*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2024  (Αναγνώστηκε 1104955 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #770 στις: Μαρτίου 07, 2024, 05:57:04 pm »
Καταρχάς αυτό που προτείνετε δεν γίνεται πρακτικά και δεύτερον ακόμα και να βρίσκαμε κάποιο τρόπο να γίνει, τότε οι συνολικές οργανικές που θα προέκυπταν θα ήταν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ από τις σημερινές και όχι λιγότερες όπως εσείς πιστεύετε.

Γιατί δεν γίνεται; Καταρχάς δεν γίνεται στην ίδια βαθμίδα να ακολουθείται διαφορετικός τρόπος υπολογισμού των οργανικών θέσεων ανάλογα με την ειδικότητα. Υποθετικά αν βρισκόταν κάποια φόρμουλα (που αμφιβάλλω πως μπρορεί να υπάρξει) θα δημιουργούνταν ένα τεράστιο μπάχαλο, με τους δασκάλους να πολλαπλασιάζουν τα κενά αναπληρωτών τους και τις ειδικότητες να χάνουν την υπάρχουσα οργανική τους, να γίνονται νομάδες και να μην μπορούν να αποκτήσουν καν οργανική στις περισσότερες περιπτώσεις αν υπάρχει ο κανόνας των 12 ωρών α' ανάθεσης όπως στη δευτεροβάθμια. Σε ειδικότητες μάλιστα όπως οι ΠΕ05 και ΠΕ07, όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί θα έχαναν τις οργανικές τους θέσεις και θα έμεναν αιωνίως στη διάθεση, ενώ θα χανόταν και πολύ μεγάλος αριθμός των ήδη υπαρχόντων οργανικών σε επίπεδο επικράτειας. Το ίδιο πρόβλημα με την απόκτηση οργανικής σε σχολείο θα είχαν και οι ΠΕ08, ΠΕ79, ΠΕ86 και ΠΕ91 γιατί τα δημοτικά σχολεία είναι ΠΟΛΛΑ και ΜΙΚΡΑ σχολεία σε σχέση με τα γυμνάσια και τα λύκεια, οπότε δεν θα υπήρχαν οι ώρες α' ανάθεσης για να τοποθετηθούν οργανικά.

Αυτό επίσης που λέτε για τους δασκάλους δείχνει πολύ μεγάλη άγνοια. Οι δάσκαλοι δεν απαιτούνται μόνο για τα πρωινά τμήματα, αλλά και για τα ολοήμερα. Και δεν καλύπτονται όλα τα ολοήμερα με τις πλεονάζουσες ώρες των δασκάλων του πρωινού, όπως θα θέλατε να πιστεύετε. Στα 1/θ έως 5/θ δημοτικά σχολεία (που αποτελούν το 1/4 όλων των δημοτικών σχολείων), κάθε τμήμα ολοημέρου απαιτεί τη διάθεση επιπλέον δασκάλου για τη λειτουργία του γιατί οι ώρες των δασκάλων του πρωινού δεν επαρκούν, ενώ στα 6/θ και άνω δημοτικά σχολεία οι περισσότερες ΔΠΕ εφαρμόζουν το σύστημα του ενός επιπλέον δασκάλου για κάθε 2 τμήματα ολοημέρου για τον ίδιο λόγο. Και μέσα στα μεγάλα αστικά κέντρα δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα πολλά τμήματα ολοημέρου υπάρχουν στα μεγάλα σχολεία και πόσοι επιπλέον δάσκαλοι απαιτούνται για να διδαχθεί έστω η ώρα της μελέτης - προετοιμασίας.

Επίσης, πέρα από το ότι το πόσα ολοήμερα τμήματα θα λειτουργήσουν δεν μπορεί να προβλεφθεί, δεν μπορεί να εφαρμοστεί και η πρόταση του/της anpath86 γιατί μας λέει πως τα κενά δασκάλων και ειδικοτήτων θα υπολογίζονται με διαφορετικό τρόπο. Μα πώς θα υπολογίζονται διαφορετικά αφού διδάσκουν στα ίδια ολοήμερα τμήματα; Πώς θα υπολογιστούν οι οργανικές ανάγκες των ολοήμερων τμημάτων; Και μάλιστα σκεφτείτε πως α' ανάθεση στο σύνολο των ωρών του ολοημέρου έχουν οι δάσκαλοι. Αλλά εσείς είπατε πως δεν θα υπολογίζονται με αλγόριθμο οι οργανικές των ΠΕ70, άρα πώς αλλιώς;

