*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 212586 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #616 στις: Μάρτιος 26, 2007, 01:57:59 μμ »

  Κατά πάσα πιθανότητα ναι διότι
1) Παντού υπάρχουν υπεράριθμοι, για παράδειγμα στην Α Αθήνας που είμαι εγώ, υπάρχουν πάνω από 100-150 υπεράριθμοι και ξέρουμε ότι δεν θα πάρουμε ποτέ οργανική. Να διορίσει και άλλους να τους βάλει που?
2) Κάποιοι φίλοι που έχω σε ΤΕΕ θα χάσουν τις οργανικές τους λόγω μείωσης των ωρών από τις αλλαγές που έγιναν. Δηλαδή στα επόμενα χρόνια όχι μόνο δεν θα βγουν νέες θέσεις αλλά θα πρκύψουν πιο πολλοί υπεράριθμοι. Γιατί λοιπόν να διορίσει και άλλους

Όσον αφορά τα δημοτικά το πιθανότερο είναι ότι το μάθημα της πληροφορικής (θα λέγεται νέες τεχνολογίες) θα το αναλάβουν δάσκαλοι επιμορφωμένοι στις ΝΤ.


Γειά σας και από εμένα.  Ειλικρινά παρακολουθώ τόσο καιρό τις διάφορες απόψεις για το δικαστήριο και έχω απογοητευτεί ! Είμαι ωρομίσθια  , στον Πίνακα Β.  Τόσο τρέξιμο θα πάει τζάμπα?
(Συγγνώμη για τα κεφαλαία Lenazagor)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:40:02 »

Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #617 στις: Μάρτιος 26, 2007, 02:02:09 μμ »

  Κατά πάσα πιθανότητα ναι διότι
1) Παντού υπάρχουν υπεράριθμοι, για παράδειγμα στην Α Αθήνας που είμαι εγώ, υπάρχουν πάνω από 100-150 υπεράριθμοι και ξέρουμε ότι δεν θα πάρουμε ποτέ οργανική. Να διορίσει και άλλους να τους βάλει που?
2) Κάποιοι φίλοι που έχω σε ΤΕΕ θα χάσουν τις οργανικές τους λόγω μείωσης των ωρών από τις αλλαγές που έγιναν. Δηλαδή στα επόμενα χρόνια όχι μόνο δεν θα βγουν νέες θέσεις αλλά θα πρκύψουν πιο πολλοί υπεράριθμοι. Γιατί λοιπόν να διορίσει και άλλους

Όσον αφορά τα δημοτικά το πιθανότερο είναι ότι το μάθημα της πληροφορικής (θα λέγεται νέες τεχνολογίες) θα το αναλάβουν δάσκαλοι επιμορφωμένοι στις ΝΤ.


Αυτά που αναφέρει ο (η) drj είναι αλήθεια. Υπάρχουν πολλοί υπεράριθμοι σε όλους τους νομούς της Ελλάδας. Και για τα ΤΕΕ έχει δίκιο.


Αποσυνδεδεμένος vmak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση-ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #618 στις: Μάρτιος 26, 2007, 04:44:27 μμ »
Αν και θα επαναλάβω τα ίδια που έχω πει παλιότερα, θα απαντήσω στον (στην) automation.


Καθυσιχαστικέ ΠΕΡΙ sniper_hellas. Προείχα πει ότι πριν γίνει η αίτηση ακυρώσεως του Π.Δ. θα μπορούσε ο ΣΤΕΜΠ να στείλε ένα έγγραφο στο ΥΠΕΠΘ που να προσδιορίζει ρητά το ποια τμήματα πιστεύει ότι θα έπρεπε να ενταχθούν στον Π.Ε.20. και ποια όχι. Φυσικά και δεν το έκανε γιατί δεν θέλουν κανέναν άλλο μέσα στον Π.Ε.20

Δεν καθησυχάζω ή κοιμίζω κανέναν. Απλώς προσπαθώ να ξεκαθαρίσω την κατάσταση (κατά την δικιά μου γνώμη). Εξάλλου, ένα ΠΔ ή νόμος πρέπει να το προσβάλει κάποιος ώστε να αλλάξει. Ακόμη και την επόμενη μέρα έκδοσης του ΠΔ 268, (αν το ΥΠΕΠΘ σκεφτόταν ότι έκανε λάθος), δεν θα μπορούσε από μόνο του να το αποσύρει. Πρέπει κάποιος να διαμαρτυρηθεί.
Η λογική λέει να προσβάλεις νομικά το ΠΔ 268 στην προθεσμία που έχεις.
Για να καταλάβουν όλοι πόσο σοβαρή είναι η νομική παρέμβαση των Πτυχιούχων Αυτοματιστών, επικαλέστηκαν ότι ο ΣΤΕΜΠ δεν έκανε εμπρόθεσμα την αίτηση ακύρωσης. Δυστυχώς, ήταν εμπρόθεσμη και πολύ φοβάμαι ότι ο δικηγόρος απλώς τους τρώει λεφτά...

