*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2025  (Αναγνώστηκε 149454 φορές)

anpapath86, Dimi!!!, Persa M., georgina_, Eleni2024, θάvος, Mr daskalos, Meg4, KOSTIS1982 και 26 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 789
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #448 στις: Μαΐου 04, 2025, 10:02:55 pm »
Όταν λέτε στα οργανικά κενά εννοείτε τα οργανικά που προέκυψαν από τις συνταξιοδοτήσεις η μόνο πχ τα οργανικά των μεταταξεων ;

Δεν αφήνει κάθε συνταξιοδότηση οργανικό κενό (ούτε μεταθέσεων/μετατάξεων, ούτε οριστικής τοποθέτησης) γιατί μπορεί η περιοχή να έχει πλεόνασμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:56:26 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 789
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #449 στις: Μαΐου 04, 2025, 10:06:24 pm »
Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Οι συνταξιοδοτήσεις δε δίνουν απαραίτητα οργανικό κενό κι η εγκύκλιος μετατάξεων δεν έχει απαραίτητα όλα τα οργανικά κενά. Η σωστή απάντηση είναι τα κενά μετά τις μεταθέσεις, όπως θα διαμορφωθούν μετά τις μετατάξεις. Παίρνεις τα κενά των μεταθέσεων, βλέπεις τις μεταθέσεις κι υπολογίζεις τα κενά. Κι όχι, ο αριθμός των κενών πριν και μετά τις μεταθέσεις δεν είναι απαραίτητα ίδιος, γιατί οι ειδικές κατηγορίες παίρνουν μετάθεση ανεξαρτήτως της ύπαρξης ή όχι οργανικού κενού. Που σημαίνει ότι μπορεί να αφήσουν οργανικό κενό πίσω τους και να πάνε σε μία ήδη πλεονασματική περιοχή, αυξάνοντας έτσι το σύνολο των οργανικών κενών. Αφού λοιπόν υπολογίσεις τα κενά μετά τις μεταθέσεις, βλέπεις τις μετατάξεις και κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές.

Επίσης μπορεί να φύγουν κάποιοι από πλεονασματικές περιοχές

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 789
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #450 στις: Μαΐου 04, 2025, 10:20:26 pm »
Οι συνταξιοδοτήσεις δίνουν σίγουρα κενά στον "κουβά της Δευτεροβάθμιας" (Ν. 1566/1985). Π.χ. αν ο κουβάς έχει 4.000 κενές θέσεις ΠΕ02 και συνταξιοδοτηθούν 500 ΠΕ02 ο κουβάς θα έχει 4.500 κενές θέσεις ΠΕ02. Σε αυτές τις θέσεις μπορούν να γίνουν διορισμοί. Όταν πάμε να υπολογίσουμε κενά μεταθέσεων στη Βθμια ξεχνάμε τον κουβά και τα υπολογίζουμε με τον αλγόριθμο της Βθμιας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 05, 2025, 01:18:57 am από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 789
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #451 στις: Μαΐου 05, 2025, 12:06:51 am »
Αι παραταμας μωρέ κάθε μέρα λες το ίδιο! Όρεξη είχαμε και είχαν όλοι να σε πολεμήσουν! 2.000 θα πάρεις + τις συντάξεις και θα πεις και δόξα τω θεώ καθώς ΔΕΝ έχεις οργανικές και όσες ιδρύσουν θα καλυφθούν από ήδη μόνιμους με συμπληρωματικες μεταθέσεις, οπότε εσύ θα βρεθείς στη Γ δωδεκανησου και μετάθεση μετά από 10 χρόνια. Αυτοί που θα βγουν κερδισμένοι, σου αρέσει δε σου αρέσει είναι οι Δάσκαλοι με 2.040 ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ+ μια 300αρα ακόμα που θα πάρουν

Οι δάσκαλοι με βάση αυτά , που είχε γράψει ο Patreas, εγώ καταλαβαίνω ότι, τουλάχιστον τότε που τα έγραψε, είχαν 950-150=800 οργανικές θέσεις για τις οποίες δεν υπάρχουν τάξεις! Δεν πρέπει λοιπόν να τους καταργήσουν οργανικές;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:56:26 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #452 στις: Μαΐου 05, 2025, 01:21:33 am »
Οι δάσκαλοι με βάση αυτά , που είχε γράψει ο Patreas, εγώ καταλαβαίνω ότι, τουλάχιστον τότε που τα έγραψε, είχαν 950-150=800 οργανικές θέσεις για τις οποίες δεν υπάρχουν τάξεις! Δεν πρέπει λοιπόν να τους καταργήσουν οργανικές;

Επανάληψη στα βασικά.

