0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πόσο λέτε θα κατέβει ο πίνακας στους ΠΕ02 στους διορισμούς;
Από τους 195 φυσικούς μείον το 10% εννοεις μετά τις ανακλησεις? μην το θεωρεις δεδομενο αυτο το ποσοστό έχουμε περίπου 175 στη γενική. Αυτοί που φεύγουν κάνουν 18 ώρες. Οι αναπληρωτές φυσικοί άλλοι 23 και αρκετοί 21 ώρες. Οι οργανικές που έχουν μείνει από το καλοκαίρι είναι 2 τα περσινα ακαλυπτα (απο διορισμους) κενα δεν ειναι καθολου βεβαιο οτι θαχουν παραμεινει και για την φετινη περιοδο ως εχουν. Μπορει να χουν γινει 22 ή 102 και αυτο εξαρταται απο το ποσοι φυγανε σε συνταξη στην περιοχη που υπηρχανε τα κενα αυτά, καθώς και το πως/πόσο μετβληθηκε το μαθητικο δυναμικο . [/b]Αυτοί που φεύγουν θα αφήσουν πίσω τους οργανικές για διορισμό φυσικών; ισως ναι ισως και οχι. Ρωτα τους αιρετους της περιοχης που σε ενδιαφερει Αν είχε πρόθεση το υπουργείο θα μπορούσε με αυτά τα δεδομένα να διορίσει φέτος περί τους 140 φυσικούς ή υπάρχει κάποιο πραγματικό κώλυμα (πχ αριθμός οργανικών) που περιορίζει τους διορισμούς των φυσικών και θα πάμε πάλι κοντά στον αριθμό 90 κωλυμα που να προκυπτει απο τη νομοθεσια ή απο τη γειτνίαση με τις ομορες ειδικότητές σας δεν υπαρχει. Απλά πιστευω οτι παιζεται καποιο παιχνιδι συσχετισμου δυναμεων της καθε ειδικοτητας στους διαδρομους του υπουργειου?
Το πρόβλημα με τους φυσικούς είναι ο αλγόριθμος υπολογισμού των κενών μεταθέσεων/διορισμών. δηλ για σας υπαρχει διαφορετικος αλγοριθμος? Θες έλλειμμα 20 ωρών Α Ανάθεσης σε ΟΜΑΔΑ σχολείων (και όχι σε σχολείο) για να βγει κενό μετάθεσης/διορισμού φυσικού. Δεν ισχυει αυτο . Και με 12 ωρες βγαινει κενο στην ομαδα. Ομως και παλι δεν αρκει το κενο στην ΟΜΑΔΑ για να φυγει αυτο το κενο προς το υπουργειο, αλλα να συνεχισει να υφισταται αυτο το κενο και στο επομενο (και τελικο) επιπεδο που ειναι ο πινακας Γ, οπου προσθαφαιρουνται τα κενα ολων των ομαδων (οι ΟΜΑΔΕΣ αφορουν το ενδιαμεσο σταδιο των πινακων
Λογικά εννοείς το ότι αν η διαίρεση με το 20 δώσει υπόλοιπο ≥12 βγαίνει +1 κενό. Σωστό είναι αυτό που λες ότι αθροίζονται τα νούμερα των Πινάκων
Καλημέρα. Μπορούμε να βρούμε κάπου αναρτημένα τα περσινά εναπομείναντα οργανικά κενά ανά κλάδο, στα οποία ΔΕΝ έγιναν πέρυσι διορισμοί;
Όποιος εχει χειριστει τετοιους πίνακες είμαι βέβαιος οτι θα εχει διαπιστωσει πως δεν υπαρχουν καποιοι συγκεκριμένοι αριθμοί που να συμφερουν πχ την αδιοριστη εκπαιδευτικη κοινοτητα με την εννοια οτι εχουν τη δυναμη (αυτοι οι αριθμοί) να αυξανουν τον τελικο αριθμο οργανικων κενών ή αριθμοι που να μη συμφερουν. Αντιθετως οι ιδιοι αριθμοί που μπορουν να φερουν το γέλιο στα χείλη των αδιόριστων, ειναι ικανοι ταυτοχρονα και τοποθετημενοι με μια αλλη διαταξη, να φερουν και το δακρυ στα ματια. Πιο συγκεκριμένα: Εσυ ισχυριζεσαι πως αν αλλαξει ο τροπος υπολογισμού ετσι ώστε να καταγραφεται οργανικο κενό οταν διαπιστωνεται ελλειμμα 12 ωρων σε ένα συγκεκριμένο σχολείο αντί του -20 σε επιπεδο ΟΜΑΔΑΣ, θα ειναι ενα γεγονός που θα επιφερει αυξηση στον τελικό αριθμο οργανικών κενών δηλ φαινεται να ειναι πιο ευκολο να δημιουργειται ενα ελλειμματικο 12αρι/ σχολειο αντί του ελλειμματικού 20αριου/ομάδα, οπως αλλωστε διαφαίνεται να συμβαινει και στις βελτιωσεις την εποχη των εσωτερικων υπηρεσιακων μεταβολών. Για κοιτα ομως το παρακατω παραδειγμα:ΔΔΕ τάδε=ΟΜΑΔΑ 1Η:9 ΣΧΟΛΕΙΑ οπου υπαρχει στους ΠΕ0401 ελλειμμα 8 ωρών σε κάθε ενα απο τα 9 σχολειατελικος πινακας
Τι εννοείς με το "θα έμπαιναν μέσα οι αδιόριστοι";
αν υποθεσουμε οτι το οργανικο κενο δινονταν με τον τροπο που ανεφερες εσυ δηλ ελλειμμα 12 ωρων Α αναθεσης ανα σχολειο, τοτε στο παραδειγμα που ανεφερα θα υπηρχε μηδενικος πινακας Γ, ενω αν τα κενα υπολογιζονταν με τον υφισταμενο αλγοριθμο τοτε θα καταγραφονταν 3 ελλειμματα στον πινακα Γ, γεγονος προφανως προτιμοτερο για τους αδιοριστους φυσικους.Το θα "εμπαιναν μεσα" δηλ το ειπα με οικονομικους ορους , οπως λεμε πχ μπηκε μεσα η επιχειρηση, επαθε ζημια