*

Αποστολέας Θέμα: Τμήματα ένταξης  (Αναγνώστηκε 15454 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ElisaPDE

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τμήματα ένταξης
« στις: Οκτωβρίου 30, 2024, 06:41:11 pm »
Εκτός από τη συνεκπαιδευση των μαθητών στη γενική τάξη, λέει ο νόμος κάπου ότι τα παιδιά μπορούν να παρακολουθούν το τμήμα ένταξης εκτός τάξης μέχρι 10 ώρες;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:36:10 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 844
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 30, 2024, 07:05:38 pm »
Εκτός από τη συνεκπαιδευση των μαθητών στη γενική τάξη, λέει ο νόμος κάπου ότι τα παιδιά μπορούν να παρακολουθούν το τμήμα ένταξης εκτός τάξης μέχρι 10 ώρες;

Όχι

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 619
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 30, 2024, 08:31:10 pm »
Εκτός από τη συνεκπαιδευση των μαθητών στη γενική τάξη, λέει ο νόμος κάπου ότι τα παιδιά μπορούν να παρακολουθούν το τμήμα ένταξης εκτός τάξης μέχρι 10 ώρες;
Σε σχετική ερώτηση, αρμόδια σύμβουλος ειδικής αγωγής μας απάντησε ότι μπορούν τα παιδιά αυτά να βγαίνουν και εκτός τάξης όταν κρίνεται αναγκαίο από τους δύο εκπαιδευτικούς ( πχ σε επανάληψη πριν από διαγώνισμα)

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1355
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 30, 2024, 08:55:09 pm »
Εκτός από τη συνεκπαιδευση των μαθητών στη γενική τάξη, λέει ο νόμος κάπου ότι τα παιδιά μπορούν να παρακολουθούν το τμήμα ένταξης εκτός τάξης μέχρι 10 ώρες;


Άρθρο 6 του N. 3699/2008 (όπως τροποποιήθηκε με διατάξεις των παρακάτω νόμων):

α) Ν. 3879/2010

β) Ν. 3966/2011

γ) Ν. 4186/2013

δ) Ν. 4368/2016

ε) Ν. 4452/2107

στ) Ν. 4547/2018

Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μπορούν να φοιτούν σε ειδικά οργανωμένα και κατάλληλα στελεχωμένα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης με δύο (2) διαφορετικούς τύπους προγραμμάτων:

αα) Κοινό και εξειδικευμένο πρόγραμμα, που καθορίζεται με πρόταση του οικείου Κ.Ε.Σ.Υ. για τους μαθητές με ηπιότερης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, το οποίο για κάθε μαθητή δεν θα υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως.

Σκοπός των ΤΕ είναι η πλήρης ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία στο σχολικό περιβάλλον μέσα από ειδικές εκπαιδευτικές παρεμβάσεις.

Ο εκπαιδευτικός του ΤΕ υποστηρίζει τους μαθητές εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, με στόχο τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων και των διδακτικών πρακτικών, καθώς και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.

Η υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, με απώτερο στόχο τη δυνατότητα μελλοντικής υποστήριξης αυτών εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους.

ββ) Εξειδικευμένο ομαδικό ή εξατομικευμένο πρόγραμμα διευρυμένου ωραρίου, που καθορίζεται με πρόταση του οικείου Κ.Ε.Σ.Υ., για τους μαθητές με σοβαρότερης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες δεν καλύπτονται από αντίστοιχες με το είδος και το βαθμό αυτοτελείς σχολικές μονάδες.

Το εξειδικευμένο πρόγραμμα μπορεί να είναι ανεξάρτητο από το κοινό, σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών. Στις περιπτώσεις αυτές η συνδιδασκαλία γίνεται σύμφωνα με τις προτάσεις των διαγνωστικών υπηρεσιών.




Εγώ καταλαβαίνω πως το όριο πρέπει να το θέτει το ΚΕΔΑΣΥ αναφέροντας στην αξιολογική έκθεση αν πρόκειται για την περίπτωση αα ή ββ.

