*

Αποστολέας Θέμα: Τμήματα ένταξης  (Αναγνώστηκε 15524 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #42 στις: Αυγούστου 16, 2025, 09:51:54 am »
Απλώς θα αναφέρω ότι αυτή η ρύθμιση για τη σειρά κατάταξης με βάση τα μόρια μετάθεσης ενδέχεται να αναφέρεται μόνο στις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας.
ολοι οσοι συμμετεχουν στις διαδικασιες των εσωτερικων οργανικων υπηρ μεταβολων ζητωντας τοποθετηση μετα απο μεταθεση απο αλλη περιοχη ή τοποθετηση σε νεα οργανικη θεση ή οριστικη τοποθετηση συγκρινονται με βαση τα μορια μεταθεσης οπως φαινεται στο πδ 50 και στα αρθρα 15 και 16. Ακομα κι οταν ομως τοποθετουνται σε εναπομεινασες κενες οργανικες θεσεις οι εκπαιδευτικοι που απεμειναν στη διαθεση ανεξαρτητως εαν ειχαν δηλωσει αυτες τις θεσεις ή οχι, τοτε και αυτοι τοποθετουνται με τα μορια μετάθεσής τους δηλ οι εχοντες τα λιγοτερα σε σχολεια με τα περισσοτερα ΜΔΣ.
Οι υπεραριθμοι δεν εμπλεκονται στην διαδικασια τοποθετησης σε εναπομειναντα οργανικα κενα. Αν ειχαν κανει αιτηση αρσης υπεραριθμιας τοτε μπορουν να ττοποθετηθουν μονο στα σχολεια που ειχαν δηλωσει

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:48:20 »

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #43 στις: Αυγούστου 16, 2025, 11:21:21 am »
Διάβασα μαζεμένα πολλά μηνύματα και μπουκωσα. Ψάχνω να βρω τα κείμενα που αποτελούν πηγή των επιχειρημάτων σας και δυσκολεύομαι, πχ "πδ 50 αρ 12 παρ 6" και "αρ 15 παρ 11".

Το ΠΥΣΠΕ Αιτ/νίας πάντως έχω την εντύπωση ότι δεν εφήρμοσε την περιοριστική διάταξη ούτε στις βελτιώσεις ούτε στις τοποθετήσεις όσων ήταν στη διάθεση. Επομένως, όπως ήδη γνωρίζουμε, δεν μπορούμε να βασιστούμε στην απόφαση μιας Δνσης και να συμπεράνουμε τι γράφει ο νόμος.

Ευχαριστώ πολύ για την ανατροφοδότηση, θα τα κοιτάξω προσεκτικά.

Edit: οι υπεράριθμοι αν είναι πολλοί (δηλαδη, περισσότεροι από τα κενά) και τα υπάρχοντα κενά ανεπιθύμητα (π.χ. απομακρυσμενα χωριά) πώς θα τοποθετηθούν; Θα συγκριθούν μεταξύ τους και θα γίνει τοποθέτησή τους ανάλογα με τα μόρια τους (μονάδες μετάθεσης) και τα μόρια δυσμενών συνθηκών του κάθε κενού. Έτσι εξηγείται η λέξη «τοποθέτηση» στην παράγραφο 2 του άρθρου 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 16, 2025, 11:32:50 am από modistra »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #44 στις: Αυγούστου 16, 2025, 02:21:56 pm »
Ψάχνω να βρω τα κείμενα που αποτελούν πηγή των επιχειρημάτων σας και δυσκολεύομαι, πχ "πδ 50 αρ 12 παρ 6" και "αρ 15 παρ 11".

εκ παραδρομης η παραθεση μου ως προς το αρ 12 παρ 6.

