*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμολόγια μαθητών  (Αναγνώστηκε 86345 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 11:41:00 μμ »
Εγώ πάντως ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτό το λόγο....έκανα μετάταξη στη διοίκηση. Ειλικρινά, ντρεπόμουν να πω τι δουλειά κάνω...εύχομαι να μην ειναι ο κανόνας και απλά να έπεσα στην περίπτωση....αλλά ρε γμτ....15 χρόνια τύχαινα στην περίπτωση; Είναι κρίμα πάντως γιατί στην πορεία γνώρισα και καλούς συναδέλφους, με μεράκι και όρεξη για δουλειά....δυο τρεις κάθε χρόνο όμως!!!
Δεν ξέρω βρε Πάνο - δε μ΄αρέσει να μιλάω έτσι για πρώην συναδέλφους αλλά δε μπορώ να αλλάξω και την πραγματικότητα που τουλάχιστον εγώ, έζησα!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:12:22 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 12:18:03 πμ »
Εγώ πάντως ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτό το λόγο....έκανα μετάταξη στη διοίκηση. Ειλικρινά, ντρεπόμουν να πω τι δουλειά κάνω...εύχομαι να μην ειναι ο κανόνας και απλά να έπεσα στην περίπτωση....αλλά ρε γμτ....15 χρόνια τύχαινα στην περίπτωση; Είναι κρίμα πάντως γιατί στην πορεία γνώρισα και καλούς συναδέλφους, με μεράκι και όρεξη για δουλειά....δυο τρεις κάθε χρόνο όμως!!!
Δεν ξέρω βρε Πάνο - δε μ΄αρέσει να μιλάω έτσι για πρώην συναδέλφους αλλά δε μπορώ να αλλάξω και την πραγματικότητα που τουλάχιστον εγώ, έζησα!!

Δεν ξέρω και εγώ τι να πω... Καταλαβαίνω τον μόνιμο που συμπληρώνει λίγο το εισόδημά του, αλλά όχι από μαθητές του... Οι περιπτώσεις που ανάφερες είναι κατακριτέες και δεν καταλαβαίνω πως αυτοί οι "συνάδελφοι" συνεχίζουν αυτή τη πρακτική; Πως τους ανέχονται μαθητές, γονείς και συνάδελφοι;
Στο θέμα μας τώρα:

Η πρακτική των υψηλών βαθμών στη Γ' Λυκείου πηγάζει κυριώς από τις πανελλήνιες που επισκιάζουν τα πάντα σ' αυτή τη τάξη και θα έπρεπε να είχαν αποδεμευτεί από το Λύκειο, αν και εγω θα προτιμούσα την καταργησή τους για τις περισσότερες σχολές τουλάχιστον.
Όποιος συνάδελφος προσπαθήσει να εφαρμόσει έναν πιο αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης, θα αντιμετωπίσει την απόλυτη απαξίωση από τους μαθητές, γιατί δύσκολα θα μπορέσει να πείσει γαι το δίκαιο της στάσης του.
Μπορεί να το κάνει, αλλά θα περάσει μια πολύ δύσκολη χρονιά...Γνωρίζοντας οι μαθητές τι γίνεται στα υπόλοιπα σχολεία θα αισθανθούν φοβερά "αδικημένοι"...
Ο βραχνάς των πανελλήνιωνν εξετάσεων πρέπει να φύγει από το Λύκειο...   

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 08:57:59 πμ »
Και από την άλλη, αν εμένα μου το έλεγες αυτό ,θα ήμουν υπερβολική αν σου έλεγα " και δε θα μάθουν τίποτα τα παιδιά μας; Εμένα δε μ΄ενδιαφέρει ο βαθμός - μ΄ενδιαφέρει να μάθουν κάτι"...γιατί αν είναι να δωρίζετε τα 20ρια για πλάκα και για ναπάρουν απολυτήριο - που εν πολλοίς είναι και άχρηστο - ε τότε να την κρατάω σπίτι και να τη στέλνω μια φορά το μήνα " τιμής ένεκεν" να μη σας ζαλίζει και το κεφάλι....
1. Αυτό πρακτικά δεν γίνεται γιατί θα μείνει από απουσίες
2. Αν δεν θέλει να μάθει δεν θα μάθει. Εγώ πιστεύω κάνω άριστο μάθημα, αλλά για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω το σύστημα με αναγκάζει να βάζω στα ντουβάρια τουλάχιστον 18 ώστε να τους βγει τελικός βαθμός 9 (αφού θα γράψουν 0)
3. Ενημερώνω και γονείς και μαθητές για τους λόγους που βάζω 18. Είναι πλήρως κατανοητό. Δεν παραμυθιάζεται κανείς. Είναι όλοι προσγειωμένοι. Ξέρουν ότι το 18 είναι στην πραμγατικότητα 9! άρα που το πρόβλημα; Μάλιστα τους ανακοινώνω βαθμούς από πριν και τους λέω πχ ο τάδε πήρες 18 πλασματικό δηλαδή υπολόγιζε 9 πραγματικό!

