*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2025  (Αναγνώστηκε 131481 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Aneta

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 847
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #518 στις: Μαρτίου 16, 2025, 03:26:45 pm »
Τα κενά του νόμου του 1985 είναι θεωρητικά κενά που δίνουν το ταβάνι στον αριθμό των οργανικών κάθε ειδικότητας. Κάπου έπρεπε να πατήσουν ώστε να είναι καλυμμένοι από τον νόμο.
Στην πραγματικότητα οι διορισμοί έγιναν σε λειτουργικά κενά, καθώς ο αλγόριθμος υπολογισμού της δευτεροβάθμιας δεν αντιστοιχεί στα κενά του νόμου 1985. Απλά ο αριθμός των διορισμένων σε κάθε ειδικότητα της δευτεροβάθμιας δεν πρέπει να ξεπερνά τον θεωρητικό ταβάνι των οργανικών του , που προκύπτει από τον συγκεκριμένο νόμο

Αλήθεια τώρα? δήλαδη γιατί αυτό το ταβάνι των κενών που προβλέπει ο νόμος δεν τα έδωσε στις μεταθέσεις αφού υπάρχει ο νόμος που προηγούνται οι υπηρεσιακές μεταβολές.Αν ισχύει αυτό που λέτε γ ταβάνι κ δεν προηγήθηκαν οι υπηρεσιακές μεταβολές τότε μπορούμε άνετα ν πατήσουμε κ ν δικαιωθούμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:01:19 »

Αποσυνδεδεμένος insanimus

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #519 στις: Μαρτίου 16, 2025, 03:33:17 pm »
Γιατί στις μεταθέσεις χρησιμοποιούν τον αλγόριθμο που περιορίζει τα κενά , καθώς αφαιρεί οργανικές από πρότυπα πειραματικά Ωνάσεια κτλ.
Κ θεωρώ ότι οι 10000 διορισμοί ήταν απόφαση της τελευταίας στιγμής για να αντιστραφεί το κλίμα γενικότερα.
Στην πρωτοβάθμια έγιναν πολύ χειρότερα καθώς ίδρυσαν οργανικές σε ειδικότητες εν μια νυκτί τον Ιούλιο και δεν έδωσαν καν δικαίωμα στους μετατιθεμενους του 24 να διεκδικήσουν εκ νέου μια καλύτερη θέση.

Αποσυνδεδεμένος Aneta

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 847
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #520 στις: Μαρτίου 16, 2025, 03:37:39 pm »
Γιατί στις μεταθέσεις χρησιμοποιούν τον αλγόριθμο που περιορίζει τα κενά , καθώς αφαιρεί οργανικές από πρότυπα πειραματικά Ωνάσεια κτλ.
Κ θεωρώ ότι οι 10000 διορισμοί ήταν απόφαση της τελευταίας στιγμής για να αντιστραφεί το κλίμα γενικότερα.
Στην πρωτοβάθμια έγιναν πολύ χειρότερα καθώς ίδρυσαν οργανικές σε ειδικότητες εν μια νυκτί τον Ιούλιο και δεν έδωσαν καν δικαίωμα στους μετατιθεμενους του 24 να διεκδικήσουν εκ νέου μια καλύτερη θέση.


, Για αυτό συνάδελφοί πρέπει ν υπάρξει αντίδραση και ν μην αφήνουμε να περνάνε έτσι.Ολο αυτά είν'παράλογα κ άδικα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #521 στις: Μαρτίου 16, 2025, 03:38:51 pm »
Αλήθεια τώρα? δήλαδη γιατί αυτό το ταβάνι των κενών που προβλέπει ο νόμος δεν τα έδωσε στις μεταθέσεις αφού υπάρχει ο νόμος που προηγούνται οι υπηρεσιακές μεταβολές.Αν ισχύει αυτό που λέτε γ ταβάνι κ δεν προηγήθηκαν οι υπηρεσιακές μεταβολές τότε μπορούμε άνετα ν πατήσουμε κ ν δικαιωθούμε.