Από κει και πέρα, στη δευτεροβάθμια είναι σύνηθες οι διευθυντές να χρησιμοποιούν τη διάταξη αυτή ώστε να περιορίζουν τις ανάγκες σε φιλόλογο,μαθηματικό, το πολύ μέχρι και φυσικό.

Τέλος, η περσινή διευκρινιστική εγκύκλιος για τη λειτουργία των ΤΕ, δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας όσον αφορά την υποστήριξη του μαθητή εντός ή εκτός τάξης.

Δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία (και επομένως δεν επιτρέπεται) η δημιουργία ενός ξεχωριστού τμήματος με συγκεκριμένο αριθμό μαθητών οι οποίοι αποκόπτονται σε μόνιμη βάση από το τμήμα φοίτησής τους για να «φοιτούν» για ένα ή περισσότερα μαθήματα αποκλειστικά στην «αίθουσα του Τμήματος Ένταξης»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:36:10 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #4 στις: Αυγούστου 12, 2025, 12:42:07 am »
Μετά από την ίδρυση των 3.448 Τμημάτων Ένταξης με το ΦΕΚ Τεύχος B’ 3955/23.07.2025, η κατάσταση ανά Είδος Σχολείου Γενικής Παιδείας διαμορφώνεται ως εξής (με βάση τους εγγεγραμμένους μαθητές για τα σχολεία που λειτούργησαν το 2024-2025):

 
Νηπιαγωγεία
Νηπιαγωγεία
Δημοτικά
Δημοτικά
Γυμνάσια
Γυμνάσια
ΓΕΛ
ΓΕΛ
ΕΠΑΛ
ΕΠΑΛ
Μαθητές
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
1-50
1884
2336
149
843
37
202
1
95
0
39
51-100
474
1
754
94
96
186
1
146
7
52
101-150
27
0
817
2
124
91
10
123
11
27
151-200
3
0
672
0
234
56
20
152
8
41
201-250
1
0
538
0
287
0
32
151
25
19
251-300
0
0
196
0
234
0
44
104
51
8
301-350
0
0
44
0
105
0
91
5
43
8
351-400
0
0
12
0
50
0
38
0
20
6
401-450
0
0
3
0
13
0
21
0
17
6
451-500
0
0
1
0
2
0
4
0
10
4
500+
0
0
0
0
6
0
7
0
13
11
ΣΥΝΟΛΟ
2389
2337
3186
939
1188
535
269
776
205
221

(αυτά τα 11 ΕΠΑΛ με 500+ εγγεγραμμένους μαθητές στα οποία δεν ιδρύθηκε Τμήμα Ένταξης είναι κάτι Εσπερινά ΕΠΑΛ με "ύποπτες" εγγραφές αποφοίτων για άλλο Τομέα/Ειδικότητα)

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 913
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #5 στις: Αυγούστου 12, 2025, 01:41:22 am »
Μετά από την ίδρυση των 3.448 Τμημάτων Ένταξης με το ΦΕΚ Τεύχος B’ 3955/23.07.2025, η κατάσταση ανά Είδος Σχολείου Γενικής Παιδείας διαμορφώνεται ως εξής (με βάση τους εγγεγραμμένους μαθητές για τα σχολεία που λειτούργησαν το 2024-2025):

 
Νηπιαγωγεία
Νηπιαγωγεία
Δημοτικά
Δημοτικά
Γυμνάσια
Γυμνάσια
ΓΕΛ
ΓΕΛ
ΕΠΑΛ
ΕΠΑΛ
Μαθητές
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
1-50
1884
2336
149
843
37
202
1
95
0
39
51-100
474
1
754
94
96
186
1
146
7
52
101-150
27
0
817
2
124
91
10
123
11
27
151-200
3
0
672
0
234
56
20
152
8
41
201-250
1
0
538
0
287
0
32
151
25
19
251-300
0
0
196
0
234
0
44
104
51
8
301-350
0
0
44
0
105
0
91
5
43
8
351-400
0
0
12
0
50
0
38
0
20
6
401-450
0
0
3
0
13
0
21
0
17
6
451-500
0
0
1
0
2
0
4
0
10
4
500+
0
0
0
0
6
0
7
0
13
11
ΣΥΝΟΛΟ
2389
2337
3186
939
1188
535
269
776
205
221