Τώρα θελω να ρωτήσω την γνώμη σας στο εξής: Ανακοινώνετε τους βαθμούς στα παιδιά πριν τους παρουν;
Εγώ ενώ ποτέ δεν του ανακοίνωνα, αποφάσισα να τους ανακοινώνω μερικές μέρες πριν τους καταθέσω για τους εξής λόγους:
1. επιβεβαιώνομαι ότι δεν αδίκησα κανέναν.
2. εντοπίζω τυχόν παράλειψη δική μου. μου έχει τύχει να μπερδέψω έναν βαθμό σε ένα διαγώνισμα διαβάζοντας στο μπλοκάκι μου λάθος γραμμή, ή να μπερδέψω έναν μαθητή με έναν άλλον (συμβαίνει αυτό κυρίως στο Α τετράμηνο όταν έχεις 100 παιδιά και είσαι καινούργιος στο σχολέιο και δεν τους ξέρεις) και να βρεθώ σε δύσκολη θέση γιατί ο βαθμός δεν αλλάζει και νέος έλεγχος δεν εκτυπώνεται ξανά!
3. Προτιμώ τυχόν λάθη που θα διαπιστώσω από την πλευρά μου να έχω το χρονικό περιθώρειο να το διορθώσω πριν, γιατί μετά αφού παρουν βαθμούς είναι αργά.....
4. Μου έχει τύχει να μου διαμαρτυρηθεί μαθητής γιατί πήρε τον ίδιο βαθμό με έναν άλλον που τον θεωρεί χειρότερο από αυτόν και να διαπιστώσω ότι είχε δίκιο τελικά και ότι ο άλλος έπρεπε να παρει λιγότερο...
5. Οποιοσδήποτε διαμαρτυρηθεί ότι αδικήθηκε, έχω τον χρόνο να κάνω διάλογο μαζί του και να το συζητήσω (όχι να τοδιαπραγματευτώ!!). Συνήθως τον πείθω. Αλλιώς του λέω εντάξει θα σου δώσω μια ευκαιρία αλλά να μου αποδείξεις ότι το αξίζεις στο Β τετράμηνο αλλιώς θα κατέβει ο βαθμός!!!!! Έτσι προσπαθεί περισσότερο μετά.
6. έχω το κεφάλ ι μου ήσυχο ότι δεν θα έχω γκρίνιες καικλάματα από γονείς και μαθητές , κατι που απεχθάνομαι απίστευτα την ημέρα των βαθμών.

Για όλουςτους παραπάνω λόγους το βρίσκω πολυ οφέλιμο και για μένα αλλά και για τους μαθητές να συζητάω από πριν τους βαθμούς, ώστε να μην βρεθούν ούτε αυτοί αλλά ούτε και εγώ προ εκπλήξεων!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2011, 09:01:05 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 09:20:07 πμ »
@ Panos συμφωνώ απίστευτα μ΄αυτό που λες. Αν δεν απεμπλακεί το Λϋκειο από το Πανεπιστήμιο δεν πρόκειται ποτέ να γινει κάτι.
@ Killbill  εν μέρει έχεις δίκιο. Και εξηγούμαι: Το σενάριο με τις απουσίες δεν παιζει σου λέω....η κορη μου έλειπε 3 βδομάδες με ιωση και τελικά περάστηκαν μόλις 23 απουσίες!!! (οι υπόλοιπες πήγαν άκλαυτες λόγω εκδρομών, συνεδριάσεων, επίδοσης βαθμολογίας, εορτών, αργιών, απεργιών, εκλογών του κλάδου και λοιπά χαρούμενα...) Συν του ότι από όταν ήμουν σχολειο ξέρω πόσες απουσίες σβήνονταν στο τέλος και πόσες δεν καταχωρούνταν ποτέ λόγω γνωριμιων ή / και ιδιαιτέρων. (μιλάμε για το Λυκειο..το Γυμνάσιο αντέχει ακομα)