Άλλο προηγούνται και άλλο γίνονται επί την ίδια βάση κενών. Το ηθικό πάντως είναι να γίνονται επί την ίδια βάση κενών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:01:19 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #522 στις: Μαρτίου 16, 2025, 04:22:14 pm »
Οι διορισμοί δεν έγιναν σε λειτουργικά κενά. Σε οργανικά κενά έγιναν, αλλά όχι σε αυτά των μετατάξεων. Έγιναν σε αυτά του Ν.1566/1985. Αυτά των μετατάξεων είναι τα εναπομείναντα μετά τις μεταθέσεις και φυσικά είναι βγαλμένα στη βάση του τρελού αλγόριθμου υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων της Βθμιας, τον οποίον έπρεπε να είχαν αλλάξει. Θα έπρεπε και οι μεταθέσεις να γίνονται στα κενά του Ν.1566/1985, κάτι που γίνεται με την Αθμια.

Στην πρωτοβάθμια δεν γίνεται αυτό, διότι υπάρχει δικλίδα επικαιροποίησης των οργανικών θέσεων, η οποία γίνεται σε ετήσια βάση μέσω της διαδικασίας των σχολικών μεταβολών (η εγκύκλιος βγαίνει κάθε Νοέμβριο και το ΦΕΚ σχολικών μεταβολών κάθε Αύγουστο). Επομένως, η οργανικότητα συμβιβάζεται με τη λειτουργικότητα, αν όχι ετήσια, τουλάχιστον σε βάθος μερικών ετών (με μόνη εξαίρεση τη επικαιροποίηση των οργανικών θέσεων του ολοημέρου που έχει πολλά χρόνια να γίνει, με κραυγαλέα επίπτωση στους ΠΕ60).

Αντιθέτως, οι οργανικές του κουβά στη δευτεροβάθμια δεν έχουν επικαιροποιηθεί ΠΟΤΕ. Και δεν είναι φυσικά μόνο 50.376 (όπως προέβλεπε ο Ν. 1566/1985), αλλά έφτασαν περίπου τις 95.000 στο απόγειο της εποχής των χρυσών κουταλιών στην Ελλάδα (κάθε χρόνο προκειμένου να γίνουν και άλλοι διορισμοί προστίθενταν και άλλες με τροποποίηση του αρχικού νόμου).

Στους ΠΕ05, για παράδειγμα, οι 1.376 οργανικές που υπήρχαν το 1985 έφτασαν τις 3.500 το 2010, μετά από τους αθρόους διορισμούς υπεράριθμων καθηγητών της δεκαετίας του 2000, με αποτέλεσμα να πλεονάζουν μέχρι και σήμερα σε πολλές περιοχές της χώρας (έχουν πλέον μόνο 1.200 άτομα μόνιμο προσωπικό), παρά τις εκατοντάδες μετατάξεις στην πρωτοβάθμια και τις χιλιάδες συντάξεις που έγιναν όλα αυτά τα χρόνια (αντίστοιχα και σε άλλους κλάδους). Αν στις μεταθέσεις (ή τους διορισμούς) δίνονταν όλες αυτές οι θέσεις, καταλαβαίνετε νομίζω πως δεν θα μπορούσαν να απασχοληθούν δεκάδες χιλιάδες καθηγητές στην πράξη.

Και εδώ έρχεται ο αλγόριθμος να βάλει τάξη, καθορίζοντας ποιες ανάγκες είναι πάγιες και ποιες όχι. Οπότε για να διορθωθεί η κατάσταση, αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι ο αλγόριθμος υπολογισμού των κενών και η τάξη θα επανέλθει από μόνη της. Αυτό όμως είναι που δεν θέλουν στο ΥΠΑΙΘΑ και γι' αυτό δεν προχωρούν στην αλλαγή του. Πέρυσι φάνηκε ξεκάθαρα πως αυτό που θέλουν είναι να διορίζουν και (αναγκαστικά) να μεταθέτουν κατά βούληση στους κλάδους και τις περιοχές που αυτοί επιθυμούν, προκειμένου να μπαίνουν πιο εύκολα τα δικά τους παιδιά (όπως τη δεκαετία του 2000).