Σε συνεχεια της προηγ ανάρτησής μου:
το αρ 15 του πδ 50 εχει επικεφαλιδα "Μεταθέσεις σε σχολείο της ίδιας περιοχής" (οποιος λοιπον διαβαζει το αρθρο αυτο περιμενει να βρει στοιχεα/πληροφοιες για τις βελτιωσεις, ασχετως αν τελικα δεν βρισκει μονο γι αυτες).
Στην παρ 7 λεει
"Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια με ανακοίνωση τους, καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς που υπέβαλλαν αίτηση νια μετάθεση (στην αιτηση δεν αναγροφονται σχολ μοναδες -ειναι η αιτηση που κανανε τον οκτωβρη)  ή δήλωση για οριστική τοποθέτηση (εδω οντως κανει την οφειλόμενη διακριση μεταξυ αυτων που ζητουν βελτιωση και οσων ειναι στην διαθεση γιατι ειναι διαφορετικα γκρουπ) , καθώς και εκείνους που μετατέθηκαν από άλλες περιοχές  να υποβάλλουν, μέσα σε πέντε (5) ημέρες δήλωση (κοινη δηλωση ολων των γκρουπ και πραγματι οι διευθυνσεις αναρτουν, στις ιστοσελίδες τους, μια ενιαια δηλωση τοποθετησης που αφορα ολα τα γκρουπ δηλ δεν υπαρχει αλλη δηλωση για οσους ζητουν βελτιωση και αλλη για οσους ζητουν οριστικη τοποθ) στην οποία να αναγράφουν τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, όπου επιθυμούν να μετατεθούν ή να τοποθετηθούν ".
Τελος στην παρ. 11 αναφερει
"Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση (αναφερεται προφανως σε ολα τα γκρουπ που ειχαν υποβαλλει την κοινη δηλωση που αναφερθηκε προηγουμενως και οχι μόνο σε οσους ηταν στην διαθεση και υπεβαλλαν δηλωση για οριστικη τοποθετηση,  εφόσον δεν κανει ρητη αναφορα στην λεξη "οριστικη" οπως εκανε προηγουμενως), εφοσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους, μπορούν, αν το επιθυμούν, να
υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτή γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους
 (και σε αυτα τα δυο τελευταια εδαφια μιλαει πλεον ξεκαθαρα για τοποθετηση ολων οσων υπεβαλλαν τη συμπληρωματικη δηλωση τοποθετησης και μεταξυ αυτων δυνανται να συμμετειχαν και εκπαιδευτικοι που ειχαν υποβαλλει αιτηση βελτιωσης. Πραγματι αν περιηγηθεις στην διαυγεια και αντιστοιχα στις ιστοσελιδες διευθυνσεων μπορεις να βρεις εκπαιδευτικους που ειχαν υποβαλλει αιτηση βελτιωσης, να τοποθετουνται τελικα σε αυτη την Γ φαση των εναπομειναντων κενων για την οποια μιλαει η παρ 11 του αρ 15


Το ΠΥΣΠΕ Αιτ/νίας πάντως έχω την εντύπωση ότι δεν εφήρμοσε την περιοριστική διάταξη ούτε στις βελτιώσεις ούτε στις τοποθετήσεις όσων ήταν στη διάθεση. Επομένως, όπως ήδη γνωρίζουμε, δεν μπορούμε να βασιστούμε στην απόφαση μιας Δνσης και να συμπεράνουμε τι γράφει ο νόμος..
Στη  σχετικη αποφ της δδε αιτωλοακ κατοπιν εισηγησης του πυσδε βλεπουμε να γραφει
"Την τοποθέτηση Εκπαιδευτικών Δ /θμιας Εκπ/σης Αιτωλοακαρνανίας σε οργανικά κενά όπως αναφέρονται στο συνοδευτικό πίνακα.."
και κοιτωντας τον πινακα γραφει σε μια στηλη "σχολειο προελευσης" και σε αλλη σχολειο τοποθετησης οπου σε καποιους εκπαιδευτικους βλεπουμε το σχολειο προελευσης τους καθως και το σχολείο τοποθετησης τους (βελτιωση) και λιγο παρακατω, σε αλλους εκπαιδευτικους, βλεπουμε στο σχολειο προελευσης τη λεξη "απο μεταθεση".
Ομοιως στην αποφαση της δδε πρεβεζας γραφει
"Αποφασίζουμε
α) την τοποθέτηση εκπαιδευτικών από βελτίωση/από μετάθεση/που βρίσκονται στη διάθεση
του ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας σε κενές οργανικές θέσεις..",
ενω στη δδε λαρισας γραφει
"..και τοποθετούμε σε νέες οργανικές θέσεις τους κατωτέρω εκπ/κους ως εξής :.."
και στο πινακακι αναφερονται βελτιωσεις.
Αν δε σε καλυπτουν οι σχετικες αποφασεις δδε, τοτε δες και μια σχετικη αποφαση περιφερειακης διευθυνσης (μεχρι και το 2022 ανήκε σε αυτους η αρμοδιότητα)
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%92%CE%A3946%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%A0%CE%9E7?inline=true
και στην οποια λεει
"Την τοποθέτηση των παρακάτω εκπαιδευτικών γενικής παιδείας σε οργανικές θέσεις:.."
και στον πινακα που παραθετει τους εχεις ολους μαζι δηλ οσους ζητουν βελτιωση, οριστικη τοποθ, απο μεταθεση.
Τωρα θα μου πεις οτι δεν ειναι νόμος οι αποφασεις των δδε και των ΠΔΕ..Οκ

