0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μα όλα αυτά εννοείται ότι ισχύουν,για να το λέτε,όπως και χειρότερα και σε όλους τους κλάδους,το 8ωρο όμως ή οι λιγότερες διακοπές πώς θα βελτιώσουν την κατάσταση;
Όλα τα κακά ισχύουν γιατι τα ανεχονται διευθυντες και προιστάμενοι και τα κάνουν τα κομματόσκυλα του σχολείου.Αυτοί που ξέρουν ότι δεν θα τους πουν τίποτα γιατι είναι συνδικαλιστές ή μελη του κομματος.¨Ξερεις ποιος ειμαι εγώ;¨.Και αν τους καταγγείλεις εσύ ή οι γονείς τα κουκουλώνουν....
Παράθεση από: katiastayros στις Αύγουστος 16, 2011, 09:59:39 μμΌλα τα κακά ισχύουν γιατι τα ανεχονται διευθυντες και προιστάμενοι και τα κάνουν τα κομματόσκυλα του σχολείου.Αυτοί που ξέρουν ότι δεν θα τους πουν τίποτα γιατι είναι συνδικαλιστές ή μελη του κομματος.¨Ξερεις ποιος ειμαι εγώ;¨.Και αν τους καταγγείλεις εσύ ή οι γονείς τα κουκουλώνουν....Πολύ απλοϊκό το "όλα τα κάνουν τα κομματόσκυλα". 'Ότι και να λέμε για ελέγχους και αξιολογήσεις, η συνέπεια στο εκπαιδευτικό έργο είναι πρώτα και κύρια θέμα συνείδησης! Αν δεν έχεις συνείδηση του έργου που οφείλεις να επιτελείς, καμιά αξιολόγηση και κανένας μπαμπούλας δεν πρόκειται να σε συνετίσει.
Τα έχουμε πει και ξαναπεί. Λύσεις βελτίωσης στην δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν. Η αντίστοιχη βούληση από την εκάστοτε ηγεσία σε επίπεδο υπουργείου, Β'-θμιας και σχολείου (Δ/νση, σύλλογος) δεν υπάρχουν... Έχω δει σε σχολεία μεμονωμένους εκπαιδευτικούς, συλλόγους ή Διευθυντές να κάνουν αξιόλογη προσπάθεια, μέχρι να αλλάξουν τα πρόσωπα ή να υπάρξουν συγκρουόμενα συμφέροντα και διχασμός και λόγω κομματισμού... Μέχρι εκεί... Επίσης, οι αγώνες των συνδικαλιστών μας δεν επέφεραν καρπούς ούτε καν στα μισθολογικά θέματα. Σε παλαιότερες μεγάλες κινητοποιήσεις κατάφεραν να πετύχουν μειώσεις στο διδακτικό ωράριο και μια άτυπη συμφωνία ανοχής στα λεγόμενα παράνομα ιδιαίτερα. Τα αιτήματα βελτίωσης των εκπαιδευτικών θεμάτων εκ' μέρους των συνδικαλιστών ηταν γενικόλογα και αφηρημένα. Για στολισμό...Κρίμα που η πολιτική εξουσία δεν μπορεί /δεν θέλει να αξιοποιήσει ένα τεράστιο ανθρώπινο δυναμικό στη δημόσια εκπαίδευση θεσμοθετώντας το πλαίσιο που απαιτείται και κρίμα που δεν έχει υπάρξει εκ' μέρους του εκπαιδευτικού κόσμου μια δυναμική που θα ανάγκαζε τους "άρχοντες" του να υποκύψουν σε ένα πλαίσιο που θα διαμορφωθεί από μάχιμους εκπαιδευτικούς.Κάτι ακόμη, όπως έγραψα πρόσφατα σε άλλο blog:Για να διοριστεί τα τελευταία 10 χρόνια κάποιος στην Β’θμια εκπαίδευση πρέπει να ανέβει Γολγοθά. Να δώσει πολλές φορές ΑΣΕΠ να εργαστεί χρόνια πολύ φθηνά σαν συμβασιούχος και να μετακομίσει περισσότερες φορές από έναν στρατιωτικό. Και όλα αυτά για τον μικρότερο μισθό στο δημόσιο. Πιστεύετε πως κάποιος που δεν έχει μεράκι την διδασκαλία θα μπορούσε να υπερνικήσει όλες αυτές τις δυσκολίες; Εγώ πιστεύω πως στον κλάδο των εκπαιδευτικών υπάρχει αρκετή ποιότητα που στο στρεβλό πλαίσιο δεν βρίσκει την δυνατότητα να αναδειχτεί. Το υπουργείο δεν βελτιώνει το πλαίσιο με την φθήνια που προτείνει…Αντεπίθεση...