Άρα τζάμπα το συζητάμε το θέμα: αν θέλουν να επαναλάβουν τους περσινούς διορισμούς τότε θα παραβιάσουν τα αλγοριθμικά δεδομένα των ΔΔΕ, θα μηδενίσουν τα πλεονάσματα και θα επιτρέψουν μετακινήσεις από και προς πλεονασματικές περιοχές (ίσως και στοχευμένα στις περιοχές που εκείνοι επιθυμούν). Δεν υπάρχει άλλωστε άλλη λύση, καθώς μη ικανοποιημένη μετάθεση ισοδυναμεί και με μη διορισμό στην περιοχή αυτή (δηλαδή σε όλη σχεδόν την Ελλάδα, όπως θα φανεί στα νούμερα που θα βγουν τις επόμενες μέρες).

Αποσυνδεδεμένος Alan Turing

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 754
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #523 στις: Μαρτίου 16, 2025, 04:32:07 pm »
Ξέρω δεν είναι η ώρα γι' αυτή την ερώτηση, αλλά μπορούμε να ξέρουμε αν κάποιος έχει ανακαλέσει την αίτησή του για μετάθεση; Βγαίνουν κάπου επίσημα αυτές οι ανακλήσεις;

Αποσυνδεδεμένος insanimus

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #524 στις: Μαρτίου 16, 2025, 05:02:26 pm »
Ξέρω δεν είναι η ώρα γι' αυτή την ερώτηση, αλλά μπορούμε να ξέρουμε αν κάποιος έχει ανακαλέσει την αίτησή του για μετάθεση; Βγαίνουν κάπου επίσημα αυτές οι ανακλήσεις;
Δε μπορείς γιατί από τα μέσα Δεκεμβρίου οι αιτήσεις μετάθεσης έχουν φύγει από τις δευτεροβάθμιες και έχουν πάει στο υπουργείο. Οπότε δε μπορεί να ανακοινωθεί κάτι επίσημα από τις ΔΔΕ/ΔΠΕ μετά τις 31/12 όπου λήγει κι η προθεσμία.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #525 στις: Μαρτίου 16, 2025, 07:55:12 pm »
Στην πρωτοβάθμια δεν γίνεται αυτό, διότι υπάρχει δικλίδα επικαιροποίησης των οργανικών θέσεων, η οποία γίνεται σε ετήσια βάση μέσω της διαδικασίας των σχολικών μεταβολών (η εγκύκλιος βγαίνει κάθε Νοέμβριο και το ΦΕΚ σχολικών μεταβολών κάθε Αύγουστο). Επομένως, η οργανικότητα συμβιβάζεται με τη λειτουργικότητα, αν όχι ετήσια, τουλάχιστον σε βάθος μερικών ετών (με μόνη εξαίρεση τη επικαιροποίηση των οργανικών θέσεων του ολοημέρου που έχει πολλά χρόνια να γίνει, με κραυγαλέα επίπτωση στους ΠΕ60).

Αντιθέτως, οι οργανικές του κουβά στη δευτεροβάθμια δεν έχουν επικαιροποιηθεί ΠΟΤΕ. Και δεν είναι φυσικά μόνο 50.376 (όπως προέβλεπε ο Ν. 1566/1985), αλλά έφτασαν περίπου τις 95.000 στο απόγειο της εποχής των χρυσών κουταλιών στην Ελλάδα (κάθε χρόνο προκειμένου να γίνουν και άλλοι διορισμοί προστίθενταν και άλλες με τροποποίηση του αρχικού νόμου).