Δεν αμφισβητώ επίσης ότι εσύ κάνεις άριστο μάθημα. ΕΣΥ όμως!! Οι υπόλοιποι; Όταν μπαίνει ο μαθηματικός στο σχολείο της κόρης μου και στα σχόλια των παιδιών " κύριε, δεν το καταλάβαμε πολύ καλά αυτό " η απάντησή του είναι " ε καλά, θα το κάνετε στο φροντιστήριο" ε,πόσα ακριβώς θα μάθουνε τα παιδιά;( όσο και αν θέλουν ).
Όταν η φιλόλογος γράφει τη λέξη Εξωδιδακτικά με ΟΜΙΚΡΟΝ αν έχεις το Θεό σου, τι να μάθει αυτό το παιδί;  Βεβαιως και δεν ειναι όλοι έτσι - αλλά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, Δυστυχώς!!!!
Και έπειτα βρε  γμτ, είναι και άδικο για τους καλούς μαθητές. Γιατί του άριστου του βάζεις ένα είκοσι και ξεμπερδεύεις γιατί δε μπορείς να βάλεις κάτι παραπάνω. Αλλά τον άσχετο τον μοριοδοτείς αμέσως - αμέσως με 18 μονάδες έτσι για πλάκα. Ναι, θα πάει 9αρι στο τέλος αλλά ακόμα κι έτσι, τον πριμοδοτείς με 9 μονάδες που ΔΕΝ τις αξίζει. Και που μετά θα τις χρησιμοποιήσει για να διοριστεί οπουδήποτε και θα στο παίζει και κάποιος ( μου έτυχε ένας τέτοιος πρώην μαθητής μου που τελικά διοριστηκε στην εφορία ως Δ.Ε. και όταν πας να παραδώσεις φορολογική δήλωση έχει ύφος δέκα καρδηναλίων!!!)
Και είναι λάθος γιατί τι μήνυμα δίνεις στους μαθητές σου; Ότι επιβραβεύεται η ήσσονα προσπάθεια; Ότι υπάρχει τρόπος να τα έχεις καλά με όλους;  Καταλαβαίνω τα κίνητρά σου και θεωρώ πολύ περισσότερο έντιμο αυτό που κάνεις εσύ σε σχέση με ό,τι κάνουν άλλοι συνάδελφοι - αλλά έτσι δε λύνουμε το πρόβλημα - απλά, διαιωνίζουμε μια αρρωστημένη κατάσταση!!

Όσο για το αν ανακοινώνεις ή όχι τους βαθμούς πριν την επιδοσή τους, το έκανα κι εγώ και μάλιστα σε δυο ή τρεις δόσεις. Δηλαδή, δεν ανακοινωνα μονο την τελική βαθμολογία του τετραμήνου αλλά κάπου στη μέση τους έλεγα " αν παίρνατε αύριο βαθμούς θα παίρνατε τόσο". Επομένως αν κάποιος ήθελε να βελτιώσει το βαθμό του είχε το χρονικό περιθώριο να το κάνει. Το ίδιο έκανα και μετά από το διαγώνισμα τετραμήνου. Έτσι οι μαθητές μου είχαν μια σαφή εικόνα της επίδοσής τους, της βελτίωσης ή όχι της πορείας τους κατά τη διάρκεια του τετραμήνου και βεβαίως μ΄αυτο τον τρόπο δεν είχα κι εγώ θέματα με γονείς και μαθητές όταν τελικά δίναμε βαθμούς!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:12:22 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 09:45:33 πμ »
Σε διαβεβαιώ ότι δεν το βλέπει κανείς μαθητής έτσι, ότι δηλαδή α ο άσχετος πήρε 16 και εγώ 20, δηλαδή αξίζω 4 μονάδες παραπάνω; Όπως σου είπα το ξεκαθαρίζω: Όσοι πήρατε 16 είσαστε άσχετοι και θα γράψετε 0 και το 16 είναι εικονικό μπας και πάρεις απολυτήριο έτσι που είναι το σύστημα κλπ κλπ Όσοι πήρατε 20 μπράβο το αξίζετε, μην συγκρίνετε με το 16 γιατί δεν είναι συγκρίσιμα αριθμητικά μεγέθη με την έννοια που το έβαλα!!  Όλοι δείχνουν κατανόηση και κανείς δεν παρεξηγείται.

