*

Αποστολέας Θέμα: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.  (Αναγνώστηκε 8685 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vour4school

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #28 στις: Ιουλίου 25, 2024, 07:02:58 pm »
Κοίταξε, δεν είναι ακριβώς έτσι. Η ύλη των μαθηματικών στην πρώτη γυμνασίου συνιστά εμβάθυνση της ύλης της έκτης δημοτικού. Μ' αντί ο μαθηματικός να εμβαθύνει αναγκάζεται να διδάξει τα στοιχειώδη γιατί ο δάσκαλος δεν τα δίδαξε καλά στο δημοτικό. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημα. Κι η εμβάθυνση, απαραίτητη για τις ερχόμενες γυμνασιακές τάξεις, πάει περίπατο.
Άρα, αφού οι καθηγητες είναι καλύτεροι σε φιλολογικά, φυσική και χημεία τοτε για ποιον λόγο υπάρχουν τα φροντιστήρια από την

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:12:32 »

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #29 στις: Ιουλίου 25, 2024, 07:10:34 pm »
Καταλαβαίνω την αγωνία όλων να βρουνε μία επαγγελματική στέγη και πάνω στην απελπισία τους ο καθένας ισχυρίζεται ότι θέλει αλλά η πραγματικότητα είναι άλλη. Αν βάζαμε φιλολόγους και μαθηματικούς από την πρώτη δημοτικού σε εγγυώμαι ότι όχι απλά δεν θα είχαμε καλύτερες επιδόσεις αλλά ακριβώς το αντίθετο τα παιδιά δεν θα μάθαιναν απολύτως τίποτα καθώς το παιδαγωγικό έλλειμμα των καθηγητών είναι τεράστιο.
Αυτό που λες για την επαγγελματική στέγη μπορεί κάλλιστα ν' αντιστραφεί. Και να ειπωθεί πως οι δάσκαλοι δε θεν καθηγητές στα δημοτικά απ' το φόβο τους μη χάσουν θέσεις. Όσο για το άλλο δε μου αρκεί η προσωπική σου εγγύηση. Κι εγώ σου εγγυώμαι το αντίθετο. Να μπουν καθηγητές και να δούμε συγκριτικά. Το θέλετε ή το φοβάστε; Μάλιστα η Παιδαγωγική ως Επιστήμη σπουδάζεται απ' τους αποφοίτους του ΦΠΨ των Φιλοσοφικών Σχολών. Κι όχι απ' τους δασκάλους. Επίσης όταν εγώ έδωσα εισαγωγικές με τις δέσμες οι δάσκαλοι πήγαιναν απ' την τέταρτη δέσμη με μέσους όρους 10-12. Ενώ οι φυσικομαθηματικοί απ' την πρώτη δέσμη με μέσους όρους 18-20.

Αποσυνδεδεμένος Thndsk35

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #30 στις: Ιουλίου 25, 2024, 07:13:01 pm »
Εγώ πάλι λέω να ανάμορφωθεί το πρόγραμμα στα παιδαγωγικά με περισσότερες διδακτικές μαθημάτων και να αρχίσουν δάσκαλοι να διδάσκουν σε γυμνάσια. Καλή ιδέα!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #31 στις: Ιουλίου 25, 2024, 07:37:06 pm »
Αυτό που λες για την επαγγελματική στέγη μπορεί κάλλιστα ν' αντιστραφεί. Και να ειπωθεί πως οι δάσκαλοι δε θεν καθηγητές στα δημοτικά απ' το φόβο τους μη χάσουν θέσεις. Όσο για το άλλο δε μου αρκεί η προσωπική σου εγγύηση. Κι εγώ σου εγγυώμαι το αντίθετο. Να μπουν καθηγητές και να δούμε συγκριτικά. Το θέλετε ή το φοβάστε; Μάλιστα η Παιδαγωγική ως Επιστήμη σπουδάζεται απ' τους αποφοίτους του ΦΠΨ των Φιλοσοφικών Σχολών. Κι όχι απ' τους δασκάλους. Επίσης όταν εγώ έδωσα εισαγωγικές με τις δέσμες οι δάσκαλοι πήγαιναν απ' την τέταρτη δέσμη με μέσους όρους 10-12. Ενώ οι φυσικομαθηματικοί απ' την πρώτη δέσμη με μέσους όρους 18-20.