Στους ΠΕ05, για παράδειγμα, οι 1.376 οργανικές που υπήρχαν το 1985 έφτασαν τις 3.500 το 2010, μετά από τους αθρόους διορισμούς υπεράριθμων καθηγητών της δεκαετίας του 2000, με αποτέλεσμα να πλεονάζουν μέχρι και σήμερα σε πολλές περιοχές της χώρας (έχουν πλέον μόνο 1.200 άτομα μόνιμο προσωπικό), παρά τις εκατοντάδες μετατάξεις στην πρωτοβάθμια και τις χιλιάδες συντάξεις που έγιναν όλα αυτά τα χρόνια (αντίστοιχα και σε άλλους κλάδους). Αν στις μεταθέσεις (ή τους διορισμούς) δίνονταν όλες αυτές οι θέσεις, καταλαβαίνετε νομίζω πως δεν θα μπορούσαν να απασχοληθούν δεκάδες χιλιάδες καθηγητές στην πράξη.

Και εδώ έρχεται ο αλγόριθμος να βάλει τάξη, καθορίζοντας ποιες ανάγκες είναι πάγιες και ποιες όχι. Οπότε για να διορθωθεί η κατάσταση, αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι ο αλγόριθμος υπολογισμού των κενών και η τάξη θα επανέλθει από μόνη της. Αυτό όμως είναι που δεν θέλουν στο ΥΠΑΙΘΑ και γι' αυτό δεν προχωρούν στην αλλαγή του. Πέρυσι φάνηκε ξεκάθαρα πως αυτό που θέλουν είναι να διορίζουν και (αναγκαστικά) να μεταθέτουν κατά βούληση στους κλάδους και τις περιοχές που αυτοί επιθυμούν, προκειμένου να μπαίνουν πιο εύκολα τα δικά τους παιδιά (όπως τη δεκαετία του 2000).

Άρα τζάμπα το συζητάμε το θέμα: αν θέλουν να επαναλάβουν τους περσινούς διορισμούς τότε θα παραβιάσουν τα αλγοριθμικά δεδομένα των ΔΔΕ, θα μηδενίσουν τα πλεονάσματα και θα επιτρέψουν μετακινήσεις από και προς πλεονασματικές περιοχές (ίσως και στοχευμένα στις περιοχές που εκείνοι επιθυμούν). Δεν υπάρχει άλλωστε άλλη λύση, καθώς μη ικανοποιημένη μετάθεση ισοδυναμεί και με μη διορισμό στην περιοχή αυτή (δηλαδή σε όλη σχεδόν την Ελλάδα, όπως θα φανεί στα νούμερα που θα βγουν τις επόμενες μέρες).

Οπότε στην Αθμια δεν έχουν δικά τους παιδιά;

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #526 στις: Μαρτίου 16, 2025, 08:31:57 pm »
Οπότε στην Αθμια δεν έχουν δικά τους παιδιά;

Παντού υπάρχουν τέτοια "παιδιά". Και γι' αυτό βρίσκουν πάντα τρόπους για να τα βάλουν από το παράθυρο (θυμηθείτε π.χ. την εξαφάνιση κενών ολόκληρων περιοχών στην εγκύκλιο μετατάξεων το 2022 στους ΠΕ70, αλλά την εμφάνιση τους στους μετέπειτα διορισμούς).

Απλώς τα παραθυράκια στη δευτεροβάθμια είναι πάρα πολλά. Δείτε τι γίνεται στις μεταθέσεις των μουσικών και των καλλιτεχνικών σχολείων, δείτε το ψηφιακό φροντιστήριο, τις θητείες σε πρότυπα και πειραματικά κλπ. Παντού υπάρχει αδιαφάνεια και αυτό συμβαίνει διότι υπάρχουν πάρα πολλοί κλάδοι με χιλιάδες υποψήφιους (μόνιμους και αναπληρωτές) που θέλουν ο ένας να φάει τον άλλο στις αναθέσεις των μαθημάτων.

