*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 351720 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Evnikim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1484 στις: Οκτώβριος 07, 2021, 09:57:04 πμ »
Ουδείς γνωρίζει και ουδείς ενδιαφέρεται να δώσει μια έγκυρη απάντηση, καθότι το ΙΕΠ έχει άλλα μαλλιά να ξάσει...
Από ό,τι μπορούμε να εικάσουμε πάντως οι οδηγίες αυτές αφορούν τις πανελλαδικές, αφού δεν αναμένονται σε κανένα άλλο μάθημα περαιτέρω οδηγίες, άρα ούτε στα αρχαία. Πορευόμαστε με αυτό που έχουμε.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Νομίζω πως αυτό είναι το λογικό... Υποθέτουμε ότι δεν κατάλαβαν πως έπρεπε να δηλώνουν με σαφήνεια ότι οι οδηγίες αφορούν και τις πανελλήνιες...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:57:06 »

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 331
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1485 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 10:47:40 μμ »
Άκυρη η προηγούμενη ανάρτηση. Το Υπουργείο σήμερα ξεκαθάρισε ότι δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο εξέτασης των αρχαίων: 2 ερμηνευτικές, κλειστού τύπου εισαγωγή, 10 μονάδες μετάφραση.
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/tropos_exetasis_ton_panelladika_exetazomenon_mathimaton.pdf


Αποσυνδεδεμένος Evnikim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1486 στις: Οκτώβριος 12, 2021, 12:11:59 μμ »
Άκυρη η προηγούμενη ανάρτηση. Το Υπουργείο σήμερα ξεκαθάρισε ότι δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο εξέτασης των αρχαίων: 2 ερμηνευτικές, κλειστού τύπου εισαγωγή, 10 μονάδες μετάφραση.
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/tropos_exetasis_ton_panelladika_exetazomenon_mathimaton.pdf

Ευχαριστώ πολύ! Άργησαν κάπως αλλά επιτέλους ξέρουμε τι να πούμε στους μαθητές μας...

Αποσυνδεδεμένος Dwrina

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1652
  • Τὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική.
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1487 στις: Δεκέμβριος 02, 2021, 11:05:36 πμ »
Υπάρχει κάποιος που διδάσκει το Άγνωστο σε σχολείο και είναι ενημερωμένος σχετικά με το τι ακριβώς περιλαμβάνει η ύλη για το άγνωστο; Φοβάμαι μήπως κάνω στους μαθητές και πράγματα εκτός ύλης.

Ως ύλη  (την οποία ακριβώς έβαλε τώρα και η ΟΕΦΕ) ορίζεται ό,τι περιλαμβάνεται στα βιβλία του Γυμνασίου και στο  εγχειρίδιο γλωσσικής διδασκαλίας της  Α΄ Λυκείου.

Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Ότι όλα τα άλλα, που υπάρχουν στη σχολική Γραμματική, είναι εκτός; Π.χ. η κλίση ρημάτων όπως ἀγαμαι, κρέμαμαι, έπριάμην είναι εκτός; Ή η ανώμαλη αύξηση ρημάτων όπως καθίζω, ἀμφισβητῶ, ἀνοίγω κ.α , αυτά είναι εντός ή εκτός;

Επίσης, στο συντακτικό, η ανάλυση ρηματικού επιθέτου, που δεν υπάρχει ούτε στα βιβλία του Γυμνασίου ούτε στης Α' Λυκείου, δεν πρέπει να διδάσκεται; Η ανάλυση μετοχών και η σύμπτυξη δευτερευουσών; Η αναγνώριση εξαρτημένου υποθετικού λόγου; (Αυτή ίσως εντάσσεται στον πλάγιο λόγο, που υπάρχει στο βιβλίο της  Α' Λυκείου) οπότε είναι εντός. 

Αν γνωρίζει κάποιος, σας παρακαλώ, ας με διαφωτίσει λίγο για αυτά. 
Graecia capta ferum victorem cepit et artis intulit agresti Latio  (Hor. Ep.  2. 1.).

 

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30900
  • Τελευταία: Stefanospg
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1095252
  • Σύνολο θεμάτων: 18345
  • Σε σύνδεση σήμερα: 281
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 230
Σύνολο: 245

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.511 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.