*

Αποστολέας Θέμα: Απασχόληση μαθητών σε κενό  (Αναγνώστηκε 6783 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #28 στις: Νοέμβριος 07, 2023, 08:25:46 μμ »
Νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια πάει να γίνει καθεστώς. Ίσως λόγω κοβιντ βρέθηκαν πολλοί καθηγητές να λείπουν και επιβλήθηκε; Δεν ξέρω. Όμως είναι τελείως λάθος γιατί στοχοποιεί όποιον λειπει. Εμείς έχουμε τύχει στο σχολείο πολλοί γονείς νηπίων που αρρωσταίνουν συχνά και δεν μας φτάνει η αναστάτωση αυτή, δεν μας φτάνει το άγχος για την απουσία από τη δουλειά μας και την ύλη που χάνουμε, δεν μας φτάνει που μας  κολλάνε τα παιδιά και μόλις αυτά συνέλθουν εμείς πάμε σχολείο σερναμενοι και αρρωστοι, έχουμε και τους συναδέλφους να μας στραβοκοιτανε για το «χώσιμο».

Αλλε για να επανέλθουμε στο θέμα, αυτό μπορεί να είναι και το πιο φυσιολογικό αίτημα των καταληψιών της Σύρου. Μακάρι η μόνη επιθυμία των παιδιών να ήταν να κάνουν κανένα κενό για να χαλαρώσουν. Τα υπόλοιπα είναι αδιανόητα. Βασικά θέλουν να κάνουν ο,τι θέλουν, να μην τιμωρούνται, να μην ενοχλούνται. Και είναι Γυμνάσιο.

 Μπορω να δεχτω τις εθιμοτυπικές καταλήψεις που γίνονται 1-2 μέρες τον χρόνο σε μικρά μερη που δεν υπάρχουν βανδαλισμοί και εξωσχολικοί κλπ. Κατανοητό να θέλουν μια μέρα και καλά να διαμαρτυρηθούν για κάτι, χάνουν κι έναν περίπατο και όλα καλά. Δεν έχω θέμα με την
κατάληψη αν είναι μέρα γενικης απεργίας. Καταλαβαίνω τα αιτήματα όπως η ΕΒΕ, οι ελλείψεις καθηγητών κλπ.

Αλλά παιδιά 12-15 χρόνων να γράφουν ανερυθρίαστα ως αιτήματα καταλήψεις ότι βασικά στο σχολείο θέλουν να κάνουν ο,τι γουστάρουν χωρίς καμία επίπτωση, είναι αδιανόητο και δείχνει που οδεύει η ανατροφή των παιδιών σήμερα. Αυτά τα ανήλικα τα αφησαν οι γονείς αξημέρωτα να πάνε να κλείσουν το σχολείο, που νομίζω κιόλας ότι τα γυμνάσια της Σύρου δεν είναι μέσα μέσα στο κέντρο της Ερμούπολης, με αιτήματα να μην τιμωρούνται με απουσίες όταν παραβιάζουν κανόνες του σχολείου; Είναι πολύ λυπηρό αυτό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:34:19 »

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #29 στις: Νοέμβριος 07, 2023, 10:04:20 μμ »
Άλλο απασχόληση κι άλλο μάθημα όμως. Στην ανακοίνωση τους μιλάνε για το 2ο και μαλιστα όχι της ίδιας ημέρας. 
 

Υ.γ. Συμφωνώ πως αν δεν μπορεί να αποφευχθεί η απασχόληση τότε καλώς ξεκινά από τους εκπαιδευτικούς που δε συμπληρώνουν ωράριο.

Τραγικό...απορώ πως το δέχτηκε ο σύλλογος.
Με την τελευταία τροποποίηση στον νόμο, ο διευθυντής αποφασίζει για την απασχόληση των μαθητών, ο σύλλογος δεν νομίζω να έχει κάποια τέτοια δυνατότητα δυστυχώς, τον έχουν αποδυναμώσει. ΑΝ ο διευθυντής έχει θέληση για συνεργασία με τον σύλλογο ο.κ. , αν είναι περίεργος και πάει σύμφωνα με το γράμμα του νόμου... τότε φοβάμαι πως οι συνάδελφοι πρέπει να αλλάξουν σχολείο. Βέβαια, οι αυταρχικοί διευθυντές όλο και πληθαίνουν...

Αποσυνδεδεμένος vama

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 661
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 07, 2023, 10:56:48 μμ »

Εγώ αυτό που γράφω συνέβαινε πολύ παλια, πολύ πριν το covid. Δεν μπορώ να θυμηθώ τη χρονιά ακριβώς.Ίσως το 2014-2015. Και μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση γιατί δεν το είχα συναντήσει ξανά. Πάντως γινόταν από φόβο, μήπως συμβεί κάτι στα παιδιά γιατί η πόλη ήταν αρκετά μεγάλη.

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 07, 2023, 11:24:19 μμ »
Εγώ αυτό που γράφω συνέβαινε πολύ παλια, πολύ πριν το covid. Δεν μπορώ να θυμηθώ τη χρονιά ακριβώς.Ίσως το 2014-2015. Και μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση γιατί δεν το είχα συναντήσει ξανά. Πάντως γινόταν από φόβο, μήπως συμβεί κάτι στα παιδιά γιατί η πόλη ήταν αρκετά μεγάλη.
Εγώ πληροφορούμαι (δυστυχώς) ότι το καθεστώς της 'απασχόλησης' μέσα στην τάξη (ούτε καν έξω, στην αυλή) αντί της αναμόρφωσης προγράμματος και την λήξης των μαθημάτων πιο πριν για κάποιες τάξεις  είναι κάτι που θα γίνει σιγά σιγά ο κανόνας. Εξηγούμαι: α. βολεύει τους γονείς, με την έννοια ότι τα παιδιά όσα κενά και να έχουν θα τελειώσουν στο 7ωρο και δεν θα είναι εκτός σχολείου για κάποιες ώρες, ούτε θα πεταχτούν πιο πριν από τη δουλειά για να τα πάρουν β. βολεύει τον διευθυντή γιατί δεν υπάρχει 'αναταραχή' στην αυλή με παιδιά που έχουν κενό και επιπλέον γίνεται αρεστός στους γονείς γ. βολεύει τις διευθύνσεις και το υπουργείο γιατί 'φαίνεται' ότι όλα λειτουργούν κανονικά, δεν υπάρχουν παιδιά στο δρόμο εκτός σχολείου, κάνουν όλες τις ώρες  κ.λ.π.  Φυσικά αυτό σημαίνει ότι υπάρχει περισσότερος φόρτος για τους εκπαιδευτικούς καθώς εκτός από όλα τα άλλα καλούνται να "κρατήσουν' παιδιά που δεν θέλουν μέσα στην αίθουσα με ό,τι αυτό συνεπάγεται, φασαρία, φωνές, αντιδράσεις κ.λ.π. Τολμώ να πω ότι κουράζεται περισσότερο από ό,τι αν έκανε μάθημα... Φυσικά μάθημα δεν πρέπει να κάνει γιατί σ' αυτήν την περίπτωση παραβιάζει το διδακτικό του ωράριο. Αυτά που αναφέρω συναντώνται όλο και πιο συχνά κυρίως από διευθυντές που είτε για να δείξουν αρεστοί στις διευθύνσεις και τους γονείς είτε γιατί πιστεύουν πράγματι σε έναν άλλον τρόπο λειτουργίας του  σχολείου (που φυσικά όμως λειτουργεί και με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο σε πολλά άλλα σημεία που ευνοούν τους εκπαιδευτικούς, τα οποία ξεχνούν) χρησιμοποιούν τη δυνατότητα που τους δίνει η Υ.Α. Αρ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/02, (ΦΕΚ 1340/16-10-02) - «Καθηκοντολόγιο»  που λέει ότι. οι εκπαιδευτικοί αντικαθιστούν εκπαιδευτικό ο οποίος λείπει και, ανάλογα με την περίπτωση, ή καλύπτουν το κενό ή απασχολούν τους μαθητές, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Διευθυντή. Κοινώς, σου πετάνε την υπουργική απόφαση στα μούτρα  και σου λένε ότι "η υπόδειξή μου είναι αυτή, κρατήστε τα στην τάξη"... ποιός σύλλογος και ποιές δημοκρατικές διαδικασίες... να πω και το τελευταίο: ακριβώς επειδή δεν ξέρεις πότε θα λείψει κάποιος εκπαιδευτικός, άρα και ποιός θα τον αντικαταστήσει, υποχρεώνονται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου να είναι παρόντες όλοι 8-2 μήπως χρειαστεί αναπλήρωση σε κενά κ.λ.π.  Είπατε τίποτα?????
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2023, 11:33:32 μμ από blueswire »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:34:19 »

