0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να καταλάβω: τι εννοείτε "Proficiency of Sofia"; Αν πρόκειται π.χ. για το αντίστοιχο του ελληνικού κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας, γιατί θα "πρέπει" με το στανιό να θεωρούμε ότι το βουλγαρικό είναι υποδεέστερο, ή ότι εξαγοράζεται; Έχει σκεφτεί κανείς ότι, έτσι όπως πάμε, οσονούπω θα βλέπουμε την "πλάτη" της Βουλγαρίας σε αρκετά θέματα (αν δεν τη βλέπουμε ήδη);Υ.Γ. Προς αποφυγή παρερμηνειών της ερώτησής μου, το δικό μου Proficiency είναι Cambridge.
Ενδέχεται και δεν το αποκλείω αυτό το σενάριο καθόλου, οι εκάστοτε σχολικές ομάδες να τίθενται στη δικαιοδοσία κυρίως των δημάρχων- κολλητών του εκάστοτε πολιτικάντη, πράγμα που σημαίνει ότι τίθεται και θέμα μονιμότητας, συνεπώς δε θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί ως ΝΠΔΔ, τακτικοί δημόσιοι υπάλληλοι δηλαδή αλλά ΙΔΑΧ ακόμα και ΙΔΩΧ (ο νοών νοείτο), άσε που θα προσλαμβάνονται με διαφορετικά κριτήρια, όπως γίνεται στην Αγγλία λόγου χάρη.
Εκτός φυσικά και αν ξυπνήσουμε κάποια στιγμή, εμπνευστούμε από τους επαναστάτες της 3 Σεπτεμβρίου 1843, και στο πλευρό των μαθητών μας ακριβώς όπως κάνανε και οι επαναστάτες, πάμε έξω από το σπίτι που κατοικεί η λαομίσητη Κεραμέως και απαιτήσουμε να εφαρμόσει κατά γράμμα το άρθρο 16 του συντάγματος για την δωρεάν παιδεία. Άρθρο το οποίο η λαομίσητη Κεραμέως, ως άθλια εντολοδόχος των γερμανών και των ιδιωτικών συμφερόντων, πασχίζει να το καταργήσει ή να το απενεργοποιήσει-αδρανοποιήσει με κάθε πρόσφορο τρόπο.
οι υπηρεσιακές μεταβολές των νεοδιοριστων εκπαιδευτικών (μετάθεση - απόσπαση σε άλλο ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ) εξαρτώνται από την αξιολόγηση; ακούμε διάφορα... πως αν κάποιος είναι κατά δεν θα έχει δικαίωμα να μετατεθεί