Οι μεσοι όροι στις δεσμες δεν λενε τιποτα απολυτως!

Λενε μονο οτι τοτε (για να μιλας για δεσμες παει να πει οτι μιλαμε για 25+ χρονια πριν) οτι ησουν καλος στη συγκεκριμενη υλη μαθηματικων-φυσικης-χημειας!

Δασκαλοι εμπαιναν απο ολες τις δεσμες και ποτε με 10-12…. Εγω μπηκα στο νηπιαγωγων απο τριτη δεσμη, τελευταια (ημουν η βαση), με 14,5…Και τα τμηματα των δασκλαων παντα ειχαν υψηλοτερες βασεις απο τους νηπιαγωγους

Με αυτη τη λογικη τα τελευταια χρονια (αρκετα χρονια) οι μαθηματικοι μπαινουν με μαθηματικα εως και κατω απο τη βαση…..
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:12:32 »

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #32 στις: Ιουλίου 25, 2024, 07:45:47 pm »
Για τα Φιλολογικά δεν ξέρω, αλλά στα Μαθηματικά των δυο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού υπάρχει εμφανής αδυναμία των δασκάλων να τα διδάξουν. Το ίδιο και στη Φυσική. Μιλάμε για πολύ σοβαρό πρόβλημα στις ανεπαρκέστατες γνώσεις των δασκάλων στα Φυσικομαθηματικά. Δε μπορούν να τα διδάξουν σωστά στα παιδιά. Απλά δε μπορούν. Και το ξέρουν κι οι ίδιοι άσχετα αν τ' ομολογούν κατ' ιδίαν κι όχι δημοσίως.
Αυτό πράγματι είναι ένα θέμα και είναι λίγο αφημένο στην τύχη του. Αν ο δάσκαλος έχει τάση προς τη θετική σκέψη και κλίση σε αυτά τα μαθήματα τα παιδιά είναι τυχερά, αλλιώς φεύγουν με ελλιπείς γνώσης. Και πράγματι ένα μεγάλο πρόβλημα είναι ότι εισέρχονται στα παιδαγωγικά τμήματα άτομα της θεωρητικής/ ανθρωπιστικών σπουδών. Παλαιότερα (εποχές 2005 -2012 περίπου) ήταν και μονόδρομος,.διότι η βάση ήταν πολύ υψηλή (17.500 - 18.000) και μόνο από τη συγκεκριμένη κατεύθυνση είχες πρόσβαση για να μη χάσεις τους συντελεστές βαρύτητας στα μόρια. Πλέον που η βάση έχει χαμηλώσει αρκετά, μπορεί να μπει κάποιος με βαθμολογική ποινή (1500 μόρια) από άλλη κατεύθυνση (μια περίπτωση γνωρίζω που μπήκε από τη θετική) ή να αλλάξει κάποιο δευτερεύον μάθημα της κατεύθυνσης με άλλο (επίσης μια περίπτωση που αντάλλαξε τα λατινικά με τη βιολογία) πανελλαδικά  εξεταζόμενο.
Γενικώς κάτι πρέπει να γίνει και να εξετάζονται είτε με μαθήματα από συγκεκριμένη κατεύθυνση και αντικατάσταση με αυτήν την ποινή, η να φτιαχτεί κατεύθυνση για δασκάλους (που περιορίζει όμως σε άλλα γνωστικά αντικείμενα και αντιβαίνει στο κλίμα ειδίκευσης του λυκείου).
Άρα για όσους δηλώνουν παιδαγωγικό και μόνο η να ανταλλάζουν μάθημα χωρίς βαθμολογική ποινή ή να το δίνουν ως ειδικό μάθημα πρόσβασης (επιπρόσθετο) από όποια κατεύθυνση κι αν δηλώνουν (όπως παλιά ήταν η ΑΟΘ για τις οικονομικές σχολές).
Έτσι για αυτούς από ανθρωπιστικές να εξετάζονται σε φυσική και μαθηματικά
Για θετικαριους, οικονομικαριους, υγειονομικάριους να εξετάζονται σε ιστορία και λογοτεχνία ως ξεχωριστό μάθημα (κάποτε τη λογοτεχνία της θεωρητικής μπορούσαν να την πάρουν οι άλλες κατευθύνσεις ως επιλεγόμενο). Θα μπορούσε το δεύτερο μάθημα βέβαια να είναι και αυτό που ελλείπει από την καθεμιά μεταξύ τους.
