Rory21, geoarna, born21 και 34 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν θέλω να γίνω κακός, αλλά βρε παιδιά, με όλο το σεβασμό, όλες οι απαντήσεις στα ερωτήματά σας βρίσκονται στα προηγούμενα post αυτού το νήματος. Ο Patreas έχει γίνει πολύ συγκεκριμένος ως προς τις ημερομηνίες και τις προσλήψεις που θα ακολουθήσουν (πράγμα που δεν κάνει συχνά, οπότε τα πράγματα είναι όντως fixed από εδώ και πέρα). Πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω πως έχει προκύψει αυτό το μπέρδεμα στους συναδέλφους που περιμένουν τις τελευταίες μέρες. Γι' αυτό θα πρότεινα να ενημερωθείτε καλύτερα για τα τεκταινόμενα και να μην αγνοείτε την υπόλοιπη πληροφορία που σας δίνεται, διότι περισσότερη σημασία έχει να κατανοήσετε το γιατί η κατάσταση είναι αυτή που είναι και προς τα πού οδεύουμε, παρά να μάθετε πόσους ΠΕ02.ΕΑΕ θα πάρουν στη Γ' φάση (το οποίο δεν το ξέρει άλλωστε κανένας την παρούσα στιγμή που δεν έχουν καν ζητηθεί τα κενά).Και για να πάμε στα ουσιώδη: προ ολίγου η Υπουργός Παιδείας έδωσε συνέντευξη στην ΕΡΤ. Μεταξύ άλλων ανέφερε πως θέλουν να κάνουν ένα νοικοκύρεμα στην εκπαίδευση και πως θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία γι' αυτό. Παραδέχτηκε πως το δημογραφικό θα τους φέρει ενώπιον δύσκολων αποφάσεων, είναι όμως αποφασισμένοι να βάλουν τα πράγματα σε μια σειρά. Μέσω του EDU PLAN, είπε, θα βλέπουμε τα δημοτολόγια και θα μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις σε βάθος 5ετίας, ώστε να ζητάμε εγκαίρως από τα συναρμόδια υπουργεία τους εκπαιδευτικούς που έχουμε ανάγκη.Διερωτήθηκε (δις μάλιστα) αν είναι σκόπιμο να μένει ανοιχτό ένα σχολείο με 5 ή 6 μαθητές, αντί του να μεταφέρονται τα παιδάκια αυτά σε ένα μεγαλύτερο σχολείο 15 - 20 χιλιόμετρα μακριά (έγινε τόσο συγκεκριμένη, πράγμα που σημαίνει πως το σχέδιο συγχωνεύσεων είναι ήδη σε επεξεργασία).Τέλος, απέφυγε να δεσμευτεί από τώρα για 10.000 διορισμούς το 2026, καθώς δεν έχει η ίδια τη δικαιοδοσία για την έγκριση προσλήψεων πέραν του κανόνα 1 προς 1. Αν τώρα τα παραπάνω δεν σας φαίνονται και τόσο σημαντικά αφού δεν αφορούν τις επερχόμενες προσλήψεις της ειδικότητάς σας, τότε καλό θα ήταν να αλλάξετε τρόπο σκέψης. Διότι τι σημασία έχει το αν προσληφθείτε φέτος στις 1 ή στις 15 Νοεμβρίου, αν του χρόνου δεν προσληφθείτε καθόλου;
Lino δε ξέρω έχω μπερδευτεί με κάποιες τοποθετήσεις ή απλά δεν τα καταλαβαίνω και χρειάζομαι επεξηγήσεις.Neossos ακριβώς επειδή γνωρίζω το μέλλον μου και γενικοτερα..το πανελλαδικό..το παγκόσμιο.., θέλει και λίγο επανάσταση. Αν δεν δουλέψω του χρόνου ή του παραχρονου ως αναπληρώτρια, θα κινητοποιηθω περισσότερο συλλογικά. Κι αν ούτε αυτό βοηθήσει τοτε, απλά δεν ασχολούμαι με το αναπληρωματιλικι.Με όσους φίλους εκπαιδευτικούς μιλάω που αναμένουν, είναι όλοι στη γκρίνια και την απογοητευση για το γνωστό θέμα των προσλήψεων. Αυτό πιστεύετε φτάνει? Τους κάνει καλό?Όχι βέβαια. Προτιμώ να πω τη γνώμη μου, να ακούσω αντίλογο και να κάνω διάλογο ή τους προσωπικούς μου υπολογισμούς.
Ναι.. εμένα προσωπικά που δεν δουλεύω με ενδιαφέρει να με πάρει στη Χ φάση.. γι'αυτό κ αγχώνομαι κ ρωτάω κ ξαναρωτάω.. γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία! Ίσα ίσα εσείς που διακρίνεστε από ενσυναίσθηση θα έπρεπε να έχετε κατανόηση!
Θα συμφωνήσω με Μυρτώ!Trust no one αν είχα εκπαιδευτική σελιδα στο fb, θα απαντούσα στα βασικά εφόσον δεν μπορούν να απαντηθούν όλα, όπως στην ερώτηση κάποιου για την ενισχυτική διδασκαλία που οι περισσότεροι ξέρουμε περίπου πότε βγαίνει.Χρόνο έχει να απαντήσει όπως παρατηρώ. Ας μπαίνει στις δημοσιεύσεις να βλέπει αν υπάρχουν ερωτήματα.