αναλφάβητο δεν τον λες, τουλάχιστον ως προς τη χρήση mainstream πλατφορμών, ή χρήση των οποίων έχει γίνει δεύτερη φύση για τους περισσότερους. Επίσης, η πολυνομία και ο κατακερματισμός καθιστούν έτσι κι αλλιώς έργο για δυνατούς ερευνητές -ή για επαγγελματίες των νομικών επιστημών- το να βρεις το σύνολο των διατάξεων που διέπουν ένα θέμα που σε καίει. Και είναι επίτηδες καμωμένα έτσι, ακριβώς ώστε ο μέσος πολίτης να σηκώνει τα χέρια ψηλά και να μη διεκδικεί, είτε γιατί το κόστος είναι δυσανάλογο του οφέλους, είτε γιατί η κόπωση είναι εξαντλητική και σε κάνει να λες «άι σιχτίρ» και να τα παρατάς. Θέλει γερό στομάχι (και ατσάλινα νεύρα) να ψάχνεις τους νόμους…

Εφόσον μιλώ για το επίπεδο σπουδών στα χρόνια μου, προφανώς και εννοώ και τον μέσο φοιτητη (φοιτήτρια στη φιλολογία) των χρόνων μου, που από επιστήμη είχε μαύρα μεσάνυχτα. Το ότι ήταν επιμελείς και παπαγαλίζανε με ευσυνειδησία ο,τι απαιτείτο, δεν σημαίνει ότι έκαναν σπουδές υψηλού επιπέδου. Και μιλώ γι αυτές που φοιτούσαν, όχι αυτές που έρχονταν μόνο στην εξεταστική με τις σημειώσεις της Δ.Α.Π και της ΠΑΣΠ. Μην κοροϊδευομαστε μεταξύ μας. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα πάσχει στην καλλιέργεια κριτικής σκέψης και αυτενέργειας, από το σχολείο έως το πανεπιστήμιο και τολμώ να πω και τα διδακτορικά. Μετά μας πιάνει ηθικός πανικός τη μια για τα πτυχία της Βουλγαρίας, την άλλη για τα εξαποστασεως της Ιταλίας, τώρα ήρθαν και τα κολλέγια. Να κάνουμε κριτική σε ο,τι γίνεται εμπόριο αλλά μην κάνουμε λες και όλοι μας βγάλαμε το Harvard.

Συνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5239
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #934 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 09:59:27 pm »
Τον «μέσο φοιτητή» των ίδιων χρόνων που σπουδάσατε και εσείς εννοείτε, ή τον μέσο σημερινό (έστω της τελευταίας δεκαετίας); Γιατί αν εννοείτε τον δεύτερο, τότε (α) σίγουρα δεν έχει προλάβει -στην πλειονότητά τους τουλάχιστον- να διοριστεί, καλά-καλά ούτε να προσληφθεί ως αναπληρωτής, και (β) τεχνολογικά αναλφάβητο δεν τον λες, τουλάχιστον ως προς τη χρήση mainstream πλατφορμών, ή χρήση των οποίων έχει γίνει δεύτερη φύση για τους περισσότερους. Επίσης, η πολυνομία και ο κατακερματισμός καθιστούν έτσι κι αλλιώς έργο για δυνατούς ερευνητές -ή για επαγγελματίες των νομικών επιστημών- το να βρεις το σύνολο των διατάξεων που διέπουν ένα θέμα που σε καίει. Και είναι επίτηδες καμωμένα έτσι, ακριβώς ώστε ο μέσος πολίτης να σηκώνει τα χέρια ψηλά και να μη διεκδικεί, είτε γιατί το κόστος είναι δυσανάλογο του οφέλους, είτε γιατί η κόπωση είναι εξαντλητική και σε κάνει να λες «άι σιχτίρ» και να τα παρατάς. Θέλει γερό στομάχι (και ατσάλινα νεύρα) να ψάχνεις τους νόμους…
α) το ότι χρησιμοποιούν Facebook, Instagram, Tik Tok δε σημαίνει ότι δεν είναι τεχνολογικά αναλφάβητοι. Όπως το ότι το 3χρονο έχει μάθει να ξεκλειδώνει το κινητό, να μπαίνει στο YouTube και να βάζει να δει Πέπα το γουρουνάκι δε σημαίνει ότι ξέρει από υπολογιστές.

β) δεν εννοούμε να ξέρει τον κάθε νόμο που υπάρχει. Εννοούμε να ξέρει να διαβάζει την εγκύκλιο μεταθέσεων ή την εγκύκλιο αναπληρωτών κι αν κάτι τον προβληματίζει, να έχει τη στοιχειώδη νοημοσύνη να κοιτάξει  μέσα στην εγκύκλιο το νομικό πλαίσιο και να αναζητήσει τους αντίστοιχους νόμους κι άρθρα. Εφόσον μπορώ να το κάνω εγώ, θα έπρεπε να μπορούν να το κάνουν όλοι.