Οι δάσκαλοι δεν απασχολούνται μόνο στο πρωινό πρόγραμμα. Όπως απαιτείται ένας επιπλέον νηπιαγωγός για κάθε ένα τμήμα ολοημέρου μέχρι τις 16.00, έτσι απαιτείται και ένας επιπλέον δάσκαλος για κάθε 2 κατά μέσο όρο τμήματα ολοημέρου στα δημοτικά σχολεία (αναλόγως του πλήθους των δασκάλων που υπηρετούν στο πρωινό, του υποχρεωτικού ωραρίου τους και των τυχόν πλεοναζόντων ωρών ειδικοτήτων που έχουν οργανική στο σχολείο).

Όπως αυξάνονται οι ανάγκες στο ολοήμερο των νηπιαγωγείων, έτσι αυξάνονται και οι ανάγκες στα ολοήμερα των δημοτικών με αποτέλεσμα να υπάρχουν σήμερα 12/θέσια δημοτικά σχολεία που μπρορεί να έχουν ακόμη και 6 τμήματα ολοημέρου (εγγραφές μαθητών / 25 = αριθμός τμημάτων ολοημέρου). Εξυπακούεται πως σε αυτά τα σχολεία οι ώρες των δασκάλων των πρωινών τάξεων δεν επαρκούν ούτε καν για να καλυφθεί το αντικείμενο της μελέτης - προετοιμασίας (το οποίο διδάσκεται αποκλειστικά από τους ΠΕ70), με αποτέλεσμα η πρόσληψη επιπλέον δασκάλων να είναι επιβεβλημένη. Αν μάλιστα στο σχολείο αυτό λειτουργεί και τμήμα διευρευμένου ωραρίου (μέχρι τις 17.30), οι απαιτούμενες ώρες διδασκαλίας αυξάνονται ακόμα περισσότερο.

Συγκριτικά βέβαια με ένα τυπικό νηπιαγωγείο, σε ένα τυπικό δημοτικό σχολείο είναι εγγεγραμμένος μικρότερος αριθμός μαθητών στο ολοήμερο σε σχέση με το συνολικό πλήθος των μαθητών του (κάτι που αν ρωτήσετε κάποιον που έχει εικόνα και από τις δύο δομές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θα σας πει πως δεν αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση με την πραγματικότητα).

Το γιατί συμβαίνει αυτό και το πώς καταφέρνουν οι νηπιαγωγοί να δημιουργούν μια νέα θέση εργασίας ΠΕ60 με μόλις 11 νέες εγγραφές νηπίων στο ολοήμερο (σύμφωνα με τα στοιχεία του Patreas) είναι μεγάλη συζήτηση. Αν κάτι ανάλογο συνέβαινε πάντως στα δημοτικά, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι επιπλέον δάσκαλοι θα χρειαζόντουσαν μόνο για τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο (και αν θα τους έβρισκαν ακόμα και αν καλούσαν όλους τους νέους απόφοιτους την επομένη της ορκωμοσίας τους).

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 789
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #453 στις: Μαΐου 05, 2025, 02:03:51 am »
Επανάληψη στα βασικά.

Οι δάσκαλοι δεν απασχολούνται μόνο στο πρωινό πρόγραμμα. Όπως απαιτείται ένας επιπλέον νηπιαγωγός για κάθε ένα τμήμα ολοημέρου μέχρι τις 16.00, έτσι απαιτείται και ένας επιπλέον δάσκαλος για κάθε 2 κατά μέσο όρο τμήματα ολοημέρου στα δημοτικά σχολεία (αναλόγως του πλήθους των δασκάλων που υπηρετούν στο πρωινό, του υποχρεωτικού ωραρίου τους και των τυχόν πλεοναζόντων ωρών ειδικοτήτων που έχουν οργανική στο σχολείο).