Δεν μπορεί να υπάρξει ένας κοινά αποδεκτός τρόπος υπολογισμού του μεριδίου του καθενός, γι' αυτό και συμβαίνουν όλα αυτά. Οπότε και το υπουργείο το εκμεταλλεύεται και αφού μπορεί, διορίζει κατά το δοκούν σε θέσεις που εκείνο ορίζει, ανάλογα με το ποιον θέλει να ευνοήσει κάθε φορά (ενώ αν ακολουθούσε τον αλγόριθμο θα έπρεπε να διορίσει στις θέσεις που έχουν προκύψει από τις μεταθέσεις, δηλαδή με βάση τις επιλογές και τα μόρια των ίδιων των εκπαιδευτικών, κάτι που δεν το συμφέρει). Και αν μετά κανένας παραπονεθεί θα πει "εμείς διορίσαμε παραπάνω και από τα κενά σας και έχετε και παράπονο;"
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 16, 2025, 08:34:21 pm από neossos »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #527 στις: Μαρτίου 16, 2025, 09:34:04 pm »
Παντού υπάρχουν τέτοια "παιδιά". Και γι' αυτό βρίσκουν πάντα τρόπους για να τα βάλουν από το παράθυρο (θυμηθείτε π.χ. την εξαφάνιση κενών ολόκληρων περιοχών στην εγκύκλιο μετατάξεων το 2022 στους ΠΕ70, αλλά την εμφάνιση τους στους μετέπειτα διορισμούς).

Απλώς τα παραθυράκια στη δευτεροβάθμια είναι πάρα πολλά. Δείτε τι γίνεται στις μεταθέσεις των μουσικών και των καλλιτεχνικών σχολείων, δείτε το ψηφιακό φροντιστήριο, τις θητείες σε πρότυπα και πειραματικά κλπ. Παντού υπάρχει αδιαφάνεια και αυτό συμβαίνει διότι υπάρχουν πάρα πολλοί κλάδοι με χιλιάδες υποψήφιους (μόνιμους και αναπληρωτές) που θέλουν ο ένας να φάει τον άλλο στις αναθέσεις των μαθημάτων.

Δεν μπορεί να υπάρξει ένας κοινά αποδεκτός τρόπος υπολογισμού του μεριδίου του καθενός, γι' αυτό και συμβαίνουν όλα αυτά. Οπότε και το υπουργείο το εκμεταλλεύεται και αφού μπορεί, διορίζει κατά το δοκούν σε θέσεις που εκείνο ορίζει, ανάλογα με το ποιον θέλει να ευνοήσει κάθε φορά (ενώ αν ακολουθούσε τον αλγόριθμο θα έπρεπε να διορίσει στις θέσεις που έχουν προκύψει από τις μεταθέσεις, δηλαδή με βάση τις επιλογές και τα μόρια των ίδιων των εκπαιδευτικών, κάτι που δεν το συμφέρει). Και αν μετά κανένας παραπονεθεί θα πει "εμείς διορίσαμε παραπάνω και από τα κενά σας και έχετε και παράπονο;"

Ενώ στην Αθμια που μπορεί σχολεία που λειτουργούν π.χ.με 6 τάξεις να τα κρατούν με οργανικότητα μεγαλύτερη του 7 (6 οργανικές για τις τάξεις + 1 οργανική για το ολοήμερο) δεν υπάρχει άπλετος χώρος να διορίζουν και να μεταθέτουν σε εικονικά κενά;

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 720
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #528 στις: Μαρτίου 16, 2025, 10:31:07 pm »
Ενώ στην Αθμια που μπορεί σχολεία που λειτουργούν π.χ.με 6 τάξεις να τα κρατούν με οργανικότητα μεγαλύτερη του 7 (6 οργανικές για τις τάξεις + 1 οργανική για το ολοήμερο) δεν υπάρχει άπλετος χώρος να διορίζουν και να μεταθέτουν σε εικονικά κενά;

