*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 97957 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
(Χωρίς τίτλο)
« στις: Οκτωβρίου 20, 2007, 10:16:50 pm »
Ας ανταλλάξουμε απόψεις συνάδελφοι για την βαθμολογία !!!

Θα κάνω την αρχή : Εγώ μέχρι πέρυσι , που ήμουν σε σχολεία σχετικά ήρεμα , εφάρμοζα το σύστημα :
 β= (γραπτό+προφορικό)/2  με στρογγυλοποίηση πάντα προς τα πάνω, με αρκετά υψηλότερους προφορικούς βαθμούς (και κυρίως κρίνοντας την προσπάθεια) απο οτι αξίζουν και με μικρότερη βαθμολογία το 9. (δηλ. αν β<9, τότε τους έβαζα στον ελεγχο 9). Τους ανακοίνωνα το σύστημα βαθμολόγησης στην αρχή της χρονιάς και έτσι ξέρανε πάνω - κάτω τι να περιμένουν ! Η αλήθεια είναι οτι έβαζα αρκετά γραπτά (τεστ) που διαμορφωναν το γραπτό βαθμό και επίσης τους έδινα στο τέλος του κεφαλαίου ασκήσεις για το σπίτι που τις μάζευα, τις διόρθωνα, αλλά δεν τις βαθμολογούσα και σημείωνα απλά την συμμετοχή σε αυτές, που επηρεαζε τον προφορικό βαθμό. (Ετσι έβλεπα και τις αδυναμίες και απορίες τις οποιες και προσπαθούσα σε κάποιο βαθμό να λύσω)

Φέτος , που έχω τμήματα με άτακτα παιδιά, τους ενημέρωσα οτι ο προφορικός βαθμός θα επιρεαστει και απο την συμπεριφορά τους ! (δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό! Αλλα επιασε λιγάκι (νομίζω)! )

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:42:13 »

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 21, 2007, 12:22:46 am »
Νομίζω θα πιάσει (δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά) ο ανηψιός μου είναι άριστος μαθητής και ο μαθημοτικός του (τον οποίο είχα και εγώ κατά τύχη μαθηματικό στην Α΄ Γυμνασίου) του είπε ' Γιώργο θα σου έβαζα 20 αλλά επειδή είσαι πολύ ζωηρός σου έβαλα 18. Ο Γιώργος αρνί στο άλλο τρίμηνο. Δεν το άντεξε ο εγωισμός του. (εγώ πάλι ήμουν εντελός σκράπας στα Μαθηματικά μόνο με ιδιαίτερα καταλάβενα. στην τάξη νόμιζα με μιλούν Κινέζικα) :)
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 21, 2007, 07:44:37 pm »
Ας ανταλλάξουμε απόψεις συνάδελφοι για την βαθμολογία !!!

Θα κάνω την αρχή : Εγώ μέχρι πέρυσι , που ήμουν σε σχολεία σχετικά ήρεμα , εφάρμοζα το σύστημα :
 β= (γραπτό+προφορικό)/2  με στρογγυλοποίηση πάντα προς τα πάνω, με αρκετά υψηλότερους προφορικούς βαθμούς (και κυρίως κρίνοντας την προσπάθεια) απο οτι αξίζουν και με μικρότερη βαθμολογία το 9. (δηλ. αν β<9, τότε τους έβαζα στον ελεγχο 9). Τους ανακοίνωνα το σύστημα βαθμολόγησης στην αρχή της χρονιάς και έτσι ξέρανε πάνω - κάτω τι να περιμένουν ! Η αλήθεια είναι οτι έβαζα αρκετά γραπτά (τεστ) που διαμορφωναν το γραπτό βαθμό και επίσης τους έδινα στο τέλος του κεφαλαίου ασκήσεις για το σπίτι που τις μάζευα, τις διόρθωνα, αλλά δεν τις βαθμολογούσα και σημείωνα απλά την συμμετοχή σε αυτές, που επηρεαζε τον προφορικό βαθμό. (Ετσι έβλεπα και τις αδυναμίες και απορίες τις οποιες και προσπαθούσα σε κάποιο βαθμό να λύσω)

Φέτος , που έχω τμήματα με άτακτα παιδιά, τους ενημέρωσα οτι ο προφορικός βαθμός θα επιρεαστει και απο την συμπεριφορά τους ! (δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό! Αλλα επιασε λιγάκι (νομίζω)! )