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #32 στις: Νοέμβριος 08, 2023, 01:38:11 πμ »
Με την τελευταία τροποποίηση στον νόμο, ο διευθυντής αποφασίζει για την απασχόληση των μαθητών, ο σύλλογος δεν νομίζω να έχει κάποια τέτοια δυνατότητα δυστυχώς, τον έχουν αποδυναμώσει. ΑΝ ο διευθυντής έχει θέληση για συνεργασία με τον σύλλογο ο.κ. , αν είναι περίεργος και πάει σύμφωνα με το γράμμα του νόμου... τότε φοβάμαι πως οι συνάδελφοι πρέπει να αλλάξουν σχολείο. Βέβαια, οι αυταρχικοί διευθυντές όλο και πληθαίνουν...

Δεν αλλάζει κάτι αυτό. Ο διευθυντής όντως μπορεί να αποφασίζει για την απασχόληση των μαθητών αλλά δεν μπορεί να σε υποχρεώσει να κάνεις μάθημα στο κενό σου, ιδίως από τη στιγμή που έχεις συμπληρωμένο το ωράριό σου. Δε μιλάω για περίπτωση υπερωριών σε χρόνιο κενό αλλά για έκτακτες περιπτώσεις που προκύπτουν από αναρρωτικές, ολιγοήμερες άδειες κλπ.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #33 στις: Νοέμβριος 08, 2023, 01:50:46 πμ »
Επειδή το έχω ζήσει, η απασχόληση στην αυλή είναι απλα καψωνι. Τα παιδιά ενοχλούν και δεν μπορείς να γνωρίζεις πού είναι. Σ εμάς περιφέρονταν και ξέφευγαν κάποιοι και ενοχλούσαν, είχαμε καταλήξει να φοβόμαστε να το πούμε στο γραφείο για να μην την πληρώσει ο επιβλέπων. Επίσης, ο εκπαιδευτικός χάνει το δικό του κενο που μπορεί να ήθελε να διαβάσει ή να φωτοτυπησει ή να διορθώσει. Δεν έχει σημασία το ότι δεν κάνει μάθημα. Είναι παραβίαση του ωραρίου του γιατί του φορτώνει κάτι που δεν είναι δουλειά του (δεν πάμε σχολείο για να προσέχουμε παιδιά) και που του χαλαει τον προγραμματισμό και έχει επιπτώσεις στον χρόνο που θα χρειαστεί μετά για να κάνει τις άλλες δουλειές του. Απ αυτήν την άποψη, η «απασχόληση» μέσα σε αίθουσα είναι προτιμότερη γιατί τα παιδιά είναι σε συγκεκριμένο χώρο ππυ δεν μπορπυν να φύγουν και ο εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει και κάποια άλλη δουλειά, τουλάχιστον μια υποτυπώδη προετοιμασια ή διόρθωση. Επίσης τα παιδιά καλό είναι να μάθουν να συμπεριφέρονται ανθρώπινα και όχι  σαν κανίβαλοι όταν έχουν ελεύθερο χρόνο. Να μάθουν να μιλάνε. Και να σταματήσει αυτή δικτατορική επιβολή της μπάλας ως μόνου τρόπου διασκέδασης που έχει επιβληθεί σαν κουλτούρα στα σχολεία από τα αγόρια που δεν έχουν άλλα ενδιαφέροντα. Το σχολείο πρέπει να ωθεί τα παιδιά σε ποιοτικές μορφες δραστηριοτήτων και να καλλιεργεί και το πνεύμα τους.