Πολλά θα μπορούσαν να γίνουν. Όλα πηγάζουν από το πρόβλημα ότι οι παιδαγωγικές σπουδές είναι ευρείες και κανένα πρόγραμμα λυκείου δεν είναι ουμανιστικό σε τέτοιο εύρος.
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #33 στις: Ιουλίου 25, 2024, 07:51:00 pm »
Αυτό που λες για την επαγγελματική στέγη μπορεί κάλλιστα ν' αντιστραφεί. Και να ειπωθεί πως οι δάσκαλοι δε θεν καθηγητές στα δημοτικά απ' το φόβο τους μη χάσουν θέσεις. Όσο για το άλλο δε μου αρκεί η προσωπική σου εγγύηση. Κι εγώ σου εγγυώμαι το αντίθετο. Να μπουν καθηγητές και να δούμε συγκριτικά. Το θέλετε ή το φοβάστε; Μάλιστα η Παιδαγωγική ως Επιστήμη σπουδάζεται απ' τους αποφοίτους του ΦΠΨ των Φιλοσοφικών Σχολών. Κι όχι απ' τους δασκάλους. Επίσης όταν εγώ έδωσα εισαγωγικές με τις δέσμες οι δάσκαλοι πήγαιναν απ' την τέταρτη δέσμη με μέσους όρους 10-12. Ενώ οι φυσικομαθηματικοί απ' την πρώτη δέσμη με μέσους όρους 18-20.
Το ΦΠΨ κανονικά έπρεπε να περιορίζεται στο Γυμνάσιο εφόσον είναι 40 χρόνια υποχρεωτική βαθμίδα, άρα χρειάζεται κάποιον μεταξύ παιδαγωγού και καθηγητή, λόγω της βιολογικής ανάπτυξης του παιδιού.
Τώρα που το ΦΠΨ καταργήθηκε, υπάρχει το παιδαγωγικό δευτεροβάθμιας στη θέση του. Εκεί θα μπορούσε όπως είχε προταθεί να δημιουργηθεί ειδίκευση από το δεύτερο - τρίτο έτος, ανθρωπιστικών και θετικών σπουδών. Έτσι θα μπορούσαν κάλλιστα αυτές οι δύο ειδικεύσεις να διδάξουν στο γυμνάσιο και στην Ε' - Στ' δημοτικού. Οι καθηγητές είναι λογικό να περιοριστούν στο λύκειο, διότι δεν έχουν καμία σχέση, ούτε με παιδαγωγικά, ούτε με ψυχολογία ούτε με διδακτική - σε όποια τμήματα κι αν προσφέρονται τέτοια μαθήματα είναι προαιρετικά και αυτό δηλώνει τη σημαντικότητά τους που έχουν για το λύκειο - η μάλλον πού δίνει προτεραιότητα (στο γνωστικό).
Όσο για την Ε και Στ που πλέον τα παιδιά είναι έφηβα και γενικώς τα ηλικία ορόσημα έχουν συμπιεστεί προς τα κάτω, μπορεί να εφαρμοστεί γυμνασιοποίηση και στα βασικά αντικείμενα εγγραμματισμού, διότι οι ψυχικές ανάγκες των παιδιών ήδη από αυτήν την ηλικία προσομοιάζουν των εφήβων της μέσης εφηβεία, αλλά υπάρχουν ακόμη γνωστικά ελλείμματα και λιγότερη πείρα ζωής.
Και εξυπακούεται πως η παιδαγωγική επιστήμη σπουδάζεται από τους δασκάλους (Νηπιαγωγών και Δημοτικής τα τμήματα εντάσσονται στις σχολές Επιστημών της Αγωγής, ανεξάρτητα από το αν υπάρχει αντίστοιχη κοσμητεία  διοικητικά η υπάγονται στην Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών σπουδών).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 25, 2024, 08:01:27 pm από barbarosa »
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #34 στις: Ιουλίου 25, 2024, 08:17:37 pm »
@leon. δεν ξέρω αν έχετε δει τα βιβλία μαθηματικών της Ε' και Στ' δημοτικού, αλλά είμαι σίγουρος πως ακόμα και καθηγητής πανεπιστημίου να προσπαθούσε να διδάξει το μάθημα χρησιμοποιώντας τα βιβλία αυτά θα αποτύγχανε παταγωδώς στα περισότερα δημοτικά σχολεία της χώρας.