(αυτά τα 11 ΕΠΑΛ με 500+ εγγεγραμμένους μαθητές στα οποία δεν ιδρύθηκε Τμήμα Ένταξης είναι κάτι Εσπερινά ΕΠΑΛ με "ύποπτες" εγγραφές αποφοίτων για άλλο Τομέα/Ειδικότητα)

Ευχαριστούμε για τα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία Patreas. Κριτήριο λοιπόν για την ίδρυση των νέων Τ.Ε. ήταν ο αριθμός των μαθητών κάθε σχολείου και όχι ο αριθμός των γνωματεύσεων. Έτσι εξηγείται και το φαινόμενο της απόρριψης των αιτημάτων κάποιων δημοτικών σχολείων (οι περιπτώσεις που γνωρίζω είναι σχολεία με κάτω από 50 μαθητές).

Το ότι έκατσαν και μελέτησαν τόσο διεξοδικά τα δεδομένα, αντιπαραβάλλοντας τα αιτήματα με το δυναμικό του σχολείου (παρά το λίγο χρόνο που είχαν) νομίζω πως δείχνει ξεκάθαρα τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό τους. Είναι σίγουρο πως έχουν βάλει κάτω τους αριθμούς, ώστε να πράττουν ανάλογα (π.χ. αν βάλουμε το όριο για δεύτερο Τ.Ε. στους 150 μαθητές θα θέλουμε τόσο προσωπικό, αν το κατεβάσουμε στους 100 θα χρειαστούμε τόσο κ.ο.κ.). Γι' αυτό και κάποια στιγμή η υπουργός είχε αναφέρει ότι πάνε το όριο στους x μαθητές, με απώτερο στόχο να φτάσουν τους y.

Και όλα αυτά δεν γίνονται τυχαία, αλλά είναι μια προετοιμασία για το μελλοντικό μοντέλο της ειδικής εκπαίδευσης εντός των γενικών σχολείων το οποίο θα βασίζεται στη συμπερίληψη. Και η συμπερίληψη για να πετύχει (και να συνοδευτεί και από την ανάλογη οικονομική βοήθεια απο τους φίλους μας τους Ευρωπαίους) προϋποθέτει την εγκατάλειψη του σημερινού μοντέλου της παράλληλης στήριξης. Θέλω πραγματικά όμως να δω κατά πόσο έχουν το θάρρος να κάνουν κάτι τέτοιο στην πράξη και μάλιστα τόσο κοντά χρονικά στις επερχόμενες εκλογές (αν εφαρμοστεί πλήρως το 2026-27).

Αποσυνδεδεμένος Gsm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Τέχνη και μαθητεία
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #6 στις: Αυγούστου 12, 2025, 10:04:13 am »
Επειδή τα σχολεία και οι μαθητές δεν είναι απλά νούμερα , ποιός από τους σχεδιαστές αυτής της πολιτικής μπορεί να εξηγήσει που βρίσκονται τα 87 μικρά ΕΠΑΛ που δεν δικαιούνται Τ.Ε. Η λογική ότι σε μια επαρχιακή πόλη οι μαθητές της τεχνικής εκπαίδευσης δεν χρειάζονται υποστήριξη απαιτεί επιχειρήματα για να σταθεί (οπως και το εν κατακλείδι σχόλιο για τα εσπερινά...).