Την λογική σου την βρίσκω σωστή. Τότε όμως θα έπρεπε να υπάρχουν εξετάσεις για να προβιβαστείς από το Γυμνάσιο στο Λύκειο, όπως σε παλαιότερες εποχές για να μην έχουμε τέτοια φαινόμενα. Για να μη μπω ότι θα πρέπει να γίνεται και ξεκαθάρισμα από το Δημοτικό για το ποιός θα πάει Γυμνάσιο όπως ήταν την δεκαετία του 50 & 60 όπου ο δάσκαλος λέει δεν άφηνε καν τους άσχετους να δώσουν εξετάσεις για να πάνε στο Γυμνάσιο γιατί η αποτυχία τους θεωρούνταν ρεζιλίκι για τον δάσκαλο.
Σκέψου όμως ότι έτσι 1 Λύκειο σε κάθε νομό θα ήταν υπερ αρκετο!! που θα δουλεύαμε εμείς;
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

Τι μπορεί να γίνει; Τουλάχιστον, λέω τουλάχιστον, να μην συνιπολογίζεται ο γραπτός των πανελληνίων στο απολυτήριο. Είναι τραγικό αυτό. Το απολυτήριο να είναι καθαρά ενδοσχολική υπόθεση. Να μπορώ να βάλω 8άρια και 9άρια με την ελπίδα ότι θα γράψει ένα 10 βάζοντας και 1 θέμα γελοίο στις ενδοσχολικές. Τώρα που θα γράψει 0 στις πανελλήνιες εγώ πρέπει να του βάλω το λιγότερο 20 για να παρει απολυτήριο. Και θα μου πεις γιατί να πρεπει να παρει; Ε, έλα τώρα. Εφτασε 3η Λυκείου, το σύστημα μάλλον τον έφτασε, και θα τον κόψω; έφτασε στην πηγή και νερό δεν ήπιε; Αφού το σύστημα του επέτρεψε από το δημοτικό υποχρεωτικά να πάει Γυμνάσιο και από Γυμνάσιο υποχρεωτικά να παει Λύκειο, θα φαει πόρτα στην Γ Λυκείου; δεν είναι σωστό...

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 10:07:46 πμ »
και άρα λοιπόν, καταλήγουμε σ΄αυτό που έγραψα πιο πριν - ότι έτσι δεν λύνουμε το πρόβλημα αλλά αντίθετα διαιωνιζουμε μια αρρωστημένη κατάσταση.

επομένως, αυτό που είπε ο Πάνος και οι περισσότεροι συνάδελφοι, είναι και το σωστό : να απεμπλακεί εντελώς το Λύκειο από τις Πανελλαδικές. Πρώτα να παίρνουν το απολυτήριο και μετά να δινουν εξετάσεις ή ό,τι άλλο και να περάσουν σε Σχολές.

Μόνο όταν πάψει να υφισταται το χρηματικό πάρε-δώσε μαθητών και καθηγητών ( και άρα η αναγκη για μεγάλο βαθμό ) υπάρχει ελπίδα να εξυγειανθεί το σύστημα.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 10:11:38 πμ »
Εγώ πάντως ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτό το λόγο....έκανα μετάταξη στη διοίκηση. Ειλικρινά, ντρεπόμουν να πω τι δουλειά κάνω...εύχομαι να μην ειναι ο κανόνας και απλά να έπεσα στην περίπτωση....αλλά ρε γμτ....15 χρόνια τύχαινα στην περίπτωση; Είναι κρίμα πάντως γιατί στην πορεία γνώρισα και καλούς συναδέλφους, με μεράκι και όρεξη για δουλειά....δυο τρεις κάθε χρόνο όμως!!!
Δεν ξέρω βρε Πάνο - δε μ΄αρέσει να μιλάω έτσι για πρώην συναδέλφους αλλά δε μπορώ να αλλάξω και την πραγματικότητα που τουλάχιστον εγώ, έζησα!!

