*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 212555 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος XALKIDAPE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #322 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 08:48:23 πμ »
Eίχα αρκετό καιρό να συμμετάσχω σε αυτό το topic σχετικά με το δικαστήριο... Με λύπη μου παρατηρώ τους "συναδέλφους" της πληροφορικής να βγάζουμε τα ματάκια μας.. και να αλληλοκατηγορούμαστε τι σχολή έχει τελειώσει ο καθένας... Αντί να ασχοληθούμε με ποιο σοβαρά πράγματα , π.χ γιατί μας αποκλείουν από Σχολικούς Συμβούλους κλπ...

Δεν μπορώ να καταλάβω το μένος για τα Π.Σ.Ε

Η αδερφή μου είναι πτυχιούχος Τ.Ε.Ι Π.Σ.Ε και τώρα κάνει διδακτορικό στην Πληροφορική... Δηλαδή τόσο απαξίωση για τα πτυχία μας?
Δηλαδή οι μαθηματικοί , οι φιλόλογοι , οι θεολόγοι που διδάσκουν πληροφορική στα παιδιά μας  , είναι καλύτεροι από τα τμήματα ΠΣΕ ΑΕΙ/ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ?

Δηλαδή αυτοί που αποφοίτησαν από τα παλιά Τ.Ε.Λ (Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια) και Ε.Π.Λ (Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια) που εισάγονταν στα ΤΕΙ με το βαθμό της Γ ΄Λυκείου , είναι καλύτεροι?

Σας παρακαλώ λοιπόν... σκεφτείτε όλα αυτά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:49:58 »

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #323 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 09:16:17 πμ »
η καθε σχολη ειτε λεγεται πσε ειτε τει ειτε εαπ ειτε αει σου δινει μονο καποιες βασικες γνωσεις και κατευθυνσεις....ειναι στο χερι του καθενος ποσο θα προχωρησει παραπερα και θα εμβαθυνει στο αντικειμενο του
κανεις δεν ειναι ικανος να κρινει τον αλλον μονο απο τον τιτλο του πτυχιου και κανεις δεν μπορει να πει οτι οι καθαροαιμες σχολες πληροφορικη τει ή αει δεν βγαζουν "τουβλα".
ακουσα περιπτωση τελειοφοιτου τει πληροροφορικης σινδου που εκανε 3 εξαμηνα να περασει το μαθημα unix!!!!!!αντε ελα να μου πεις αυτος τι γνωσεις εχει!!!!!!!!
επισης γνωριζω αρκετα παιδια τελειοφοιτοι πσε που μπηκαν σε μεταπτυχιακα (χωρις πολιτικο μεσον )και τα παρακολουθουν με επιτυχια!!!επισης, οι καθηγητες που διδαξαν στο πσε κοζανης ηταν στην πλειοψηφια τους με μεταπτυχιακο & διδακτορικο, προεδροι σχολων κλπ. και πιστεψτε  οτι δεν χαριζαν ποτε σε  φοιτητη ουτε ενα πενταρακι! φυσικα καθηγητες τει με τετοιο υποβαθρο δεν χαριζουν βαθμους και δεν ξεφτυλιζουν την δουλεια τους με τετοιον τροπο!!!!!!
και δεν ειναι τυχαιο που τελειοφοιτοι πσε στατιστικα ειχαν περισσοτερη επιτυχια στον ασεπ απο αλλους!!!
προσωπικα δεχομαι κριτικη απο καποιον αλλον συναδερφο μονο οταν την τεκμηριωνει πρωτα και εχει να κανει με τη δουλεια μου...γιατι αγαπητοι μου εκπαιδευτικος δεν ειναι μονο αυτος που κατεχει το αντικειμενο αλλα και αυτος που ειναι συνεπης, συνεργασιμος, αποδοτικος και οτι αλλο μπορει να χαρακτηρισει εναν ευσυνειδητο εργαζομενο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ-ΑΝΘΡΩΠΟ!!!!!!(με το Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ)

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #324 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 10:31:49 πμ »
Δηλαδή αυτοί που αποφοίτησαν από τα παλιά Τ.Ε.Λ (Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια) και Ε.Π.Λ (Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια) που εισάγονταν στα ΤΕΙ με το βαθμό της Γ ΄Λυκείου , είναι καλύτεροι?

Εδώ έθιξες ένα καίριο ζήτημα που τότε το άφηναν να περάσει έτσι, δηλαδή ουσιαστικά να μπεις σε ένα τεί χωρίς εξετάσεις ενώ άλλοι έδιναν 3 φορές από τις δέσμες για να περάσουν στο ίδιο τεί.Αυτό και αν πει αδικία.

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #325 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 12:31:09 μμ »
η καθε σχολη ειτε λεγεται πσε ειτε τει ειτε εαπ ειτε αει σου δινει μονο καποιες βασικες γνωσεις και κατευθυνσεις....ειναι στο χερι του καθενος ποσο θα προχωρησει παραπερα και θα εμβαθυνει στο αντικειμενο του
κανεις δεν ειναι ικανος να κρινει τον αλλον μονο απο τον τιτλο του πτυχιου και κανεις δεν μπορει να πει οτι οι καθαροαιμες σχολες πληροφορικη τει ή αει δεν βγαζουν "τουβλα".
Δηλαδή ισοπέδωση των πάντων, όλοι είναι ίδιοι.

Παράθεση
ακουσα περιπτωση τελειοφοιτου τει πληροροφορικης σινδου που εκανε 3 εξαμηνα να περασει το μαθημα unix!!!!!!αντε ελα να μου πεις αυτος τι γνωσεις εχει!!!!!!!!
[\quote]

Άκουσες περίπτωση? ε αυτό είναι πολύ σοβαρό επιχείρημα, χρήζει προσοχής

Παράθεση
προσωπικα δεχομαι κριτικη απο καποιον αλλον συναδερφο μονο οταν την τεκμηριωνει πρωτα και εχει να κανει με τη δουλεια μου...
[\quote]
Δηλαδή αυτά που παραθέτεις παραπάνω είναι σοβαρά επιχειρήματα και κριτική? Έχεις τεκμηριώσει τίποτα? Άκουσα, ξέρω κάποιον κλπ? Γιατί δε μας λες την ιστοσελίδα των μαθημάτων του ΠΣΕ για να την κρίνουμε αλλά γενικεύεις από μεμονωμένες περιπτώσεις? Ποιο είναι το πρόγραμμα σπουδών και ποιο είναι το site? Μήπως φοβάσαι την κριτική?

Παράθεση
γιατι αγαπητοι μου εκπαιδευτικος δεν ειναι μονο αυτος που κατεχει το αντικειμενο αλλα και αυτος που ειναι συνεπης, συνεργασιμος, αποδοτικος και οτι αλλο μπορει να χαρακτηρισει εναν ευσυνειδητο εργαζομενο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ-ΑΝΘΡΩΠΟ!!!!!!(με το Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ)
Για πες μας έναν αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης για τα παραπάνω αερολογικά προσόντα τα οποία λες.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:49:58 »

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #326 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 12:53:13 μμ »
η καθε σχολη ειτε λεγεται πσε ειτε τει ειτε εαπ ειτε αει σου δινει μονο καποιες βασικες γνωσεις και κατευθυνσεις....ειναι στο χερι του καθενος ποσο θα προχωρησει παραπερα και θα εμβαθυνει στο αντικειμενο του
κανεις δεν ειναι ικανος να κρινει τον αλλον μονο απο τον τιτλο του πτυχιου και κανεις δεν μπορει να πει οτι οι καθαροαιμες σχολες πληροφορικη τει ή αει δεν βγαζουν "τουβλα".
Δηλαδή ισοπέδωση των πάντων, όλοι είναι ίδιοι.

Παράθεση
ακουσα περιπτωση τελειοφοιτου τει πληροροφορικης σινδου που εκανε 3 εξαμηνα να περασει το μαθημα unix!!!!!!αντε ελα να μου πεις αυτος τι γνωσεις εχει!!!!!!!!
[\quote]


Άκουσες περίπτωση? ε αυτό είναι πολύ σοβαρό επιχείρημα, χρήζει προσοχής

Παράθεση
προσωπικα δεχομαι κριτικη απο καποιον αλλον συναδερφο μονο οταν την τεκμηριωνει πρωτα και εχει να κανει με τη δουλεια μου...
[\quote]
Δηλαδή αυτά που παραθέτεις παραπάνω είναι σοβαρά επιχειρήματα και κριτική? Έχεις τεκμηριώσει τίποτα? Άκουσα, ξέρω κάποιον κλπ? Γιατί δε μας λες την ιστοσελίδα των μαθημάτων του ΠΣΕ για να την κρίνουμε αλλά γενικεύεις από μεμονωμένες περιπτώσεις? Ποιο είναι το πρόγραμμα σπουδών και ποιο είναι το site? Μήπως φοβάσαι την κριτική?

Παράθεση
γιατι αγαπητοι μου εκπαιδευτικος δεν ειναι μονο αυτος που κατεχει το αντικειμενο αλλα και αυτος που ειναι συνεπης, συνεργασιμος, αποδοτικος και οτι αλλο μπορει να χαρακτηρισει εναν ευσυνειδητο εργαζομενο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ-ΑΝΘΡΩΠΟ!!!!!!(με το Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ)
Για πες μας έναν αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης για τα παραπάνω αερολογικά προσόντα τα οποία λες.

1. δεν εκανα καμια ισοπεδωση απλα απο προσωπικη μου εμπειρια και απο συζητησεις αλλων συναδερφων κατεληξα στο συμπερασμα οτι μια σχολη σου δινει κατευθυνσεις και συγκεκριμενες γνωσεις...αν θελεις να εμβαθυνεις θα εμβαθυνεις....σε καποιο αντικειμενο ειτε αυτο λεγεται προγραμματισμος ειτε σχεδιαση εφαρμογων κλπ.
δηλαδη για να καταλαβω κατα την αποψη σου οποιος τελειωνει ΑΕΙ ειναι σαϊνι και οποιος τελειωνει ΤΕΙ ειναι χαμηλων προσοντων(για να διδαξει σε σχολειο)?
2. "ακουσα" την προσωπικη εμπειρια συναδερφου και δεν εχω καποιο λογω να τον αμφισβητισω....εσυ μπορεις?
3. για το προγραμμα σπουδων του ΠΣΕ Κοζάνης μπορεις να επικοινωνησεις με την γραμματεια στο τηλ 24610-40161 ή να επικοινωνησεις με τον προεδρο της σχολης κ.κ. Κικη Βασιλειο στο ιδιο τηλ.
4. τα προσοντα που αναφερερω δεν ειναι καθολου "αερολογικα" (εκτος αν δεν μπορεις να αντιληφθεις τη δυναμη που κρυβουν αυτες οι λεξεις).  συγκεκριμενοι τροποι αξιολογησης: α) η αποδοχη που εχεις απο τους μαθητες σου, β) η αποδοχη που εχεις απο τους συναδερφους και τον διευθυντη σου, γ) οι επιτυχιες και διακρισεις των μαθητων σου, δ) η αγαπη που εισπρατεις απο τα παιδια και τους συναδερφους κ.α
Λυπαμαι πολυ για το ηφος που γραφεις αγαπητε

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #327 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 03:30:03 μμ »
1. δεν εκανα καμια ισοπεδωση απλα απο προσωπικη μου εμπειρια και απο συζητησεις αλλων συναδερφων κατεληξα στο συμπερασμα οτι μια σχολη σου δινει κατευθυνσεις και συγκεκριμενες γνωσεις...αν θελεις να εμβαθυνεις θα εμβαθυνεις....σε καποιο αντικειμενο ειτε αυτο λεγεται προγραμματισμος ειτε σχεδιαση εφαρμογων κλπ.
δηλαδη για να καταλαβω κατα την αποψη σου οποιος τελειωνει ΑΕΙ ειναι σαϊνι και οποιος τελειωνει ΤΕΙ ειναι χαμηλων προσοντων(για να διδαξει σε σχολειο)?
[\quote]
Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι μπορεί κάποιος να είναι άσχετος και να έχει βγάλει ΑΕΙ. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι όλοι όσοι τελειώνουν ΑΕΙ είναι άσχετοι. Επίσης σίγουρα η κάθε σχολή σου δίνει κατευθύνσεις και εσύ εμβαθύνεις και είναι προσωπικό σου θέμα από ένα σημείο και μετά. Όμως σε αυτές τις κατευθύνσεις παίζεται όλο το παιχνίδι. Και εκεί φαίνονται ποιες σχολές είναι καλές και ποιες όχι

Παράθεση
2. "ακουσα" την προσωπικη εμπειρια συναδερφου και δεν εχω καποιο λογω να τον αμφισβητισω....εσυ μπορεις?
[\quote]
Καλά τώρα μιλάμε σοβαρά? από μια προσωπική γνώμη συναδέλφου βγάζεις συμπέρασμα? είναι δυνατόν? είναι αυτό επιχείρημα?
Την δική μου προσωπική γνώμη γιατί την αμφισβητείς λοιπόν? Αν το πάμε έτσι τότε να βγάζω και έγω συμπεράσματα από τις δικές μου
προσωπικές εμπειρίες, όπου έχω γνωρίσει "συναδέλφους" από κάτι ΤΕΙ τηλεπληροφορικής και βιομηχανικής πληροφορικής που δεν ήξεραν να κάνουν το μάθημα της ΑΕΠΠ
και τους είχαν κάνει ρεζίλι τα φροντιστήρια. Επίσης δεν έχω γνωρίσει κανένα από τις συγκεκριμένες σχολές που να μπορεί να σταθεί στο σχολείο. Δε γενικεύω όμως. Μπορεί απλά να έτυχε.

Παράθεση
3. για το προγραμμα σπουδων του ΠΣΕ Κοζάνης μπορεις να επικοινωνησεις με την γραμματεια στο τηλ 24610-40161 ή να επικοινωνησεις με τον προεδρο της σχολης κ.κ. Κικη Βασιλειο στο ιδιο τηλ.
[\quote]

Είναι δυνατόν μια σοβαρή σχολή να μην έχει ένα στοιχειώδες δικτυακό τόπο στον οποίο να υπάρχουν πληροφορίες για το πρόγραμμα σπουδών και να ασχολείται με την πληροφορική; εσένα πως σου φαίνεται αυτό?

Παράθεση
4. τα προσοντα που αναφερερω δεν ειναι καθολου "αερολογικα" (εκτος αν δεν μπορεις να αντιληφθεις τη δυναμη που κρυβουν αυτες οι λεξεις).  συγκεκριμενοι τροποι αξιολογησης: α) η αποδοχη που εχεις απο τους μαθητες σου, β) η αποδοχη που εχεις απο τους συναδερφους και τον διευθυντη σου, γ) οι επιτυχιες και διακρισεις των μαθητων σου, δ) η αγαπη που εισπρατεις απο τα παιδια και τους συναδερφους κ.α
[\quote]

Νομίζω ότι δεν κατάλαβες αυτά που έγραψα. Δεν είπα ότι τα παραπάνω δεν είναι σημαντικά. Είναι, απλά δεν μπορείς με αυτά να αξιολογήσεις αντικειμενικά έναν καθηγητή. Στη χώρα που ζούμε δεν πρέπει να υπάρχουν υποκειμενικοί τρόποι αξιολόγησης για ευνόητους λόγους που όλοι ξέρουμε. Δυστυχώς ή ευτυχώς ένας από τους αντικειμενικούς τρόπους αξιολόγησης είναι το πτυχίο και αν θέλεις και ο βαθμός του πτυχίου. Τι να κάνουμε τώρα. Επίσης αντικειμενικός τρόπος μπορεί να θεωρηθεί και το υλικό που δίνεις στους μαθητές αλλά μέχρι εκεί.
Η αποδοχή που λες από τους μαθητές είναι καθαρά υποκειμενική, δηλαδή αν είσαι "μαθητοπατέρας" και τους κάνεις όλα τα χατήρια σίγουρα θα είσαι πολύ δημοφιλής.
Όσο για την αγάπη που εισπράτεις αυτό δεν νομίζω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μέτρο αξιολόγησης εκτός φυσικά αν έχεις καμιά καλή ιδέα.


Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #328 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 03:31:55 μμ »
Ας με συγχωρήσουν όσοι διάβασαν το προηγούμενο μήνυμα αλλά από κεκτημένη ταχύτητα μπερδεύω το
Παράθεση
με το [\quote]

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #329 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 06:13:43 μμ »
1. δεν εκανα καμια ισοπεδωση απλα απο προσωπικη μου εμπειρια και απο συζητησεις αλλων συναδερφων κατεληξα στο συμπερασμα οτι μια σχολη σου δινει κατευθυνσεις και συγκεκριμενες γνωσεις...αν θελεις να εμβαθυνεις θα εμβαθυνεις....σε καποιο αντικειμενο ειτε αυτο λεγεται προγραμματισμος ειτε σχεδιαση εφαρμογων κλπ.
δηλαδη για να καταλαβω κατα την αποψη σου οποιος τελειωνει ΑΕΙ ειναι σαϊνι και οποιος τελειωνει ΤΕΙ ειναι χαμηλων προσοντων(για να διδαξει σε σχολειο)?
[\quote]
Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι μπορεί κάποιος να είναι άσχετος και να έχει βγάλει ΑΕΙ. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι όλοι όσοι τελειώνουν ΑΕΙ είναι άσχετοι. Επίσης σίγουρα η κάθε σχολή σου δίνει κατευθύνσεις και εσύ εμβαθύνεις και είναι προσωπικό σου θέμα από ένα σημείο και μετά. Όμως σε αυτές τις κατευθύνσεις παίζεται όλο το παιχνίδι. Και εκεί φαίνονται ποιες σχολές είναι καλές και ποιες όχι

Παράθεση
2. "ακουσα" την προσωπικη εμπειρια συναδερφου και δεν εχω καποιο λογω να τον αμφισβητισω....εσυ μπορεις?
[\quote]
Καλά τώρα μιλάμε σοβαρά? από μια προσωπική γνώμη συναδέλφου βγάζεις συμπέρασμα? είναι δυνατόν? είναι αυτό επιχείρημα?
Την δική μου προσωπική γνώμη γιατί την αμφισβητείς λοιπόν? Αν το πάμε έτσι τότε να βγάζω και έγω συμπεράσματα από τις δικές μου
προσωπικές εμπειρίες, όπου έχω γνωρίσει "συναδέλφους" από κάτι ΤΕΙ τηλεπληροφορικής και βιομηχανικής πληροφορικής που δεν ήξεραν να κάνουν το μάθημα της ΑΕΠΠ
και τους είχαν κάνει ρεζίλι τα φροντιστήρια. Επίσης δεν έχω γνωρίσει κανένα από τις συγκεκριμένες σχολές που να μπορεί να σταθεί στο σχολείο. Δε γενικεύω όμως. Μπορεί απλά να έτυχε.

Παράθεση
3. για το προγραμμα σπουδων του ΠΣΕ Κοζάνης μπορεις να επικοινωνησεις με την γραμματεια στο τηλ 24610-40161 ή να επικοινωνησεις με τον προεδρο της σχολης κ.κ. Κικη Βασιλειο στο ιδιο τηλ.
[\quote]

Είναι δυνατόν μια σοβαρή σχολή να μην έχει ένα στοιχειώδες δικτυακό τόπο στον οποίο να υπάρχουν πληροφορίες για το πρόγραμμα σπουδών και να ασχολείται με την πληροφορική; εσένα πως σου φαίνεται αυτό?

Παράθεση
4. τα προσοντα που αναφερερω δεν ειναι καθολου "αερολογικα" (εκτος αν δεν μπορεις να αντιληφθεις τη δυναμη που κρυβουν αυτες οι λεξεις).  συγκεκριμενοι τροποι αξιολογησης: α) η αποδοχη που εχεις απο τους μαθητες σου, β) η αποδοχη που εχεις απο τους συναδερφους και τον διευθυντη σου, γ) οι επιτυχιες και διακρισεις των μαθητων σου, δ) η αγαπη που εισπρατεις απο τα παιδια και τους συναδερφους κ.α
[\quote]

Νομίζω ότι δεν κατάλαβες αυτά που έγραψα. Δεν είπα ότι τα παραπάνω δεν είναι σημαντικά. Είναι, απλά δεν μπορείς με αυτά να αξιολογήσεις αντικειμενικά έναν καθηγητή. Στη χώρα που ζούμε δεν πρέπει να υπάρχουν υποκειμενικοί τρόποι αξιολόγησης για ευνόητους λόγους που όλοι ξέρουμε. Δυστυχώς ή ευτυχώς ένας από τους αντικειμενικούς τρόπους αξιολόγησης είναι το πτυχίο και αν θέλεις και ο βαθμός του πτυχίου. Τι να κάνουμε τώρα. Επίσης αντικειμενικός τρόπος μπορεί να θεωρηθεί και το υλικό που δίνεις στους μαθητές αλλά μέχρι εκεί.
Η αποδοχή που λες από τους μαθητές είναι καθαρά υποκειμενική, δηλαδή αν είσαι "μαθητοπατέρας" και τους κάνεις όλα τα χατήρια σίγουρα θα είσαι πολύ δημοφιλής.
Όσο για την αγάπη που εισπράτεις αυτό δεν νομίζω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μέτρο αξιολόγησης εκτός φυσικά αν έχεις καμιά καλή ιδέα.

1. απο τα λεγομενα σου φαινεται οτι συμφωνεις απολυτα μαζι μου απλα γραφεις κατι για να γραψεις......επαναλμβανεις τα αυτα που ηδη εγγραψα παραπανω...μην πανικοβαλεσε να απαντησεις λοιπον
2. επειδη εσυ δεν γνωρισες κανεναν αξιολογο εκπαιδευτικο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν....δεν αμφισβητησα ποτε τις δικες σου εμπειριες ισα ισα τις σεβομαι...(απο που το εβγαλες αυτο το συμπερασμα)
3. αφου εισαι τοσο καλος γιατι δεν ψαχνεις μονος σου να βρεις τις διευθυνσεις ολων των ΠΣΕ της χωρας?εγω να σε βοηθησω ηθελα....
4.αν εσυ μεταφραζεις την αγαπη των μαθητων σου σε "δημοφιλη καθηγητη που κανει ολα τα χατηρια " προβλημα σου....αν δεν θεωρεις την αποδοτικοτητα και τις διακρισεις και τις επιτυχιες των μαθητων σου ως κριτηριο αξιολογησης επισης προβλημα σου....
αν θεωρεις τον ψυχρο βαθμο πτυχιου ως αποδειξη οτι εισαι καλος καθηγητης εδω παλι πραγματικα τι να πω.....η ουσια ειναι τι γινεται μετα το βαθμο πτυχιου....
μια ερωτηση θα σου κανω και δεν χρειαζεται να την απαντησεις σε μενα αλλα στο εαυτο σου: Απο τη μαθητικη και φοιτητικη σου πορεια ποιους καθηγητες- δασκαλους θυμασαι? και ποιοι απο αυτους σου δωσαν τα καταλληλα ερεθισματα να εξελιξεις τις ιδιαιτεροτητες σου και να γινεις επιστημονας?

σκοπος στην εκπαιδευτικη μου καριερα ειναι οταν βγω στη συνταξη με το καλο και συναντω μαθητες μου να ακουω εναν καλο λογο απο αυτους για μενα και να με θυμουνται.....

αν θελεις να συνεχισουμε αυτη τη συζητηση προτεινω να μου στειλεις e-mail. ολοι οι υπολοιποι στην παρεα σιγουρα κουραστηκαν......

Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #330 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 08:18:17 μμ »
Νομίζω ότι το θέμα πρέπει να λήξει εδώ... Δεν είναι σωστό να μειώνουμε χωρίς αποδείξεις. Επίσης , ας σεβαστούμε τις μέρες που έρχονται! Να είστε όλοι καλά και εύχομαι όλοι οι Πληροφορικοί να γίνουμε ένα για να πετύχουμε πολλά!
The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #331 στις: Δεκέμβριος 18, 2006, 09:44:50 μμ »
Αντί να βγάζουμε τα μάτια μας μεταξύ μας δεν κοιτάμε καλύτερα πως θα πιέσουμε ώστε να μπει η Πληροφορική στα Δημοτικά και να την κάνουμε εμείς και όχι οι Δάσκαλοι που θα εχουν καποιο σεμιναριο Πληροφορικής?
 
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος flair

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #332 στις: Δεκέμβριος 18, 2006, 11:09:56 μμ »
Αντί να βγάζουμε τα μάτια μας μεταξύ μας δεν κοιτάμε καλύτερα πως θα πιέσουμε ώστε να μπει η Πληροφορική στα Δημοτικά και να την κάνουμε εμείς και όχι οι Δάσκαλοι που θα εχουν καποιο σεμιναριο Πληροφορικής?

Τι νόημα έχει το δικαστήριο αν δεν ξαναδιορίσουν εκπαιδευτικούς πληροφορικής στα σχολεία; Συμφωνώ με τον geok_salonika. Θα μας αποκλείσουν από την εκπαίδευση κι εμείς ακόμα θα μαλώνουμε!  ::) :P

Αποσυνδεδεμένος Autaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #333 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 12:24:17 μμ »
Μετά από 24 σελίδες ποστ, βγαίνει το συμπέρασμα ότι αλλού
είναι το πρόβλημα και όχι σε ΤΕΙ-ΑΕΙ-ΠΣΕ,κλπ κλπ κλπ...
Πάλι καλά.....
Δηλαδή αν τροποποιηθεί το προεδρικό διάταγμα και σταματήσουν
να διορίζουν πτυχιούχους απο τις νέες σχολές πληροφορικής σώθηκε η κατάσταση?
Θέλει να πιεστούν οι αρμόδιοι για να ανοίξουν πάλι θέσεις γιατί
τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα.
Just be patient.... ;)

Αποσυνδεδεμένος anakin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #334 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 12:33:46 μμ »

Δηλαδή αν αν όπως λες ανοίξουν θέσεις πληροφορικής στα σχολεία θα λυθεί το πρόβλημα?
  Είχα την εντύπωση ότι το σχολείο υπάρχει για να μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα και όχι για να βολεύονται οι πτυχιούχοι.

Αποσυνδεδεμένος vasg

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ17-07
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #335 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 04:18:14 μμ »
Παράθεση
  Είχα την εντύπωση ότι το σχολείο υπάρχει για να μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα και όχι για να βολεύονται οι πτυχιούχοι.
Ασχετο!!!
Αν δεν σε ενδιαφερει ο τομέας της εκπαίδευσης, τότε ποιός ο ρόλος της υπαρξής σου στο forum?
Εδω δεν συνηθίζουμε να αντιμέτωπίζουμε τα θεματα της εκπαίδευης τόσο απαξωτικά!!!
Learning by doing...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.151 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.