K_K έχω την εντύπωση (δεν είμαι ομως απόλυτα σίγουρος) ότι τα σύντομα ολιγόλεπτα τεστ κανονικά μετρούν στον ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ βαθμό καθώς ουσιαστικά αποτελούν εξέταση στο μάθημα της ημέρας..
Τον προφορικό βαθμό που λες πώς τον διαμορφώνεις? Εξετάζεις κάθε φορά συγκεκριμένα άτομα και σημειώνεις βαθμούς ή από μια γενική ιδέα στο τέλος του τετραμήνου?
Χρησιμοποιεί κανείς αυτό το καταλογάκι που μας έχουν δώσει? Δεν ξέρω τι να το κάνω, τα κουτάκια μου φαίνονται λίγα και στριμωγμένα. Άσε που μου θυμίζει τις εποχές που πήγαινα εγώ σχολείο και όταν βλέπαμε τον καθηγητή να το βγάζει στην τάξη αγχωνόμασταν (εννοείτα πώς δεν γίνεται τέτοια χρήση πλέον - αλλά και πως χρησιμεύει?

Γενικά εμένα με απασχολεί πολύ το θέμα της βαθμολογίας: θέλω στο τέλος του τετραμήνου να έχω επαρκείς καταγραφές επίδοσης κάθε είδους ώστε να μην καταφύγω σε μια "γενική εντύπωση " για την εικόνα του παιδιού, η οποία μπορεί να είναι και υποκειμενική/θολωμένη από διάφορους παράγοντες κλπ. Δεν έχω βρει όμως έως τώρα ένα ικανοποιητικό σύστημα ώστε να συγκεντρώνω τέτοιες καταγραφές που να είναι ταυτόχρονα και εύχρηστο για μένα...

Καμμιά ιδέα από κανέναν παλιότερο?
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος ninap3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ + ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Απ:
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 21, 2007, 08:15:58 pm »
μέχρι να έρθει καμια ιδέα από κανέναν παλιότερο να εκφράσω κι εγώ ως νεοδιόριστη μερικές αγωνίες/ανησυχίες σχετικά με τη βαθμολογία;
παρόλο που έχω 20 χρόνια εμπειρία σε φροντιστήρια, τώρα που αντιμετωπίζω το νέο αυτό θέμα της βαθμολογίας ζορίζομαι!
Εμείς στο Μουσικό, που τοποθετήθηκα δε χρησιμοποιούμε κατάλογο, ως αρχή του σχολείου, απ' ότι μας είπαν.
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι ο...πίνακας!
http://mathandliterature.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:42:13 »

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #4 στις: Οκτωβρίου 21, 2007, 08:33:45 pm »
1. K_K έχω την εντύπωση (δεν είμαι ομως απόλυτα σίγουρος) ότι τα σύντομα ολιγόλεπτα τεστ κανονικά μετρούν στον ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ βαθμό καθώς ουσιαστικά αποτελούν εξέταση στο μάθημα της ημέρας..
2. Τον προφορικό βαθμό που λες πώς τον διαμορφώνεις? Εξετάζεις κάθε φορά συγκεκριμένα άτομα και σημειώνεις βαθμούς ή από μια γενική ιδέα στο τέλος του τετραμήνου?

1. Είναι δικιά μου νομική παρατυπία να βάζω τα τεστάκια στα γραπτά. Κανένα παιδί όμως δεν διαμαρτυρήθηκε, διότι έτσι ανεβαίνει η βαθμολογία κατα Μ.Ο. Λες να αναθεωρήσω, για να είμαι νομικά καλυμμένη?
2. Κυρίως μετράω την προσπάθεια στην τάξη και στο σπίτι. Δεν περιμένω το τέλος του τετραμήνου για να κρατήσω σημειώσεις ! Εχω ενα δικό μου τετράδιο και μετά το μάθημα σημειώνω οτι έχει πέσει στην αντιληψή μου ! Υπάρχουν και  τα φυλλάδια ασκήσεων ή σε κάποια άλλα μαθήματα (β ανάθεσης για μενα), οι εργασίες, και σημειώνω τη συμμετοχή σε αυτές. Μπλοκάκι δεν έχω, απλά τετράδιο !!
   

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #5 στις: Οκτωβρίου 21, 2007, 08:37:09 pm »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #6 στις: Οκτωβρίου 21, 2007, 10:15:19 pm »
1. K_K έχω την εντύπωση (δεν είμαι ομως απόλυτα σίγουρος) ότι τα σύντομα ολιγόλεπτα τεστ κανονικά μετρούν στον ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ βαθμό καθώς ουσιαστικά αποτελούν εξέταση στο μάθημα της ημέρας..
2. Τον προφορικό βαθμό που λες πώς τον διαμορφώνεις? Εξετάζεις κάθε φορά συγκεκριμένα άτομα και σημειώνεις βαθμούς ή από μια γενική ιδέα στο τέλος του τετραμήνου?

