*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2025  (Αναγνώστηκε 87763 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #448 στις: Μαΐου 04, 2025, 10:02:55 pm »
Όταν λέτε στα οργανικά κενά εννοείτε τα οργανικά που προέκυψαν από τις συνταξιοδοτήσεις η μόνο πχ τα οργανικά των μεταταξεων ;

Δεν αφήνει κάθε συνταξιοδότηση οργανικό κενό (ούτε μεταθέσεων/μετατάξεων, ούτε οριστικής τοποθέτησης) γιατί μπορεί η περιοχή να έχει πλεόνασμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:08:12 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #449 στις: Μαΐου 04, 2025, 10:06:24 pm »
Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Οι συνταξιοδοτήσεις δε δίνουν απαραίτητα οργανικό κενό κι η εγκύκλιος μετατάξεων δεν έχει απαραίτητα όλα τα οργανικά κενά. Η σωστή απάντηση είναι τα κενά μετά τις μεταθέσεις, όπως θα διαμορφωθούν μετά τις μετατάξεις. Παίρνεις τα κενά των μεταθέσεων, βλέπεις τις μεταθέσεις κι υπολογίζεις τα κενά. Κι όχι, ο αριθμός των κενών πριν και μετά τις μεταθέσεις δεν είναι απαραίτητα ίδιος, γιατί οι ειδικές κατηγορίες παίρνουν μετάθεση ανεξαρτήτως της ύπαρξης ή όχι οργανικού κενού. Που σημαίνει ότι μπορεί να αφήσουν οργανικό κενό πίσω τους και να πάνε σε μία ήδη πλεονασματική περιοχή, αυξάνοντας έτσι το σύνολο των οργανικών κενών. Αφού λοιπόν υπολογίσεις τα κενά μετά τις μεταθέσεις, βλέπεις τις μετατάξεις και κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές.

Επίσης μπορεί να φύγουν κάποιοι από πλεονασματικές περιοχές

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #450 στις: Μαΐου 04, 2025, 10:20:26 pm »
Οι συνταξιοδοτήσεις δίνουν σίγουρα κενά στον "κουβά της Δευτεροβάθμιας" (Ν. 1566/1985). Π.χ. αν ο κουβάς έχει 4.000 κενές θέσεις ΠΕ02 και συνταξιοδοτηθούν 500 ΠΕ02 ο κουβάς θα έχει 4.500 κενές θέσεις ΠΕ02. Σε αυτές τις θέσεις μπορούν να γίνουν διορισμοί. Όταν πάμε να υπολογίσουμε κενά μεταθέσεων στη Βθμια ξεχνάμε τον κουβά και τα υπολογίζουμε με τον αλγόριθμο της Βθμιας.
« Τελευταία τροποποίηση: Σήμερα στις 01:18:57 am από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος 2020kasep

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #451 στις: Μαΐου 04, 2025, 11:56:47 pm »
Αι παραταμας μωρέ κάθε μέρα λες το ίδιο! Όρεξη είχαμε και είχαν όλοι να σε πολεμήσουν! 2.000 θα πάρεις + τις συντάξεις και θα πεις και δόξα τω θεώ καθώς ΔΕΝ έχεις οργανικές και όσες ιδρύσουν θα καλυφθούν από ήδη μόνιμους με συμπληρωματικες μεταθέσεις, οπότε εσύ θα βρεθείς στη Γ δωδεκανησου και μετάθεση μετά από 10 χρόνια. Αυτοί που θα βγουν κερδισμένοι, σου αρέσει δε σου αρέσει είναι οι Δάσκαλοι με 2.040 ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ+ μια 300αρα ακόμα που θα πάρουν
Οι πε60 εχουν τα κενα και θα τα παρουν επιτελους!απλα οπως βλεπετε βιωνουμε τον πολεμο των μονιμων πε60! Ξεχασαν οταν ηταν αναπληρωτριες....!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:08:12 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #452 στις: Σήμερα στις 12:06:51 am »
Αι παραταμας μωρέ κάθε μέρα λες το ίδιο! Όρεξη είχαμε και είχαν όλοι να σε πολεμήσουν! 2.000 θα πάρεις + τις συντάξεις και θα πεις και δόξα τω θεώ καθώς ΔΕΝ έχεις οργανικές και όσες ιδρύσουν θα καλυφθούν από ήδη μόνιμους με συμπληρωματικες μεταθέσεις, οπότε εσύ θα βρεθείς στη Γ δωδεκανησου και μετάθεση μετά από 10 χρόνια. Αυτοί που θα βγουν κερδισμένοι, σου αρέσει δε σου αρέσει είναι οι Δάσκαλοι με 2.040 ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ+ μια 300αρα ακόμα που θα πάρουν