Όπως αυξάνονται οι ανάγκες στο ολοήμερο των νηπιαγωγείων, έτσι αυξάνονται και οι ανάγκες στα ολοήμερα των δημοτικών με αποτέλεσμα να υπάρχουν σήμερα 12/θέσια δημοτικά σχολεία που μπρορεί να έχουν ακόμη και 6 τμήματα ολοημέρου (εγγραφές μαθητών / 25 = αριθμός τμημάτων ολοημέρου). Εξυπακούεται πως σε αυτά τα σχολεία οι ώρες των δασκάλων των πρωινών τάξεων δεν επαρκούν ούτε καν για να καλυφθεί το αντικείμενο της μελέτης - προετοιμασίας (το οποίο διδάσκεται αποκλειστικά από τους ΠΕ70), με αποτέλεσμα η πρόσληψη επιπλέον δασκάλων να είναι επιβεβλημένη. Αν μάλιστα στο σχολείο αυτό λειτουργεί και τμήμα διευρευμένου ωραρίου (μέχρι τις 17.30), οι απαιτούμενες ώρες διδασκαλίας αυξάνονται ακόμα περισσότερο.

Συγκριτικά βέβαια με ένα τυπικό νηπιαγωγείο, σε ένα τυπικό δημοτικό σχολείο είναι εγγεγραμμένος μικρότερος αριθμός μαθητών στο ολοήμερο σε σχέση με το συνολικό πλήθος των μαθητών του (κάτι που αν ρωτήσετε κάποιον που έχει εικόνα και από τις δύο δομές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θα σας πει πως δεν αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση με την πραγματικότητα).

Το γιατί συμβαίνει αυτό και το πώς καταφέρνουν οι νηπιαγωγοί να δημιουργούν μια νέα θέση εργασίας ΠΕ60 με μόλις 11 νέες εγγραφές νηπίων στο ολοήμερο (σύμφωνα με τα στοιχεία του Patreas) είναι μεγάλη συζήτηση. Αν κάτι ανάλογο συνέβαινε πάντως στα δημοτικά, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι επιπλέον δάσκαλοι θα χρειαζόντουσαν μόνο για τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο (και αν θα τους έβρισκαν ακόμα και αν καλούσαν όλους τους νέους απόφοιτους την επομένη της ορκωμοσίας τους).

Πώς σχετίζονται όμως αυτά με τη μεγάλη διαφορά αθροίσματος λειτουργικοτήτων - αθροίσματος οργανικοτήτων στους ΠΕ70;

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #454 στις: Μαΐου 05, 2025, 10:15:54 am »
Πώς σχετίζονται όμως αυτά με τη μεγάλη διαφορά αθροίσματος λειτουργικοτήτων - αθροίσματος οργανικοτήτων στους ΠΕ70;

Το έχουμε συζητήσει άπειρες φορές το θέμα αυτό στο forum. Στην πρωτοβάθμια, όπως ακριβώς η οργανικότητα δεν αλλάζει αυτόματα όταν αυξάνεται η λειτουργικότητα, έτσι δεν μειώνεται και αυτόματα όταν η λειτουργικότητα πέφτει. Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν χιλιάδες ακάλυπτα λειτουργικά κενά που απαιτούν την πρόσληψη αναπληρωτών τους οποίους το υπουργείο δυσκολεύεται ήδη από τον Σεπτέμβριο να τους βρει.

Μπορεί οι αριθμοί που αναφέρεις να ξενίζουν κάποιους, αλλά είναι πολύ μικροί συγκριτικά με το μέγεθος του κλάδου (41.000 ΠΕ70 Γενικής Παιδείας). Δεν γίνεται από τη μία να μιλάτε για την ανάγκη να γίνουν παραπάνω διορισμοί από τα οργανικά κενά στη δευτεροβάθμια (σε λειτουργικά κενά ουσιαστικά) και ταυτόχρονα να ζητάτε να μην γίνεται κάτι τέτοιο στην πρωτοβάθμια (στην οποία προσλαμβάνεται πολύ μεγαλύτερος αριθμός αναπληρωτών). Ο αριθμός των αναπληρωτών πρέπει να μειωθεί εξίσου σε όλες τις βαθμίδες και κλάδους. Οπότε αν μιλάμε για 40.000 διορισμούς σε βάθος τετραετίας, προφανώς και όσοι κλάδοι έχουν μεγαλύτερο μερίδιο αναπληρωτών θα πάρουν και μεγαλύτερο μερίδιο διορισμών.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 789
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #455 στις: Μαΐου 05, 2025, 02:40:05 pm »
Το έχουμε συζητήσει άπειρες φορές το θέμα αυτό στο forum. Στην πρωτοβάθμια, όπως ακριβώς η οργανικότητα δεν αλλάζει αυτόματα όταν αυξάνεται η λειτουργικότητα, έτσι δεν μειώνεται και αυτόματα όταν η λειτουργικότητα πέφτει. Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν χιλιάδες ακάλυπτα λειτουργικά κενά που απαιτούν την πρόσληψη αναπληρωτών τους οποίους το υπουργείο δυσκολεύεται ήδη από τον Σεπτέμβριο να τους βρει.