"
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 16, 2025, 02:29:11 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #45 στις: Αυγούστου 16, 2025, 03:31:38 pm »


Edit: οι υπεράριθμοι αν είναι πολλοί (δηλαδη, περισσότεροι από τα κενά) και τα υπάρχοντα κενά ανεπιθύμητα (π.χ. απομακρυσμενα χωριά) πώς θα τοποθετηθούν; Θα συγκριθούν μεταξύ τους και θα γίνει τοποθέτησή τους ανάλογα με τα μόρια τους (μονάδες μετάθεσης) και τα μόρια δυσμενών συνθηκών του κάθε κενού.
οι υπεραριθμοι, οπως λεει και στο αρ 14, δεν μπορουν να τοποθετηθουν, κανοντας αρση υπεραριθμιας, σε σχολεια περαν της ιδιας ή ομορης ομαδας. ΟΠοτε η τοποθετηση σε απομακρυσμενα χωρια δεν ισχυει


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:48:20 »

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #46 στις: Αυγούστου 16, 2025, 03:42:07 pm »
Ναι, εννοείται ότι δεν ειναι νόμος οι αποφασεις των δδε και των ΠΔΕ και δεν μπορώ να βασίζομαι εκεί για να βγάλω συμπεράσματα. Παρεμπιπτόντως, εγώ ανέφερα ΠΥΣΠΕ Αιτνιας οι όχι ΠΥΣΔΕ.

Αν δεν κάνω λάθος, αν οι υπεράριθμοι θέλουν να τοποθετηθούν σε ίδια ή όμορη ομάδα, αλλά δεν υπάρχει σχολείο, δεν απολύονται - τοποθετούνται όπου υπάρχει κενό.

Η περιοριστική διάταξη εφαρμόζεται σε τοποθετησεις μετά από μετάθεση (ή απόσπαση ή διορισμό). Ακόμα κι αν δεχθεί κάποιος ότι «οι μετατιθέμενοι εντός περιοχής τοποθετούνται», γιατί η μετάθεση εντός περιοχής να ισοδυναμεί με «τοποθέτηση μετά από μετάθεση»;

Εξάλλου, ότι το υπουργείο έχει διευκρινίσει σε ερώτημα που δέχθηκε ότι η επίμαχη περιοριστική διάταξη δεν εφαρμόζεται σε τοποθέτηση μετά από υπεραριθμία. Δηλαδή, έχουμε μάθει οτι σίγουρα δεν εφαρμόζεται αδιακρίτως σε όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές.

Επίσης, γιατί τα νομικά κείμενα (προεδρικά διατάγματα, νόμοι, εγκύκλιοι) που περιγράφουν τις διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών κάνουν λόγο για «μεταθεσεις και τοποθετησεις» κι όχι σκέτο  «τοποθετήσεις»;

Επίσης, γιατί το 2ο άρθρο του ΠΔ 50/1996 ξεκαθαρίζει οτι δεν λογαριάζεται η μεταθεση εντός περιοχής για τοποθέτηση;

Προφανώς η οριστική απάντηση θα δοθεί (ελπίζω να λάβω γνώση) από το ίδιο το υπουργείο.