Οι δάσκαλοι με βάση αυτά , που είχε γράψει ο Patreas, εγώ καταλαβαίνω ότι, τουλάχιστον τότε που τα έγραψε, είχαν 950-150=800 οργανικές θέσεις για τις οποίες δεν υπάρχουν τάξεις! Δεν πρέπει λοιπόν να τους καταργήσουν οργανικές;

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 721
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #453 στις: Σήμερα στις 01:21:33 am »
Οι δάσκαλοι με βάση αυτά , που είχε γράψει ο Patreas, εγώ καταλαβαίνω ότι, τουλάχιστον τότε που τα έγραψε, είχαν 950-150=800 οργανικές θέσεις για τις οποίες δεν υπάρχουν τάξεις! Δεν πρέπει λοιπόν να τους καταργήσουν οργανικές;

Επανάληψη στα βασικά.

Οι δάσκαλοι δεν απασχολούνται μόνο στο πρωινό πρόγραμμα. Όπως απαιτείται ένας επιπλέον νηπιαγωγός για κάθε ένα τμήμα ολοημέρου μέχρι τις 16.00, έτσι απαιτείται και ένας επιπλέον δάσκαλος για κάθε 2 κατά μέσο όρο τμήματα ολοημέρου στα δημοτικά σχολεία (αναλόγως του πλήθους των δασκάλων που υπηρετούν στο πρωινό, του υποχρεωτικού ωραρίου τους και των τυχόν πλεοναζόντων ωρών ειδικοτήτων που έχουν οργανική στο σχολείο).

Όπως αυξάνονται οι ανάγκες στο ολοήμερο των νηπιαγωγείων, έτσι αυξάνονται και οι ανάγκες στα ολοήμερα των δημοτικών με αποτέλεσμα να υπάρχουν σήμερα 12/θέσια δημοτικά σχολεία που μπρορεί να έχουν ακόμη και 6 τμήματα ολοημέρου (εγγραφές μαθητών / 25 = αριθμός τμημάτων ολοημέρου). Εξυπακούεται πως σε αυτά τα σχολεία οι ώρες των δασκάλων των πρωινών τάξεων δεν επαρκούν ούτε καν για να καλυφθεί το αντικείμενο της μελέτης - προετοιμασίας (το οποίο διδάσκεται αποκλειστικά από τους ΠΕ70), με αποτέλεσμα η πρόσληψη επιπλέον δασκάλων να είναι επιβεβλημένη. Αν μάλιστα στο σχολείο αυτό λειτουργεί και τμήμα διευρευμένου ωραρίου (μέχρι τις 17.30), οι απαιτούμενες ώρες διδασκαλίας αυξάνονται ακόμα περισσότερο.

Συγκριτικά βέβαια με ένα τυπικό νηπιαγωγείο, σε ένα τυπικό δημοτικό σχολείο είναι εγγεγραμμένος μικρότερος αριθμός μαθητών στο ολοήμερο σε σχέση με το συνολικό πλήθος των μαθητών του (κάτι που αν ρωτήσετε κάποιον που έχει εικόνα και από τις δύο δομές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θα σας πει πως δεν αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση με την πραγματικότητα).