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #7 στις: Αυγούστου 12, 2025, 05:54:43 pm »
Για το πρώτο σκέλος, πρέπει να απευθυνθείτε στους σχεδιαστές αυτής της πολιτικής (συγκεκριμένα στο Διευθυντή της Ειδικής Αγωγής).
Για το δεύτερο σκέλος, επειδή αφορά δικό μου σχόλιο, θα επαναλάβω κάτι από παλιότερο μήνυμά μου: ένα εντυπωσιακό ποσοστό άνω του 40% των εγγεγραμμένων μαθητών Εσπερινών ΕΠΑΛ έχουν κάθε χρονιά ανεπαρκή φοίτηση (δηλ. κόβονται από απουσίες, όχι από επίδοση). Παρά το e-eggrafes, φαίνεται να υπάρχει μια "βιομηχανία" εγγραφών αποφοίτων (πολλές φορές των ίδιων φυσικών προσώπων ξανά και ξανά) στα Εσπερινά ΕΠΑΛ για 2η ειδικότητα που τελικά καταλήγουν σε μη παρακολουθούντες. Από τους εγγεγραμμένους στη Γ' Τάξη των Εσπερινών ΕΠΑΛ εμφανίζεται να απολύεται κάθε χρόνο περίπου το 1/4. Για να μην σας πω πώς εμπλέκονται και οι μεταφορείς σε αυτή τη "βιομηχανία" (οι μαθητές-φαντάσματα παράγουν μεταφορικό έργο). Επίσης, το εκτιμώμενο μαθητικό δυναμικό στις προτάσεις ίδρυσης των Εσπερινών ΕΠΑΛ απέχει παρασάγγας από το εμφανιζόμενο μαθητικό δυναμικό (παρά τις ανωτέρω "εγγραφές").

Αποσυνδεδεμένος teachermania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 307
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #8 στις: Αυγούστου 13, 2025, 08:10:18 am »
Για το πρώτο σκέλος, πρέπει να απευθυνθείτε στους σχεδιαστές αυτής της πολιτικής (συγκεκριμένα στο Διευθυντή της Ειδικής Αγωγής).
Για το δεύτερο σκέλος, επειδή αφορά δικό μου σχόλιο, θα επαναλάβω κάτι από παλιότερο μήνυμά μου: ένα εντυπωσιακό ποσοστό άνω του 40% των εγγεγραμμένων μαθητών Εσπερινών ΕΠΑΛ έχουν κάθε χρονιά ανεπαρκή φοίτηση (δηλ. κόβονται από απουσίες, όχι από επίδοση). Παρά το e-eggrafes, φαίνεται να υπάρχει μια "βιομηχανία" εγγραφών αποφοίτων (πολλές φορές των ίδιων φυσικών προσώπων ξανά και ξανά) στα Εσπερινά ΕΠΑΛ για 2η ειδικότητα που τελικά καταλήγουν σε μη παρακολουθούντες. Από τους εγγεγραμμένους στη Γ' Τάξη των Εσπερινών ΕΠΑΛ εμφανίζεται να απολύεται κάθε χρόνο περίπου το 1/4. Για να μην σας πω πώς εμπλέκονται και οι μεταφορείς σε αυτή τη "βιομηχανία" (οι μαθητές-φαντάσματα παράγουν μεταφορικό έργο). Επίσης, το εκτιμώμενο μαθητικό δυναμικό στις προτάσεις ίδρυσης των Εσπερινών ΕΠΑΛ απέχει παρασάγγας από το εμφανιζόμενο μαθητικό δυναμικό (παρά τις ανωτέρω "εγγραφές").

Τα νέα τμήματα ένταξης θα σημάνουν άμεσα είτε έμμεσα την αλλαγή της παράλληλης στήριξης όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα στα σχολεία;