Δεν είναι εικονικά κενά, διότι υπάρχουν οι ανάγκες. Οι υπεράριθμοι δάσκαλοι καλύπτουν μερικά από τα χιλιάδες λειτουργικά κενά (όπως γίνεται και στη δευτεροβάθμια μετά τους πλεονασματικούς διορισμούς και γινόταν ευρέως και στο παρελθόν). Εδώ έχουμε φτάσει να βγαίνουν Μάρτιο μήνα τοπικές προσκλήσεις (χωρίς αποτέλεσμα) και συζητάμε για εικονικά κενά;

Μπορεί ο τρόπος υπολογισμού των κενών της πρωτοβάθμιας να φαντάζει ευνοϊκότερος αυτή τη στιγμή σε σχέση με της δευτεροβάθμιας, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Διότι όταν αυξάνονται οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς στην πρωτοβάθμια (π.χ. αύξηση τμημάτων), δεν αυξάνονται αυτόματα και οι οργανικές θέσεις, λόγω της προαπαιτούμενης διαδικασίας των σχολικών μεταβολών που προανέφερα (ενώ στη δευτεροβάθμια η αύξηση των τμημάτων φαίνεται αμέσως στα οργανικά κενά λόγω του αλγορίθμου).

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι ΠΕ60 που ενώ έχουν πλέον πάνω απο 5.000 τμήματα ολοημέρου, οι αντίστοιχες οργανικες μένουν καθηλωμένες στις 3.000. Αντίστοιχα, όταν στα μέσα της δεκαετίας του 2010 άρχισε να αυξάνεται ο μαθητικός πληθυσμός στα δημοτικά (και άρα και τα τμήματα), οι οργανικές θέσεις ΠΕ70 δεν αυξήθηκαν και η λειτουργικότητα έφτασε να ξεπερνάει κατά χιλιάδες την οργανικότητα (μέχρι και το 2021 το σύνολο της λειτουργικότητας στους ΠΕ70 ήταν μεγαλύτερο από εκείνο της οργανικότητας σε πανελλαδικό επίπεδο, όσο και αν σας κάνει εντύπωση). Γι' αυτό και καταργήθηκε ο υπεύθυνος του ολοημέρου, ώστε να αποδεσμευτεί προσωπικό από το ολοήμερο και να στελεχώσει τα συνεχώς αυξανόμενα πρωινά τμήματα.

Δεν υπάρχει επομένως καμία εύνοια της πρωτοβάθμιας, αλλά μια δύσκολη συγκυρία όπου πλέον λόγω της υπογεννητικότητας υπάρχει συρρίκνωση των λειτουργικών αναγκών. Αν δεν υπάρξει κάποια αλλαγή πολιτικής ώστε να σταματήσει το κύμα συγχωνεύσεων τμημάτων και υποβιβασμών σχολείων, τότε αυτές οι οργανικές δεν θα υπάρχουν για πολύ ακόμα (ήδη ξεκίνησε η αποψίλωση σε κάποια ΠΥΣΠΕ).

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #529 στις: Μαρτίου 16, 2025, 10:57:41 pm »
Δεν είναι εικονικά κενά, διότι υπάρχουν οι ανάγκες. Οι υπεράριθμοι δάσκαλοι καλύπτουν μερικά από τα χιλιάδες λειτουργικά κενά (όπως γίνεται και στη δευτεροβάθμια μετά τους πλεονασματικούς διορισμούς και γινόταν ευρέως και στο παρελθόν). Εδώ έχουμε φτάσει να βγαίνουν Μάρτιο μήνα τοπικές προσκλήσεις (χωρίς αποτέλεσμα) και συζητάμε για εικονικά κενά;