Το γιατί συμβαίνει αυτό και το πώς καταφέρνουν οι νηπιαγωγοί να δημιουργούν μια νέα θέση εργασίας ΠΕ60 με μόλις 11 νέες εγγραφές νηπίων στο ολοήμερο (σύμφωνα με τα στοιχεία του Patreas) είναι μεγάλη συζήτηση. Αν κάτι ανάλογο συνέβαινε πάντως στα δημοτικά, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι επιπλέον δάσκαλοι θα χρειαζόντουσαν μόνο για τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο (και αν θα τους έβρισκαν ακόμα και αν καλούσαν όλους τους νέους απόφοιτους την επομένη της ορκωμοσίας τους).

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #454 στις: Σήμερα στις 02:03:51 am »
Επανάληψη στα βασικά.

Οι δάσκαλοι δεν απασχολούνται μόνο στο πρωινό πρόγραμμα. Όπως απαιτείται ένας επιπλέον νηπιαγωγός για κάθε ένα τμήμα ολοημέρου μέχρι τις 16.00, έτσι απαιτείται και ένας επιπλέον δάσκαλος για κάθε 2 κατά μέσο όρο τμήματα ολοημέρου στα δημοτικά σχολεία (αναλόγως του πλήθους των δασκάλων που υπηρετούν στο πρωινό, του υποχρεωτικού ωραρίου τους και των τυχόν πλεοναζόντων ωρών ειδικοτήτων που έχουν οργανική στο σχολείο).

Όπως αυξάνονται οι ανάγκες στο ολοήμερο των νηπιαγωγείων, έτσι αυξάνονται και οι ανάγκες στα ολοήμερα των δημοτικών με αποτέλεσμα να υπάρχουν σήμερα 12/θέσια δημοτικά σχολεία που μπρορεί να έχουν ακόμη και 6 τμήματα ολοημέρου (εγγραφές μαθητών / 25 = αριθμός τμημάτων ολοημέρου). Εξυπακούεται πως σε αυτά τα σχολεία οι ώρες των δασκάλων των πρωινών τάξεων δεν επαρκούν ούτε καν για να καλυφθεί το αντικείμενο της μελέτης - προετοιμασίας (το οποίο διδάσκεται αποκλειστικά από τους ΠΕ70), με αποτέλεσμα η πρόσληψη επιπλέον δασκάλων να είναι επιβεβλημένη. Αν μάλιστα στο σχολείο αυτό λειτουργεί και τμήμα διευρευμένου ωραρίου (μέχρι τις 17.30), οι απαιτούμενες ώρες διδασκαλίας αυξάνονται ακόμα περισσότερο.

Συγκριτικά βέβαια με ένα τυπικό νηπιαγωγείο, σε ένα τυπικό δημοτικό σχολείο είναι εγγεγραμμένος μικρότερος αριθμός μαθητών στο ολοήμερο σε σχέση με το συνολικό πλήθος των μαθητών του (κάτι που αν ρωτήσετε κάποιον που έχει εικόνα και από τις δύο δομές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θα σας πει πως δεν αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση με την πραγματικότητα).

Το γιατί συμβαίνει αυτό και το πώς καταφέρνουν οι νηπιαγωγοί να δημιουργούν μια νέα θέση εργασίας ΠΕ60 με μόλις 11 νέες εγγραφές νηπίων στο ολοήμερο (σύμφωνα με τα στοιχεία του Patreas) είναι μεγάλη συζήτηση. Αν κάτι ανάλογο συνέβαινε πάντως στα δημοτικά, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι επιπλέον δάσκαλοι θα χρειαζόντουσαν μόνο για τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο (και αν θα τους έβρισκαν ακόμα και αν καλούσαν όλους τους νέους απόφοιτους την επομένη της ορκωμοσίας τους).

Πώς σχετίζονται όμως αυτά με τη μεγάλη διαφορά αθροίσματος λειτουργικοτήτων - αθροίσματος οργανικοτήτων στους ΠΕ70;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182742
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 679
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 539

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.