Μπορεί οι αριθμοί που αναφέρεις να ξενίζουν κάποιους, αλλά είναι πολύ μικροί συγκριτικά με το μέγεθος του κλάδου (41.000 ΠΕ70 Γενικής Παιδείας). Δεν γίνεται από τη μία να μιλάτε για την ανάγκη να γίνουν παραπάνω διορισμοί από τα οργανικά κενά στη δευτεροβάθμια (σε λειτουργικά κενά ουσιαστικά) και ταυτόχρονα να ζητάτε να μην γίνεται κάτι τέτοιο στην πρωτοβάθμια (στην οποία προσλαμβάνεται πολύ μεγαλύτερος αριθμός αναπληρωτών). Ο αριθμός των αναπληρωτών πρέπει να μειωθεί εξίσου σε όλες τις βαθμίδες και κλάδους. Οπότε αν μιλάμε για 40.000 διορισμούς σε βάθος τετραετίας, προφανώς και όσοι κλάδοι έχουν μεγαλύτερο μερίδιο αναπληρωτών θα πάρουν και μεγαλύτερο μερίδιο διορισμών.

Έχει και η Βθμια οργανικές θέσεις του Ν. 1566/1985. Σε αυτές έγιναν οι διορισμοί το 2024. Απλά η Βθμια έχει και αλγόριθμο που η Αθμια και οι ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν έχουν.

Πολύ σωστά. Για αυτό βρίσκω παράλογο να πάει στη Βθμια μόνο με τα κενά μετατάξεων (αλγοριθμικά κενά). Αν γίνει αυτό τα κενά αναπληρώτών Α φάσης θα αυξηθούν πάλι στα επίπεδα 2023-24.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 05, 2025, 02:45:52 pm από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος Kalliope D.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 255
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #456 στις: Μαΐου 05, 2025, 06:53:49 pm »
Αι παραταμας μωρέ κάθε μέρα λες το ίδιο! Όρεξη είχαμε και είχαν όλοι να σε πολεμήσουν! 2.000 θα πάρεις + τις συντάξεις και θα πεις και δόξα τω θεώ καθώς ΔΕΝ έχεις οργανικές και όσες ιδρύσουν θα καλυφθούν από ήδη μόνιμους με συμπληρωματικες μεταθέσεις, οπότε εσύ θα βρεθείς στη Γ δωδεκανησου και μετάθεση μετά από 10 χρόνια. Αυτοί που θα βγουν κερδισμένοι, σου αρέσει δε σου αρέσει είναι οι Δάσκαλοι με 2.040 ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ+ μια 300αρα ακόμα που θα πάρουν

Μεγάλο αριθμό δίνεται στους ΠΕ60. Μακάρι, για να διοριστούν αρκετοί που βρίσκονται ψηλά στον πίνακα.
Γιατί, όμως, λέτε μετάθεση σε 10 χρόνια;; Νόμιζα ότι μόνο 2 χρόνια μένεις στην περιοχή διορισμού και έπειτα έχεις το δικαίωμα να κάνεις αίτηση για μετάθεση. Δηλαδή κάποιος που θα διοριστεί στη Γ' Δωδεκανήσου, θα εγκλωβιστεί εκεί;;;

Αποσυνδεδεμένος stroumfaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #457 στις: Μαΐου 05, 2025, 08:15:51 pm »
Μεγάλο αριθμό δίνεται στους ΠΕ60. Μακάρι, για να διοριστούν αρκετοί που βρίσκονται ψηλά στον πίνακα.
Γιατί, όμως, λέτε μετάθεση σε 10 χρόνια;; Νόμιζα ότι μόνο 2 χρόνια μένεις στην περιοχή διορισμού και έπειτα έχεις το δικαίωμα να κάνεις αίτηση για μετάθεση. Δηλαδή κάποιος που θα διοριστεί στη Γ' Δωδεκανήσου, θα εγκλωβιστεί εκεί;;;
Γιατί αν διορίσει στα λειτουργικά κενά, για αυτό ζητάνε πολλές συναδέλφισσες 2600 διορισμούς, δεν θα υπάρχουν έπειτα οργανικά κενά για μεταθέσεις ή ακόμα και για αποσπάσεις. Οπότε ναι, οποία τοποθετηθεί π.χ. στη Γ Δωδεκανήσου, ενδέχεται να μείνει εγκλωβισμένη εκεί για γιαλό χρονικό διάστημα!