Πέρα από αυτά, αυτό που προτείνετε δεν μπορεί να εφαρμοστεί γιατί με όποιο τρόπο και να υπολογίζαμε τις πραγματικές οργανικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια, αυτές θα ήταν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ από τις 72.000 οργανικές που είναι ήδη συστημένες από το κράτος (και ναι έχω κάνει τους υπολογισμούς που εσείς δεν κάνατε). Το κράτος θα σύστηνε όμως νέες, αν ο αλγόριθμός σας έβγαζε περισσότερες από τις 72.000; Όχι βέβαια. Στη δευτεροβάθμια δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα όπως έγραψα σε προηγούμενό μου μήνυμα, αλλά το διάβασε κανείς σας;

Και επειδή φαίνεται πως ανήκετε στη δευτεροβάθμια, καλό είναι να μελετήσετε πρώτα τα σχετικά δεδομένα της πρωτοβάθμιας και μετά να κάνετε τις προτάσεις σας τεκμηριωμένα και υπολογισμένα. Και ένας καλός τρόπος να ψαχτείτε είναι διαβάζοντας τις προηγούμενες συζητήσεις που έχουν αναπτυχθεί στο forum αυτό.

1) Στη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:36 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #771 στις: Μαρτίου 07, 2024, 06:25:34 pm »
Κοιτωντας τα ωρολογια των γελ-επαλ-εσπερινων (στα γυμνασια σε γενικες γραμμες παρεμεινε πανω κατω ιδια η κατασταση)  απο το 2005 και μεχρι σημερα ειναι ολοφανερη η διαφοροποιηση του πληθους των ωρων βιολογιας και φυσικης την τελευταια σχεδον εικοσαετια.
Ενδεικτικα ως προς τα ωρολογια των γελ αρκει να δουμε
http://www.pi-schools.gr/content/odigies.pdf
(σελ 8-14)
https://blogs.sch.gr/gsejohann/files/2011/09/534_orolog-progr-gymnas-2011-2012.pdf?x18667

https://blogs.sch.gr/lykarcha/2011/09/08/%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85/.
Οπως παρατηρουμε υπαρχει ενας διπλασιασμος ωρων της βιολογιας στα λυκεια σε σχεση με το 2011 και τριπλασιασμος σε σχεση με το 2005 , ενω αντιθετα υπαρχει σταδιακη μειωση των ωρων φυσικης (Α τάξη Γενικού Λυκείου,μείωση των ωρών στη  Α-

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #772 στις: Μαρτίου 07, 2024, 07:49:29 pm »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #773 στις: Μαρτίου 07, 2024, 08:09:02 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 07, 2024, 08:15:22 pm από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:36 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #774 στις: Μαρτίου 07, 2024, 08:51:41 pm »


Α) Γίνεται στη βάση του ίδιου του μουσικού σχολείου, οπότε δεν υπάρχει καμιά διαφορά. Σκέψου το ίδιο το μουσικό σχολείο (ένα ενιαίο γυμνάσιο και λύκειο) σαν μια ομάδα σχολείων. Και σίγουρα υπάρχουν μεγάλα μουσικά σχολεία που έχουν περισσότερα τμήματα και από ολόκληρες ομάδες τυπικών σχολείων σε πολλές ΔΔΕ.


Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #775 στις: Μαρτίου 07, 2024, 09:00:05 pm »
Α) Γίνεται στη βάση του ίδιου του μουσικού σχολείου, οπότε δεν υπάρχει καμιά διαφορά. Σκέψου το ίδιο το μουσικό σχολείο (ένα ενιαίο γυμνάσιο και λύκειο) σαν μια ομάδα σχολείων. Και σίγουρα υπάρχουν μεγάλα μουσικά σχολεία που έχουν περισσότερα τμήματα και από ολόκληρες ομάδες τυπικών σχολείων σε πολλές ΔΔΕ.


Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #776 στις: Μαρτίου 07, 2024, 09:17:34 pm »
Λοιπόν. Έστω ότι έχουμε μια ομάδα από 5 δημοτικά στα οποία λειτουργούν 5Χ6=30 τμήματα και στην ομάδα υπάρχουν 25 μόνιμοι δάσκαλοι. Άρα με βάση τον τύπο που λέω έχουμει: 30-25=5 οργανικά κενά δασκάλων. Ποιο το πρόβλημα με αυτό; Κάθε δάσκαλος θα πάρει την τάξη του.
Τα σχολεία αυτά δεν έχουν ολοήμερα τμήματα ή πρωινή ζώνη; Αν κάποιο έχει και παραπάνω απο 1 ολοήμερα τμήματα πώς θα καλυφθούν οι ώρες της μελέτης - προετοιμασίας; Πώς θα υπολογιστούν οι ώρες των ειδικοτήτων και ειδικά στο ολοήμερο; Έχεις δει βασικά ποτέ ένα ωρολόγιο πρόγραμμα δημοτικού σχολείου πριν γράψεις σε αυτό το forum;

Τι θα γίνει αν δεν καλυφθούν όλες οι ώρες με μόνιμο προσωπικό και τι θα κάνουν τα παιδιά ηλικίας 6-12 ετών μέχρι να καλυφθούν τα κενά με αναπληρωτές; Πώς θα στελεχωθεί η 3η ώρα του ολοημέρου (15.00-16.00); Τι θα γίνει αν αυτά τα σχολεία βρίσκονται σε κάποιο μικρό νησί ή σε ορεινούς όγκους; Πώς θα στελεχωθούν από πληροφορικό για παράδειγμα; Με τα νούμερα που έδωσες  θα δοθεί ένα μόνο κενό ΠΕ86 και ο μόνιμος θα πρέπει να πάει σε 4 διαφορετικά σχολεία για 6 ώρες. Πώς θα καλυφθούν οι άλλες 6; Θα προσληφθεί ωρομίσθιος; Με ποια παιδαγωγική λογική και πως θα απασχολούνται τα παιδιά μέχρι να έρθει (και εφόσον έρθει); Το ξαναλέω δεν υπάρχουν β' αναθέσεις στο δημοτικό και στη χειρότερη θα πρέπει να τα κάνει όλα ο δάσκαλος. Και είναι παιδαγωγικά ορθό να γίνεται αυτό ακόμα και σε 6/θέσια δημοτικά;

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #777 στις: Μαρτίου 07, 2024, 09:30:24 pm »
Τα σχολεία αυτά δεν έχουν ολοήμερα τμήματα ή πρωινή ζώνη; Αν κάποιο έχει και παραπάνω απο 1 ολοήμερα τμήματα πώς θα καλυφθούν οι ώρες της μελέτης - προετοιμασίας; Πώς θα υπολογιστούν οι ώρες των ειδικοτήτων και ειδικά στο ολοήμερο; Έχεις δει βασικά ποτέ ένα ωρολόγιο πρόγραμμα δημοτικού σχολείου πριν γράψεις σε αυτό το forum;

Τι θα γίνει αν δεν καλυφθούν όλες οι ώρες με μόνιμο προσωπικό και τι θα κάνουν τα παιδιά ηλικίας 6-12 ετών μέχρι να καλυφθούν τα κενά με αναπληρωτές; Πώς θα στελεχωθεί η 3η ώρα του ολοημέρου (15.00-16.00); Τι θα γίνει αν αυτά τα σχολεία βρίσκονται σε κάποιο μικρό νησί ή σε ορεινούς όγκους; Πώς θα στελεχωθούν από πληροφορικό για παράδειγμα; Με τα νούμερα που έδωσες  θα δοθεί ένα μόνο κενό ΠΕ86 και ο μόνιμος θα πρέπει να πάει σε 4 διαφορετικά σχολεία για 6 ώρες. Πώς θα καλυφθούν οι άλλες 6; Θα προσληφθεί ωρομίσθιος; Με ποια παιδαγωγική λογική και πως θα απασχολούνται τα παιδιά μέχρι να έρθει (και εφόσον έρθει); Το ξαναλέω δεν υπάρχουν β' αναθέσεις στο δημοτικό και στη χειρότερη θα πρέπει να τα κάνει όλα ο δάσκαλος. Και είναι παιδαγωγικά ορθό να γίνεται αυτό ακόμα και σε 6/θέσια δημοτικά;

Θα μπουν και τα τμήματα του ολοήμερου στον τύπο. Για απλότητα δεν τα έβαλα μέσα. Ο ΠΕ86 μπορεί να διατεθεί και στη

