0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Damien στις Οκτωβρίου 03, 2011, 02:29:31 pmΠαράθεση από: steven_seagal στις Οκτωβρίου 03, 2011, 10:09:53 amΑναφορικά με το θέμα της εργασιακής εφεδρείας, πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν πως δεν αφορά μεγάλο αριθμό προσωπικού στην εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια, άλλωστε, έχουν συνταξιοδοτηθεί χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Το υπουργείο Παιδείας μελετά διάφορα σενάρια, έτσι ώστε να εξοικονομήσει προσωπικό και κατ' επέκταση πόρους. Ειδικότερα εξετάζεται: Αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών για τις περιπτώσεις που οι ώρες διδασκαλίας δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο. Μετακίνηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, ακόμη και σε μονάδες άλλης βαθμίδας ή νομού. Δεύτερη ανάθεση διδασκαλίας συναφών μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς που έχουν πτυχία σε δύο διαφορετικές ειδικότητες. Απορρόφηση του πλεονάζοντος προσωπικού σε διάφορους φορείς.Με εξαιρεση ισως το τελευταιο μετρο, ολα τα υπολοιπα ειναι θεσμοθετημενα και ενιοτε εφαρμοζονται. Ακομη και το τελευταιο μετρο μπορει να θεωρηθει οτι ηδη τιθεται σε εφαρμογη, αν θεωρησουμε οτι αφορα περιορισμενο αριθμο φορεων διαθεσης που σχετιζονται με την εκπαιδευση (πχ διαθεση σε ΙΕΚ) και οχι ευρυ φασμα ασχετων προς την εκπαιδευση φορεων. Το θεμα ειναι οτι εκδηλωνεται η πολιτικη βουληση να ενεργοποιηθουν πληρως και συστηματικα ολες οι σχετικες διαταξεις. Μεγαλυτερη ακομη ανησυχια προκαλει η δηλωση
Παράθεση από: steven_seagal στις Οκτωβρίου 03, 2011, 10:09:53 amΑναφορικά με το θέμα της εργασιακής εφεδρείας, πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν πως δεν αφορά μεγάλο αριθμό προσωπικού στην εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια, άλλωστε, έχουν συνταξιοδοτηθεί χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Το υπουργείο Παιδείας μελετά διάφορα σενάρια, έτσι ώστε να εξοικονομήσει προσωπικό και κατ' επέκταση πόρους. Ειδικότερα εξετάζεται: Αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών για τις περιπτώσεις που οι ώρες διδασκαλίας δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο. Μετακίνηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, ακόμη και σε μονάδες άλλης βαθμίδας ή νομού. Δεύτερη ανάθεση διδασκαλίας συναφών μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς που έχουν πτυχία σε δύο διαφορετικές ειδικότητες. Απορρόφηση του πλεονάζοντος προσωπικού σε διάφορους φορείς.Με εξαιρεση ισως το τελευταιο μετρο, ολα τα υπολοιπα ειναι θεσμοθετημενα και ενιοτε εφαρμοζονται. Ακομη και το τελευταιο μετρο μπορει να θεωρηθει οτι ηδη τιθεται σε εφαρμογη, αν θεωρησουμε οτι αφορα περιορισμενο αριθμο φορεων διαθεσης που σχετιζονται με την εκπαιδευση (πχ διαθεση σε ΙΕΚ) και οχι ευρυ φασμα ασχετων προς την εκπαιδευση φορεων. Το θεμα ειναι οτι εκδηλωνεται η πολιτικη βουληση να ενεργοποιηθουν πληρως και συστηματικα ολες οι σχετικες διαταξεις. Μεγαλυτερη ακομη ανησυχια προκαλει η δηλωση
Αναφορικά με το θέμα της εργασιακής εφεδρείας, πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν πως δεν αφορά μεγάλο αριθμό προσωπικού στην εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια, άλλωστε, έχουν συνταξιοδοτηθεί χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Το υπουργείο Παιδείας μελετά διάφορα σενάρια, έτσι ώστε να εξοικονομήσει προσωπικό και κατ' επέκταση πόρους. Ειδικότερα εξετάζεται: Αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών για τις περιπτώσεις που οι ώρες διδασκαλίας δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο. Μετακίνηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, ακόμη και σε μονάδες άλλης βαθμίδας ή νομού. Δεύτερη ανάθεση διδασκαλίας συναφών μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς που έχουν πτυχία σε δύο διαφορετικές ειδικότητες. Απορρόφηση του πλεονάζοντος προσωπικού σε διάφορους φορείς.
