0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αγαπητέ trust,Τόσα χρόνια ούτως ή άλλως διόριζε σε πλασματικές οργανικές των ΠΕ70 και σε λειτουργικά κενά των ΠΕ60. Ας διορίσει μια φορά και λίγο παραπάνω στη
Νομίζω πάντως ότι έχει γίνει η τρίχα τριχιά. Αν οι υπεράριθμοι μοιραστούν προσεκτικά στα άδεια ΠΥΣΔΕ, σε 1 χρονο θα έχουμε ελάχιστους ή καθόλου υπεράριθμους. Ούτε θα θιγούν οι παλιότεροι που κυνηγούν μετάθεση.
Δεν κατάλαβες. Την πρώτη χρονιά πήρε 3700 κι άφησε 4400 κενά ακάλυπτα. Την δεύτερη πήρε 3000 και δε θυμάμαι πόσους άφησε. Πέρσι πήρε 1032 κι άφησε 800 αν θυμάμαι καλά. Εδώ σου μιλάω για 2000 με 2200 κενά.
Έχετε πλάκα πάντως. Κατά πάσα πιθανότητα είστε οι ίδιοι που θα κάνατε επανάσταση αν έπαιρνε 2000 δασκάλους, όπως ακουγόταν κάποτε. Καμία ελπίδα πραγματικά.
Όλα αυτά ενώ τα τελευταία χρόνια στους ΠΕ70 προσλαμβάνονται χιλιάδες άτομα με εικονικά (κατα γενική ομολογία) οργανικά κενά και δεν είδα να ανοίγει ρουθούνι.
Όχι. Αυτό ισχύει αν γίνει μόνο φέτος. Αν γίνεται χρόνια συνεχόμενα όπως τη δεκαετία του 2000 δημιουργεί πρόβλημα για πολλά χρόνια.
Πήρε δηλαδή πιο πολλούς από ότι πήρε στη δευτεροβάθμια όλες τις ειδικότητες μαζί! Τελικά το ίδιο λέμε! Πήρε περισσότερους δασκάλους σε σχέση με όλες τις ειδικότητες.
Όπως έγραψα και παραπάνω και μάλλον δεν το είδες, Παρακολουθώ το φόρουμ χρόνια και το γεγονός ότι οι ΠΕ70 προσλαμβάνονται σε εικονικά οργανικά κενά δεν έχει αμφισβητηθεί από κανέναν! Οι ίδιοι οι δάσκαλοι μάλιστα ανέφεραν ότι δεν πειράζει, αφού έχουν πολλά λειτουργικά κενά, κάτι θα βρίσκουν και τους κάνουν όλους αυτούς, καλύτερα να είναι μόνιμοι παρά αναπληρωτές.Ακόμα δε, φωνάζουν για σφαγή επειδή ακριβώς δεν φαίνεται να παίρνουν φέτος 2000 προσλήψεις. Και ερωτώ, αυτό που γίνεται για χρόνια στην πρωτοβάθμια γιατί είναι ΤΟΣΟ κακό να συμβεί μια φορά στη δευτεροβάθμια;Συμπληρώνοντας για ακόμα μια φορά ότι η δευτεροβάθμια έχει πραγματικές ανάγκες, πέρυσι η α' φάση είχε σχεδιαστεί να καλύψει κυρίως λύκεια και ειδικότητες μαθημάτων πανελλαδικών και τα γυμνάσια φυτοζωούσαν για μήνες. Ξέρεις ότι τα οργανικά κενά της δευτεροβάθμιας είναι τόσα όσα τα βγάζει ο εκάστοτε αλγόριθμος που αποφασίζεται να χρησιμοποιηθεί για να τα υπολογίσει.
Ναι συμφωνώ. Αλλά δεν φαίνεται τέτοια πρόθεση. Για έκτακτη πατέντα φαίνεται
Πάντως άμα η λογική των άφθονων διορισμών περάσει και στις μεταθέσεις τότε δε θα υπάρξει πρόβλημα. Δηλαδή αν αφήσουν κατά μέρος τον αλγόριθμο και μεταθέτουν όπως διορίζουν. Άφθονα. Τότε ok.
Καμία σχέση. Το έχω γράψει και στο παρελθόν. Αν ψάξεις τα μηνύματα μου, θα το βρεις.ΚΟΜΜΕΝΕΣ οι αποσπάσεις σε φορείς. Κάνεις μόνιμες μετατάξεις. Όποιος θέλει πάει. Όποιος δε θέλει, γυρνάει στην οργανική του. Αυτά τα κενά τα καλύπτεις με διορισμούς. Εξ ορισμού λοιπόν, όλα τα υπόλοιπα κενά (τα μη οργανικά), είναι λειτουργικά (προφανώς εννοώ ότι έχεις ιδρύσει και καλύψει ΟΛΕΣ τις απαραίτητες οργανικές παντού). Τα λειτουργικά κενά θα καλύπτονται με αναπληρωτές. Όσα οργανικά κενά προκύπτουν, θα καλύπτονται με μόνιμους διορισμούς. Μια χαρά μαζικούς διορισμούς θέλουμε. Κι εσείς θεωρητικά θέλετε. Το πρόβλημα ξες ποιο είναι; Ότι αν σου έλεγα ότι θα πάρει 3000 ειδικότητες, 1000 νηπιαγωγούς, 4000 ΕΕΠ-Ε