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #778 στις: Μαρτίου 07, 2024, 09:46:20 pm »
Θα μπουν και τα τμήματα του ολοήμερου στον τύπο. Για απλότητα δεν τα έβαλα μέσα. Ο ΠΕ86 μπορεί να διατεθεί και στη

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #779 στις: Μαρτίου 07, 2024, 09:59:35 pm »
Πώς θα μπουν στον τύπο αφού λες ότι οι δάσκαλοι υπολογίζονται με βάση τον αριθμό τμημάτων και όχι με αλγόριθμο; Το ολοήμερο θέλει και δασκάλους για να λειτουργήσει δεν το έχεις καταλάβει; Αλλά δεν αναλογεί ένας δάσκαλος ανά ένα τμήμα ολοημέρου στα 6/θέσια και άνω δημοτικά (εκτός ειδικών περιπτώσεων που το ωράριο μπορεί να μην βγαίνει και για άλλους λόγους). Για το ολοήμερο θα είναι: Ανά ομάδα σχολείων: (Ώρες Α Ανάθεσης - Ώρες μονίμων)/23

Αν τα σχολεία αυτά έχουν τεράστα απόσταση από γυμνάσια και λύκεια ή αν τα σχολεία εκείνα είναι πλήρη, πώς θα διατεθεί ο αναπληρωτής; Για τις θέσεις μόνιμων που θα ροκανιστούν από τον αλγόριθμο τι θα γίνει (στο παράδειγμά σου ο αλγόριθμος τρώει ήδη 1 κενό πληροφορικού). Θα πάμε στους 60.000 αναπληρωτές επειδή θέλετε να υπάρχει ισότητα, αντί να κοιτάξετε να διορθώσετε τον αλγόριθμο σας και να μπορέσουν να μειωθούν οι ήδη 50.000; Για τις κοινές ειδικότητες ο σωστός τρόπος είναι αυτός που έγραψε ο anpapath86. Ενοχλεί η ισότητα δηλαδή;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 07, 2024, 10:47:29 pm από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #780 στις: Μαρτίου 07, 2024, 10:51:05 pm »


Δηλαδή οι ώρες των ΠΕ70 θα υπολογίζονται και με τον αριθμό τμημάτων (για το πρωινό) και με αλγόριθμο (για το ολοήμερο); Πώς θα γίνει αυτό χωρίς να προκύψει ένα τεράστιο μπάχαλο; Οι ώρες που θα περισσεύουν από τους δασκάλους του πρωινού πώς θα αξιοποιούνται; Επίσης αφού οι δάσκαλοι έχουν α' ανάθεση το σύνολο των ωρών του ολοήμερου, θα εξαφανιστούν εντελώς οι ειδικότητες από το ολοήμερο πρόγραμμα; Επίσης κάθε ολοήμερο τμήμα έχει 15 ώρες διδασκαλίας ενώ ένας ΠΕ70 21-24. Δηλαδή σε μια ομάδα σχολείων με 10 ολοήμερα, δηλαδή με 150 ώρες α' ανάθεσης ολοημέρου (που θα πάνε όλες στους ΠΕ70 με τον τρόπο που προτείνεις) θα βγουν το πολύ 7 οργανικές ΠΕ70. Πώς θα χωριστούν αυτά τα 7 άτομα για να διδάξουν σε 10 διαφορετικά τμήματα στο χρονικό διάστημα 13.15 - 16.00;

Επίσης αυτό συνεπάγεται πως θα πληγούν ανεπανόρθωτα οι ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86 και ΠΕ91 που μπορούν να εργαστούν και στις δύο βαθμίδες, αφού θα χάσουν μεγάλο μέρος των αναγκών τους και θα γίνουν περιπλανώμενοι απο σχολείο σε σχολείο. Αλλά προφανώς δεν σας νοιάζει γιατί εσείς που τα γράφετε αυτά δεν ανήκετε σε αυτούς τους κλάδους προφανώς και ας δουλεύετε μαζί στα ίδια σχολεία.

Όσο για την ισότητα, όχι απλώς δεν θα υπάρξει, αλλά θα ΓΙΓΑΝΤΩΘΕΙ η ήδη υπάρχουσα άνιση μεταχείριση της πρωτοβάθμιας λόγω της μη σύστασης όλων των απαραίτητων οργανικών. Λάθος η διατύπωση μου, έπρεπε να γράψω "στο όνομα της διεκδίκησης μιας δήθεν ισότητας που υποστηρίζετε".