Οι μαθητές πλέον έχουν τεράστια ελλείμματα ακόμα και στις πιο απλές γνώσεις και δεξιότητες (και σε αυτό δεν ευθύνονται οι δάσκαλοι αλλά όλο το περιβάλλον στο οποίο ζουν και ειδικά η περίοδος της καραντίνας). Αν θέλετε να έρθετε στο δημοτικό (με ελλιπέστατη παιδαγωγική κατάρτιση οι περισσότεροι), τότε να ξέρετε πως μπαίνοντας σε μια τυπική Ε' δημοτικού θα χρειαστεί να μάθετε (ξανά και ξανά) στα παιδιά τις 4 βασικές μαθηματικές πράξεις, την προπαίδεια και το πως να χρησιμοποιούν τον χάρακα. Αν το καταφέρετε για ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών σας (δύσκολο), τότε ίσως προχωρήσετε και σε απλά καθημερινά προβλήματα με τις 4 αυτές πράξεις. Οπότε αν θέλετε να ξεχάσετε όλες τις εξειδικευμένες γνώσεις που αποκομίσατε από το πανεπιστήμιο σε σύντομο χρονικό διάστημα, ίσως είναι μια καλή ευκαιρία.


Εύστοχος...
Και εδώ πρέπει να γίνει διάκριση σε ανοιχτές (ανθρωπιστικές, κοινωνικές) και κλειστές επιστήμες (θετικές, φυσικές). Οι ανοιχτές επιστήμες δεν απειλούνται, απεναντίας εμπλουτίζονται με την επαφή τους στο δημοτικό μέσα από τους φορείς τους. Ενώ για τους μετέχοντες στις κλειστές, αυτό νοείται υποβάθμιση επειδή απομακρύνονται από το πλαίσιο που τις συντηρεί. Εκτός του νοητικού και ψυχοσυναισθηματικού επιπέδου των παιδιών του δημοτικού που δεν είναι πρόσφορο έδαφος για αυτές που απαιτούν αφαιρετική σκέψη στην οποία μόλις οι μαθητές της Ε κάνουν τα πρώτα τους βήματα. Οι μαθηματικοί ειδικά, εμποτισμένοι σε αυτήν δε θα μπορούν να διδάξουν με τρόπο που να μάθουν τα παιδιά εύκολα, δεν μπορούν να γειώσουν τα μαθηματικά στο επίπεδο τους (τα ιδιαίτερα δεν είναι αντίλογος γιατί εκεί ο καθηγητής δεν παραδίδει, αλλά εμβαθύνει ή λύνει απορίες, δεν παραδίδει εξ αρχής).
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #35 στις: Ιουλίου 25, 2024, 08:29:39 pm »
Πάντως το πρόβλημα με τους χιλιάδες εισακτέους στις σχολές της δευτεροβάθμιας έχει αρχίσει να αμβλύνεται μέσω της Ε

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #36 στις: Ιουλίου 25, 2024, 08:31:16 pm »
Ωραία σε ρωτώ το εξής : οι 5 που αναγνωρίζουν όλα τα είδη δευτερεύουσων όπως λες πώς τα μάθανε; Εκεί δεν φταίει ο δάσκαλος ; Το γεγονός ότι δεν φτάνουν όλοι οι μαθητές με το ίδιο επίπεδο στο γυμνάσιο δεν οφείλεται στην έλλειψη γνώσης των δασκάλων ειδάλλως κανένας δεν θα είχε κατακτήσει την υλη. Ας το δούμε όμως και από την άλλη πλευρά. Άνοιγνωστική κατάρτιση πάνω σε ένα αντικείμενο είναι το μόνο που χρειάζεται για να εξασφαλίσουμε ότι όλα τα παιδιά μαθαίνουν σωστά τότε με αυτή τη λογική δεν θα υπήρχε τόσο μεγάλη πτώση στο γυμνάσιο

