0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλώς θα αναφέρω ότι αυτή η ρύθμιση για τη σειρά κατάταξης με βάση τα μόρια μετάθεσης ενδέχεται να αναφέρεται μόνο στις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας.
Ψάχνω να βρω τα κείμενα που αποτελούν πηγή των επιχειρημάτων σας και δυσκολεύομαι, πχ "πδ 50 αρ 12 παρ 6" και "αρ 15 παρ 11".
Το ΠΥΣΠΕ Αιτ/νίας πάντως έχω την εντύπωση ότι δεν εφήρμοσε την περιοριστική διάταξη ούτε στις βελτιώσεις ούτε στις τοποθετήσεις όσων ήταν στη διάθεση. Επομένως, όπως ήδη γνωρίζουμε, δεν μπορούμε να βασιστούμε στην απόφαση μιας Δνσης και να συμπεράνουμε τι γράφει ο νόμος..
Edit: οι υπεράριθμοι αν είναι πολλοί (δηλαδη, περισσότεροι από τα κενά) και τα υπάρχοντα κενά ανεπιθύμητα (π.χ. απομακρυσμενα χωριά) πώς θα τοποθετηθούν; Θα συγκριθούν μεταξύ τους και θα γίνει τοποθέτησή τους ανάλογα με τα μόρια τους (μονάδες μετάθεσης) και τα μόρια δυσμενών συνθηκών του κάθε κενού.
Δηλαδή αν κάποιος κάνει αίτηση για μετάθεση σε ένα σχολείο της ίδιας περιοχής και δεν πάρει την οργανική θέση που ζητά, τότε μπαίνει σε αυτή τη σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης και υποχρεώνεται να τοποθετηθεί σε σχολείο που δεν το έχει γράψει στην αίτησή του; Συμβαίνει αυτό;
Όχι βέβαια! παραμένει στην οργανική που ήδη κατέχει μιας και δεν πέτυχε η βελτίωση που ήθελε.
Συμφωνώ, αλλά πώς εξηγείται η δεύτερη παραγράφος του άρθρου 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997; Ποιοι είναι αυτοί που κατατάσσονται σε σειρά ανάλογα με τα μόρια μετάθεσης και τοποθετούνται σε κενη θέση, ανάλογα με τα μόρια δυσμενών συνθηκών των σχολείων στα οποία υπάρχουν τα κενά;Αναφέρομαι στην πρόταση «Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.». Εγώ υποστήριξα ότι η πρόταση αφορά τις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας.
Ναι, εννοείται ότι δεν ειναι νόμος οι αποφασεις των δδε και των ΠΔΕ και δεν μπορώ να βασίζομαι εκεί για να βγάλω συμπεράσματα.
Παρεμπιπτόντως, εγώ ανέφερα ΠΥΣΠΕ Αιτνιας οι όχι ΠΥΣΔΕ.
Αν δεν κάνω λάθος, αν οι υπεράριθμοι θέλουν να τοποθετηθούν σε ίδια ή όμορη ομάδα, αλλά δεν υπάρχει σχολείο, δεν απολύονται - τοποθετούνται όπου υπάρχει κενό.
Η περιοριστική διάταξη εφαρμόζεται σε τοποθετησεις μετά από μετάθεση (ή απόσπαση ή διορισμό). Ακόμα κι αν δεχθεί κάποιος ότι «οι μετατιθέμενοι εντός περιοχής τοποθετούνται», γιατί η μετάθεση εντός περιοχής να ισοδυναμεί με «τοποθέτηση μετά από μετάθεση»;
Εξάλλου, ότι το υπουργείο έχει διευκρινίσει σε ερώτημα που δέχθηκε ότι η επίμαχη περιοριστική διάταξη δεν εφαρμόζεται σε τοποθέτηση μετά από υπεραριθμία. Δηλαδή, έχουμε μάθει οτι σίγουρα δεν εφαρμόζεται αδιακρίτως σε όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές.
Επίσης, γιατί τα νομικά κείμενα (προεδρικά διατάγματα, νόμοι, εγκύκλιοι) που περιγράφουν τις διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών κάνουν λόγο για «μεταθεσεις και τοποθετησεις» κι όχι σκέτο «τοποθετήσεις»;Επίσης, γιατί το 2ο άρθρο του ΠΔ 50/1996 ξεκαθαρίζει οτι δεν λογαριάζεται η μεταθεση εντός περιοχής για τοποθέτηση;
Επίσης, γιατί το 2ο άρθρο του ΠΔ 50/1996 ξεκαθαρίζει οτι δεν λογαριάζεται η μεταθεση εντός περιοχής για τοποθέτηση;
1. Νομίζω ομως οτι κατι παραπανω απο εμενα και εσενα, τους απλους εκπαιδευτικους, θα γνωριζουν2.Επιπλεον αυτο βλεπει να γραφει στη σελ 9 της εγκυκλιου μεταθεσεων δευτεροβαθμιας δηλ"Όσοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε νέα οργανική θέση μετά από βελτίωση θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης εφόσον υπηρετήσουν -το οφειλόμενο ένα έτος- στη νέα τους οργανική θέση.3.δεν καταλαβαινω με ποιον τροπο η διευκρινιστικη του υπουργειου σε σχεση με την αρση υπεραριθμιας ακυρωνει το να τοποθετειται καποιος εκπαιδευτικος στη νεα οργανικη μετα απο βελτιωση4.γιατι στην διευκρινιστικη του υπουργειου δεν εξαιρει και τους αιτουντες βελτιωση, παρα μονο αναφερεται στην αρση υπεραριθμιας?
Εφόσον βέβαια το πυσδε εισηγουνταν τις βελτιωσεις εκπαιδευτικων και στη συνεχεια ο διευθυντης εκπαιδευσης επικυρωνε με αποφαση τοποθετησης τις βελτιωσεις αυτες, οι παραπ;νω τοποθετήσεις ήταν μετά από εισήγηση βελτίωσης (μετάθεσης εντός περιοχής) κι όχι μετά από μετάθεση.
Θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν σχολιάζετε και την παλιότερη ερώτηση μου: "Επίσης, γιατί το 2ο άρθρο του ΠΔ 50/1996 ξεκαθαρίζει οτι δεν λογαριάζεται η μεταθεση εντός περιοχής για τοποθέτηση;"
Για το 3. θα πω ότι αναφερομουν στο έγγραφο του υπουργείου, το οποίο ανέφερε ότι η περιοριστική διάταξη που εφαρμόζεται σε «τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμο» δεν αφορά τους οργανικά υπεράριθμους (σύμφωνα με τον συνάδελφο patreas υπήρξε αντίστοιχο ερώτημα και το υπουργείο απήντησε γραπτώς).Για το 4. δεν κατάλαβα σε ποια διευκρινιστική αναφέρεστε.Και πάλι ευχαριστώ.
μα το λες και μονη σου οτι η τοποθετηση αυτη ηταν μετα απο μεταθεση (η εισηγηση του προεδρου του πυσδε εφοσον γινει πλειοψηφικα δεκτη απο το συμβουλιο ισοδυναμει με εγκριση μεταθεσης και η οποια επικυρωνεται με αποφαση τοποθετησης απο τον προεδρο πυσδε με τον ρολο -πλεον- του διευθυντη εκπσης) δηλ λες "ηταν μετα απο βελτιωση (μετάθεσης εντός περιοχής)"