Εμείς από φετις έχουμε άλλο καθεστώς. Βασικά αλλάζει το πρόγραμμα. Τα παιδιά βγαίνουν βόλτα το Σαβββατο και δεν γυρνάνε πριν τις 12 βράδυ, δεν μπορεί ο γονέας να θεωρεί πρόβλημα ότι σχολεσε 1 το μεσημέρι, έτσι κι αλλιώς είναι επαρχία και όλη μέρα έξω βολοδέρνουν άνευ λόγου. Αν δεν γίνεται κάτι άλλο πηγαίνουν στη βιβλιοθήκη. Όσοι θέλουν παίζουν σκάκι ή επιτραπέζια. Τα υπόλοιπα κορίτσια συζητούν. Τα αγόρια που δεν θέλουν, είναι εκνευρισμένα μεν αλλά έχουν απομονωθεί από το σύνολο που βρήκε μια ασχολία, αναγκάζονται να κάτσουν ήρεμα να παρακολουθήσουν το παιχνίδι. Δεν υπάρχει μέσα εκπαιδευτικός. Ρίχνει πού κ πού μια μάτια ο διευθυντής, η υποδιευθύντρια ή όποιος έχει κενο. Φυσικά καποιοο το θεωρούν βασανιστήριο, εννοώ μαθητες. Όμως ας μάθουν να κάνουν και κάτι άλλο.

Ο εργαζόμενος γονέας του γυμνασίου δεν θα φύγει από την άλλο άκρη της Αθήνας για να πάρει το παιδί του όταν σχολαει. Άρα του είναι αδιάφορο αν σχόλασε στις 12.30, 1.20 ή 2. Αν ενημερωθεί από το σχολείο για την αλλαγή, ας βγάλει άκρη με το παιδί του μόνος του. Το σχολείο δεν είναι χώρος babysitting.

Αποσυνδεδεμένος Mpap84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #34 στις: Νοέμβριος 08, 2023, 11:16:37 πμ »
Επειδή το έχω ζήσει, η απασχόληση στην αυλή είναι απλα καψωνι. Τα παιδιά ενοχλούν και δεν μπορείς να γνωρίζεις πού είναι. Σ εμάς περιφέρονταν και ξέφευγαν κάποιοι και ενοχλούσαν, είχαμε καταλήξει να φοβόμαστε να το πούμε στο γραφείο για να μην την πληρώσει ο επιβλέπων. Επίσης, ο εκπαιδευτικός χάνει το δικό του κενο που μπορεί να ήθελε να διαβάσει ή να φωτοτυπησει ή να διορθώσει. Δεν έχει σημασία το ότι δεν κάνει μάθημα. Είναι παραβίαση του ωραρίου του γιατί του φορτώνει κάτι που δεν είναι δουλειά του (δεν πάμε σχολείο για να προσέχουμε παιδιά) και που του χαλαει τον προγραμματισμό και έχει επιπτώσεις στον χρόνο που θα χρειαστεί μετά για να κάνει τις άλλες δουλειές του. Απ αυτήν την άποψη, η «απασχόληση» μέσα σε αίθουσα είναι προτιμότερη γιατί τα παιδιά είναι σε συγκεκριμένο χώρο ππυ δεν μπορπυν να φύγουν και ο εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει και κάποια άλλη δουλειά, τουλάχιστον μια υποτυπώδη προετοιμασια ή διόρθωση. Επίσης τα παιδιά καλό είναι να μάθουν να συμπεριφέρονται ανθρώπινα και όχι  σαν κανίβαλοι όταν έχουν ελεύθερο χρόνο. Να μάθουν να μιλάνε. Και να σταματήσει αυτή δικτατορική επιβολή της μπάλας ως μόνου τρόπου διασκέδασης που έχει επιβληθεί σαν κουλτούρα στα σχολεία από τα αγόρια που δεν έχουν άλλα ενδιαφέροντα. Το σχολείο πρέπει να ωθεί τα παιδιά σε ποιοτικές μορφες δραστηριοτήτων και να καλλιεργεί και το πνεύμα τους.

Εμείς από φετις έχουμε άλλο καθεστώς. Βασικά αλλάζει το πρόγραμμα. Τα παιδιά βγαίνουν βόλτα το Σαβββατο και δεν γυρνάνε πριν τις 12 βράδυ, δεν μπορεί ο γονέας να θεωρεί πρόβλημα ότι σχολεσε 1 το μεσημέρι, έτσι κι αλλιώς είναι επαρχία και όλη μέρα έξω βολοδέρνουν άνευ λόγου. Αν δεν γίνεται κάτι άλλο πηγαίνουν στη βιβλιοθήκη. Όσοι θέλουν παίζουν σκάκι ή επιτραπέζια. Τα υπόλοιπα κορίτσια συζητούν. Τα αγόρια που δεν θέλουν, είναι εκνευρισμένα μεν αλλά έχουν απομονωθεί από το σύνολο που βρήκε μια ασχολία, αναγκάζονται να κάτσουν ήρεμα να παρακολουθήσουν το παιχνίδι. Δεν υπάρχει μέσα εκπαιδευτικός. Ρίχνει πού κ πού μια μάτια ο διευθυντής, η υποδιευθύντρια ή όποιος έχει κενο. Φυσικά καποιοο το θεωρούν βασανιστήριο, εννοώ μαθητες. Όμως ας μάθουν να κάνουν και κάτι άλλο.

