0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κι όμως δεν είσαι καλά διαβασμένος. Φυσικά και υπάρχει ο όρος σύσταση και στη δευτεροβάθμια, απλά τα κενά μεταθέσεων - διορισμών υπολογίζονται βάσει αλγορίθμου. Αν 65.000 είναι μόνιμοι στη δευτεροβάθμια τότε κοντά στις 70.000 είναι οι συστημένες με ΦΕΚ οργανικές θέσεις (δεν θυμάμαι το ακριβές νούμερο). Δεν μπορεί εξάλλου να υπάρχουν διορισμένοι χωρίς οργανικά συστημένη θέση στο δημόσιο. Απλά οι θέσεις αυτές είναι συστημένες και κατανεμημένες ανά κλάδο και όχι ανά σχολείο όπως στην πρωτοβάθμια.Αν στην πρωτοβάθμια υπάρχουν 70.000 μόνιμοι και άλλα 2.000 οργανικά κενά τότε όλες οι οργανικές θέσεις είναι μόνο 72.000 (τα νούμερα στο περίπου).Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν εφαρμόσουμε τη λογική σου μπορεί στη πρωτοβάθμια ο αλγόριθμος που προτείνεις να βγάλει 75.000 κενά, ενώ υπάρχουν μονο 72.000 συστημένες οργανικές θέσεις (εξού και το υπουργειο δεν θα θεσμοθετήσει ποτέ έναν τέτοιο τρόπο υπολογισμού γιατί ξέρει από την αρχή αν βγαίνουν τα κουκιά η όχι). Αντίθετα στη δευτεροβάθμια υπάρχει μεγάλο περιθώριο για να υπολογιστούν περισσότερες οργανικές θέσεις, αλλά το υπουργείο προτιμά να τις πετσοκόβει για τους δικούς του σκοπούς. Δείτε από που πήραν εξάλλου τις οργανικές για να ιδρύσουν νέες στην πρωτοβάθμια τα προηγούμενα χρόνια: από τη δευτεροβάθμια φυσικά.
Εχεις βρει κανα ΦΕΚ με αριθμό συστημένων οργανικών θέσεων στη
Στο
Το ότι ψάχνω και ΦΕΚ ξημερώματα πραγματικά με ξεπερνάει. Ορίστε πάρε ένα τυχαίο: ΦΕΚ
Το θέμα είναι για ποιο λόγο δεν μπαίνει αυτή η παράμετρος στην εγκύκλιο προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις της
Γιατί η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία από αμνημονεύτων ετών η οργανικότητα σήμαινε πως τόσοι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί απαιτούνταν για να λειτουργήσει ένα σχολείο και η ιστορία του υπολογισμού των οργανικων κενών τελείωνε εκεί. Όταν αργότερα, μπήκαν στο δημοτικό οι ειδικότητες και έπειτα δημιουργήθηκαν και τα ολοήμερα, δημιουργήθηκαν οργανικές και για αυτά ακολουθώντας το ήδη απλό και δοκιμασμένο μοντέλο (δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει και αλλιώς για τους λόγους που έχουμε ξαναγράψει).Στη δευτεροβάθμια όπως καταλαβαίνεις τα πράγματα αλλάζουν και από τον ένα και μοναδικό δάσκαλο ανά τάξη, πηγαίνουμε στους πολλούς διαφορετικούς καθηγητές που διδάσκουν σε ένα ή περισσότερα τμήματα. Οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και αναγκαστικά πρέπει να μπουν στο παιχνίδι τα ωρολόγια προγράμματα και να υπάρχει κάποια συσχέτιση του ωραρίου των εκπαιδευτικών με τις ώρες που διδάσκουν, ώστε να καθοριστούν οι οργανικές ανάγκες. Το πώς βέβαια θα γίνει αυτή η συσχέτιση είναι θέμα που επαφίεται στην εκάστοτε κυβέρνηση και δεν γνωρίζω να σου πω πως προέκυψαν επιμέρους προβλέψεις του αλγορίθμου όπως π.χ. η διαίρεση των αλγεβρικών αθροισμάτων των ωρών να γίνεται με το 20 και όχι κάποιον άλλο αριθμό.Οπότε στη δευτεροβάθμια είναι διαφορετική η έννοια των οργανικών θέσεων (που πρέπει να συσταθούν για να μπορούν να υπάρχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί) και διαφορετική η έννοια των οργανικών κενών μεταθέσεων ή διορισμών. Και επειδή δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να τα γράψω καλύτερα από ότι τα έγραψε κάποτε ο Patreas θα παραπέμψω για ακόμα μια φορά σε αυτόν:https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.476 (διαβάστε όλα τα σχετικά μηνύματα).Το πώς μάλιστα ανακυκλώνονται ξανά και ξανά τα ίδια και τα ίδια θέματα, οι ίδιες ερωτήσεις, οι ίδιοι προβληματισμοί και οι ίδιες επιθέσεις για τα θέματα αυτά στο forum κάθε χρόνο είναι εκπληκτικό.
Το "Όσο υπάρχουν πίνακες σε ισχύ, θα διατηρηθούν ως έχουν", αν ξέρει τι σημαίνει, δηλώνει ότι οι οριστικοί πίνακες, που αναμένονται, θα εξαντλήσουν την ισχύ τους βάση του ισχύοντος νόμου
Προφανώς τον ρώτησαν αν σε περίπτωση που έρθει ένα νέο σύστημα ακυρωθεί η ισχύς των πινάκων που έχουν ήδη εκδοθεί και τους απάντησε αρνητικά. Δεν νομίζω πως έχει νόημα να στεκόμαστε τόσο στη διατύπωση που έτσι και αλλιώς μεταφέρθηκε από άτομο σε άτομο μέχρι να δημοσιευτεί στο esos, οπότε δεν ξέρουμε τι τους είπε κατά λέξη.Η πληροφορία είναι πως μέχρι το 2025 στην ειδική και μέχρι το 2026 στη γενική πάμε με αυτά που ξέρουμε. Αν και προσωπικά πιστεύω πως όσο περνάει ο καιρός, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να ανοίξουν οι πίνακες της ειδικής το 2025 με τα σημερινά δεδομένα. Αλλά και να έχουμε άμεση ψήφιση νέου συστήματος, βλέπω η μεταβατική περίοδος μεταξύ του ισχύοντος και του νέου συστήματος να είναι μακρά...
"Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025." Πηγή: https://www.especial.gr/pead-simantisi-me-geniko-grammatea-ypaitha-kanonas-1-pros-1-gia-diorismoys-to-2024-idios-arithmos-anapliroton-kai-toy-hronoy/?fbclid=IwAR1wnLk7PgC1J92S_Ib-qcom3gYVYvxP16G7Hbw5eAlrYKo3SmDMoKaRu3UΆρα από αυτό συμπεραίνουμε ότι το επόμενο σχολικό έτος θα ανοίξουν οι πίνακες της Ειδικής με το ισχύον σύστημα.