Που ξέρεις αν ο ΣΤΕΜΠ έχει κάνει αυτό που αναφέρεις για το ΥΠΕΠΘ? Τα υπόλοιπα παράπονα σου στον ΣΤΕΜΠ. Δεν είμαι εκπρόσωπος του, αλλά σαν και εσένα κάποιος που γράφει σε ένα φόρουμ.
Τι ωραία που τα λες. Το υπουργείο παιδείας βγάζει ένα Π.Δ. και την επόμενη μέρα πρέπει να καταλάβει ότι έκανε λάθος.Λες και πριν βγει το ΠΔ δεν έγιναν συνεδριάσεις , συζητήσεις δεν ακούστηκαν διαφορετικές απόψεις και κατέληξαν σε αυτό το ΠΔ;Μην τους υποτιμάς τόσο πολύ.Ένα ολόκληρο ΥΠΕΠΘ δεν περιμένει έναν οποιοδήποτε σύλλογο να του δείξει το σωστό και το λάθος. Επίσης το ΥΠΕΠΘ μπορεί να κάταλάβει ότι εφαρμόζοντας έναν καινούργιο νόμο ή ένα καινούργιο ΠΔ θα έρθει σε σύγκρουση με το κατεστημένο μόνο και μόνο γιατί θίγονται τα συμφέροντά του.Στην προκειμένη περίπτωση τα συμφέροντα των μελών του ΣΤΕΜΠ αφού χάνεται ο εύκολος διορισμός.Περιμένω με αγωνία να δω στην περίπτωση που πει το υπουργείο <<Συγγνώμη λάθος>> ποιά δικαιολογία θα βρει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.Εκει θα ακούσουμε πολλά γέλια και ίσως κάποιους βουλευτές της αντιπολίτευσης που κάποτε καταφέρονταν κατά των αμφιλεγόμενων (πάντα για τον ΣΤΕΜΠ και όχι για το ΥΠΕΠΘ και το ΣΤΕ)τμημάτων πληροφορικής να πάρουν το μέρος αυτών των τμημάτων (πολιτική εκμετάλευση) και να έρθουν τα πάνω κάτω.
Επιτέλους πείτε αυτά τα τμήματα (δεν χρειάζεται να αναφέρετε τον Αυτοματισμό .Αυτός είναι εκτός ανταγωνισμού σε εμπάθεια για τον ΣΤΕΜΠ-Διορθωτή λαθών του ΥΠΕΠΘ).

Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #619 στις: Μάρτιος 26, 2007, 05:29:08 μμ »
Δεν καθησυχάζω ή κοιμίζω κανέναν. Απλώς προσπαθώ να ξεκαθαρίσω την κατάσταση (κατά την δικιά μου γνώμη). Εξάλλου, ένα ΠΔ ή νόμος πρέπει να το προσβάλει κάποιος ώστε να αλλάξει. Ακόμη και την επόμενη μέρα έκδοσης του ΠΔ 268, (αν το ΥΠΕΠΘ σκεφτόταν ότι έκανε λάθος), δεν θα μπορούσε από μόνο του να το αποσύρει. Πρέπει κάποιος να διαμαρτυρηθεί.

Κάνεις και πάλι λάθος. Δεν χρειάζεται να κινηθεί κάποιος κατά Π.Δ. στο Σ.τ.Ε. για να αλλάξει το περιεχόμενο ενός Π.Δ. Το παλιό Π.Δ.118/1995 άλλαξε με τον Ν3194/2003. Δεν είχε κινηθεί κανένας κατά του Π.Δ.118/95 και όμως το περιεχόμενο του άλλαξε. Ήθελε το ΥΠΕΠΘ να χρησιμοποιήσει τους καλύτερους για Π.Ε.20 και το έκανε (κατά την προσωπική μου γνώμη πολύ αργά).
Η λογική λέει να προσβάλεις νομικά το ΠΔ 268 στην προθεσμία που έχεις.

Εντός 60 ημερών

Για να καταλάβουν όλοι πόσο σοβαρή είναι η νομική παρέμβαση των Πτυχιούχων Αυτοματιστών, επικαλέστηκαν ότι ο ΣΤΕΜΠ δεν έκανε εμπρόθεσμα την αίτηση ακύρωσης. Δυστυχώς, ήταν εμπρόθεσμη και πολύ φοβάμαι ότι ο δικηγόρος απλώς τους τρώει λεφτά...
Η ημερομηνία που γράφει το δικόγραφο 11.4.2005 ήταν τυπογραφικό λάθος. Αλλά επειδή δεν το έχεις ψάξει καλά για μέτρα από τις 28-12-2004 που υπογράφηκε το Π.Δ. 268/2004 μέχρι τις 28-2-2005 πόσες μέρες είναι; Έχεις ακουστά για νομολογίες; Τι έχεις να πεις για τους υπόλοιπους λόγους; Τι έχεις να πεις για το ότι το ΣτΕ δεν μπήκε καν στην διαδικασία να εξετάσει τους υπόλοιπους λόγους (παρά μόνο τον πρώτο λόγο) που επικαλείται ο σας δικηγόρους σας(τους οποίους τους γράψατε για να δημιουργήσετε μόνο εντυπώσεις); .Αλλά θα έπρεπε να ενημερωθείτε σχετικά ότι το Σ.τΕ δεν εξετάζει ουσιαστικά ζητήματα αλλά μόνο νομικά. Βέβαια το πόσο καλό είναι ένα δικόγραφο δεν θα το κρίνουμε εμείς άλλα οι δικαστές. (Ρε συ τελικά κρίνετε όλο τον κόσμο!!!!!!)

