80s forever, Κατερίνα1979 και 15 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όταν λέτε στα οργανικά κενά εννοείτε τα οργανικά που προέκυψαν από τις συνταξιοδοτήσεις η μόνο πχ τα οργανικά των μεταταξεων ;
Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Οι συνταξιοδοτήσεις δε δίνουν απαραίτητα οργανικό κενό κι η εγκύκλιος μετατάξεων δεν έχει απαραίτητα όλα τα οργανικά κενά. Η σωστή απάντηση είναι τα κενά μετά τις μεταθέσεις, όπως θα διαμορφωθούν μετά τις μετατάξεις. Παίρνεις τα κενά των μεταθέσεων, βλέπεις τις μεταθέσεις κι υπολογίζεις τα κενά. Κι όχι, ο αριθμός των κενών πριν και μετά τις μεταθέσεις δεν είναι απαραίτητα ίδιος, γιατί οι ειδικές κατηγορίες παίρνουν μετάθεση ανεξαρτήτως της ύπαρξης ή όχι οργανικού κενού. Που σημαίνει ότι μπορεί να αφήσουν οργανικό κενό πίσω τους και να πάνε σε μία ήδη πλεονασματική περιοχή, αυξάνοντας έτσι το σύνολο των οργανικών κενών. Αφού λοιπόν υπολογίσεις τα κενά μετά τις μεταθέσεις, βλέπεις τις μετατάξεις και κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές.
Οι πε60 εχουν τα κενα και θα τα παρουν επιτελους!απλα οπως βλεπετε βιωνουμε τον πολεμο των μονιμων πε60! Ξεχασαν οταν ηταν αναπληρωτριες....!
Αι παραταμας μωρέ κάθε μέρα λες το ίδιο! Όρεξη είχαμε και είχαν όλοι να σε πολεμήσουν! 2.000 θα πάρεις + τις συντάξεις και θα πεις και δόξα τω θεώ καθώς ΔΕΝ έχεις οργανικές και όσες ιδρύσουν θα καλυφθούν από ήδη μόνιμους με συμπληρωματικες μεταθέσεις, οπότε εσύ θα βρεθείς στη Γ δωδεκανησου και μετάθεση μετά από 10 χρόνια. Αυτοί που θα βγουν κερδισμένοι, σου αρέσει δε σου αρέσει είναι οι Δάσκαλοι με 2.040 ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ+ μια 300αρα ακόμα που θα πάρουν
Οι δάσκαλοι με βάση αυτά , που είχε γράψει ο Patreas, εγώ καταλαβαίνω ότι, τουλάχιστον τότε που τα έγραψε, είχαν 950-150=800 οργανικές θέσεις για τις οποίες δεν υπάρχουν τάξεις! Δεν πρέπει λοιπόν να τους καταργήσουν οργανικές;
Επανάληψη στα βασικά. Οι δάσκαλοι δεν απασχολούνται μόνο στο πρωινό πρόγραμμα. Όπως απαιτείται ένας επιπλέον νηπιαγωγός για κάθε ένα τμήμα ολοημέρου μέχρι τις 16.00, έτσι απαιτείται και ένας επιπλέον δάσκαλος για κάθε 2 κατά μέσο όρο τμήματα ολοημέρου στα δημοτικά σχολεία (αναλόγως του πλήθους των δασκάλων που υπηρετούν στο πρωινό, του υποχρεωτικού ωραρίου τους και των τυχόν πλεοναζόντων ωρών ειδικοτήτων που έχουν οργανική στο σχολείο). Όπως αυξάνονται οι ανάγκες στο ολοήμερο των νηπιαγωγείων, έτσι αυξάνονται και οι ανάγκες στα ολοήμερα των δημοτικών με αποτέλεσμα να υπάρχουν σήμερα 12/θέσια δημοτικά σχολεία που μπρορεί να έχουν ακόμη και 6 τμήματα ολοημέρου (εγγραφές μαθητών / 25 = αριθμός τμημάτων ολοημέρου). Εξυπακούεται πως σε αυτά τα σχολεία οι ώρες των δασκάλων των πρωινών τάξεων δεν επαρκούν ούτε καν για να καλυφθεί το αντικείμενο της μελέτης - προετοιμασίας (το οποίο διδάσκεται αποκλειστικά από τους ΠΕ70), με αποτέλεσμα η πρόσληψη επιπλέον δασκάλων να είναι επιβεβλημένη. Αν μάλιστα στο σχολείο αυτό λειτουργεί και τμήμα διευρευμένου ωραρίου (μέχρι τις 17.30), οι απαιτούμενες ώρες διδασκαλίας αυξάνονται ακόμα περισσότερο. Συγκριτικά βέβαια με ένα τυπικό νηπιαγωγείο, σε ένα τυπικό δημοτικό σχολείο είναι εγγεγραμμένος μικρότερος αριθμός μαθητών στο ολοήμερο σε σχέση με το συνολικό πλήθος των μαθητών του (κάτι που αν ρωτήσετε κάποιον που έχει εικόνα και από τις δύο δομές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θα σας πει πως δεν αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση με την πραγματικότητα). Το γιατί συμβαίνει αυτό και το πώς καταφέρνουν οι νηπιαγωγοί να δημιουργούν μια νέα θέση εργασίας ΠΕ60 με μόλις 11 νέες εγγραφές νηπίων στο ολοήμερο (σύμφωνα με τα στοιχεία του Patreas) είναι μεγάλη συζήτηση. Αν κάτι ανάλογο συνέβαινε πάντως στα δημοτικά, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι επιπλέον δάσκαλοι θα χρειαζόντουσαν μόνο για τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο (και αν θα τους έβρισκαν ακόμα και αν καλούσαν όλους τους νέους απόφοιτους την επομένη της ορκωμοσίας τους).