Το καταλαβαίνω ότι ίσως είμαι προκατειλημμένη προς την απαντηση που θέλω εγώ να ακουσω (αυτό λογικά δεν ισχύει για τους συνομιλητές μου) και τι αυτον τον λόγο θέλω μετά από λίγες μέρες να ξαναδιαβάσω τα μηνύματά σας, μήπως καταλάβω κάτι που δεν το έχω ήδη καταλάβει. Και σας ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σας.


Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #47 στις: Αυγούστου 16, 2025, 04:40:28 pm »
Δηλαδή αν κάποιος κάνει αίτηση για μετάθεση σε ένα σχολείο της ίδιας περιοχής και δεν πάρει την οργανική θέση που ζητά, τότε μπαίνει σε αυτή τη σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης και υποχρεώνεται να τοποθετηθεί σε σχολείο που δεν το έχει γράψει στην αίτησή του; Συμβαίνει αυτό;

Όχι βέβαια! παραμένει στην οργανική που ήδη κατέχει μιας και δεν πέτυχε η βελτίωση που ήθελε.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #48 στις: Αυγούστου 16, 2025, 05:13:23 pm »
Συμφωνώ, αλλά πώς εξηγείται η δεύτερη παραγράφος του άρθρου 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997;
Ποιοι είναι αυτοί που κατατάσσονται σε σειρά ανάλογα με τα μόρια μετάθεσης και τοποθετούνται σε κενη θέση, ανάλογα με τα μόρια δυσμενών συνθηκών των σχολείων στα οποία υπάρχουν τα κενά;
Αναφέρομαι στην πρόταση «Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.». Εγώ υποστήριξα ότι η πρόταση αφορά τις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας.

Όχι βέβαια! παραμένει στην οργανική που ήδη κατέχει μιας και δεν πέτυχε η βελτίωση που ήθελε.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 16, 2025, 05:15:23 pm από modistra »

Αποσυνδεδεμένος vama

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 979
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #49 στις: Αυγούστου 16, 2025, 06:48:25 pm »
Συμφωνώ, αλλά πώς εξηγείται η δεύτερη παραγράφος του άρθρου 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997;
Ποιοι είναι αυτοί που κατατάσσονται σε σειρά ανάλογα με τα μόρια μετάθεσης και τοποθετούνται σε κενη θέση, ανάλογα με τα μόρια δυσμενών συνθηκών των σχολείων στα οποία υπάρχουν τα κενά;
Αναφέρομαι στην πρόταση «Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.». Εγώ υποστήριξα ότι η πρόταση αφορά τις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας.

Αυτό αφορά όσους δεν έχουν οργανική  δηλαδή είναι στη διάθεση ή έχουν έρθει με μετάθεση από άλλο ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ.  Οι έχοντες οργανική δεν μετακινούνται με το "ζόρι". Οι αιτούντες βελτίωση και οι υπεράριθμοι αν δεν "πιάσουν " κάποιο από τα σχολεία που έχουν δηλώσει,παραμένουν στο σχολείο της οργανικής τους. Απλώς οι υπεράριθμοι αν κριθούν και λειτουργικά υπεράριθμοι θα πρέπει να δηλώσουν κάποια από τα λειτουργικά κενά όταν θα κληθούν από τη Διεύθυνση για να υπηρετήσουν την επόμενη σχολική χρονιά. Όμως διατηρούν την οργανική τους ,στην οποία παρουσιάζονται στο τέλος της σχολικής χρονιάς τον επόμενο Ιούνιο.

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #50 στις: Αυγούστου 16, 2025, 06:55:44 pm »
Ναι, εννοείται ότι δεν ειναι νόμος οι αποφασεις των δδε και των ΠΔΕ και δεν μπορώ να βασίζομαι εκεί για να βγάλω συμπεράσματα.
Νομιζω ομως οτι κατι παραπανω απο εμενα και εσενα, τους απλους εκπαιδευτικους, θα γνωριζουν

Παρεμπιπτόντως, εγώ ανέφερα ΠΥΣΠΕ Αιτνιας οι όχι ΠΥΣΔΕ.