Που ξέρεις αν ο ΣΤΕΜΠ έχει κάνει αυτό που αναφέρεις για το ΥΠΕΠΘ? Τα υπόλοιπα παράπονα σου στον ΣΤΕΜΠ. Δεν είμαι εκπρόσωπος του, αλλά σαν και εσένα κάποιος που γράφει σε ένα φόρουμ.
Εσύ όμως αναφέρεσαι συνέχεια στον ΣΤΕΜΠ. Εάν το είχε κάνει, είμαι σίγουρος ότι θα είχε ανεβάσει και αυτό το έγγραφο όπως τόσα άλλα έγγραφα στον ιστοχώρο τους.

Πιστεύεις πραγματικά ότι εάν δεν έκαναν την παρέμβαση οι αυτοματιστές ότι το ΥΠΕΠΘ θα έπαιρνε αναβολή;
Το ΥΠΕΠΘ ζήτησε πρώτο την αναβολή. Φυσικά και καλά κάνανε για το συμφέρον τους και οι αυτοματιστές και ζήτησαν και αυτοί.
Δεν έχει σημασία για το ΣτΕ ποιος ζητάει πρώτος αναβολή. Η ιστορία θα δείξει τι θα γινότανε εάν οι αυτοματιστές δεν είχανε κάνει την παρέμβαση

Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις ότι πολλοί αυτοματιστές περάσανε στον προηγούμενο ΑΣΕΠ, το λέω αυτό γιατί οι αυτοματιστές είναι άσχετοι με την πληροφορική όσο και πολιτικοί μηχανικοί με τους αναισθησιολόγους.
Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο (αλήθεια πόσοι τελικά πέρασαν μέσω ΑΣΕΠ και πόσοι με προυπηρεσία?).

Νούμερα δεν γνωρίζω αλλά είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις για τα θέματα του ΑΣΕΠ 2002 για ΠΕ19-20 πόσο χαμηλά ήταν ο πήχης σε σχέση με τον ΑΣΕΠ 2005 όπως και το ότι όλα αυτά τα χρόνια από το 1995 μέχρι και το 2005 η πλειοψηφία των αποφοίτων Πληροφορικής και Η/Υπολογιστικών συστημάτων έχουν διοριστεί χωρίς ΑΣΕΠ

Υπάρχουν Αυτοματιστές που είναι καλύτεροι στην Πληροφορική από Πληροφορικούς. Αυτό όμως δεν αποδεικνύει ότι πρέπει να έχουν δικαίωμα διορισμού στην ΠΕ20.
Νομίζω ότι ρίχνεις πολύ το επίπεδο της πληροφορικής λέγοντας ότι υπάρχουν Αυτοματιστές που είναι καλύτεροι στην Πληροφορική από Πληροφορικούς και ταυτόχρονα να γράφει ο δικηγόρος σας στο δικόγραφο ότι οι αυτοματιστές ασχολούνται με ηλεκτρικά- υδραυλικά συστήματα. Δείχνετε έτσι στην κοινωνία  ότι την πληροφορική μπορεί να την μάθει ο κάθε άσχετος. Άσε που η κοινωνία μας νομίζει ότι η πληροφορική είναι το ECDL όπως και ότι ο αυτοματισμός είναι τα ηλεκτρικά- υδραυλικά συστήματα (εξετίας των foroums ανακοινώσεων του ΣΤΕΜΠ κ.λ.π)

Πρέπει όμως (και κανείς δεν το λέει), να διορίζονται στο αντικείμενο τους. Πρέπει να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα. Για αυτά όμως πρέπει να αγωνιστούν και όχι να προσπαθούν να γίνουν "Πληροφορικοί". Οι θέσεις στην Εκπαίδευση τελειώνουν (ακόμη και αν τα Δημοτικά μπουν).
Για το ΥΠΕΠΘ, ο φυσικός δεν κάνει μόνο φυσική , ο ηλεκτρολόγος δεν κάνει μόνο ηλεκτρολογία κ.λ.π. Θα πρέπει να καταλάβετε ότι το ΥΠΕΠΘ μας-σας θεωρεί επιστήμονες οι οποίοι μπορούν να ανταπεξέλθουν σε μία γκάμα μαθημάτων, δηλαδή να διδάξουμε μία βαθμίδα εκπαίδευσης η οποία είναι κάτω από την βαθμίδα εκπαίδευσης των πτυχίων μας. Κανένας από εμάς δεν προσπάθησε να γίνει πληροφορικός. Το ΥΠΕΠΘ μας έβαλε στον ΠΕ20 που είναι και το κατεξοχήν αρμόδιο όργανο και αποφασίζει για το ποιος είναι ο καταλληλότερος για την διεκδίκηση μίας θέσης.