Πώς σχετίζονται όμως αυτά με τη μεγάλη διαφορά αθροίσματος λειτουργικοτήτων - αθροίσματος οργανικοτήτων στους ΠΕ70;
Το έχουμε συζητήσει άπειρες φορές το θέμα αυτό στο forum. Στην πρωτοβάθμια, όπως ακριβώς η οργανικότητα δεν αλλάζει αυτόματα όταν αυξάνεται η λειτουργικότητα, έτσι δεν μειώνεται και αυτόματα όταν η λειτουργικότητα πέφτει. Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν χιλιάδες ακάλυπτα λειτουργικά κενά που απαιτούν την πρόσληψη αναπληρωτών τους οποίους το υπουργείο δυσκολεύεται ήδη από τον Σεπτέμβριο να τους βρει. Μπορεί οι αριθμοί που αναφέρεις να ξενίζουν κάποιους, αλλά είναι πολύ μικροί συγκριτικά με το μέγεθος του κλάδου (41.000 ΠΕ70 Γενικής Παιδείας). Δεν γίνεται από τη μία να μιλάτε για την ανάγκη να γίνουν παραπάνω διορισμοί από τα οργανικά κενά στη δευτεροβάθμια (σε λειτουργικά κενά ουσιαστικά) και ταυτόχρονα να ζητάτε να μην γίνεται κάτι τέτοιο στην πρωτοβάθμια (στην οποία προσλαμβάνεται πολύ μεγαλύτερος αριθμός αναπληρωτών). Ο αριθμός των αναπληρωτών πρέπει να μειωθεί εξίσου σε όλες τις βαθμίδες και κλάδους. Οπότε αν μιλάμε για 40.000 διορισμούς σε βάθος τετραετίας, προφανώς και όσοι κλάδοι έχουν μεγαλύτερο μερίδιο αναπληρωτών θα πάρουν και μεγαλύτερο μερίδιο διορισμών.
Μεγάλο αριθμό δίνεται στους ΠΕ60. Μακάρι, για να διοριστούν αρκετοί που βρίσκονται ψηλά στον πίνακα. Γιατί, όμως, λέτε μετάθεση σε 10 χρόνια;; Νόμιζα ότι μόνο 2 χρόνια μένεις στην περιοχή διορισμού και έπειτα έχεις το δικαίωμα να κάνεις αίτηση για μετάθεση. Δηλαδή κάποιος που θα διοριστεί στη Γ' Δωδεκανήσου, θα εγκλωβιστεί εκεί;;;
-----Το γιατί συμβαίνει αυτό και το πώς καταφέρνουν οι νηπιαγωγοί να δημιουργούν μια νέα θέση εργασίας ΠΕ60 με μόλις 11 νέες εγγραφές νηπίων στο ολοήμερο (σύμφωνα με τα στοιχεία του Patreas) είναι μεγάλη συζήτηση. Αν κάτι ανάλογο συνέβαινε πάντως στα δημοτικά, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι επιπλέον δάσκαλοι θα χρειαζόντουσαν μόνο για τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο (και αν θα τους έβρισκαν ακόμα και αν καλούσαν όλους τους νέους απόφοιτους την επομένη της ορκωμοσίας τους).
Ή διετία είναι το minimum, από κει και πέρα κάνεις αίτηση και ελπίζεις ότι έχεις περισσότερα μόρια από τους άλλους που ζητάνε την ίδια περιοχή ώστε να μπορέσεις να μετατεθείς. Πολλοί από εμάς κλείσαμε δεκαετία στον τόπο πρώτου διορισμού χωρίς να καταφέρουμε να πάρουμε μεταθεση. Εξαρτάται από την ειδικότητα και την περιοχή. Μπες και δες τις φετινές μεταθέσεις και θα καταλάβεις πάνω κάτω τι γινεται