Οκ και γω αναφερθηκα στο πυσδε αιτωλακαρ γιατι σε αυτο, μεταξυ αλλων, ειδα οτι τοποθετουν μετα απο βελτιωση δηλ τοποθετουν και τους μετατιθεμενους από αλλη περιοχη, αλλα και τους μετατιθέμενους εντος της περιοχης


Αν δεν κάνω λάθος, αν οι υπεράριθμοι θέλουν να τοποθετηθούν σε ίδια ή όμορη ομάδα, αλλά δεν υπάρχει σχολείο, δεν απολύονται - τοποθετούνται όπου υπάρχει κενό.
Δεν ισχυει αυτο οπως σου ειπα και πριν. Διαβασε το αρ 14. Αν κανουν αιτηση αρσης υπεραριθμιας ή θα βρουν κενο στην ιδια ομαδα κι αν οχι τοτε σε ομορη ομαδα. Αν παρόλα αυτα δεν βρουν ουτε σε ομορη παραμενουν στην οργανικη τους ως λειτουργικα υπεραριθμοι και προφανως δεν απολυονται.. (φανταζεσαι να ισχυε αυτο??)
Η περιοριστική διάταξη εφαρμόζεται σε τοποθετησεις μετά από μετάθεση (ή απόσπαση ή διορισμό). Ακόμα κι αν δεχθεί κάποιος ότι «οι μετατιθέμενοι εντός περιοχής τοποθετούνται», γιατί η μετάθεση εντός περιοχής να ισοδυναμεί με «τοποθέτηση μετά από μετάθεση»;
Με βαση τη δικη μου οπτικη που ασφαλως δε σημαινει και κατι απαραίτητα, η μετάθεση εντός περιοχής ισοδυναμεί με «τοποθέτηση μετά από μετάθεση» γιατι αυτο καταλαβαινω διαβαζοντας τις παρ 7 και 11 του αρ 15 πδ 50/96, αλλα και γιατι αυτο ειδα να γραφουν καποιες σχετικες αποφασεις που ηταν αναρτημενες στη διαυγεια.

Επιπλεον αυτο βλεπει να γραφει στη σελ 9 της εγκυκλιου μεταθεσεων δευτεροβαθμιας δηλ
"Όσοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε νέα οργανική θέση μετά από βελτίωση θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης εφόσον υπηρετήσουν -το οφειλόμενο ένα έτος- στη νέα τους οργανική θέση.
Επισης αυτο εβλεπα να γινεται μια περιοδο που υπηρετουσα αποσπασμενος ως διοικ υπαλληλος σε καποιο πυσδε δηλ το πυσδε εισηγουνταν τις βελτιωσεις εκπαιδευτικων και στη συνεχεια ο διευθυντης εκπαιδευσης επικυρωνε με αποφαση τοποθετησης τις βελτιωσεις αυτες

Εξάλλου, ότι το υπουργείο έχει διευκρινίσει σε ερώτημα που δέχθηκε ότι η επίμαχη περιοριστική διάταξη δεν εφαρμόζεται σε τοποθέτηση μετά από υπεραριθμία. Δηλαδή, έχουμε μάθει οτι σίγουρα δεν εφαρμόζεται αδιακρίτως σε όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές.

δεν καταλαβαινω με ποιον τροπο η διευκρινιστικη του υπουργειου σε σχεση με την αρση υπεραριθμιας ακυρωνει το να τοποθετειται καποιος εκπαιδευτικος στη νεα οργανικη μετα απο βελτιωση