Αυτό ππυ λέω ότι γίνεται λάθος, δεν το αποδίδω σε έλλειψη γνώσεων των δασκάλων. Δεν
νομίζω ότι άφησα να εννοηθεί κάτι τέτοιο. Το χάσμα μεταξύ επιδόσεων σε ένα τμήμα είναι τρόπος σκέψης βθμιας. Που ξέρεις ότι αναγκαστικά πρέπει να προχωρήσεις και στο πιο απαιτητικό επίπεδο, οπότε κάποιοι θα μείνουν πίσω. Αν όμως αυτό εφαρμοζεται και στην αθμια, υπάρχει μεθοδολογικό ζήτημα. Πιστεύω ότι οφείλεται στη νοοτροπία εντατικοποίησης με τα πολλά φυλλάδια, τα πολλά επαναληπτικά, τα πολλά τεστ, αντί για μεθόδους βιωματικές, συνεργατικές κλπ. Αν πάμε να κάνουμε έτσι και επισήμως την ε και τη στ, με ειδικότητες της βθμιας, δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι συο υλικό που έρχεται στο γυμνάσιο. το κομμάτι των ποινών μόνο θεωρώ ότι πρέπει να αναπροσαρμοστεί σ αυτες τις  τάξεις.

Αυτό ππυ λες πτώση στο γυμνάσιο, δεν το δέχομαι. Δεν είναι πτώση, είναι αποτύπωση των επιδόσεων με ένα αυστηρό σύστημα. Γενικα ναι, έρχονται πιο επιμελή τα παιδιά στην Α και πιο συμμετοχικά, αλλά μέσα σε λίγες εβδομάδες ο εκπαιδευτικός καταλαβαίνει το επίπεδο του καθενός πίσω από τα 10αρια. Φαίνεται στην ορθογραφία, τη διατύπωση, την κατανόηση κειμένου και λογικά στα θετικά θα φαίνεται πιο πολύ. Μετά ακολουθεί η κρυάδα των βαθμών στο διαγωνισμα και στους ελέγχους και μετά κάποιοι εγκαταλείπουν την προσπάθεια γιατί απογοητεύονται. Είναι θέμα προσαρμογής σε μεγάλο βαθμό όπως έγραψα και πιο πάνω, σε άλλον τρόπο εργασίας άλλη σχέση με τον διδάσκοντα και σε εκπαιδευτικούς που σκέφτονται πιο πολύ κοντά στη διδασκαλία σε λύκειο παρα σε δημοτικό. Υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα μεταξύ δημοτικού και γυμνασίου που θα έπρεπε και αυτό να δουλευτεί.

Συνδεδεμένος georgia4

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #37 στις: Ιουλίου 25, 2024, 09:08:47 pm »
Πολλοί γνωστοί και φίλοι μου και φίλες μου φιλόλογοι παραμένουν αδιόριστοι εδώ και 20 χρόνια! Στενοχωριέμαι που παραμένουν αδιόριστοι!
Ήταν πολύ καλοί φοιτητές στη σχολή φιλολογίας! Μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα να διοριστούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση!

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #38 στις: Ιουλίου 25, 2024, 09:44:05 pm »
Εγώ πάλι λέω να ανάμορφωθεί το πρόγραμμα στα παιδαγωγικά με περισσότερες διδακτικές μαθημάτων και να αρχίσουν δάσκαλοι να διδάσκουν σε γυμνάσια. Καλή ιδέα!
Κ ποια μαθήματα θα διδάσκουν οι δάσκαλοι; Μπορούν να διδάξουν αρχαία πχ; Είναι δυνατόν; Εδώ καλά καλά στα νέα ελληνικά, εκ του αποτελέσματος δυσκολεύονται.
Ουκ ολίγες φορές, έρχονται παιδιά στην α γυμνασίου κ ούτε μια ολοκληρωμένη παράγραφο δεν ξέρουν να γράψουν! Πόσο μάλλον έκθεση ολόκληρη!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 25, 2024, 09:46:17 pm από tiel »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #39 στις: Ιουλίου 25, 2024, 10:05:41 pm »
Κ ποια μαθήματα θα διδάσκουν οι δάσκαλοι; Μπορούν να διδάξουν αρχαία πχ; Είναι δυνατόν; Εδώ καλά καλά στα νέα ελληνικά, εκ του αποτελέσματος δυσκολεύονται.
Ουκ ολίγες φορές, έρχονται παιδιά στην α γυμνασίου κ ούτε μια ολοκληρωμένη παράγραφο δεν ξέρουν να γράψουν! Πόσο μάλλον έκθεση ολόκληρη!