Μετά τι θα κάνουν οι φίλοι Αυτοματιστές? (και όλοι εμείς)
Τελικά βλέπεις που ο καθένας ενδιαφέρετε μόνο για τον κ.....ρακο του και για τίποτε άλλο;

Πώς βρήκατε περίπου 12000 Ευρώ που κοστίζουν τα 2 δικόγραφα (ΑΣΕΠ και Π.Δ) όταν όλοι οι απόφοιτοι των πληροφορικής και Η/Υπολογιστικών συστημάτων ήταν διορισμένοι στην εκπαίδευση και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα;
Καλή ερώτηση. Αφού το λες ότι κοστίζουν 12000, τότε μάλλον είσαι δικηγόρος (ή σε πιάνουν κορόιδο κάποιοι δικηγόροι).
Γιατί δεν ρωτάς τον ΣΤΕΜΠ που τα βρήκε? Μπορεί να κλέψανε καμιά τράπεζα ή να έχουν σχέση με την "Ακρόπολις"...  :-))
Εγώ έκανα ένας συνειρμό για το πως μπορεί να βρήκε τα λεφτά ο ΣΤΕΜΠ. Μπορεί ο μπαμπάς του πρώην προέδρου του ΣΤΕΜΠ να είναι ΠΑΡ' ΑΡΕΙΩ ΠΑΓΩ και να τους βγήκε τζάμπα. Εάν όμως ρωτήσει κάποιος σε μεγάλα δικηγορικά γραφεία πόσο κοστίζουν οι παρεμβάσεις θα διαπιστώσουν ότι κυμαίνονται από 5000 και επάνω. Μόνο τα παράβολα – παραστάσεις κ.λ.π κοστίζουνε γύρω στα 1500 ευρώ.   

Ποτέ δεν κλήθηκαν οι αυτοματιστές σε καμία συνέντευξη τύπου ούτε επίσημα (δείξε μας ένα έγγραφο του ΣΤΕΜΠ  με αριθμό πρωτοκόλλου) ούτε ανεπίσημα.
Αυτά που λέω τα λέω από πρώτο χέρι.
Αφού τα λες από πρώτο χέρι, τότε θα ξέρεις και τι έγινε. Οι φοιτητές (και όχι ο ΣΤΕΜΠ), προσκαλέσανε τους φοιτητές του τμήματος Αυτοματισμού (αν δεν κάνω λάθος και τον Προϊστάμενο αλλά δεν είμαι σίγουρος).
Επίσης, σε εκδηλώσεις του ΣΤΕΜΠ (και σε αρκετές ήμουν παρών) συζητήθηκε το θέμα του ΠΔ 268/04. Γιατί εσείς απουσιάζατε? (δεν περιμένω απάντηση)
Ξαναείπα ότι ποτέ δεν κλήθηκε κανένας από εμάς (απόφοιτους – Σύλλογος ) (για τους φοιτητές και τον προϊστάμενο δεν μπορώ να αποφανθώ εγώ και κυρίως όταν ο συγκεκριμένος προϊστάμενος που ήταν τότε στο τμήμα έχει πάρει σύνταξη) Κακώς αναφέρεις καταστάσεις που μπορεί από την πλευρά σου να λες αλήθεια ή ψέματα αλλά δεν μπορεί να υπάρξει αντίλογος για να διαψευστούν. Είναι σαν να λες κάτι άσχημο για τον Κολοκοτρώνη (ποιος θα μπορέσει να απαντήσει ότι δεν είναι έτσι)

Πάλι ψέματα λες.
Όσων αφορά το 95% δεν γίνεται να είναι 95%. Ακόμα και με τα νούμερα τα οποία είναι ξεκάθαρα, λες ψέματα. Εάν υποθέσουμε ότι βγαίνει μόνο ο αυτοματισμός τότε το νούμερο γίνεται 90,9%.