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #781 στις: Μαρτίου 07, 2024, 11:00:54 pm »
Δηλαδή οι ώρες των ΠΕ70 θα υπολογίζονται και με τον αριθμό τμημάτων (για το πρωινό) και με αλγόριθμο (για το ολοήμερο); Πώς θα γίνει αυτό χωρίς να προκύψει ένα τεράστιο μπάχαλο; Οι ώρες που θα περισσεύουν από τους δασκάλους του πρωινού πώς θα αξιοποιούνται; Επίσης αφού οι δάσκαλοι έχουν α' ανάθεση το σύνολο των ωρών του ολοήμερου, θα εξαφανιστούν εντελώς οι ειδικότητες από το ολοήμερο πρόγραμμα; Επίσης κάθε ολοήμερο τμήμα έχει 15 ώρες διδασκαλίας ενώ ένας ΠΕ70 21-24. Δηλαδή σε μια ομάδα σχολείων με 10 ολοήμερα, δηλαδή με 150 ώρες α' ανάθεσης ολοημέρου (που θα πάνε όλες στους ΠΕ70 με τον τρόπο που προτείνεις) θα βγουν το πολύ 7 οργανικές ΠΕ70. Πώς θα χωριστούν αυτά τα 7 άτομα για να διδάξουν σε 10 διαφορετικά τμήματα στο χρονικό διάστημα 13.15 - 16.00;

Επίσης αυτό συνεπάγεται πως θα πληγούν ανεπανόρθωτα οι ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86 και ΠΕ91 που μπορούν να εργαστούν και στις δύο βαθμίδες, αφού θα χάσουν μεγάλο μέρος των αναγκών τους και θα γίνουν περιπλανώμενοι απο σχολείο σε σχολείο. Αλλά προφανώς δεν σας νοιάζει γιατί εσείς που τα γράφετε αυτά δεν ανήκετε σε αυτούς τους κλάδους προφανώς και ας δουλεύετε μαζί στα ίδια σχολεία.

Όσο για την ισότητα, όχι απλώς δεν θα υπάρξει, αλλά θα ΓΙΓΑΝΤΩΘΕΙ η ήδη υπάρχουσα άνιση μεταχείριση της πρωτοβάθμιας λόγω της μη σύστασης όλων των απαραίτητων οργανικών. Λάθος η διατύπωση μου, έπρεπε να γράψω "στο όνομα της διεκδίκησης μιας δήθεν ισότητας που υποστηρίζετε".

Το πως θα γίνει ο χωρισμός είναι άλλο θέμα. Εγώ σου έγραψα για το πλήθος των κενών. Με τον τρόπο που προτείνει ο anpapath86 για τις κοινές ειδικότητες ποιο πρόβλημα προκύπτει;

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #782 στις: Μαρτίου 07, 2024, 11:21:30 pm »
Το πως θα γίνει ο χωρισμός είναι άλλο θέμα. Εγώ σου έγραψα για το πλήθος των κενών. Με τον τρόπο που προτείνει ο anpapath86 για τις κοινές ειδικότητες ποιο πρόβλημα προκύπτει;

Ποιο πρόβλημα προκύπτει; Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει; Διάβασες τα μηνύματά μου; Λοιπόν δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο, έχω γράψει ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ τις συνέπειες όσων τόσο εμμονικά προτείνεις και φαίνεται πως αδυνατείς να τις κατανοήσεις, οπότε δεν θα συνεχίσουμε να παίζουμε την κολοκυθιά μόνο και μόνο για να έχεις τον τελευταίο λόγο εσύ.