Μπορεί ο τρόπος υπολογισμού των κενών της πρωτοβάθμιας να φαντάζει ευνοϊκότερος αυτή τη στιγμή σε σχέση με της δευτεροβάθμιας, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Διότι όταν αυξάνονται οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς στην πρωτοβάθμια (π.χ. αύξηση τμημάτων), δεν αυξάνονται αυτόματα και οι οργανικές θέσεις, λόγω της προαπαιτούμενης διαδικασίας των σχολικών μεταβολών που προανέφερα (ενώ στη δευτεροβάθμια η αύξηση των τμημάτων φαίνεται αμέσως στα οργανικά κενά λόγω του αλγορίθμου).

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι ΠΕ60 που ενώ έχουν πλέον πάνω απο 5.000 τμήματα ολοημέρου, οι αντίστοιχες οργανικες μένουν καθηλωμένες στις 3.000. Αντίστοιχα, όταν στα μέσα της δεκαετίας του 2010 άρχισε να αυξάνεται ο μαθητικός πληθυσμός στα δημοτικά (και άρα και τα τμήματα), οι οργανικές θέσεις ΠΕ70 δεν αυξήθηκαν και η λειτουργικότητα έφτασε να ξεπερνάει κατά χιλιάδες την οργανικότητα (μέχρι και το 2021 το σύνολο της λειτουργικότητας στους ΠΕ70 ήταν μεγαλύτερο από εκείνο της οργανικότητας σε πανελλαδικό επίπεδο, όσο και αν σας κάνει εντύπωση). Γι' αυτό και καταργήθηκε ο υπεύθυνος του ολοημέρου, ώστε να αποδεσμευτεί προσωπικό από το ολοήμερο και να στελεχώσει τα συνεχώς αυξανόμενα πρωινά τμήματα.

Δεν υπάρχει επομένως καμία εύνοια της πρωτοβάθμιας, αλλά μια δύσκολη συγκυρία όπου πλέον λόγω της υπογεννητικότητας υπάρχει συρρίκνωση των λειτουργικών αναγκών. Αν δεν υπάρξει κάποια αλλαγή πολιτικής ώστε να σταματήσει το κύμα συγχωνεύσεων τμημάτων και υποβιβασμών σχολείων, τότε αυτές οι οργανικές δεν θα υπάρχουν για πολύ ακόμα (ήδη ξεκίνησε η αποψίλωση σε κάποια ΠΥΣΠΕ).

Αυτή τη στιγμή λόγω υπογεννητικότητας ο τρόπος υπολογισμού της Αθμιας είναι ευνοϊκότερος.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 16, 2025, 10:59:55 pm από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος ujo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #530 στις: Μαρτίου 17, 2025, 11:19:48 am »
Τα λειτουργικά κενά είναι τόσα που κανένας δεν περισσεύει. Ακόμα και σε πρωτοβάθμιες που θεωρητικά έχουν υπεράριθμους αυτοί καλύπτουν λειτουργικά κενά που προκύπτουν. Διαφορετικά δεν θα έβρισκε δασκάλους πλέον να καλύψει ακόμα και πρωινά τμήματα. Στην Φθιώτιδα και στην Δυτ. Αττική δεν βρίσκει δασκάλους για πρωινό τμήμα. Επίσης στα Δωδεκάνησα δασκάλους ολοημερου τους κατεβαζει στο πρωινό πλέον γιατί δεν βρίσκει άτομα να καλυφτούν τα κενά. Και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει πάλι να μπούμε σε διαδικασία σύγκρισης των δύο βαθμίδων.

Αποσυνδεδεμένος Aneta

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 847
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2025
« Απάντηση #531 στις: Μαρτίου 17, 2025, 12:43:04 pm »
Καλησπέρα υπάρχει κάπου ν δούμε τα κενα που δωθηκαν γ μεταθέσεις,?

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 655
Σύνολο: 665

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.