0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γνωρίζετε τι ισχύει στην περίπτωση που ο προϊστάμενος σε ΚΕΔΑΣΥ δίνει σε νεοαποσπασμενο μαθηματικό, άπειρο σε αξιολογήσεις , να αναλάβει μόνο αξιολογήσεις στο κεδασυ ενώ στον φυσικό που έχει οργανική θέση και εμπειρία στο κεδασυ του αναθέτει μόνο υποστήριξη έξω στα σχολεία; Να σημειωθεί ότι το κεδασυ έχει πολύ λίγες διεπιστημονικές ομαδες
Ξέρετε αν εκτός από μαθηματικό και φυσικό είναι δυνατόν να προσληφθεί χημικός σε Κεδασυ;
Συνήθως τρέχει το σύστημα αναπληρωτών/αποσπάσεων/μεταθέσεων, πρώτα για ΠΕ03 κι έπειτα για ΠΕ04.01, 0.2 κ.ο.κ.Υπάρχει φυσικά και το ενδεχόμενο ο/η προϊστάμενος να δηλώνει στοχευμένα το κενό όπως θέλει. Για τα λειτουργικά κενά μάλιστα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία.
Δεν νομίζω να υπάρχει ζήτημα. Το καλοκαίρι δεν βγαίνουν γνωματεύσεις. Όσον αφορά τις ώρες, οι 21 είναι διδακτικές, ενώ οι 30 διοικητικές. Καμία σχέση. Ούτε μάθημα ούτε διοικητικό οκτάωρο. Γι' αυτό έχουν τέτοια ζήτηση...
Το ζήτημα ήδη ανακινήθηκε από το υπουργείο, οπότε αφού έπεσε στο τραπέζι, υπάρχει στα σχέδια να το πραγματοποιήσουν πιστεύω, όπως τόσα άλλα, εξάλλου ό,τι θέλουν κάνουν, δε βρίσκουν και πολλά εμπόδια στον δρόμο τους. Το θέμα είναι ότι θέλουν να δουλεύουμε περισσότερο, δεν έχει σημασία αν θα βγάζουμε γνωματεύσεις, για αυτό και ρωτάω αν κάποιος έχει ακούσει κάτι περισσότερο. Όσον αφορά γα τη ζήτηση, εγώ το αντίθετο βλέπω, τουλάχιστον στην περιοχή μου είμαι η μόνη εκπαιδευτικός που θέλω να πάω, οι νεότεροι εκπαιδευτικοί προτιμούν την ένταξη, οι παλιότεροι, που έχουν πέσει κάτω από 20 ώρες, ούτε καν, δεν το ειχαν και δεν το έχουν ποτέ στις επιλογές τους. Θέλουν να κάνουν το τρίωρο ή τετράωρο, δε θέλουν να γράφουν ατελειώτες γνωματεύσεις και εννοείται πέρα από το ωράριο και το καλοκαίρι, υπάρχουν λιγότερες διακοπές Χριστουγεννα και Πάσχα τις οποίες δε θέλουν να στερηθούν. Εδώ όποιος αναπληρωτής πήγε μια χρονιά, τη δεύτερη δεν το δήλωσε, προτίμησε επιστροφή στο σχολείο.
Ημουν απο το 2007 εως το 2021….Στην αρχη μου αρεσε πολυ η δουλεια. Τα τρια τελευταια χρονια ενιωθα οτι εχασα τον εαυτο μου. Υπηρχαν και μηνυσεις και απειλες μηνυσεων απο γονεις αρκετα συχνα, οποτε εφυγα
Όσοι ήταν τα παλιότερα χρόνια έμεναν περισσότερο, ο φόρτος δουλειάς ήταν διαφορετικός, δε μιλάω για κεδασυ στις μεγάλες πόλεις που πάντα υπήρχε ροή δουλειάς, σε πιο περιφερειακά κεδασυ όμως, εκείνα τα χρόνια δεν έτρεχαν οι γονείς για γνωματεύσεις, με την ίδια συχνότητα που το κάνουν σήμερα, γενικά μετά τον κόβιντ, έπεσε τρελή δουλειά και μαζί με αυτή και δύσκολοι γονείς που συμπεριφέρονται απαράδεκτα, οπότε σας καταλαβαίνω απόλυτα. Ελάχιστοι φαντάζομαι έχουν μείνει τοσα πολλά χρόνια όσο εσείς. Γενικά είμαι της γνώμης ότι καλό είναι κάθε πενταετία, αν μπορούμε να αλλάζουμε περιβάλλον, γιατί επέρχεται ένα είδος "ιδρυματοποίησης". Όσο και να μου αρέσει η δουλειά στο ΚΕΔΑΣΥ, πιστεύω ότι σε κάποια χρόνια θα ήθελα να επιστρέψω στο σχολείο ξανά για λίγο. Η μη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα, μάς στερεί αρκετά και από τη σωστή κρίση στις γνωματεύσεις. Και πλέον καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που μας έλεγε η προϊσταμένη μας στο ΚΕΔΑΣΥ, ότι προτιμάει να έρχονται εκπαιδευτικοί που δεν έχουν αφήσει χρόνια το σχολείο, είναι συνήθως καλύτεροι, γιατί είναι πολύ σημαντικό να αποτελείς πρόσφατο κομμάτι της σχολικής πραγματικότητας, μπορείς να ανταποκριθείς με μεγαλύτερη επάρκεια και να αναγνωρίσεις τις μαθησιακές δυσκολίες.