Άσε δε ,που όσοι αποφεύγουν τελικά την τάξη,πέρα από το ότι εσύ λες ότι είναι δήθεν όσοι σιχαίνονται την κατάσταση (ιδιαίτερα, ωχαδερφισμό κλπ),είναι γνωστό τοις πάσι ότι είναι εκείνοι που για διάφορους λόγους δεν μπορούν να σταθούν μέσα σ΄αυτή.Πάνε στα γραφεία για να ξεχαστούν επεισόδια με μαθητές,γιατί δεν αντέχουν την πίεση του σχολείου κλπ.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2011, 10:50:37 πμ από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 10:16:20 πμ »
To  πρόβλημα θα διαιωνίζεται όσο όλοι πρέπει να πηγαίνουν στο Λύκειο. 1 Λύκειο σε κάθε νομό είναι υπερ αρκετό αν πουμε ότι θα γίνεται ξεκαθάρισμα στο Γυμνάσιο. Όμως τότε θα μείνουμε άνεργοι.

Εδώ στην Ελλάδα όχι μόνο υποχρεωτικά κάποιος πρέπει να τελειώσει το Λύκειο αλλά και υποχρεωτικά πρέπει να δώσει πανελλήνιες αλλιώς απολυτήριο δεν έχει. Απο εκεί πρεπει να ξεκινήσουμε! και από του χρόνου υποχρεωτικά θα πρέπει να γίνεται και φοιτητής μιας και θα υπάρχουν σχολές που θα μπορείς να μπεις μόνο με απολυτήριο και ας έγραψες 0 σε όλα τα μαθήματα.

@bitch (αλήθεια πως και επέλεξες αυτό το όνομα;  ;D) αυτά με τα παρε δώσε καθηγητών - μαθητών τα θεωρώ πολύ μεμονωμένα γεγονότα και δεν είναι ο κανόνας. Επίσης πολυ μεγαλύτερη εξαίρεση θεωρώ ότι είναι ένας καθηγητής να αδικεί όσους δεν κάνουν ιδιαίτερο σε αυτόν!! Καλύτερα να συζητάμε για την γενική κατάσταση που επικρατεί και όχι για τις μεμονομένες περιπτώσεις

Ξεφύγαμε όμως λίγο από τοθέμα που είναι η βαθμολογία, και πιάσαμε τα κακά του συστήμτος!! Επαναφέρω κάπως το θέμα:
Για μένα το πιο δίκαιο σύστημα θα ήταν να βαθμολογούμε με A, B, C, D και Ε. Βασικά εγώ αυτό κάνω. Σχεδιάζω 4 μεγάλους κύκλους και κατατάσσω τα ονόματα των μαθητών μέσα στους κύκλους. Και λέω όσοι είναι στον κύκλο Α θα πάρουν 20, όσοι στον Β 18, όσοι στον C 16 όσοι στον D 14, και όσοι στον Ε 12 αν είναι καλά και ήσυχα παιδιά αλλιώς 9. Τους υπόλοιπους βαθμούς τους έχω απλά καταργήσει!

Επίσης θα ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις από άλλα μέλη κατά πόσο θεωρούν οφέλιμο να ανακοινώνεις τους βαθμούς που σκέφτεσαι να βάλεις, μερικες μέρες πριν τους κατεθέσεις

και κατι τελευταίο: συμφωνω με το να απεμπλακούν οι πανελλήνιες από το Λύκειο. Αλλα αυτό για να γίνει θέλει υποδομές και κάτι χρόνια. Όμως το να απεμπλακεί η προσμέτρηση της βαθμολογίας των πανελλαδικών στον βαθμό του απολυτηρίου είναι κάτι που μπορεί να γίνει από αύριο κιόλας. Από αύριο θα μπορούσε να πει το υπουργείο ότι μετά τις πανελλήνιες θα δωθούν γραπτά ενδοσχολικά και αυτά που δώθησαν πανελλαδικά και αυτός ο γραπτός των ενδοσχολικών θα μετρήσει στο απολυτήριο!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2011, 10:31:20 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 10:35:10 πμ »
Επίσης θα ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις από άλλα μέλη κατά πόσο θεωρούν οφέλιμο να ανακοινώνεις τους βαθμούς που σκέφτεσαι να βάλεις, μερικες μέρες πριν τους κατεθέσεις

δεν τους ανακοινώνω από πριν,αλλά είμαι και σε ένα ιδιαίτερο σχολείο.