Αποσυνδεδεμένος Otteraki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #458 στις: Μαΐου 05, 2025, 09:42:32 pm »
-----
Το γιατί συμβαίνει αυτό και το πώς καταφέρνουν οι νηπιαγωγοί να δημιουργούν μια νέα θέση εργασίας ΠΕ60 με μόλις 11 νέες εγγραφές νηπίων στο ολοήμερο (σύμφωνα με τα στοιχεία του Patreas) είναι μεγάλη συζήτηση. Αν κάτι ανάλογο συνέβαινε πάντως στα δημοτικά, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι επιπλέον δάσκαλοι θα χρειαζόντουσαν μόνο για τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο (και αν θα τους έβρισκαν ακόμα και αν καλούσαν όλους τους νέους απόφοιτους την επομένη της ορκωμοσίας τους).

Με μόλις 11 εγγραφες δημιουργείται ολοήμερο, σωστά, βάσει εγκυκλίου, οπου αντίστοιχη υπάρχει και για το δημοτικο

Όπως διαβάζω στην εγκύκλιο λειτουργίας Δημοτικών (https://edu.klimaka.gr/sxoleia/dimotiko/374-kanonismos-leiturgias-scholeiwn-prwtovathmias-ekpaidevshs):¨
"Για παράδειγμα, στα 6/θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία, ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος είναι οι 10 φοιτούντες μαθητές/τριες, ενώ στις σχολικές μονάδες, οι οποίες λειτουργούν ως 4/θέσιες και 5/θέσιες, ο ελάχιστος αριθμός ορίζεται στους 8 μαθητές."

Αντίστοιχα:
 Στα 2/θέσια Νηπιαγωγεία ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος είναι 10 φοιτώντες μαθητές/τριες (προνήπια/νήπια). γ) Στα 3/θέσια και άνω Νηπιαγωγεία ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος είναι 14 φοιτώντες μαθητές/τριες (προνήπια/νήπια)."

Προφανώς τα νηπιαγωγεία είναι ολιγοθέσια σε συγκριση με τα δημοτικά σχολεία. Οποτε ναι, κάθε χρόνο δύναται να δημιουργηθουν ολοήμερα τμήματα, δεν είναι περίεργο.
Στο δημοτικό όμως είπατε πως ώρες στο ολοήμερο μπορούν να συμπληρώσουν ειδικότητες - κάτι που στα νηπιαγωγεία δεν υπάρχει. Οποτε στο ένα ή στα 2 πρωινά είναι πολύ εύκολο να υπάρχει συν ένα ολοήμερο.

Ενδεικτικά: Φέτος στο νηπιαγωγείο που εργάζομαι, όπως φάνηκε απο τις ηλεκτρονικές εγγραφές των παιδιών, στις 27 εγγραφές οι 24 ζήτησαν ολοήμερο και οι 19 και διευρυμένο!

Πιο εύκολα οι εργαζόμενοι γονείς πλεον αφήνουν τα παιδιά στο ολοήμερο νηπιαγωγείο.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1890
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #459 στις: Μαΐου 05, 2025, 09:58:30 pm »
Μεγάλο αριθμό δίνεται στους ΠΕ60. Μακάρι, για να διοριστούν αρκετοί που βρίσκονται ψηλά στον πίνακα.
Γιατί, όμως, λέτε μετάθεση σε 10 χρόνια;; Νόμιζα ότι μόνο 2 χρόνια μένεις στην περιοχή διορισμού και έπειτα έχεις το δικαίωμα να κάνεις αίτηση για μετάθεση. Δηλαδή κάποιος που θα διοριστεί στη Γ' Δωδεκανήσου, θα εγκλωβιστεί εκεί;;;
Ή διετία είναι το minimum, από κει και πέρα κάνεις αίτηση και ελπίζεις ότι έχεις περισσότερα μόρια από τους άλλους που ζητάνε την ίδια περιοχή ώστε να μπορέσεις να μετατεθείς. Πολλοί από εμάς κλείσαμε δεκαετία στον τόπο πρώτου διορισμού  χωρίς να  καταφέρουμε να πάρουμε μεταθεση. Εξαρτάται από την ειδικότητα και την περιοχή. Μπες και δες τις φετινές μεταθέσεις και θα καταλάβεις πάνω κάτω τι γινεται
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 05, 2025, 10:01:01 pm από topsy »