Αποσυνδεδεμένος Dimi94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #935 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 10:53:13 pm »
Λοιπόν, σχεδόν με πείσατε. Είμαστε αμόρφωτοι, έστω ημιμαθείς,  προχειραντζες που τελειώσαμε σχολές της πλάκας στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Γιατί δεν λέτε πως είμαστε και τεμπέληδες που καθόμαστε τόσο καιρό; Οπότε ΑΣΕΠ κ ιδιωτικά πανεπιστήμια θέλουμε. Αν  δεν είναι οργανωμένη ενορχήστρωση για να φτιάχνεται κλίμα τότε είστε βούτυρο στο ψωμί του αφηγήματος τους.
.
Και για να μπει μια άνω τελεία εδώ σε αυτό το νήμα, μόνο πανεπιστήμια της πλάκας δεν είναι τα ελληνικά, άλλωστε και οι διεθνείς κατατάξεις (rankings) αυτό αποδεικνύουν.Το πρόβλημα είναι όταν το σύγχρονο ελληνικό ΑΕΙ έχει κολλήσει ακόμα στη νοοτροπία της δεκαετίας του 80, όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων συγκεκριμένων σχολών.Τελος.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 14, 2024, 11:05:06 pm από Dimi94 »

Αποσυνδεδεμένος Katia Papadopoulou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #936 στις: Δεκεμβρίου 15, 2024, 03:23:06 pm »
Εγω ολη μέρα διαβάζω για βατά ονλαιν προφισιεσι μ 1κατοσταρικο κ μεταπτυχιακά στα σουαχιλι απο ιδιωτικά παραμάγαζα τ εξωτερικού, μέχρι πλεον κ για "διδακτορικά¨παλι βατα.. στη..2ετια αχααχαααα ;D

Αυτά τα σκουπίδια δεν τα αναγνωρίζει ΚΑΝΕΝΑ σύστημα εκπαιδευτικών στην ΕΕ, εκτός τ ελλαντα.
Οπότε, ασχετα μ το ποιό θα ναι το επόμενο σύστημα με κάποιο τρόπο πρέπει να ΜΗΝ αναγνωρίζονται σκουπίδια π ΔΕΝ τα αναγνωρίζουν ούτε οι χώρες π τα πουλάνε στους μεσάζοντες/βλαχοφροντιστηρια/φορείς Ελλάντα για τα δικά ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΕΙΑ.

Αποσυνδεδεμένος Mr.Kyr.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #937 στις: Δεκεμβρίου 16, 2024, 10:24:07 pm »
Και εκεί που όλοι είχαν ξεγράψει τον γραπτό, φαίνεται να εμφανίζεται κανονικότατα στο ετήσιο σχέδιο δράσης του υπουργείου για το 2025 (όπως και σε όλα τα προηγούμενα, από τότε που ξεκίνησε η συγγραφή τους).

Αυτή η επιμονή, σε ένα κρίσιμο σημείο πριν την αποστολή του επίσημου αιτήματος για το άνοιγμα των πινάκων της ειδικής αγωγής, δεν μπορεί να είναι τυχαία.

Είτε προσπαθούν και πάλι να καλλιεργήσουν την ελπίδα στους μη έχοντες πιθανότητες πρόσληψης/διορισμού με το προσοντολόγιο, ότι στα σχέδια του υπουργείου είναι κάποια στιγμή στο μέλλον να επιστρέψει ο γραπτός (όπως και τις προηγούμενες φορες) ή αυτή τη φορά όντως επεξεργάζονται (πάντα επικουρικά με τα υπόλοιπα κριτήρια) τη θέσπισή του.

Η ανακύκλωση του θέματος στα sites πάντως τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν είναι τυχαία και κάνει μπαμ ότι πρόκειται για δοσμένη είδηση μέσα από το Μαρούσι. Αν μη τι άλλο πρέπει να υπάρξει πίεση για το έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων της ειδικής (η οποία δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή).

Ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν υπάρχει ούτε ως ενδεχόμενο τη δεδομένη χρονική στιγμή και για τις επερχόμενες προκηρύξεις (Ειδικής φέτος, Γενικής του χρόνου).

Είναι προσπάθεια των sites και μόνο να δημιουργήσουν κλίμα.

Η καθυστέρηση στην έκδοση της προκήρυξης ειδικής αφορά άλλη (δυσάρεστη) έκπληξη που αφορά την προϋπηρεσία των ιδιωτικών...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182541
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.