*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 461056 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος classi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1246 στις: Ιουνίου 09, 2017, 09:35:39 pm »
Θεωρω λαθος το εισαγωγικο σημειωμα. Οι προηγουμενες παραγραφοι προκρινουν την προτεραιοτητα του προφορικου εναντι του γραπτου ρητορικου λογου. Το κειμενο των εξετασεων μιλάει ακριβως γι αυτο.
φωνη μεταβολη καιρος πραξη τι ωραιες λεξεις νεες ελληνικες βατα τα θεματα. μονο που ολες αυτες οι λεξεις ειναι τεχνικοι οροι. του χρονου θα μπορουσαν να βαλουν Λογγινο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:41:35 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1247 στις: Ιουνίου 09, 2017, 09:36:51 pm »
Παράθεση
Παρατηρήσεις της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων για τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Το αδίδακτο κείμενο από τον Φίλιππο του Ισοκράτη ήταν κατανοητό.

Οι γραμματικές, συντακτικές και ετυμολογικές παρατηρήσεις ήταν, επίσης,  σαφείς για έναν καλά προετοιμασμένο υποψήφιο.

Αντιρρήσεις υπάρχουν ως προς τη διατύπωση των ερωτήσεων ανάλυσης φιλοσοφικών ιδεών από το διδαγμένο και μεταφρασμένο κείμενο από τον Πρωταγόρα  του Πλάτωνος. Ορισμένες από αυτές είναι ασαφώς διατυπωμένες (π.χ. οι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2017, 09:41:26 pm από erietta »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1248 στις: Ιουνίου 09, 2017, 09:40:24 pm »
Tί πιστεύει τώρα η Π.Ε.Φ

http://www.p-e-f.gr/docs/741.pdf
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1249 στις: Ιουνίου 09, 2017, 09:41:43 pm »
Eκτος τόπου και χρόνου η πεφ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:41:35 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1250 στις: Ιουνίου 09, 2017, 09:44:32 pm »
Με λίγα λόγια, ΕΕΦ και ΠΕΦ διαφωνούν!!! Και μετά περιμένουμε να έχουν γράψει οι μαθητές;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1251 στις: Ιουνίου 09, 2017, 09:46:19 pm »
τί έχει να γίνει τώρα, βάλτε με το νου σας, με τη βαθμολόγηση!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1252 στις: Ιουνίου 09, 2017, 09:48:24 pm »
Για την εεφ ηθελα να αναφερθώ πιο πάνω.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1253 στις: Ιουνίου 09, 2017, 10:01:43 pm »
H ΠΕΦ δίνει το νόημα του αδίδακτου, δεν το χαρακτηρίζει ως προς τη δυσκολία μετάφρασής του. Γιατί άραγε; Εγώ το ξαναλέω, αν η επιτροπή έχει χιούμορ, του χρόνου να βάλει ποιητικό κείμενο, έτσι για τρολλάρισμα των φροντιστηριάδων και των επιστημονικών ενώσεων.  :P



Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1254 στις: Ιουνίου 09, 2017, 10:44:20 pm »
Μην αγχώνεστε. Όσοι έγραψαν έγραψαν, άλλωστε αν δεν γράψουν καλά οι περισσότεροι, αναμενόμενο, θα πέσουν λίγο οι βάσεις. Δεν έγινε και κανένα κακό.  ;) Στα υπόλοιπα να εστιάσουν τώρα τα παιδιά. Έχουν ακόμα αρκετά. ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2017, 10:46:42 pm από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος korina76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • If you're gonna dream, dream high
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1255 στις: Ιουνίου 10, 2017, 12:20:42 am »
Eκτος τόπου και χρόνου η πεφ.
Ως συνήθως δηλαδή!!!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1256 στις: Ιουνίου 10, 2017, 11:28:36 am »
τί έχει να γίνει τώρα, βάλτε με το νου σας, με τη βαθμολόγηση!!
Πολύ σωστά!
  

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 380
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1257 στις: Ιουνίου 10, 2017, 12:22:42 pm »
"Αργά το μεσημέρι της Παρασκευής, βγήκε έκτακτη ανακοίνωση από το Συντονιστικό της Διορθωτικής επιτροπής που κάνει δεκτές δύο απαντήσεις στο Ερώτημα Γ3

Αποσυνδεδεμένος Sali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1940
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1258 στις: Ιουνίου 10, 2017, 12:33:06 pm »
Πρέπει να αναφέρετεαι στη συντακτική αναγνώριση του όρου φαίνεσθαι, για τον οποίο υπάρχουν δύο πιθανές απαντήσεις: (α) απαρέμφατο του αποτελέσματος στο ποιήσειεν (ἄν)· (β) αντικείμενο στο ποιήσειεν (ἄν).
Ο Έξυπνος χαίρεται με τις αμφισβητήσεις του, ο Βλάκας με τις βεβαιότητές του

Αποσυνδεδεμένος Dwrina

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2065
  • Τὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική.
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1259 στις: Ιουνίου 10, 2017, 01:20:45 pm »
Το τὸν ἐπιδεικνύμενον γιατί το μεταφράζουν όλοι εννοώντας ως υποκείμενο τὸν λόγον, αφού το  ἐπιδείκνυμαι έχει μέση διάθεση (= επιδεικνύω ή παρουσιάζω για τον εαυτό μου ή για κάτι που είναι δικό μου) και υπάρχει και η έκφραση ἐπιδείξασθαι λόγον, (= παρουσιάζω την ευγλωττία μου, την επιδεικνύω) με το λόγον προφανώς αντικείμενο;


Πιο πολύ με δυσκόλεψε η λ. πρᾶξις. Κατέληξα στο εξής συμπέρασμα: πρᾶξις εδώ είναι συγκεκριμένες συνθήκες-περιστάσεις που κάνουν τον ρητορικό λόγο να είναι επίκαιρος (τῶν καιρῶν) και προκαλούν το ζωηρό ενδιαφέρον, τον ζήλο (τῆς σπουδῆς) του ρήτορα για την εκφώνησή του.


Το τῆς σπουδῆς τῆς περὶ τὴν πρᾶξιν το εξέλαβα ως φροντίδα εκ μέρους του ρήτορα, ώστε τα γεγονότα στα οποία αναφέρεται να προσελκύουν το ενδιαφέρον των ακροατών. Αυτή η ερμηνεία απέχει πολύ από αυτήν που αναφέρεις;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 10, 2017, 01:34:53 pm από Dwrina »
Graecia capta ferum victorem cepit et artis intulit agresti Latio  (Hor. Ep.  2. 1.).

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182547
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 500
Σύνολο: 514

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.