0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδή πιστεύεις ότι τα ελλείμματα σε 12ωρα φυσικής ανα σχολείο είναι λιγότερα; Από πού προκύπτει αυτό; Για κάτσε δες σε κάποιες περιοχές ενδεικτικά πόσα ήταν τα κενά μεταθέσεων (αυτά που βγάινουν με τον αλγόριθμο δηλαδή) και πόσα τα οργανικής τοποθέτησης (αυτά που βγαίνουν με το 12ωρο ανα σχολείο δηλαδή). Το παράδειγμα που ανέφερες έχει πραγματικά ή υποθετικά δεδομένα;
Το παράδειγμα που ανέφερες έχει πραγματικά ή υποθετικά δεδομένα;
https://www.especial.gr/organika-kena-deyterovathmias-genikis-poia-tha-dothoyn-mazi-me-ta-leitoyrgika-kena-gia-proslipseis-anaplirwtwn-2023-24/
Με την ιδια λογικη θα μπορουσα να σε ρωτησω το αντιστροφο δηλ και από που προκυπτει ότι τα ελλειμματικα 12ωρα φυσικής ανα σχολείο είναι περισσοτερα από τα ελλειμματικα 20αρια ανα ομαδα ή και από τα υπολοιπα των 12ωρων ελλειμματων ανα ομαδα; δηλ σύγκρινες τα οργανικα κενα των μεταθεσεων, με τα οργανικα κενα των εσωτερικων υπηρεσιακων μεταβολων των 58 δδε και οι οποιες μαλιστα δεν εχουν ομοιομορφία ως προς την κοινοποιηση των σχετικων πινακων (άλλες ανακοινωνουν αναλυτικα τις ωρες των κενων και άλλες τα ελλείμματα χωρις αναλυση ωρων + το οτι δεν ειναι ασφαλης κιόλας η συγκριση των κενων των μεταθεσεων με τα κενα των οργανικων τποθετησεων σε καθε σχολειο, αφου τα κενα των οργανικων τοποθετησεων βγαινουν μετά τις μεταθεσεις με αποτελεσμα να αναδιαμορφωνονται εξαιτιας των μετατιθεμενων) ? Ακομα κι αν το εκανες, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ, και ειδες ότι το 2023 οντως ηταν περισσοτερα τι θα σημαινε αυτό? Ότι αυτό ακριβως γινεται κάθε χρονο? Ή μηπως εκανες αυτή τη δουλεια σε βαθος πχ πενταετιας για να μπορεις να εισαι βεβαιος για τα λεγόμένα σου?Ηταν υποθετικο πλην όμως στη διαρκεια της 5ετους μου υπηρεσιας ως γραμματεας πυσδε μιας μικρης δδε και στην οποια μονος μου χειριζομουν αυτά τα χρονια πινακες μεταθεσεων, εσωτερικων μεταβολων και αποσπασεων για να είναι ετοιμοι στο τραπεζι του πυσδε, θα σου πω ότι ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ στο πεδιο των αριθμων που αφορουν τις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολες των εκπαιδευτικών. Αυτό ηθελα να σου καταδειξω με το υποθετικο παραδειγμα που σου ανεφερα και το οποιο δε σημαινει ότι επειδη είναι υποθετικο, είναι επιπλέον και ατοπο. Και στο παραδειγμα αυτό φανηκε ολοκαθαρα ότι είναι δυνατον σε μια δδε να προκυψουν αρκετα οργανικα κενά κι ενώ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ούτε ένα ελλειμματικο 12αρι σε συνολο 18 σχολειων. Τελος, όπως σε σενα φαινεται πιο ευκολο να δημιουργηθει ένα ελλειμματικο 12 αρι σε ΕΝΑ σχολειο σε μια ομαδα σχολειων Χ, εντουτοις στην διπλανη ομαδα Ψ μπορει να μην υπαρχει ουτε ένα ατοφιο 12αρι συγκεντρωμενο σε ένα σχολειο, πλην όμως να υπαρχουν 2 ελλειμματικα 6 αρια σε δυο διαφορετικα σχολεια που να δημιουργουν ένα (υπολοιπο) 12αρι που αντιστοιχει σε 1 οργανικο κενο Ή όπως σε σενα φαινεται πιο ευκολο να δημιουργηθει ένα ελλειμματικο 12 αρι σε ΕΝΑ σχολειο σε μια ομαδα σχολειων Χ, εντουτοις στην διπλανη ομαδα Ψ μπορει να μην υπαρχει ουτε ένα ατοφιο 12αρι συγκεντρωμενο σε ένα σχολειο. πλην όμως να υπαρχουν 3 ελλειμματικα 7 αρια σε δυο διαφορετικα σχολεια που να δημιουργούν ένα ελλειμματικο 20αρι που αντιστοιχει σε 1 οργανικο κενο.Ακομα κι αν υποθεσουμε οτι ισχυε για την καταγραφη οργανικου κενού η υπαρξη ελλειμματικου 12αριου/σχολειο, τοτε στη δδε που υπηρετεις και στην ομαδα Α φετος μπορει να δημιουργηθουν περισσοτερα οργανικα κενα με 12 ωρες Α αναθεσης ανα σχολειο και του χρονου να μην υπαρχει ουτε ένα 12αρι/σχολειο, πλην όμως να υπαρχουν 60 ωρες ελλειμματος σε 10 σχολεια που σημαινει 3 οργανικα κενα.. Τιποτε λοιπον δεν ειναι θεσφατο στον υπολογισμο των οργανικων κενων. Ο κανονας που μπορει να ισχυει και να μας συμφερει σημερα, του χρονου μπορει να μας ερχεται να τον πεταξουμε στα σκουπιδια