Αποσυνδεδεμένος geoarna

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #9 στις: Αυγούστου 13, 2025, 02:18:11 pm »
Για το πρώτο σκέλος, πρέπει να απευθυνθείτε στους σχεδιαστές αυτής της πολιτικής (συγκεκριμένα στο Διευθυντή της Ειδικής Αγωγής).
Για το δεύτερο σκέλος, επειδή αφορά δικό μου σχόλιο, θα επαναλάβω κάτι από παλιότερο μήνυμά μου: ένα εντυπωσιακό ποσοστό άνω του 40% των εγγεγραμμένων μαθητών Εσπερινών ΕΠΑΛ έχουν κάθε χρονιά ανεπαρκή φοίτηση (δηλ. κόβονται από απουσίες, όχι από επίδοση). Παρά το e-eggrafes, φαίνεται να υπάρχει μια "βιομηχανία" εγγραφών αποφοίτων (πολλές φορές των ίδιων φυσικών προσώπων ξανά και ξανά) στα Εσπερινά ΕΠΑΛ για 2η ειδικότητα που τελικά καταλήγουν σε μη παρακολουθούντες. Από τους εγγεγραμμένους στη Γ' Τάξη των Εσπερινών ΕΠΑΛ εμφανίζεται να απολύεται κάθε χρόνο περίπου το 1/4. Για να μην σας πω πώς εμπλέκονται και οι μεταφορείς σε αυτή τη "βιομηχανία" (οι μαθητές-φαντάσματα παράγουν μεταφορικό έργο). Επίσης, το εκτιμώμενο μαθητικό δυναμικό στις προτάσεις ίδρυσης των Εσπερινών ΕΠΑΛ απέχει παρασάγγας από το εμφανιζόμενο μαθητικό δυναμικό (παρά τις ανωτέρω "εγγραφές").

Να αγιάσει το στόμα σου χρυσέ μου άνθρωπε.
Και το ερώτημα είναι γιατί τα κρατάνε ανοιχτά αυτά τα "σχολεία" και γιατί μένουν στην καρέκλα τους αυτοί οι διευθυντές;
Ποιούς εξυπηρετεί αυτή η κατάσταση;
Τους μαθητές-ενήλικες; Τους εκπαιδευτικούς; Τους αιρετούς; Την Διοίκηση;
Και γιατί στα εσπερινά παίρνουν απόσπαση οι ίδιοι και οι ίδιοι κάθε χρόνο;

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #10 στις: Αυγούστου 13, 2025, 03:46:11 pm »
Αυτό γίνεται με τις "ευλογίες" του Υπουργείου, διότι στο Ετήσιο Σχέδιο Δράσης του ΥΠΑΙΘΑ για το 2024 υπάρχει (στη σελ.47) ο στόχος για αύξηση των μαθητών που φοιτούν στην Επαγγελματική Εκπαίδευση στο 35% (το υπόλοιπο 65% σε ΓΕΛ). Οπότε αν εξαφανίζονταν τα "φαντάσματα" (sic), θα απομακρυνόταν αυτός ο στόχος.

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #11 στις: Αυγούστου 13, 2025, 11:42:03 pm »
Μετά από την ίδρυση των 3.448 Τμημάτων Ένταξης με το ΦΕΚ Τεύχος B’ 3955/23.07.2025, η κατάσταση ανά Είδος Σχολείου Γενικής Παιδείας διαμορφώνεται ως εξής (με βάση τους εγγεγραμμένους μαθητές για τα σχολεία που λειτούργησαν το 2024-2025):

 
Νηπιαγωγεία
Νηπιαγωγεία
Δημοτικά
Δημοτικά
Γυμνάσια
Γυμνάσια
ΓΕΛ
ΓΕΛ
ΕΠΑΛ
ΕΠΑΛ
Μαθητές
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
Τ.Ε.-NAI
Τ.Ε.-ΟΧΙ
1-50
1884
2336
149
843
37
202
1
95
0
39
51-100
474
1
754
94
96
186
1
146
7
52
101-150
27
0
817
2
124
91
10
123
11
27
151-200
3
0
672
0
234
56
20
152
8
41
201-250
1
0
538
0
287
0
32
151
25
19
251-300
0
0
196
0
234
0
44
104
51
8
301-350
0
0
44
0
105
0
91
5
43
8
351-400
0
0
12
0
50
0
38
0
20
6
401-450
0
0
3
0
13
0
21
0
17
6
451-500
0
0
1
0
2
0
4
0
10
4
500+
0
0
0
0
6
0
7
0
13
11
ΣΥΝΟΛΟ
2389
2337
3186
939
1188
535
269
776
205
221

(αυτά τα 11 ΕΠΑΛ με 500+ εγγεγραμμένους μαθητές στα οποία δεν ιδρύθηκε Τμήμα Ένταξης είναι κάτι Εσπερινά ΕΠΑΛ με "ύποπτες" εγγραφές αποφοίτων για άλλο Τομέα/Ειδικότητα)