Επίσης, γιατί τα νομικά κείμενα (προεδρικά διατάγματα, νόμοι, εγκύκλιοι) που περιγράφουν τις διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών κάνουν λόγο για «μεταθεσεις και τοποθετησεις» κι όχι σκέτο  «τοποθετήσεις»;
Επίσης, γιατί το 2ο άρθρο του ΠΔ 50/1996 ξεκαθαρίζει οτι δεν λογαριάζεται η μεταθεση εντός περιοχής για τοποθέτηση;
νομιζω οτι ειναι αντιληπτο το γιατι: αν μιλουσαν μονο για μεταθεσεις δε θα μπορουσαν να αναφερθουν στο ιδιο διαταγμα στις οριστικες τοποθετησεις και οι οποιες δεν προυποθετουν μεταθεση για να συμβουν, ενω αν ανεγραφαν μονο "τοποθετησεις" δε θα μπορουσαν να αναφερθουν στις μεταθεσεις ,μιας και οι τοποθετησεις των μετατιθεμενων προυποθετουν, προφανεστατα, να χει προηγηθει η εγκριση της μεταθεσης


Επίσης, γιατί το 2ο άρθρο του ΠΔ 50/1996 ξεκαθαρίζει οτι δεν λογαριάζεται η μεταθεση εντός περιοχής για τοποθέτηση;
και γω απ την αλλη αναρωτιεμαι γιατι γραφει αυτο που σου ανεφερα πιο πριν η εγκυκλιος μεταθεσεων στη σελ 9?
Γιατι οι διευθυνσεις που σου παρεθεσα τοποθετουν μετα απο βελτιωση?
Γιατι στο αρ 11 του πδ 50 γραφει οτι οι εκπαιδευτικοι που καταθετουν συμπληρωματικη δηλωση και μεταξυ αυτων ειναι και οι αιτουντες βελτιωση, τοποθετουνται σε κενες οργανικες θεσεις?
γιατι στην διευκρινιστικη του υπουργειου δεν εξαιρει και τους αιτουντες βελτιωση, παρα μονο αναφερεται στην αρση υπεραριθμιας?

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #51 στις: Αυγούστου 16, 2025, 07:12:49 pm »
Λογικά μου φαίνονται τα όσα αναφέρεις. Εφόσον βέβαια το πυσδε εισηγουνταν τις βελτιωσεις εκπαιδευτικων και στη συνεχεια ο διευθυντης εκπαιδευσης επικυρωνε με αποφαση τοποθετησης τις βελτιωσεις αυτες, οι παραπ;νω τοποθετήσεις ήταν μετά από εισήγηση βελτίωσης (μετάθεσης εντός περιοχής) κι όχι μετά από μετάθεση.

Θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν σχολιάζετε και την παλιότερη ερώτηση μου: "Επίσης, γιατί το 2ο άρθρο του ΠΔ 50/1996 ξεκαθαρίζει οτι δεν λογαριάζεται η μεταθεση εντός περιοχής για τοποθέτηση;"

Όλα τα υπόλοιπα θα τα δω προσεκτικότερα, γιατί τώρα είμαι με κινητό.

Ευχαριστω.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 16, 2025, 07:14:43 pm από modistra »

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #52 στις: Αυγούστου 16, 2025, 07:33:04 pm »
1. Νομίζω ομως οτι κατι παραπανω απο εμενα και εσενα, τους απλους εκπαιδευτικους, θα γνωριζουν

2.
Επιπλεον αυτο βλεπει να γραφει στη σελ 9 της εγκυκλιου μεταθεσεων δευτεροβαθμιας δηλ
"Όσοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε νέα οργανική θέση μετά από βελτίωση θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης εφόσον υπηρετήσουν -το οφειλόμενο ένα έτος- στη νέα τους οργανική θέση.

3.
δεν καταλαβαινω με ποιον τροπο η διευκρινιστικη του υπουργειου σε σχεση με την αρση υπεραριθμιας ακυρωνει το να τοποθετειται καποιος εκπαιδευτικος στη νεα οργανικη μετα απο βελτιωση


4.
γιατι στην διευκρινιστικη του υπουργειου δεν εξαιρει και τους αιτουντες βελτιωση, παρα μονο αναφερεται στην αρση υπεραριθμιας?


Για το 1ο σημειο θα σχολιάσω ότι δεν έχω το δικαίωμα να τους κρίνω, αλλά προβληματίζομαι όταν βλέπω την κάθε διεύθυνση να εφαρμόζει αλλιώς τους ίδιους νόμους.