Ο εργαζόμενος γονέας του γυμνασίου δεν θα φύγει από την άλλο άκρη της Αθήνας για να πάρει το παιδί του όταν σχολαει. Άρα του είναι αδιάφορο αν σχόλασε στις 12.30, 1.20 ή 2. Αν ενημερωθεί από το σχολείο για την αλλαγή, ας βγάλει άκρη με το παιδί του μόνος του. Το σχολείο δεν είναι χώρος babysitting.
Ο εργαζόμενος γονέας είναι στη δουλειά τ κ ξερει οτι έχει το παιδί τ στο δημ σχολείο μέχρι τη x ώρα. Αν τύχει κάτι στο παιδί του χωρίς αυτό να έχει πάρει απουσία στα χαρτιά, εντός ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ, ούτε αυτός ούτε ο εισαγγελέας π θα κοιτάξει τα ΧΑΡΤΙΑ, θα δικαιολογησει ΔΥπ, είτε Δντη είτε εκπαιδευτικό, επειδή ο γονιός- αφήνει το παιδι τ Σάββατο βράδυ μέχρι τις 12 :o ή επειδή στα χωριά ειναι ρεμπετ ασκέρι.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #35 στις: Νοέμβριος 08, 2023, 02:23:19 μμ »
Ο εργαζόμενος γονέας είναι στη δουλειά τ κ ξερει οτι έχει το παιδί τ στο δημ σχολείο μέχρι τη x ώρα. Αν τύχει κάτι στο παιδί του χωρίς αυτό να έχει πάρει απουσία στα χαρτιά, εντός ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ, ούτε αυτός ούτε ο εισαγγελέας π θα κοιτάξει τα ΧΑΡΤΙΑ, θα δικαιολογησει ΔΥπ, είτε Δντη είτε εκπαιδευτικό, επειδή ο γονιός- αφήνει το παιδι τ Σάββατο βράδυ μέχρι τις 12 :o ή επειδή στα χωριά ειναι ρεμπετ ασκέρι.

Από το δημοτικό δεν φεύγουν τα παιδιά, καλώς ή κακώς. Αυτό βολεύει τους γονείς, και βολεύει και εμάς ως γονείς, όμως επιβαρύνει συναδέλφους μας.

Αν η απουσία εκπααιδευτικού στο γυμνάσιο ή το λυκειο είναι προγραμματισμένη, δεν καταλαβαίνω πού το πρόβλημα να ενημερωθεί ο γονέας την προηγούμενη ημέρα ότι το παιδί του θα σχολάσει την 6η αντί για την 7η ώρα. Όπου θα πήγαινε το παιδι στις 2, θα πάει στη 1.20. Έτσι κι αλλιώς το ωράριο των σχολείων δεν συμπίπτει με το ωράριο του εργαζόμενου γονέα, ούτε καν στο ολοήμερο της αθμιας δεν συμπίπτει.

Μην υποτιμάμε τη δουλεια μας θεωρώντας ότι το σχολείο είναι ένας χώρος απασχόλησης 8-2. Το σχολείο ειναι χώρος μόρφωσης. Κάνουν 6 ή 7 ώρες μάθημα τη μέρα. Αν δεν μπορεί να γίνει μάθημα, δεν υπάρχει λόγος να ειναι σχολείο. Και το ότι τα κρατάνε μια διάφορες πατέντες στην αθμια, είναι μια εξυπηρέτηση στον γονέα που δεν θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητη, είναι πολύ καταχρηστική.