Κι αυτό θεωρείς ότι είναι έλλειψη γνώσεων των δασκάλων; Δηλαδή ένας απόφοιτος παν/μιου δεν έχει τος αναγκαίες γνώσεις για να διατυπώνει κσι να δομεί σωστά ένα κείμενο; Αν ήταν έτσι κανένας επαγγελματίας δεν θα μπορούσε να γράψει δυο προτάσεις, αν θεωρούμε ότι αυτό είναι πρόβλημα επιστημονικής επάρκειας.

Συνδεδεμένος georgia4

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #40 στις: Ιουλίου 25, 2024, 10:21:51 pm »
Πολλοί γνωστοί και φίλοι μου και φίλες μου φιλόλογοι παραμένουν αδιόριστοι εδώ και 20 χρόνια! Στενοχωριέμαι που δεν έχουν διοριστεί!
Ήταν πολύ καλοί φοιτητές στη σχολή φιλολογίας. Μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα να διοριστούν στην πρωτοβάθμια

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #41 στις: Ιουλίου 25, 2024, 10:49:49 pm »
Κι αυτό θεωρείς ότι είναι έλλειψη γνώσεων των δασκάλων; Δηλαδή ένας απόφοιτος παν/μιου δεν έχει τος αναγκαίες γνώσεις για να διατυπώνει κσι να δομεί σωστά ένα κείμενο; Αν ήταν έτσι κανένας επαγγελματίας δεν θα μπορούσε να γράψει δυο προτάσεις, αν θεωρούμε ότι αυτό είναι πρόβλημα επιστημονικής επάρκειας.
Μα δεν αναφέρθηκα γενικά κ αόριστα στις δεξιότητες/γνώσεις των αποφοίτων των πανεπιστημίων! Που αν κ θα έπρεπε να είναι δεδομένα κάποια πράγματα δυστυχώς, δεν ειναι. (Προσωπικά έχω ακούσει πολλές φορές από συναδέλφους να λένε " εγώ δεν είμαι φιλόλογος" προκειμένου να δικαιολογήσουν την ανικανοτητα τους να συντάξουν ένα ολοκληρωμένο κειμενο.)
 Σχολίασα ένα συγκεκριμένο post, στο οποίο προτάθηκε οι δάσκαλοι να διδάσκουν στο γυμνάσιο. Κ ανέφερα περιπτώσεις όπου οι μαθητές είχαν τραγικές ελλείψεις, ακριβώς λόγω της ανεπάρκειας των προηγούμενων δασκάλων τους. Το ίδιο έχω δει κ σε παιδιά α Λυκείου: να έχουν τραγικές ελλείψεις στα αρχαία, επειδή οι καθηγητές τους στο γυμνάσιο τα δίδαξαν επιφανειακα ή Κ καθολου.Κ προφανώς δεν γενικεύω. Υπάρχουν εξαιρετικοί δάσκαλοι κ υπάρχουν κ ανεπαρκείς. Το ίδιο κ καθηγητές.
Κ για να εξηγουμαι ως προς το θέμα του νήματος: ούτε οι δάσκαλοι θεωρώ ότι μπορούν να διδάξουν στη δευτεροβάθμια, ούτε οι καθηγητές στην πρωτοβάθμια. Άλλο πρόγραμμα σπουδών έχουν παρακολουθήσει στις σχολές τους ακριβώς γιατί απευθύνονται σε συγκεκριμένο ηλιακό γκρουπ που έχει συγκεκριμένες ανάγκες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 25, 2024, 10:55:13 pm από tiel »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.