Αποσυνδεδεμένος stroumfaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #460 στις: Μαΐου 05, 2025, 10:38:43 pm »
Ή διετία είναι το minimum, από κει και πέρα κάνεις αίτηση και ελπίζεις ότι έχεις περισσότερα μόρια από τους άλλους που ζητάνε την ίδια περιοχή ώστε να μπορέσεις να μετατεθείς. Πολλοί από εμάς κλείσαμε δεκαετία στον τόπο πρώτου διορισμού  χωρίς να  καταφέρουμε να πάρουμε μεταθεση. Εξαρτάται από την ειδικότητα και την περιοχή. Μπες και δες τις φετινές μεταθέσεις και θα καταλάβεις πάνω κάτω τι γινεται
ΠΕ60 είναι, σε πολλές περιοχές υπάρχει ακόμα η δυνατότητα για μετάθεση. Αυτό που αναφέρει ειμαινοως αν γίνουν αθρόες προσλήψεις νηπιαγωγών, χωρίς σχέδιο, όχι δεκαετία, αλλά ούτε στην εικοσαετία δεν θα μπορεί κάποια να πάρει μετάθεση!

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #461 στις: Μαΐου 05, 2025, 11:21:27 pm »
Με μόλις 11 εγγραφες δημιουργείται ολοήμερο, σωστά, βάσει εγκυκλίου, οπου αντίστοιχη υπάρχει και για το δημοτικο

Όπως διαβάζω στην εγκύκλιο λειτουργίας Δημοτικών (https://edu.klimaka.gr/sxoleia/dimotiko/374-kanonismos-leiturgias-scholeiwn-prwtovathmias-ekpaidevshs):¨
"Για παράδειγμα, στα 6/θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία, ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος είναι οι 10 φοιτούντες μαθητές/τριες, ενώ στις σχολικές μονάδες, οι οποίες λειτουργούν ως 4/θέσιες και 5/θέσιες, ο ελάχιστος αριθμός ορίζεται στους 8 μαθητές."

Αντίστοιχα:
 Στα 2/θέσια Νηπιαγωγεία ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος είναι 10 φοιτώντες μαθητές/τριες (προνήπια/νήπια). γ) Στα 3/θέσια και άνω Νηπιαγωγεία ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος είναι 14 φοιτώντες μαθητές/τριες (προνήπια/νήπια)."

Προφανώς τα νηπιαγωγεία είναι ολιγοθέσια σε συγκριση με τα δημοτικά σχολεία. Οποτε ναι, κάθε χρόνο δύναται να δημιουργηθουν ολοήμερα τμήματα, δεν είναι περίεργο.
Στο δημοτικό όμως είπατε πως ώρες στο ολοήμερο μπορούν να συμπληρώσουν ειδικότητες - κάτι που στα νηπιαγωγεία δεν υπάρχει. Οποτε στο ένα ή στα 2 πρωινά είναι πολύ εύκολο να υπάρχει συν ένα ολοήμερο.

Ενδεικτικά: Φέτος στο νηπιαγωγείο που εργάζομαι, όπως φάνηκε απο τις ηλεκτρονικές εγγραφές των παιδιών, στις 27 εγγραφές οι 24 ζήτησαν ολοήμερο και οι 19 και διευρυμένο!

Πιο εύκολα οι εργαζόμενοι γονείς πλεον αφήνουν τα παιδιά στο ολοήμερο νηπιαγωγείο.

Δεν αναφερόμουν στο ελάχιστο απαιτούμενο όριο που θέτει ο νόμος για να δημιουργηθεί τμήμα ολοημέρου (το οποίο στα μονοθέσια νηπιαγωγεία είναι μόλις 5 νήπια).

