0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καταρχην δεν διαβασες τι εγραψα. Απλα μαλλον μονος σου μυγιαστηκες. Ειπα δεν βλεπουν με καλο ματι. Και ρωτησα τι τους προτεινετε. Να πουν οχι; ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΣΗ Ουτε λογια εβαλα ουτε τιποτα. Ξερω πολυ καλα τι εγραψα
Δεν υπάρχουν αδιέξοδα εκτός αν θέκει επιθυμεί επιδιώκει η πολιτική ηγεσία να υπάρχουν.
αυτά όλα λύνονται εύκολα κι απαλείφονται οι δυσάρεστες συνέπειες του αμετάθετου με την επαναφορά του ωραρίου στις 21 ώρες. Ένα μόνο μέτρο αυτό. Υπάρχουν κι άλλα. Μείωση των μαθητών ανά τμήμα ένα άλλο. Πολλά ακόμα μπορώ να σου πω. Δεν υπάρχουν αδιέξοδα εκτός αν θέλει επιθυμεί επιδιώκει η πολιτική ηγεσία να υπάρχουν.
Για τη μείωση του ωραρίου κατά 2 ώρες, υπάρχει κάποια μελέτη/προβολή που εγγυάται ότι θα απαλείψει τις δυσάρεστες συνέπειες των διορισμών πάνω από τα οργανικά κενά, ή είναι απλώς μια εικασία;Και όσο για τη μείωση των μαθητών ανά τμήμα, απορώ πώς σκέφτεστε ότι θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι τέτοιο, όταν η κυβέρνηση το 2020 φύτεψε δεκάδες ΔΠΕ και ΔΔΕ ακριβώς για να κάνουν το 2021 (ενώ βγαίναμε δειλά-δειλά από το χτικιό του COVID) τη βρώμικη δουλειά των συγχωνεύσεων των τμημάτων σε πανελλαδική κλίμακα, και όταν τελικά αναγκάστηκε να προκηρύξει τις θέσεις των ΔΠΕ/ΔΔΕ αρκετοί από δαύτους πάτωσαν και τους χρυσώθηκε το χάπι με φύτεμα σε θέσεις διευθυντών σχολείων, που θα τους τρώνε δυστυχώς στη μάπα για 4-5 χρόνια χιλιάδες μαθητές. Όποιος, ως γονέας, έχει πέσει σε διευθυντή σχολείου του παιδιού του που είχε υπάρξει φυτευτός ΔΠΕ/ΔΔΕ εκείνη την περίοδο, καταλαβαίνει τι εννοώ.
Υπάρχει κάποιο αρχείο με τα ποσοστά προσπέρασης τις προηγούμενες χρονιές ή με εκτιμήσεις για φέτος;
Μητσοτάκης: «Στόχος να μειώσουμε κατά 50% τον αριθμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών»Καλό ακούγεται, αλλά ακόμα καλύτερο θα ήταν να αναφέρει τι θα γίνει με το υπόλοιπο 50%.Ας δούμε ένα ψευδο-τυχαίο πλάνο μέχρι το τέλος της τετραετίας, υποθέτοντας 5Κ αποχωρήσεις κάθε χρόνο:Χωρίς κανένα διορισμό:2023-2024 : Μόνιμοι2023-2024 + 50Κ Αναπληρωτές2024-2025 : (Μόνιμοι2023-2024-5Κ) + (50Κ+5Κ Αναπληρωτές)2025-2026 : (Μόνιμοι2023-2024-10Κ) + (50Κ+10Κ Αναπληρωτές)2026-2027 : (Μόνιμοι2023-2024-15Κ) + (50Κ+15Κ Αναπληρωτές)Αν στόχος είναι να μειωθεί ο αριθμός των αναπληρωτών εκπαιδευτικών κατά 50%, δηλ. να δουλεύει το εκπαιδευτικό σύστημα με 25Κ Αναπληρωτές (το 50% των φετινών), τότε με 10Κ διορισμούς κάθε χρόνο (2024/2025/2026) θα έχουμε το 2026-2027:2026-2027 : (Μόνιμοι2023-2024-15Κ+30Κ) + 25Κ Αναπληρωτές = (Μόνιμοι2023-2024 + 15Κ) + 25Κ Αναπληρωτές = Μόνιμοι2023-2024 + 40ΚΔηλ. σε σύγκριση με το 2023-2024 : 10.000 εκτός εκπαίδευσης."Όλο αυτό πρέπει να γίνει σε μια λογική συμμαζέματος." δήλωσε στην τελευταία του συνέντευξη στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο Υπουργός. Στο τέλος του διδακτικού έτους 2024-2025 θα είναι φανερό σε όλους τι εστί συμμάζεμα.
"Δεν κάνει να μετακινούμε το goalpost λίγες μέρες πριν γίνει κάτι." είπε δις στην τελευταία του συνέντευξη στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο Υπουργός, αναφερόμενος στο θέμα όσων έχουν εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση και τα τελευταία 2 χρόνια εργάστηκαν ως αναπληρωτές στο δημόσιο σχολείο από την αρχή της σχολικής χρονιάς και των δύο σχολικών ετών (αλλά το 2023-2024 η προϋπηρεσία μετράει το νωρίτερο από 4/9/2023, αφού αυτή είναι η ημερομηνία ανάρτησης στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ των σχετικών αποφάσεων πρόσληψης).Αυτό, ακριβώς, όμως κάνετε κύριε Υπουργέ με την εμμονή για μεγάλο/στρογγυλό/επικοινωνιακό νούμερο διορισμών (διότι κανείς δεν πιστεύει ότι μετρήθηκαν οι ανάγκες για διορισμό και βρέθηκε ότι είναι ακριβώς 10.000). Αφού είδατε ότι με την άσκηση της "μετατροπής" θα γίνονταν διορισμοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση πέραν των οργανικών κενών της σχετικής εγκυκλίου, θα έπρεπε είτε να βάλετε ένα φρένο εκεί και να γίνουν 2000+ λιγότεροι διορισμοί (όσοι δηλ. θα γίνουν παραπάνω από τα οργανικά κενά της εγκυκλίου στη Δευτεροβάθμια Γενική) είτε να βρείτε πιστώσεις από αλλού για να μπορέσετε να φθάσετε στους 10.000 διορισμούς σε υπαρκτά οργανικά κενά (διότι και αυτά που θα συσταθούν στις Ειδικότητες της Πρωτοβάθμιας και στο ΕΕΠ-Ε
Ντρέπομαι που το λέω φωναχτά, αλλά δυσκολεύομαι στην κατανόηση. Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει;