0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πιστεύω ότι το σωστό σε αυτή την περίπτωση είναι να ενημερώσεις τους μαθητές σου για τα τεκταινόμενα στο χώρο, ώστε να επιλέξουν σχολές που όχι μόνο έχουν κάποια επαγγελματικά δικαιώματα αλλά είναι και κάποιου επιπέδου. Για παράδειγμα οι αυτοματιστές δεν ανήκουν στον κλάδο της πληροφορικής στον δημόσιο τομέα, έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος? Μόνο στην εκπαίδευση έχουν συμπεριληφθεί στον κλάδο αυτό. Οπότε το να στείλεις έναν μαθητή που ενδιαφέρεται για την πληροφορικής εκεί τον περιορίζεις επαγγελματικά (για το γνωστικό δεν το συζητάμε). Από εκεί και πέρα είσαι υποχρεωμένος να ενημερώσεις τους μαθητές σου για το επίπεδο των σχολών και την κατάσταση που επικρατεί ώστε να μην κάνουν λάθος επιλογές στο μηχανογραφικό.
Ξέρεις πολλούς πληροφορικούς που έχουν διδακτορικό στις επιστήμες της αγωγής?Το ανέφερες έτσι ή έχεις διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής, και αν ναι σε τι ακριβώς???Παράθεση από: tsipouro στις Μαρτίου 26, 2007, 07:32:40 pmΔηλαδή ένας Πληροφορικός με Διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής , που πρέπει κατά τη γνώμη σου να διδάσκει? Σε σχολείο ή σε βιομηχανία?Από τους 100 πληροφορικούς που διορίζονται στην εκπαίδευση, πόσοι είναι αυτοί που πιστεύεις ότι αγαπάνε αυτή τη δουλειά? Έτσι από περιέργεια ρωτάω.
Δηλαδή ένας Πληροφορικός με Διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής , που πρέπει κατά τη γνώμη σου να διδάσκει? Σε σχολείο ή σε βιομηχανία?
Για να το ανέφερε , κάποιον ή κάποιους ξέρω... Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!
Και εσύ που έμαθες για το γνωστικό των αυτοματιστων ;Στην ΑΣΣΟΕ; Φίλε αν δεν ξέρεις κάτι από πρώτο χέρι καλύτερα να μην μιλάς.Υ.Γ. Τόσο πια καίγεσαι για το θέμα ΠΕ20 εσύ ένας ΠΕ19;
Εάν όλοι αυτοί που διορίζονταν στα σχολεία αγαπούσαν την εκπαίδευση τότε τα σχολεία θα λειτουργούσαν σωστάΠαράθεση από: tsipouro στις Μαρτίου 26, 2007, 07:50:14 pmΓια να το ανέφερε , κάποιον ή κάποιους ξέρω... Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!
Είναι πιο εύκολο για ένα δάσκαλο σε θέμα γνωστικού αντικειμένου να κάνει πληροφορική στο δημοτικό από ότι κάποιο άλλο μάθημα. Στο κάτω κάτω τι παραπάνω θα μάθουν τα παιδιά από απλή χρήση υπολογιστή. Δηλαδή για να κάνει κάποιος μάθημα πληροφορικής στο δημοτικό δεν χρειάζεται να είναι καθηγητής πληροφορικής. Με μια επιμόρφωση έχεις πάρει τις απαιτούμενες γνώσεις.
Παράθεση από: drj στις Μαρτίου 26, 2007, 07:23:08 pm Είναι πιο εύκολο για ένα δάσκαλο σε θέμα γνωστικού αντικειμένου να κάνει πληροφορική στο δημοτικό από ότι κάποιο άλλο μάθημα. Στο κάτω κάτω τι παραπάνω θα μάθουν τα παιδιά από απλή χρήση υπολογιστή. Δηλαδή για να κάνει κάποιος μάθημα πληροφορικής στο δημοτικό δεν χρειάζεται να είναι καθηγητής πληροφορικής. Με μια επιμόρφωση έχεις πάρει τις απαιτούμενες γνώσεις. Λυπάμαι αν είσαι ΠΕ19 ή ΠΕ20 και θεωρείς πώς η πληροφορική στο Δημοτικό είναι απλή χρήση υπολογιστή. Αν θέλεις να ποιότητα στην εκπαίδευση στην πληροφορική, αυτό που χρειάζεται είναι να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα από τη ρίζα του και εννοώ από τα μικρά παιδία που το μόνο που ξέρουν είναι να χρησιμοποιούν απλά τον υπολογιστή. Μάθε πως στα συνέδρια που έγιναν πάνω στις ΤΠΕ αυτό προσπαθούμε να αποφύγουμε το να γίνουμε απλοί χρήστες και μάλιστα απο παιδία και πως οι δάσκαλοι στην επιμόρφωση που τους έγινε στις ΤΠΕ (αν συμμετείχες ποτέ), είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως και πως το μοναδικό τους κίνητρο ήταν το επίδομα γιανα πάρουν Υπολογιστή.Αν λέμε ότι ενδαιφερόμαστε πραγματικά για την Πληροφορική με το να βγάζει ο ένας το μάτι του μάτι του άλλου, μόνο για αυτήν δεν ενδιαφερόμαστε όταν καταργείται το μάθημα αναπτυξη Εφαρμογών από το Λύκειο και δεν αντιδράμε καθόλου.Και μετά την προσφυγή κατά του Π.Δ, την κάνουμε για την μη υποβάθμιση της Πληροφορικής ως Επιστήμης, έτσι την βαφτίσαμε!!Και κατα τ'άλλα δεν μας ενδιαφέρει αν θα την διδάσκουν οι δάσκαλοι στο δημοτικό και αν το περιεχόμενο της είναι απλή χρήση.Πηγαίνεται και σε κανένα συνέδριο στις ΤΠΕ και μετά ασχοληθείται με τους ποιούς πρέπει να πετάξετε έξω.
Έχεις δίκιο ανακαλώ, από εδώ και πέρα όποιος μαθητής θέλει να ασχοληθεί με την πληροφορική θα τον στέλνω στο ΤΕΙ Αυτοματισμού, αφού είναι το πλέον σχετικό τμήμα. Και μια και το έφερε η κουβέντα, αφού ενδιαφέρεστε για τον κλάδο σας και δεν θέλετε απλά να χωθείτε στην εκπαίδευση γιατί δεν κάνετε και μια προσφυγή στον ΑΣΕΠ, να σας προσθέσει και εσάς στον κλάδο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες?Παράθεση από: vmak στις Μαρτίου 26, 2007, 07:48:46 pmΚαι εσύ που έμαθες για το γνωστικό των αυτοματιστων ;Στην ΑΣΣΟΕ; Φίλε αν δεν ξέρεις κάτι από πρώτο χέρι καλύτερα να μην μιλάς.Υ.Γ. Τόσο πια καίγεσαι για το θέμα ΠΕ20 εσύ ένας ΠΕ19;
Παράθεση από: tsipouro στις Μαρτίου 26, 2007, 07:14:18 pm Ε τότε να κάνουμε τον δάσκαλο , 5 σε 1 και οι υπόλοιπες ειδικότητες να ψωμολυσσάνε στα συσσίτια της εκκλησίας!ΕΛΕΟΣ...Η δουλειά του δασκάλου είναι να διδάσκει η δική μας όχι, στην εκπαίδευση έχουμε βρεθεί από σπόντα, αν οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων έκαναν σωστή επιμόρφωση δεν θα είμασταν απαραίτητοι παρά μόνο στα ΤΕΕ. Ο μόνος λόγος ύπαρξής μας στο Λύκειο είναι το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών που θα καταργηθεί του χρόνου, οπότε παύουμε να έχουμε λόγω διδακτικής ύπαρξης.Η δική μας δουλειά είναι στη βιομηχανία και όχι στα σχολεία. Αυτά είναι δουλειά των δασκάλων, γιατί μόνο αυτοί είναι παιδαγωγοί και κανείς άλλος (εκτός από ελάχιστες σχολές όπως ΦΠΨ κλπ). Απλά έχουμε βολευτεί στην έκπαιδευση και θεωρούμε ότι μας ανήκει.
Ε τότε να κάνουμε τον δάσκαλο , 5 σε 1 και οι υπόλοιπες ειδικότητες να ψωμολυσσάνε στα συσσίτια της εκκλησίας!ΕΛΕΟΣ...
Συνάδελφε θα διαφωνήσω μαζί σου. Φυσικά και τα τμήματα Πληροφορικής Τ.Ε.Ι. δίνουν έμφαση στο πρακτικό και όχο τόσο στο θεωρητικό μέρος. Αλλά το να λές οτι δεν κάνουμε για την εκπαίδευση και οτι έχουμε βολευτεί εδώ είσαι λάθος. Με τον ίδιο τρόπο και οι απόφοιτοι άλλων ειδικοτήτων Τ.Ε.Ι. δεν θα έπρεπε να διδάσκουν! Τώρα, για το μαθημα "Ανάπτυξης Εφαρμογών" που θα καταργηθεί του χρόνου, πρέπει όλοι οι ΠΕ19-20 να προβληματιστούμε.
Σοβαρά τι λες ρε? ο ΣΤΕΜΠ υπήρχε τόσα χρόνια, και δεν ασχολείται μόνο με την εκπαίδευση όπως ο σύλλογος της πλάκας που έχετε φτιάξει. Δηλαδή είναι να τρελαίνεσαι, να έρχεται ο κάθε απίθανος και να οικοιοποιείται την πληροφορική. Τέλος πάντων θα φάτε την κρύαδα τον Οκτώβριο και θα πάτε σπίτια σας. Προλαβαίνετε να πάρετε και δώρο χριστουγέννων από το ταμείο ανεργίας. Πως τον είπατε τον σύλλογό σας? Σύλλογο Αποφοίτων Μειωμένων Προσόντων και Αναξιοπαθούντων Πληροφορικών για
Πρόσεξε να μην καταπιείς το σάλιο σου γιατι θα δηλητηριαστείς.Και μετά τι θα γίνει η εκπαίδευση αν χάσει έναν άνθρωπο που θέλει να λέγεται εκπαιδευτικός και χρησιμοποιεί εκφράσει του στυλ <<θα φάτε την κρυάδα>>.Σε τσούζει βλέπω η ζητιανιά στον ΟΤΕ
Αυτό είναι, έγινε ο άλλος moderator και την ψώνισε, ε ρε τι κάνει η εξουσία. ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΖΗΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΠαράθεση από: Lenazagor στις Μαρτίου 26, 2007, 10:14:23 pmΘα σε παρακαλούσα πολύ να αλλάξεις το υφάκι σου. Εδώ μέσα γίνεται διάλογος, λέγονται διαφορες απόψεις και όσο καυστικές κι αν είναι δεν επεμβαίνουμε όταν "πατάνε' πάνω σε κάποια επιχειρήματα.Οι προσβολές όμως δεν χωράνε εδώ μέσα. Άλλαξε το μήνυμα σου, πέτα ότι προσβλητικό υπάρχει εκεί μέσα και την επόμενη φορά πρόσεχε πως γράφεις.... αν θες να συνεχίσεις να γράφεις.
Θα σε παρακαλούσα πολύ να αλλάξεις το υφάκι σου. Εδώ μέσα γίνεται διάλογος, λέγονται διαφορες απόψεις και όσο καυστικές κι αν είναι δεν επεμβαίνουμε όταν "πατάνε' πάνω σε κάποια επιχειρήματα.Οι προσβολές όμως δεν χωράνε εδώ μέσα. Άλλαξε το μήνυμα σου, πέτα ότι προσβλητικό υπάρχει εκεί μέσα και την επόμενη φορά πρόσεχε πως γράφεις.... αν θες να συνεχίσεις να γράφεις.