Πατρεας μετράω 329 τ.ε στη βθμια με 251 έως 300 μαθητές. Σε αυτά απ' του χρόνου θα ανοίξει θέση πε04; Γιατί μου κάνει εντύπωση, πώς θα διορίσει του χρόνου και του παραχρονου 10000 κάθε χρονιά;

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #12 στις: Αυγούστου 15, 2025, 12:40:51 pm »
Σε όλα τα σχολεία με Τμήμα Ένταξης και >250 μαθητές μπορεί δυνητικά να γίνει οριστική τοποθέτηση ΠΕ04. Αρκεί να έχουν τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με μαθητές με Αξιολογική Έκθεση ΚΕΔΑΣΥ ότι εμπίπτουν στην κατηγορία των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Αν σε ένα τέτοιο σχολείο δεν υπάρχει ιδρυμένο Τμήμα Ένταξης, εκτιμώ ότι θα ιδρυθεί του χρόνου (ή του παραχρόνου), ώστε να μπορέσει αφενός να υπάρξει κάποια κινητικότητα στις μεταθέσεις και αφετέρου να μπορούν να γίνουν και κάποιοι διορισμοί.
Θεωρώ ότι η κατάσταση με τους διορισμούς θυμίζει εποχές Μαριέττας Γιαννάκου πριν από 20 χρόνια, όταν με Ολυμπιακή Παιδεία και αθρόους διορισμούς σε κάποιες ειδικότητες (π.χ. Πληροφορικής) δημιουργήθηκαν μεγάλα πλεονάσματα στη Δευτεροβάθμια, που είχαν ως συνέπεια την επί μακρόν παραμονή στη Διεύθυνση διορισμού, κατάσταση που πήρε πάρα πολλά χρόνια να εξομαλυνθεί.
Να επισημάνω ότι η διαδικασία οριστικής τοποθέτησης σε Τμήμα Ένταξης δεν γίνεται άπαξ αλλά είναι δυναμική. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιο σχολικό έτος συντρέχουν οι προϋποθέσεις του Νόμου, τότε μπορεί να γίνει οριστική τοποθέτηση σε ιδρυμένο Τ.Ε. Αν μετά την οριστική τοποθέτηση σε επόμενο σχολικό έτος πάψουν να υφίστανται οι προϋποθέσεις του Νόμου, τότε οι οριστικά τοποθετηθέντες στο Τ.Ε. βγαίνουν οργανικά υπεράριθμοι και πρέπει να πάρουν οριστική τοποθέτηση κάπου αλλού στην Ειδική Αγωγή της Περιοχής Μετάθεσης του Τ.Ε.

Υπενθυμίζω και το Άρθρο 48 του Νόμου 4692/2020:
Στο άρθρο 16 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), μετά από την παρ. 3 προστίθεται παρ. 3Α ως εξής:
«3Α. Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) της οικείας περιοχής μετάθεσης.
Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις ΣΜΕΑΕ, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι ΣΜΕΑΕ, στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις ΣΜΕΑΕ με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.
Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης.
Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση. Ειδικά οι προσλαμβανόμενοι προσωρινοί αναπληρωτές τοποθετούνται κατά τα ανωτέρω υπό τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13).».

Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Seek and you shall find...
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #13 στις: Αυγούστου 15, 2025, 12:49:59 pm »
"Θεωρώ ότι η κατάσταση με τους διορισμούς θυμίζει εποχές Μαριέττας Γιαννάκου πριν από 20 χρόνια, όταν με Ολυμπιακή Παιδεία και αθρόους διορισμούς σε κάποιες ειδικότητες (π.χ. Πληροφορικής) δημιουργήθηκαν μεγάλα πλεονάσματα στη Δευτεροβάθμια"
Προφανώς, εννοείς τώρα τους διορισμούς Ειδικής Αγωγής, γιατί στην Γενική δεν είναι φέτος πολλοί, ιδιαίτερα στην Δευτεροβάθμια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33110
  • Τελευταία: Mimao
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193281
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 342
Σύνολο: 356

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.