Για το 2. θα πω ότι προβληματίζομαι. Όντως, είναι εγκύκλιος και εκεί υπάρχει ένα σημείο που για πρώτη φορά αναφερεται ξεκάθαρα σε νομικό κείμενο ότι όσοι βελτιώνονται, τοποθετούνται.

Για το 3. θα πω ότι αναφερομουν στο έγγραφο του υπουργείου, το οποίο ανέφερε ότι η περιοριστική διάταξη που εφαρμόζεται σε «τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμο» δεν αφορά τους οργανικά υπεράριθμους (σύμφωνα με τον συνάδελφο patreas υπήρξε αντίστοιχο ερώτημα και το υπουργείο απήντησε γραπτώς).

Για το 4. δεν κατάλαβα σε ποια διευκρινιστική αναφέρεστε.

Και πάλι ευχαριστώ.


Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #53 στις: Αυγούστου 16, 2025, 08:38:32 pm »
Εφόσον βέβαια το πυσδε εισηγουνταν τις βελτιωσεις εκπαιδευτικων και στη συνεχεια ο διευθυντης εκπαιδευσης επικυρωνε με αποφαση τοποθετησης τις βελτιωσεις αυτες, οι παραπ;νω τοποθετήσεις ήταν μετά από εισήγηση βελτίωσης (μετάθεσης εντός περιοχής) κι όχι μετά από μετάθεση.

μα το λες και μονη σου οτι η τοποθετηση αυτη ηταν μετα απο μεταθεση (η εισηγηση του προεδρου του πυσδε εφοσον γινει πλειοψηφικα δεκτη απο το συμβουλιο ισοδυναμει με εγκριση μεταθεσης και η οποια επικυρωνεται με αποφαση τοποθετησης απο τον προεδρο πυσδε με τον ρολο -πλεον- του διευθυντη εκπσης)  δηλ λες "ηταν μετα απο βελτιωση  (μετάθεσης εντός περιοχής)"

Θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν σχολιάζετε και την παλιότερη ερώτηση μου: "Επίσης, γιατί το 2ο άρθρο του ΠΔ 50/1996 ξεκαθαρίζει οτι δεν λογαριάζεται η μεταθεση εντός περιοχής για τοποθέτηση;"

ειναι ενα ευστοχο επιχειρημα που θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις σε ενα γραπτο σου ερωτημα προς το υπουργειο

« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 16, 2025, 08:46:26 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #54 στις: Αυγούστου 16, 2025, 08:42:25 pm »


Για το 3. θα πω ότι αναφερομουν στο έγγραφο του υπουργείου, το οποίο ανέφερε ότι η περιοριστική διάταξη που εφαρμόζεται σε «τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμο» δεν αφορά τους οργανικά υπεράριθμους (σύμφωνα με τον συνάδελφο patreas υπήρξε αντίστοιχο ερώτημα και το υπουργείο απήντησε γραπτώς).

Για το 4. δεν κατάλαβα σε ποια διευκρινιστική αναφέρεστε.

Και πάλι ευχαριστώ.
για το 3 εννοω οτι εφοσον το υπουργειο εστειλε διευκρινιστικη σχετικα με το αρ 48 του 4692 εξαιρωντας τους οργανικα υπεραριθμους για ποιο λογο να μην εξαιρει, στην ιδια διευκρινιστικη και σοους ελαβαν βελτιωση?
για το 4 αναφερομουν σε αυτην την διευκρινιστικη που ανεφερες και συ

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #55 στις: Αυγούστου 16, 2025, 09:08:53 pm »
Ναι, το ακούω αυτό.

μα το λες και μονη σου οτι η τοποθετηση αυτη ηταν μετα απο μεταθεση (η εισηγηση του προεδρου του πυσδε εφοσον γινει πλειοψηφικα δεκτη απο το συμβουλιο ισοδυναμει με εγκριση μεταθεσης και η οποια επικυρωνεται με αποφαση τοποθετησης απο τον προεδρο πυσδε με τον ρολο -πλεον- του διευθυντη εκπσης)  δηλ λες "ηταν μετα απο βελτιωση  (μετάθεσης εντός περιοχής)"

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193289
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.