1. Είναι δικιά μου νομική παρατυπία να βάζω τα τεστάκια στα γραπτά. Κανένα παιδί όμως δεν διαμαρτυρήθηκε, διότι έτσι ανεβαίνει η βαθμολογία κατα Μ.Ο. Λες να αναθεωρήσω, για να είμαι νομικά καλυμμένη?
2. Κυρίως μετράω την προσπάθεια στην τάξη και στο σπίτι. Δεν περιμένω το τέλος του τετραμήνου για να κρατήσω σημειώσεις ! Εχω ενα δικό μου τετράδιο και μετά το μάθημα σημειώνω οτι έχει πέσει στην αντιληψή μου ! Υπάρχουν και  τα φυλλάδια ασκήσεων ή σε κάποια άλλα μαθήματα (β ανάθεσης για μενα), οι εργασίες, και σημειώνω τη συμμετοχή σε αυτές. Μπλοκάκι δεν έχω, απλά τετράδιο !!
   

δεν νομίζω να τίθεται (απολυτως κανένα όμως...) θέμα "νομικής" κάλυψης. Σιγά μην ανησυχούμε και γι'αυτό τώρα..ό,τι θες κάνεις με τους βαθμούς σου στο κάτω κάτω.

Εντωμεταξύ περιμένουμε τους παλιότερους να μας διαφωτίσουν και τους νεώτερους για ν'ανταλλάξουμε απόψεις...
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #7 στις: Οκτωβρίου 21, 2007, 10:34:26 pm »
Δεν είχα μιλήσει γιατί τώρα το είδα το θέμα.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 21, 2007, 10:36:16 pm από Siobaras »
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #8 στις: Οκτωβρίου 25, 2007, 10:28:26 am »
Μα γιατί σε αυτό το θέμα δεν μιλάει κανείς? Εγώ νόμιζα ότι θα είχαμε φτάσει ήδη τις 5 σελίδες...

Μιλήστεεεεεεε - όσο κι αν δεν μας αρέσει, η βαθμολογία παίζει κεντρικό ρόλο σε αυτό που κάνουμε. Είναι σημαντικό να ανταλάσσουμε απόψεις και εμπειρίες...

Και έλα οι παλιότεροι μη βαριέστε...από σας περιμένουμε!  ;D 8)
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #9 στις: Οκτωβρίου 25, 2007, 01:07:36 pm »
Άντε να μιλήσουμε, οι παλιότεροι ΔΕΝ έχουν κάποιο συγκεκριμένο τρόπο βαθμολογίας, συνήθως απ' ότι βλέπω βαθμολογούνε πολύ "με το μάτι" και αρκετοί έχουν την εμπειρία να πέφτουν μέσα :-)

Προσωπικά:
1. Όπως συνιστούν και διάφορες οδηγίες ΔΕΝ βαθμολογούμε συμπεριφορά! Επίδοση βαθμολογούμε! Προς Θεού! Αν ένας είναι ατόφιο 20 και είναι ζωηρός, 20 θα πάρει! Και αυτή είναι η μόνη "νομική" οδηγία (νομίζω υπάρχει ως οδηγία σε εγκυκλίους).
2. Ως ΠΕ19 χρησιμοποιώ βάρη και το λέω και τους μαθητές: 0.4*διαγώνισμα_τριμήνου + 0.2*τεστ + 0.4*τάξη ή αν παίζει τετράδιο 0.3*διαγώνισμα+0.2*τεστ+0.2*τετράδιο+0.3*τάξη ώστε να έχουν κίνητρα για να διαβάζουν και ενδιάμεσα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #10 στις: Οκτωβρίου 25, 2007, 04:55:59 pm »
Εγώ φέτος δουλεύω 2η χρονιά, οπότε μόνο πέρισυ έχω εμπειρία. Στην βαθμολογία το πήγα ως εξής. Είχα 3 τμήματα που έμπαινα πολύ συχνά και σιγά σιγά τα έμαθα καλά τα παιδιά. Οπότε βαθμολόγησα με βάση:
1. το επίπεδο των γνώσεών τους με βάση τις απαιτήσεις που είχα στο μάθημα
2. το ενδιαφέρον για το μάθημα μέσα στην τάξη (στο οποίο εντάσονται και ζητήματα συμπεριφοράς αναγκαστικά. άμα κάποιο παιδί μιλάει συνέχεια με τους διπλανούς του συνεπάγεται ότι δεν ακούει το μάθημα)
3. την προσπάθεια που καταβάλουν για να κάνουν και να καταλάβουν αυτά που ζητάω

Γενικά η λογική μου είναι να ξεκινάω με βάση τον βαθμό που βγαίνει από το επίπεδο γνώσεων. Μετά ανεβάζω +1 ή +2 εάν ο μαθητής κάνει προσπάθεια ή/και έχει καλό βαθμό στο διαγώνισμα ή κατεβάζω -1 ή -2 εάν είναι αδιάφορος ή αν έχει πολύ κακό βαθμό στο διαγώνισμα. Αυτό που ΔΕΝ λαμβάνω υπόψη μου είναι εάν έχουμε καβγαδίσει, εάν τον έχω βγάλει από την τάξη και τέτοια.