Αλλά στο ότι κατά μέσο όρο 11 νέες εγγραφές στο ολοήμερο μεταφράζονται και σε ένα νέο τμήμα, άρα και σε μια νέα θέση εργασίας ΠΕ60. Σύμφωνα με τα στοιχεία που είχε παραθέσει πρόσφατα ο Patreas, μεταξύ 2015 και 2024 έχουν αυξηθεί τα εγγεγραμμένα νήπια στο ολοήμερο κατά 20.900 (2015: 55.300, 2024: 76.300 εγγραφές νηπίων στο ολοήμερο). Τη στιγμή μάλιστα που ο συνολικός αριθμός των νηπίων παραμένει σταθερός, καθώς η πρόσκαιρη αύξηση που έφερε η δίχρονη, έχει εξισορροπηθεί από τη μείωση των γεννήσεων λόγω του δημογραφικου (2015: 142.700 συνολικές εγγραφές νηπίων ΧΩΡΙΣ ΔΙΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ - 2024: 140.000 συνολικές εγγραφές νηπίων ΜΕ ΔΙΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ).

Αυτοί οι 20.900 μαθητές δημιούργησαν 1.768 νέα τμήματα ολοημέρου, άρα κατά μέσο όρο 11,8 νέες εγγραφές νηπίων στο ολοήμερο δημιουργούν και μια νέα θέση εργασίας ΠΕ60. Αυτό φυσικά είναι μια γενίκευση, καθώς και με μόλις 5 νέες εγγραφές νηπίων σε ένα μονοθέσιο νηπιαγωγείο που μέχρι πρότινος λειτουργούσε μόνο με κλασσικό τμήμα (με ακόμα και μονοψήφιο αριθμό συνολικών νηπίων) δημιουργείται τμήμα.

Η γενική εικόνα που έχω όμως είναι αυτή που περιγράφεις στο παράδειγμα και του δικού σου νηπιαγωγείου. Ουσιαστικά επιβεβαιώνεις πλήρως το γεγονός πως στο ολοήμερο των νηπιαγωγείων εγγράφεται πολύ μεγάλο μέρος των συνολικών νηπίων που φοιτούν σε αυτό (89% στην περιπτωσή σου, με το 70% να εγγράφεται μέχρι και στο διευρυμένο), άσχετως αν τελικά υπάρχει επαρκής και πραγματική φοίτηση όλων αυτών.

Κάτι το οποίο απέχει πολύ από αυτό που συμβαίνει στα δημοτικά. Γιατί αν συνέβαινε κάτι αντίστοιχο σε ένα 12/θέσιο δημοτικό σχολείο με 20 κατά μέσο όρο μαθητές σε κάθε τάξη για παράδειγμα, τότε θα έπρεπε να υπάρχουν και εκεί εγγεγραμμένοι 213 μαθητές στο ολοήμερο, οι οποίοι θα δημιουργούσαν 9 ξεχωριστά τμήματα (20×12=240 συνολικό μαθητικό δυναμικό, 240×89%=213 εγγεγραμμένοι μαθητές στο ολοήμερο, 213:25=9 τμήματα ολοημέρου). Ακόμα και με την εκμετάλλευση και της τελευταίας πλεονάζουσας ώρας όλου του προσωπικού (θυσιάζοντας πλήρως τη δυνατότητα ανάθεσης ενισχυτικής διδασκαλίας), δεν θα υπήρχε τρόπος να καλυφθούν οι ώρες χωρίς την πρόσληψη τουλάχιστον 3 επιπλέον δασκάλων αποκλειστικά για το ολοήμερο (λόγω του αντικειμένου της μελέτης - προετοιμασίας, το οποίο έχουν αποκλειστική ανάθεση οι ΠΕ70). Είναι όμως αυτός ο κανόνας ή η εξαίρεση στα περισσότερα δημοτικά σχολεία; Προφανώς και το δεύτερο. Ενώ στα νηπιαγωγεία των μεγάλων αστικών κέντρων ένα ποσοστό εγγραφής στο ολοήμερο της τάξης του 80% των συνολικών νηπίων τουλάχιστον, έχει γίνει πλέον ο κανόνας. Και η αιτία δεν μπορεί να είναι μόνο η μικρότερη ηλικία των μαθητών...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32902
  • Τελευταία: dimipara
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1184514
  • Σύνολο θεμάτων: 19490
  • Σε σύνδεση σήμερα: 644
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 492
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.