Δεν σου μιλάω με άσχημο τρόπο και καλό να μην το κάνεις και εσύ. Πιστεύω ότι και εσύ λες ψέμματα αλλά αυτό θα το κρίνουν οι άλλοι που μας διαβάζουν.
Εγώ προσδιόρισα που λες εσύ ψέματα και καλό θα ήτανε να κάνεις και εσύ το ίδιο όταν λες ότι λέω και εγώ ψέματα

Το 95% ήταν έκφραση αλλά δεν το κατάλαβες... Το ποιος πρέπει να είνα ή να μην είναι στο ΠΔ δεν θα το αποφασίσουμε εμείς οι 2. Έχει το ΥΠΕΠΘ τα κατάλληλα όργανα να το κάνει. Επίσης, σύντομα θα εκδοθούν τα ΠΔ για τα επαγγελματικά δικαιώματα όλων των Τμημάτων Πληροφορικής. Θα στεναχωρηθείς γιατί απουσιάζουν τα Τμήματα Αυτοματισμού και είναι λογικό λόγω μη σχέσης τους με την Πληροφορική. Μήπως θα έπρεπε οι συνάδελφοι Αυτοματιστές να πιέσουν ώστε να έχουν και αυτοί επαγγελματικά δικαιώματα στον Αυτοματισμό???
Πως γνωρίζεις ότι σύλλογος δεν πιέζει για τα Ε.Δ.; Ρε μήπως είσαι η αντιπολίτευση του προέδρου των αυτοματιστών και δεν μας το λες;;

Είναι οι μόνοι δικηγόροι που μπορούν να σας δώσουν επίσημη απάντηση και μην ακούτε στο κάτω κάτω ούτε εμένα.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες. Θυμίζω ότι εδώ είναι φόρουμ που ακούγεται η γνώμη (σωστή ή λάθος) του καθενός. Ελπίζω να μην παίρνει κάποιος αποφάσεις για την ζωή του, διαβάζοντας το φόρουμ. Αν επιθυμεί, μπορεί να πλησιάσει και να ρωτήσει επώνυμα αυτούς που θέλει.
Ελπίζω να μην πλησιάσει ούτε εμένα ούτε εσένα αλλά μόνο τους ειδικούς (δικηγόρους με ειδίκευση στο διοικητικό εννοώ)

Καταρχάς με αυτά που λες υποβαθμίζεις ολόκληρο το ΥΠΕΠΘ, λες και είναι το Υπουργείο Υγείας (τόσο άσχετο με την εκπαίδευση) αυτό που έβγαλε το Π.Δ. Πιστεύεις ότι το ΥΠΕΠΘ θέλει άσχετους ανθρώπους να διδάξουνε πληροφορική; Ή τους καλύτερους σε σχέση με τους 16μηνήτες με προϋπηρεσία στην πληροφορική στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (φιλόλογοι- θεολόγοι κ.λ.π.) Κάποιοι κάνανε την αίτηση ακυρώσεως και στο τέλος τέλος μας λένε ότι είναι και με το μέρος σας (γιατί σίγουρα με το δικό μας δεν είναι).
Όλοι έχουν δικαίωμα να κάνουν λάθη. Αν λες με επιχειρήματα σε κάποιον ότι κάνει λάθος, δεν τον υποβαθμίζεις.
Τα επιχειρήματά σας είναι ποια ρε συ sniper_hellas; Ότι δεν αναφέρουμε τον όρο πληροφορική στον τίτλο μας ή ότι ασχολούμαστε μόνο με ηλεκτρικούς – υδραυλικούς αυτοματισμούς αποκρύπτοντας ολόκληρο το Π.Δ. το οποίο προσδιορίζει το Περιεχόμενο Σπουδών που επιλεκτικά αποκρύπτει ο δικηγόρος σας;

Το ΥΠΕΠΘ έχει αποδείξει ότι κάνει πολλά θετικά αλλά και αρκετά λάθη. Το πιο σχετικό και μεγάλο λάθος ήταν όταν διόριζε Θεολόγους, Χημικούς, κλπ με "μαιμού-σεμινάρια" ως Πληροφορικούς.
Έχεις δίκιο.
1ο λάθος: Έπρεπε να αφήσει την 1ο βαθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση χωρίς καθηγητές  πληροφορικής (επειδή οι απόφοιτοι των 3 τμήματα των Αθήνας Πειραιά και Θεσσαλονίκης  δεν επαρκούσαν για να καλύψουν τα τεράστια κενά για καθηγητές πληροφορικής που είχαν δημιουργηθεί )(Ειρωνικά το λέω)
2ο λάθος : Δεν μας είχε εντάξει στον ΠΕ20 μαζί με εσάς  στο παλιό Π.Δ.118/1995 μιας και το πρόγραμμα σπουδών του αυτοματισμού είναι κατά 85% ίδιο με των Η/Υπολογιστικών συστημάτων. Αλήθεια εάν βλέπατε τότε και τους αυτοματιστές στον ΠΕ20 θα καταθέτατε αίτηση ακύρωσες ή θα κάνατε την πάπια; Γιατί και όπως είχες αναφέρει πριν   
Μετά τι θα κάνουν οι φίλοι Αυτοματιστές? (και όλοι εμείς)