Οι γονείς έχουν εναποθέσει την ανατροφή των παιιδών τους στο κράτος. Τα παιδιά όμως δεν ανήκουν στο κράτος, ανήκουν στους γονείς τους και ο φυσικός τους χώρος είναι η οικογένειά τους. Στο σχολείο πάνε συγκεκριμένες ώρες για να μορφωθούν. Υποτίθεται και να κοινωνικοποιηθούν αλλα΄δεν θέλω να ανοίξω και αυτή τη συζήτηση, το θέμα και μόνο για το οποίο συζητάμε, αυτό των καταλήψεων, δειχνει τι είδους κοινωνικοποίηση λαμβάνει ένα παιδί.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #36 στις: Νοέμβριος 08, 2023, 03:52:37 μμ »
Το σχολείο θα 'πρεπε να 'ναι χώρος μόρφωσης. Δεν είναι. Όπως τ' αντιλαμβάνεται η πολιτεία- κι οι γονείς- είναι χώρος παιδοφύλαξης. Κανείς δε θ' ασχοληθεί άμα μες στην τάξη διδάσκεις ή όχι. Όλοι θ' ασχοληθούν άμα έλειπε μαθητής και συνέβη η στραβή και δεν είχε απουσία στ' απουσιολόγιο. Ή αν συνέβη η στραβή σε διάλειμμα και δεν είχε πάει για εφημερία ο εκπαιδευτικός. Συμπέρασμα. Προσέχετε τα τυπικά της παρουσίας. Για το μάθημα δεν ενδιαφέρεται ουδείς. Και κρεμάλα να παίζετε το ίδιο κάνει (αρκεί να γράφετε στο βιβλίο ύλης ότι προχωράτε). Τα τυπικά μετρούν. Τα ουσιαστικά καθόλου.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2023, 03:56:15 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #37 στις: Νοέμβριος 08, 2023, 06:38:10 μμ »
Ο εργαζόμενος γονέας είναι στη δουλειά τ κ ξερει οτι έχει το παιδί τ στο δημ σχολείο μέχρι τη x ώρα. Αν τύχει κάτι στο παιδί του χωρίς αυτό να έχει πάρει απουσία στα χαρτιά, εντός ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ, ούτε αυτός ούτε ο εισαγγελέας π θα κοιτάξει τα ΧΑΡΤΙΑ, θα δικαιολογησει ΔΥπ, είτε Δντη είτε εκπαιδευτικό, επειδή ο γονιός- αφήνει το παιδι τ Σάββατο βράδυ μέχρι τις 12 :o ή επειδή στα χωριά ειναι ρεμπετ ασκέρι.
Το σχολείο στέλνει ενημέρωση οτι το τμήμα σχολάει πιο νωρίς, άρα ο γονιός ειναι ενήμερος οτι το παιδί του είναι πιθανόν εκτός σχολείου.

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #38 στις: Νοέμβριος 09, 2023, 12:58:50 πμ »
Το σχολείο θα 'πρεπε να 'ναι χώρος μόρφωσης. Δεν είναι. Όπως τ' αντιλαμβάνεται η πολιτεία- κι οι γονείς- είναι χώρος παιδοφύλαξης. Κανείς δε θ' ασχοληθεί άμα μες στην τάξη διδάσκεις ή όχι. Όλοι θ' ασχοληθούν άμα έλειπε μαθητής και συνέβη η στραβή και δεν είχε απουσία στ' απουσιολόγιο. Ή αν συνέβη η στραβή σε διάλειμμα και δεν είχε πάει για εφημερία ο εκπαιδευτικός. Συμπέρασμα. Προσέχετε τα τυπικά της παρουσίας. Για το μάθημα δεν ενδιαφέρεται ουδείς. Και κρεμάλα να παίζετε το ίδιο κάνει (αρκεί να γράφετε στο βιβλίο ύλης ότι προχωράτε). Τα τυπικά μετρούν. Τα ουσιαστικά καθόλου.
Ακριβώς αυτό! δυστυχώς έτσι είναι η πραγματικότητα!