Ο τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών ΣΕ ΚΑΘΕ βαθμίδα μπορεί να έχει τις όποιες αρνητικές συνέπειες για τους εκπαιδευτικούς, όμως στηρίζεται σε κάποιες θεμελιώδεις λογικές που έχουν δοκιμαστεί και έχουν αποδειχθεί παρά τις όποιες αδυναμίες τους, εφαρμόσιμες στο ελληνικό σχολείο. Το να βγαίνετε κάποιοι και να προτείνετε πραγματικά ότι σας κατέβει χωρίς να έχετε μελετήσει βασικά δεδομένα, όπως τα ωρολόγια προγράμματα και τα ωράρια των εκπαιδευτικών είναι επιεικώς απαράδεκτο. Νομίζεις πως μόνο εσύ έχεις προβληματιστεί για αυτά τα θέματα και όχι άτομα που γνωρίζουν πραγματικά τι μπορεί να εφαρμοστεί και τι όχι; Γιατί δεν έχει εδώ και 28 χρόνια αλλάξει το ΠΔ 50/96 που καθορίζει τις θεμελιώδεις αρχές ρύθμισης των θεμάτων που συζητάμε (που είμαι σίγουρος πως δεν το έχεις διαβάσει ποτέ σου, αν κρίνω από τις αναρτήσεις σου στο forum); Μήπως γιατί δεν υπάρχει κάποιος πρακτικά εφαρμόσιμος εναλλακτικός τρόπος ρύθμισης των διαδικασιών αυτών στο σημερινό ελληνικό δημόσιο σχολείο;

Και δεν πρόκειται να σχολιάσω κάτι παραπάνω, γιατί καταχραζόμαστε εντελώς το θέμα του νήματος και νομίζω αρκετή υπομονή έχουν κάνει οι διαχειριστές με τη συζητησή μας. Καλό βράδυ.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #783 στις: Μαρτίου 08, 2024, 09:43:00 am »
Ποιο πρόβλημα προκύπτει; Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει; Διάβασες τα μηνύματά μου; Λοιπόν δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο, έχω γράψει ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ τις συνέπειες όσων τόσο εμμονικά προτείνεις και φαίνεται πως αδυνατείς να τις κατανοήσεις, οπότε δεν θα συνεχίσουμε να παίζουμε την κολοκυθιά μόνο και μόνο για να έχεις τον τελευταίο λόγο εσύ.

Ο τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών ΣΕ ΚΑΘΕ βαθμίδα μπορεί να έχει τις όποιες αρνητικές συνέπειες για τους εκπαιδευτικούς, όμως στηρίζεται σε κάποιες θεμελιώδεις λογικές που έχουν δοκιμαστεί και έχουν αποδειχθεί παρά τις όποιες αδυναμίες τους, εφαρμόσιμες στο ελληνικό σχολείο. Το να βγαίνετε κάποιοι και να προτείνετε πραγματικά ότι σας κατέβει χωρίς να έχετε μελετήσει βασικά δεδομένα, όπως τα ωρολόγια προγράμματα και τα ωράρια των εκπαιδευτικών είναι επιεικώς απαράδεκτο. Νομίζεις πως μόνο εσύ έχεις προβληματιστεί για αυτά τα θέματα και όχι άτομα που γνωρίζουν πραγματικά τι μπορεί να εφαρμοστεί και τι όχι; Γιατί δεν έχει εδώ και 28 χρόνια αλλάξει το ΠΔ 50/96 που καθορίζει τις θεμελιώδεις αρχές ρύθμισης των θεμάτων που συζητάμε (που είμαι σίγουρος πως δεν το έχεις διαβάσει ποτέ σου, αν κρίνω από τις αναρτήσεις σου στο forum); Μήπως γιατί δεν υπάρχει κάποιος πρακτικά εφαρμόσιμος εναλλακτικός τρόπος ρύθμισης των διαδικασιών αυτών στο σημερινό ελληνικό δημόσιο σχολείο;

Και δεν πρόκειται να σχολιάσω κάτι παραπάνω, γιατί καταχραζόμαστε εντελώς το θέμα του νήματος και νομίζω αρκετή υπομονή έχουν κάνει οι διαχειριστές με τη συζητησή μας. Καλό βράδυ.

Εννοείται να μετράνε και ο αριθμός τμημάτων του ολοήμερου για τα οργανικά κενά των δασκάλων.

Για τις ειδικότητες, στη δευτεροβάθμια αν κάποιο μάθημα έχει κοινή πρώτη ανάθεση μεταξύ διαφορετικών ειδικοτήτων, οι ώρες διαμοιράζονται μισές, μισές στις δύο ειδικότητες.

Μπορεί να συμβεί και στην πρωτοβάθμια, σε περίπτωση που οι ειδικότητες έχουν α ανάθεση το ολοήμερο.

Αν δεν το έχουν, προφανώς θα πάνε όλες οι θέσεις στους δασκάλους.


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182525
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 558
Σύνολο: 574

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.