Επίσης, έχω ενημέρωση ότι σύντομα στο ΤΕΙΘ ο ΣΤΕΜΠ θα διοργανώσει Εκδήλωση-Ημερίδα για Μεταπτυχιακές σπουδές στην Πληροφορική και Επικοινωνίες (για 5η συνεχόμενη χρονιά!!!).
Μήπως θα ήταν καλή ευκαιρία να την παρακολουθήσετε και να μιλήσετε με τους συναδέλφους του ΣΤΕΜΠ? (για το ΠΔ 268 και για άλλα θέματα σχετικά με την Πληροφορική).
Πραγματικά πιστεύεις ότι μετά από 2 χρόνια τρέξιμο (εξαιτίας του ΣΤΕΜΠ) τα πνεύματα θα είναι τέτοια ώστε να υπάρξει γόνιμη συζήτηση με τους συναδέλφους του ΣΤΕΜΠ.; Εκτός εάν έχουν σκοπό να αποσύρουν την αίτηση ακυρώσεως και να δούμε όλοι μαζί για το καλό της πληροφορικής τι θα γίνει με τις ώρες της 1ο βαθμιας και 2ο βαθμιας εκπαίδευσης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2007, 05:37:57 μμ από automation »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:40:02 »

Αποσυνδεδεμένος miss_pc

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #620 στις: Μάρτιος 26, 2007, 06:04:49 μμ »
Έχω μια απορία και συγνώμη αν την εκφράζω σε λάθος topic αλλά αφορά αυτό που είπε ο drj πιο πάνω.Αν είναι να δοθεί το μάθημα Νέες Τεχνολογίες στους δασκάλους τότε γιατί στα ολοήμερα παίρνουν ωρομίσθιους πληροφορικής και όχι ωρομίσθιους δασκάλους.Συγνώμη αν η ερωτήση μου είναι αφελης αλλά πραγματικά μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σε αυτό???

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #621 στις: Μάρτιος 26, 2007, 06:44:13 μμ »
Οι δάσκαλοι πιέζουν για να πάρουν το μάθημα αυτό και για έξτρα εισόδημα αλλά και για λόγους γοήτρου. Οι Πληροφορικοί (εμείς δηλαδή) δεν είμαστε τόσο οργανωμένοι , αφού εκκρεμούν προσφυγές εις βάρος μας (βλ. ΣΤΕΜΠ) , και έχουμε άλλες προτεραιότητες.

Προς τον snipper_hellas1

Περίμενα απαντήσεις , αλλά δεν της πήρα. Μου θυμίζεις πολιτικό κόμμα που λέει " ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ"  , αλλά ποιες θέσεις είναι αυτές , ούτε εσύ ο ίδιος ξέρεις.
Έχεις πέσει ο ίδιος σε πολλές αντιφάσεις και προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Τελικά πες μας , είσαι ή δεν είσαι με το μέρος του ΣΤΕΜΠ. Για να μην πω , ένα από τα μέλη του.

Και επίσης , βλέπω ότι έχεις "μένος" για το τμήμα Αυτοματισμού και δεν αναφέρεις άλλο τμήμα. Η προσφυγή όμως είναι εναντίον όλων των καινούριων τμημάτων. Τελικά , μέσα στο άγχος και τον πανικό σας , κάνατε την προσφυγή για να μπορέσετε να βολευτείτε.

Τελευταία ερώτηση , αφού δεν λες ποια είναι τα άλλα τμήματα και πως το 95% είναι κατάλληλο να διδάξει Πληροφορική , πες μου το εξής.

Δεν ξέρω αν είσαι διορισμένος στην εκπαίδευση , αλλά φαντάσου μαθητές σου να περάσουν σε ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης.
Πως θα νιώσουν τα παιδιά που έκανες μάθημα , όταν θα περάσουν π.χ σε ένα τμήμα της Περιφέρειας και δουν την προσφυγή του ΣΤΕΜΠ , ξέροντας ότι εσύ είσαι ένας εκ των 2 τμημάτων που αντιδρούν?

(Βλέπεις ότι δεν αναφέρω ότι είσαι μέλος τους Στεμπ , αλλά απόφοιτος ενός εκ των 2 τμημάτων)
Αν δεν είσαι ούτε της 2ης περίπτωσης , τότε δουλευόμαστε άγρια!


Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #622 στις: Μάρτιος 26, 2007, 07:02:59 μμ »

   Πιστεύω ότι το σωστό σε αυτή την περίπτωση είναι να ενημερώσεις τους μαθητές σου για τα τεκταινόμενα στο χώρο, ώστε να επιλέξουν σχολές που όχι μόνο έχουν κάποια επαγγελματικά δικαιώματα αλλά είναι και κάποιου επιπέδου. Για παράδειγμα οι αυτοματιστές δεν ανήκουν στον κλάδο της πληροφορικής στον δημόσιο τομέα, έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος? Μόνο στην εκπαίδευση έχουν συμπεριληφθεί στον κλάδο αυτό. Οπότε το να στείλεις έναν μαθητή που ενδιαφέρεται για την πληροφορικής εκεί τον περιορίζεις επαγγελματικά (για το γνωστικό δεν το συζητάμε).
     Από εκεί και πέρα είσαι υποχρεωμένος να ενημερώσεις τους μαθητές σου για το επίπεδο των σχολών και την κατάσταση που επικρατεί ώστε να μην κάνουν λάθος επιλογές στο μηχανογραφικό.
 

Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #623 στις: Μάρτιος 26, 2007, 07:07:01 μμ »

  Δεν είναι τίποτα σίγουρο, αλλά δεδομένης της συνδικαλιστικής δύναμης των δασκάλων έναντι των πληροφορικών, και του γεγονότος ότι έχουν και κάποιο δίκιο (κανείς απόφοιτος πληροφορικής δεν έχει τα προσόντα να διδάξει σε δημοτικό, και ας έχει βγάλει και ΣΕΛΕΤΕ) μάλλον δύσκολο το κόβω να βγουν οργανικές θέσεις στα δημοτικά για πληροφορικούς. Ακόμα και αν βγουν όμως είναι πολύ πιθανόν να στείλουν υπεράριθμους καθηγητές από τη 2βάθμια με μετάταξη.

Έχω μια απορία και συγνώμη αν την εκφράζω σε λάθος topic αλλά αφορά αυτό που είπε ο drj πιο πάνω.Αν είναι να δοθεί το μάθημα Νέες Τεχνολογίες στους δασκάλους τότε γιατί στα ολοήμερα παίρνουν ωρομίσθιους πληροφορικής και όχι ωρομίσθιους δασκάλους.Συγνώμη αν η ερωτήση μου είναι αφελης αλλά πραγματικά μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σε αυτό???

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #624 στις: Μάρτιος 26, 2007, 07:14:18 μμ »

  Δεν είναι τίποτα σίγουρο, αλλά δεδομένης της συνδικαλιστικής δύναμης των δασκάλων έναντι των πληροφορικών, και του γεγονότος ότι έχουν και κάποιο δίκιο (κανείς απόφοιτος πληροφορικής δεν έχει τα προσόντα να διδάξει σε δημοτικό, και ας έχει βγάλει και ΣΕΛΕΤΕ) μάλλον δύσκολο το κόβω να βγουν οργανικές θέσεις στα δημοτικά για πληροφορικούς. Ακόμα και αν βγουν όμως είναι πολύ πιθανόν να στείλουν υπεράριθμους καθηγητές από τη 2βάθμια με μετάταξη.

Έχω μια απορία και συγνώμη αν την εκφράζω σε λάθος topic αλλά αφορά αυτό που είπε ο drj πιο πάνω.Αν είναι να δοθεί το μάθημα Νέες Τεχνολογίες στους δασκάλους τότε γιατί στα ολοήμερα παίρνουν ωρομίσθιους πληροφορικής και όχι ωρομίσθιους δασκάλους.Συγνώμη αν η ερωτήση μου είναι αφελης αλλά πραγματικά μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σε αυτό???



Φίλε drj , κανείς δεν αμφισβητεί την σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα των δασκάλων. Αλλά πρέπει να υπάρχει ένα όριο.
Δηλαδή με την ίδια λογική , οι μουσικοί και οι αγγλικοί και οι γυμναστές έχουν τα προσόντα?
Μόνο εμείς οι Πληροφορικοί δεν έχουμε?
Τι ισοπέδωση είναι αυτή? Ε τότε να κάνουμε τον δάσκαλο , 5 σε 1 και οι υπόλοιπες ειδικότητες να ψωμολυσσάνε στα συσσίτια της εκκλησίας!
ΕΛΕΟΣ...

Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #625 στις: Μάρτιος 26, 2007, 07:23:08 μμ »

   Είναι πιο εύκολο για ένα δάσκαλο σε θέμα γνωστικού αντικειμένου να κάνει πληροφορική στο δημοτικό από ότι κάποιο άλλο μάθημα. Στο κάτω κάτω τι παραπάνω θα μάθουν τα παιδιά από απλή χρήση υπολογιστή. Δηλαδή για να κάνει κάποιος μάθημα πληροφορικής στο δημοτικό δεν χρειάζεται να είναι καθηγητής πληροφορικής. Με μια επιμόρφωση έχεις πάρει τις απαιτούμενες γνώσεις. Όσον αφορά τους γυμναστές και τους μουσικούς νομίζω ότι τη δική τους δουλειά δε μπορεί να την κάνει ο δάσκαλος. Δεν είναι όλες οι ειδικότητες ίδιες ούτε επηρεάζουν όλες το ίδιο την εξέλιξη της προσωπικότητας του παιδιού.
    Όπως και να έχει το μόνο σοβαρό επιχείρημα αυτών που λένε ότι οι πληροφορικοί πρέπει να μπουν στα δημοτικά είναι το συντεχνιακό και τίποτα άλλο. Το σέβομαι φυσικά, όμως έτσι είναι τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #626 στις: Μάρτιος 26, 2007, 07:25:17 μμ »