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #39 στις: Νοέμβριος 09, 2023, 12:41:31 μμ »
Συνάδελφος σε σχολείο της ευρύτερης περιοχής έβαλε διαγώνισμα σε κενό από δημιουργήθηκε από μη προγραμματισμένη άδεια. Το διαγώνισμα είχε χαθεί λόγω εκδρομής και δεν υπήρξε νέα ειδοποίηση των μαθητών. Δεδομένου ότι υπάρχει χρόνος για να το καθυστερήσει, συμπεραίνω ότι η περιοχή μας δεν "απασχολεί" απλώς.
Προσωπικά τώρα, θα γράψω γιατί δεν αντιδρώ σε αυτό. Από άποψη ηθικής το βρίσκω σωστό να θέλουμε να είμαστε σύνολο που νοιάζεται τους μαθητές και όχι ξεχωριστοί δημόσιοι υπάλληλοι που δουλεύουν σε ένα χώρο. Δεν μου αρέσει να τρέχουν μαθητές από εδώ και από εκεί, ούτε να τους προσέχω μην γκρεμίσουν το κτίριο κάνοντας τις δουλειές μου. Δεν μου ταιριάζει να είμαι σε ένα χώρο σαν φύλακας. Αν γίνεται να φύγουν νωρίτερα, φυσικά και πρέπει να ξεκουραστούν σπίτι τους, αν όμως δεν γίνεται, δεν είμαι ο άνθρωπος που θα μπορούσε να αδιαφορήσει σε μια κλειστή αίθουσα. Μπορεί το μάθημα να είναι ίσως πιο ελεύθερο, αλλά μάθημα θα ήταν ούτως ή άλλως για μένα.

Όμως -όπως σωστά επισημάνατε- παραβιάζεται το διδακτικό ωράριο. Των άλλων ναι και προφανώς και έχουν δικαίωμα να αντιδράσουν. Εμένα δεν νιώθω να παραβιάζεται, γιατί όπως παρατήρησα τη δουλειά αυτή την κάνω επειδή το διάλεξα, την θεωρώ λειτούργημα και δεν θα ήθελα να φυλακίζουν σε μια αίθουσα το παιδί μου αδιαφορώντας για το τι κάνει αρκεί να είναι μαντρωμένο. Αφήστε που θα προτιμούσα να μην πατούσα καν στο γραφείο, να πήγαινα από αίθουσα σε αίθουσα.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 09, 2023, 02:20:17 μμ »
Ναι όμως η ώρα ππυ είμαστε στο γραφείο είναι ώρα απασχόλησης. Μπορεί να διορθώνουμε, να γράφουμε το πρακτικό, να περνάμε απουσίες, να βγάζουμε φωτοτυπίες για άλλο μάθημα, πράγματα που αν δεν γίνουν εκείνη την
 ώρα, θα καθυστερήσουν. Ο καθένας προγραμματίζει τις δουλειές του έχοντας υπόψη ένα σύνολο δεδομένων. Ήδη κάνουμε πολλά στα σπίτια μας σε χρόνο που εξοικονομούμε με δυσκολία από την οικογένειά μας. Δεν μπορεί ο κάθε διευθυντής να μεταθέτει τη δική του ευθύνη στους εκπαιδευτικούς. Το τι θα κάνει στα κενά είναι δικό του πρόβλημα. Ας έχει ένα πλάνο λοιπόν. Εμάς το πλάνο μας είναι η δημιουργική απασχόληση στη βιβλιοθήκη γιατί τα παιδιά πρέπει να μάθουν να έχουν ποιοτικά ενδιαφέροντα. Δεν είναι φύλαξη και γι αυτό όλοι είναι πρόθυμοι να ασχοληθούν τελικά, και προσφέρονται να κάτσουν με τα παιδιά, γιατί δεν επιβάλλεται και δεν μετατρέπει τον εκπαιδευτικό σε παιδοφυλακα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« Απάντηση #41 στις: Νοέμβριος 09, 2023, 07:07:25 μμ »
Εγώ, πάντως, στην απασχόληση,   στην Α' Γυμνασίου, κυριολεκτικά, έχω σωθεί με τα ομαδικά επιτραπέζια που δανείζομαι από τη βιβλιοθήκη, καθώς και με κάποιο ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό παιχνίδι, που έχω κατεβάσει από ένα ευρωπαϊκό περιβαλλοντικό πρόγραμμα  και έχω περάσει στους υπολογιστές του εργαστηρίου πληροφορικής σε συνεργασία με τον  πληροφορικό μας, ώστε να μπορούν να παίξουν όλοι σε μικρές ομάδες. Για τους μεγαλύτερους οργανώνω ομαδικά παιχνίδια, όπως  ή το ζώο, φυτό κλπ που αρχίζουν από το ίδιο γράμμα, το μπαμ με τα πολλαπλάσια του 7, ή την κασετίνα με τις ερωτήσεις, που τα γνωρίζουν ή τα έχουμε μάθει μαζί, τους αρέσουν   και πλέον αυτοοργανώνονται μόνοι τους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159815
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 369
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.