να ρωτήσω κι εγώ κάτι.πέρυσι οι διορισμοί έγιναν τον Μάιο 2023. Φέτος πότε θα γίνουν (αν γνωρίζει κάποιος);Επίσης, από ποιους πίνακες ; τους προσωρινούς που εκδόθηκαν τον Αύγουστο 2023 ή τους νέους μετά την εξέταση των ενστάσεων;και, τελευταία ερώτηση: έίμαι κοντά σε διορισμό. ποιον πρέπει να προσεγγίσω ώστε να βγει οργανικό κενό στον νομό που θέλω; προϊστάμενο δευτερόβαθμιας; διευθυντή περιφερειακής εκπαίδευσης; κάποιον αιρετό; Αναφέρομαι σε μικρό νομό , όπου ολοι λίγο - πολύ γνωρίζονται μεταξύ τους; Ευχαριστώ
έίμαι κοντά σε διορισμό. ποιον πρέπει να προσεγγίσω ώστε να βγει οργανικό κενό στον νομό που θέλω; προϊστάμενο δευτερόβαθμιας; διευθυντή περιφερειακής εκπαίδευσης; κάποιον αιρετό; Αναφέρομαι σε μικρό νομό , όπου ολοι λίγο - πολύ γνωρίζονται μεταξύ τους; Ευχαριστώ
https://www.especial.gr/diorismoi-sta-kedasy-alla-oxi-fetos-diataxi-sto-nomoshedio-gia-ta-aei/?fbclid=IwAR0BZztvOaMRbdx25h2f_Q_uhAfj-MzchL8rGuvIaQ9LUWHj8bfeCGXxiDwΜετά και από αυτό νομίζω πως όλα συγκλίνουν στο ότι το ΥΠΕΣ έχει σκοπό να εγκρίνει και φέτος μόνο τόσους διορισμούς, όσο και το ύψος των τελικών συνταξιοδοτήσεων. Δυστυχώς, όπως φαίνεται, πρώτα το ΥΠΑΙΘΑ έφαγε άκυρο για τις 3.000 (αν το ύψος τους ήταν ίδιο με το περσινό) νέες οργανικές των κοινών ειδικοτητων. Έπειτα, το άκυρο ήρθε για τις 1.500 νέες οργανικές των ΕΕΠ-ΕΒΠ, λίγο πριν το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια τεθεί σε δημόσια διαβούλευση. Και τέλος, άκυρο όπως φαίνεται δόθηκε και στη δυνατότητα κάλυψης των 600 επιπλέον θέσεων στα ΚΕΔΑΣΥ, στο διάστημα των τελευταίων ημερών (η δυνατότητα βέβαια θα δοθεί εν τέλει από του χρόνου, μαζί με τη δυνατότητα και μετάθεσης των ήδη μόνιμων στα ΚΕΔΑΣΥ χωρίς τα κριτήρια της προϋπηρεσίας, που είναι και το λογικό). Και όλα αυτά φυσικά αν όντως το Υπουργείο Παιδείας είχε βάλει μπροστά όλες αυτές τις συστάσεις και δεν έριχνε απλώς στάχτη στα μάτια των εκπαιδευτικών τόσο καιρό.Εγώ ήμουν βέβαια ιδιαίτερα διστακτικός από την αρχή, όταν έβλεπα κινήσεις που προσέθεταν χιλιάδες νέα οργανικά κενά στους νέους διορισμούς (θα φτάναμε τα 10.000 εν δυνάμει κενά διορισμών, χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες πιστώσεις για την κάλυψη ούτε των μισών), σε μια χρονιά που δεν υπήρχε κανενός είδους σημαντική πίεση για να συσταθούν, αλλά περίμενα πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Τίποτα βέβαια δεν έχει κλείσει ακόμα, αλλά μετά και τη σημερινή εξέλιξη (χωρίς να ξέρω κάτι εκ των έσω), πιστεύω πως άτυπα η συζήτηση μεταξύ ΥΠΕΣ και ΥΠΑΙΘΑ υπέδειξε μόνο ~4.000 διορισμούς για φέτος.Υ.Γ.: Και, χωρίς παρεξήγηση, αυτό είναι απόλυτα λογικό στα μάτια μου (αν και πολύ άδικο για την εκπαιδευτική κοινότητα). Γιατί; Γιατί τις τελευταίες εβδομάδες είδαμε αγρότες και φοιτητές να αντιδρούν και να ζητάνε οικονομική ενίσχυση για τον αγροτικό τομέα και για τα δημόσια πανεπιστήμια. Για τη στελέχωση των δημόσιων σχολείων δεν ζήτησε κανένας τίποτα (πλην ελάχιστων μεμονωμένων ατόμων και σωματείων και μόνο με κείμενα, με κανενός είδους κινητοποίηση). Αυτό δεν προξενεί όμως καθόλου πίεση στη κυβέρνηση για κάτι που έτσι και αλλιώς δεν ήταν στις πρώτες προτεραιότητές της. Αντιθέτως, η πίεση στην οποία πρέπει να απαντήσουν προέρχεται από αλλού και εκεί προφανώς θα στραφούν...
Συνάδελφε την Τετάρτη υπάρχει μια πολύ μεγάλη απεργία που αφορά και τα αιτήματα για διορισμούς που αναφέρεις.Αν θέλουμε να κερδίσουμε κάτι οφείλουμε να κινητοποιηθούμε!