0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και εδώ άκουσα περίπτωση όπου ζητήθηκε πλήρως τυπωμένος φάκελος με φύλλα εργασίας που έχουν γίνει από όλες τις χρονιές που ο συνάδελφος εργάστηκε ως αναπληρωτής μέχρι και σήμερα.
Μήπως, τελικά, οι επιθεωρητές είναι κεκαλυμμένοι (νετσαγιεφικοί, ίσως) καταστασιακοί πλατφορμιστές και τους έχομε παρεξηγήσει;🤔
Ολα τα παραπανω εγιναν σε δδε. Η διαδικασια φυσικα προχωρησε αμεσα με επικοινωνια στον αξιολογητη και "τραβηγμα" αυτιου.
Δεν τα ζητά η διευθύντρια αλλά η αξιολογητρια που δεν είναι Συντονίστρια της ειδικότητας μου. Η διευθύντρια αν και μου είχε ζητήσει να ανεβάσω τεκμήρια το έκανε από άγνοια ή επειδή είχε ακούσει τι ζητάει η αξιολογητρια. Σήμερα επικοινώνησε μαζί της και όταν τα άκουσε όλα αυτά εκνευρίστηκε πολύ. Νομίζω ότι προσβλήθηκε γιατί στην ουσία ο λόγος της δεν έχει καμία βαρύτητα. Η αξιολογητρια ζήτησε να μετρηθούν ακόμα και το πόσες φορές έχω γράψει εγώ προσωπικά στο βιβλίο σχολικής ζωής.. (Καμία γιατί δεν ήταν στις υποχρεώσεις μου )Γιατί δηλαδή να μην ρωτήσει πόσες φορές έκανα την διανομή των Σχολικών γευμάτων; Γιατί να μην ρωτήσει πόσα κενά μου χρησιμοποίησα για να καλύψω συναδέλφους που έλειπαν; Πόσες πληγές καθάρισα; Πόσα κορδόνια έδεσα; Σκέφτομαι και άλλα άσχετα.
Η αξιολογητρια ζήτησε να μετρηθούν ακόμα και το πόσες φορές έχω γράψει εγώ προσωπικά στο βιβλίο σχολικής ζωής.. (Καμία γιατί δεν ήταν στις υποχρεώσεις μου )Γιατί δηλαδή να μην ρωτήσει πόσες φορές έκανα την διανομή των Σχολικών γευμάτων; Γιατί να μην ρωτήσει πόσα κενά μου χρησιμοποίησα για να καλύψω συναδέλφους που έλειπαν; Πόσες πληγές καθάρισα; Πόσα κορδόνια έδεσα; Σκέφτομαι και άλλα άσχετα.
Προς το παρόν για την μονιμοποίηση...Αλλά είναι μία χρονιά κατά την οποία έχω τρέξει και κουραστεί όσο όλα τα 16 προηγούμενα μαζί. Όχι έχοντας την αξιολόγηση στο μυαλό μου αλλά γιατί και η ψυχολογία και η προοπτική που σου δίνει η οργανική θέση σου επιτρέπουν να κάνεις κάποια από τα πράγματα που θα ήθελες. Δεν θέλω κανενός είδους αναγνώριση του κόπου μου. Απλά δεν θέλω ούτε να νιώσω απογοήτευση και να χάσω την διάθεση μου. Θέλω ό,τι κάνω να αφορά τα παιδιά και η διαδικασία της αξιολόγησης κλέβει από τα παιδιά.