   Είναι πιο εύκολο για ένα δάσκαλο σε θέμα γνωστικού αντικειμένου να κάνει πληροφορική στο δημοτικό από ότι κάποιο άλλο μάθημα. Στο κάτω κάτω τι παραπάνω θα μάθουν τα παιδιά από απλή χρήση υπολογιστή. Δηλαδή για να κάνει κάποιος μάθημα πληροφορικής στο δημοτικό δεν χρειάζεται να είναι καθηγητής πληροφορικής. Με μια επιμόρφωση έχεις πάρει τις απαιτούμενες γνώσεις. Όσον αφορά τους γυμναστές και τους μουσικούς νομίζω ότι τη δική τους δουλειά δε μπορεί να την κάνει ο δάσκαλος. Δεν είναι όλες οι ειδικότητες ίδιες ούτε επηρεάζουν όλες το ίδιο την εξέλιξη της προσωπικότητας του παιδιού.
    Όπως και να έχει το μόνο σοβαρό επιχείρημα αυτών που λένε ότι οι πληροφορικοί πρέπει να μπουν στα δημοτικά είναι το συντεχνιακό και τίποτα άλλο. Το σέβομαι φυσικά, όμως έτσι είναι τα πράγματα.


Αγαπητέ φίλε , μια επιμόρφωση δεν κάνει τον άλλο Καθηγητή Πληροφορικής.
Δεν είναι συντεχνιακό το θέμα , είναι επιτακτική ανάγκη της εποχής! Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ και οι ΤΠΕ είναι καθαρά έργο των Πληροφορικών ,  όχι των Δασκάλων!
Το θέμα μας είναι το δικαστήριο , οπότε μην επεκτείνεσαι σε άλλα μονοπάτια...

Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #627 στις: Μάρτιος 26, 2007, 07:29:27 μμ »
Ε τότε να κάνουμε τον δάσκαλο , 5 σε 1 και οι υπόλοιπες ειδικότητες να ψωμολυσσάνε στα συσσίτια της εκκλησίας!
ΕΛΕΟΣ...

Αν δεν μπορούν να βρουν κάποια άλλη δουλειά ναι να ψωμολυσσάνε, ξεχνάς κάτι σημαντικό
Η δουλειά του δασκάλου είναι να διδάσκει η δική μας όχι, στην εκπαίδευση έχουμε βρεθεί από σπόντα, αν οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων έκαναν σωστή επιμόρφωση δεν θα είμασταν απαραίτητοι παρά μόνο στα ΤΕΕ. Ο μόνος λόγος ύπαρξής μας στο Λύκειο είναι το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών που θα καταργηθεί του χρόνου, οπότε παύουμε να έχουμε λόγω διδακτικής ύπαρξης.

Η δική μας δουλειά είναι στη βιομηχανία και όχι στα σχολεία. Αυτά είναι δουλειά των δασκάλων, γιατί μόνο αυτοί είναι παιδαγωγοί και κανείς άλλος (εκτός από ελάχιστες σχολές όπως ΦΠΨ κλπ). Απλά έχουμε βολευτεί στην έκπαιδευση και θεωρούμε ότι μας ανήκει.

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #628 στις: Μάρτιος 26, 2007, 07:32:40 μμ »
Προσωπικά δεν θεωρώ ότι έχω βολευτεί , αλλά ότι έχω κάνει επιλογή ζωής , επειδή αυτό με γεμίζει σαν άνθρωπο. Δηλαδή ένας Πληροφορικός με Διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής , που πρέπει κατά τη γνώμη σου να διδάσκει? Σε σχολείο ή σε βιομηχανία?

Άκουσον , άκουσον...
Εσύ μπορείς να επιλέγεις όποια επαγγελματική προοπτική θέλεις! Σου αρέσει στη Βιομηχανία , κάτσε εκεί.
Μην έχεις και την απαίτηση οι άλλοι να έχουν τις ίδιες απόψεις με σένα. Η εκπαίδευση δεν είναι μονοπώλιο.

Αποσυνδεδεμένος drj

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #629 στις: Μάρτιος 26, 2007, 07:43:05 μμ »

Ξέρεις πολλούς πληροφορικούς που έχουν διδακτορικό στις επιστήμες της αγωγής?
Το ανέφερες έτσι ή έχεις διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής, και αν ναι σε τι ακριβώς???
Δηλαδή ένας Πληροφορικός με Διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής , που πρέπει κατά τη γνώμη σου να διδάσκει? Σε σχολείο ή σε βιομηχανία?


Από τους 100 πληροφορικούς που διορίζονται στην εκπαίδευση, πόσοι είναι αυτοί που πιστεύεις ότι αγαπάνε αυτή τη δουλειά? Έτσι από περιέργεια ρωτάω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.147 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.