Κάτω όριο βαθμολογίας δεν βάζω πουθενά. Αλλά ένα παιδί που προσπαθεί και δεν τα καταφέρνει μπορώ να το πάω και στο +4.

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #11 στις: Οκτωβρίου 25, 2007, 05:36:23 pm »
aspidara μου αρέσει πολύ το 0.3*διαγώνισμα+0.2*τεστ+0.2*τετράδιο+0.3*τάξη, θεωρώ ότι είναι κάτι που και στα παιδιά θα φανεί δίκαιο. Πες μου όμως, έχεις και κάτω φράγμα στη βαθμολογία σου; Δηλαδή κάτω από 9 βάζεις; Έχω μαθητές που είμαι απολύτως βέβαιη, ότι και 5 να τους έβαζα, χάρη θα τους έκανα...  :-\, αλλά έλα που το 5 ΔΕΝ είναι βαθμός για μαθητή (όπως μας είπαν και στα ΠΕΚ). Το παράδοξο βέβαια είναι ότι ενώ η απόδοση<5 είναι μια πραγματικότητα, ο βαθμός δεν πρέπει να δείχνει την πραγματικότητα αυτή!!!!!
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος tzina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ07be a teacher---be a hero!!!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #12 στις: Οκτωβρίου 25, 2007, 05:58:20 pm »
aspidara μου αρέσει πολύ το 0.3*διαγώνισμα+0.2*τεστ+0.2*τετράδιο+0.3*τάξη, θεωρώ ότι είναι κάτι που και στα παιδιά θα φανεί δίκαιο. Πες μου όμως, έχεις και κάτω φράγμα στη βαθμολογία σου; Δηλαδή κάτω από 9 βάζεις; Έχω μαθητές που είμαι απολύτως βέβαιη, ότι και 5 να τους έβαζα, χάρη θα τους έκανα...  :-\, αλλά έλα που το 5 ΔΕΝ είναι βαθμός για μαθητή (όπως μας είπαν και στα ΠΕΚ). Το παράδοξο βέβαια είναι ότι ενώ η απόδοση<5 είναι μια πραγματικότητα, ο βαθμός δεν πρέπει να δείχνει την πραγματικότητα αυτή!!!!!

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μας δίνουν βαθμολογική σκάλα απο το 1-20 ενώ στους βαθμούς τριμήνου το χαμηλότερο ειναι το 9 που βάζουμε... Περσυ είχα βάλει το πρώτο τρίμηνο 7. Το πως με κοιτούσαν και οι συνάδερφοι δεν λέγετε. Το κακό είναι οτι το επίπεδο είναι παντού χαμηλό, άντε αυτό δύσκολα αλλάζει. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι όταν ενα παιδάκι που δεν τα καταφέρνει δεν κάνει τουλάχιστον τις μίνιμουμ προσπάθειες(πχ.να φέρει βιβλία και τετράδια).

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #13 στις: Οκτωβρίου 25, 2007, 10:44:12 pm »
Άντε να μιλήσουμε, οι παλιότεροι ΔΕΝ έχουν κάποιο συγκεκριμένο τρόπο βαθμολογίας, συνήθως απ' ότι βλέπω βαθμολογούνε πολύ "με το μάτι" και αρκετοί έχουν την εμπειρία να πέφτουν μέσα :-)

Προσωπικά:
1. Όπως συνιστούν και διάφορες οδηγίες ΔΕΝ βαθμολογούμε συμπεριφορά! Επίδοση βαθμολογούμε! Προς Θεού! Αν ένας είναι ατόφιο 20 και είναι ζωηρός, 20 θα πάρει! Και αυτή είναι η μόνη "νομική" οδηγία (νομίζω υπάρχει ως οδηγία σε εγκυκλίους).
2. Ως ΠΕ19 χρησιμοποιώ βάρη και το λέω και τους μαθητές: 0.4*διαγώνισμα_τριμήνου + 0.2*τεστ + 0.4*τάξη ή αν παίζει τετράδιο 0.3*διαγώνισμα+0.2*τεστ+0.2*τετράδιο+0.3*τάξη ώστε να έχουν κίνητρα για να διαβάζουν και ενδιάμεσα.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182513
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.