Eτσι μπραβο εργατικουλα, οχι που μπερδευουν το comenius με το γκομενιους και τη γριπη των ζωντοχηρων
Παράθεση από: buble10 στις Οκτωβρίου 05, 2011, 06:03:33 amΠαράθεση από: Damien στις Οκτωβρίου 03, 2011, 02:29:31 pmΠαράθεση από: steven_seagal στις Οκτωβρίου 03, 2011, 10:09:53 amΑναφορικά με το θέμα της εργασιακής εφεδρείας, πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν πως δεν αφορά μεγάλο αριθμό προσωπικού στην εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια, άλλωστε, έχουν συνταξιοδοτηθεί χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Το υπουργείο Παιδείας μελετά διάφορα σενάρια, έτσι ώστε να εξοικονομήσει προσωπικό και κατ' επέκταση πόρους. Ειδικότερα εξετάζεται: Αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών για τις περιπτώσεις που οι ώρες διδασκαλίας δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο. Μετακίνηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, ακόμη και σε μονάδες άλλης βαθμίδας ή νομού. Δεύτερη ανάθεση διδασκαλίας συναφών μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς που έχουν πτυχία σε δύο διαφορετικές ειδικότητες. Απορρόφηση του πλεονάζοντος προσωπικού σε διάφορους φορείς.Με εξαιρεση ισως το τελευταιο μετρο, ολα τα υπολοιπα ειναι θεσμοθετημενα και ενιοτε εφαρμοζονται. Ακομη και το τελευταιο μετρο μπορει να θεωρηθει οτι ηδη τιθεται σε εφαρμογη, αν θεωρησουμε οτι αφορα περιορισμενο αριθμο φορεων διαθεσης που σχετιζονται με την εκπαιδευση (πχ διαθεση σε ΙΕΚ) και οχι ευρυ φασμα ασχετων προς την εκπαιδευση φορεων. Το θεμα ειναι οτι εκδηλωνεται η πολιτικη βουληση να ενεργοποιηθουν πληρως και συστηματικα ολες οι σχετικες διαταξεις. Μεγαλυτερη ακομη ανησυχια προκαλει η δηλωση
επιβεβαίωση:http://www.didefth.gr/docs/a5149_deltio_typou_gia_apospaseis_pysde_perifereias.pdf
Παράθεση από: vasileios στις Οκτωβρίου 06, 2011, 10:34:34 amεπιβεβαίωση:http://www.didefth.gr/docs/a5149_deltio_typou_gia_apospaseis_pysde_perifereias.pdfώπα ώπα... το "έγιναν μετά από δήλωση τοποθέτησης" δεν λέει τίποτα απολύτως για τις επιθυμίες των συναδέλφων. Και μένα το ΠΥΣΔΕ μου φέτος, όταν μας ανακοίνωσε τα κενά που έπρεπε να δηλώσουμε οι ευρισκόμενοι στην διάθεση, μας έδωσε μια λίστα με τα κενά ΟΛΟΥ του νομού, και όχι μόνο της περιοχής στην οποία ανήκουμε. Ήταν δηλαδή σαν να σου έλεγαν, ότι "(εάν δεν τοποθετηθείς στις προτιμήσεις σου) θα σε βάλουμε σε όποιο σημείο του νομού θέλουμε"!!! Αυτό φαντάζομαι ανάγκασε κάποιους συναδέλφους να δηλώσουν και κενά εκτός της περιοχής τους, τα οποία όταν μπαίνουν στην ζυγαριά με αυτά που είναι στην άλλη άκρη του νομού φαίνονται καλύτερα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θέλουν να πάνε έξω από την περιοχή τους.Και να ρωτήσω και κάτι άλλο; Αφού οι σ/φοι όπως λέει οι ανακοίνωση "θέλαν" να πάνε στους άλλους νομούς, γιατί δεν κάναν αίτηση απόσπασης;;; Σίγουρα θα τους είχαν πάρει αφού είχαν κενά αυτοί οι νομοί, αν όχι με την Α φάση, τότε με την