δεν το θεωρώ κακό να τους ανακοινώσεις,μόνο για την περίπτωση που επηρεαστείς από αντιδράσεις τους.
με το να τους ανακοινώσεις έχεις την ευκαιρία και να τους αιτιολογήσεις.
μάλλον συμφωνώ.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 10:46:08 πμ »
Δεν αποφεύγω την ταξη και δεν την απέφυγα ποτέ. Την τάξη τη λατρεύω και τους μαθητές μου επίσης. Επίσης δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τους μαθητές μου. Εξάλλου ουδέποτε θα βρεις να έχω γράψει κάτι κακό για τους μαθητές. Οι "συνάδελφοι" μου την έσπαγαν άγρια. Δεν έριξα λάσπη σε κανέναν! Περιγράφω αυτά ακριβώς που έζησα - τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω.
Επίσης, πληροφοριακά σου λέω ότι ενόσω ήμουν εκπαιδευτικός κλήθηκα πολλές φορές και σεμινάρια να κάνω και υποδειγματικές διδασκαλίες και εισηγήσεις σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Όλα αυτά δε γίνονται απο κάποιον που 'δε μπορεί να σταθεί στην τάξη"....


« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2011, 02:24:59 μμ από Dr_Michael »
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 10:51:52 πμ »
Αν ο βαθμός του απολυτηρίου διαμορφώνεται μόνο από ενδοσχολικές εξετάσεις με την υφιστάμενη νοοτροπία, θα έχουμε στο τέλος μόνο απολυτήρια με βαθμούς πάνω από 18.
Όταν αποδεσμευτούν οι όποιες πανελλήνιες από το Λύκειο, πρέπει και να υπάρχει ήδη κάποιο σύστημα αξιολόγησης για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στη Γ' Λυκείου. Πρέπει ακόμη να ελέγχεται η αξιολόγησή τους. Η επιτροπή για την παιδεία που είχε συσσταθεί υπό τον Μπαμπινιώτη, πρότεινε οι εξετάσεις για την απόκτηση του απολυτήριου να γίνονται σε περιφερειακό επίπεδο μέσα από μια κοινή τράπεζα θεμάτων...

Η στάση που έχει ο καθένας μας σχετικά μα την αξιολόγηση στο υπάρχον πλαίσιο και ο τρόπος που διαλέγει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα (βλ. μέθοδος Killbill) λέγοντας πως αξίζεις για 0, αλλά εγώ σου βάζω 18 για τον χ και ψ λόγο είναι αλχημείες και τεχνάσματα για να διαφυλάξουμε κάπως την αξιοπρέπειά μας...

Η διαφύλαξη των θέσεων εργασίας για τους εκπαιδευτικούς του Λυκείου δεν είναι δικαιολογία για να χάνουν  κάποιοι μαθητές το χρόνο τους για 3 χρόνια σε διάφορες "συμφωνίες " με τους καθηγητές τους...
Υπάρχουν και άλλες λύσεις εκτός από τη φοίτηση σε ΓΕΛ μετά το Γυμνάσιο. Η αναβάθμιση των ΕΠΑΛ θα μπορούσε να βοηθήσει. Έτσι δεν χάνονται και θέσεις εργασίας για τους εκπαιδευτικούς.

ΥΓ. Για  χρόνια KIllbill πίστευα πως κάνω άριστο μάθημα. Τελευταία αναθεώρησα την άποψή μου...
     Θα έλεγα  καλύτερα πως κάνω "καλούτσικο" μάθημα...   :)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 10:58:18 πμ »
Επειδή πιστεύω ο καθηγητής θα πρέπει να είναι σε θέση να αιτιολογήσει ακριβώς τον βαθμό που έβαλε, δηλαδή γιατί 14 και όχι 15. Εσείς πως το πετυχαίνετε;

Ακουσα μια ενδιαφέρουσα άποψη από συνάδελφο, που εφαρμόζει το εξής σκεπτικό:
1. βγάζει τον μέσο όρο των τεστ και διαγωνισμάτων όπου εκεί υπάρχει ακρίβεια στον βαθμό.
2. θεωρεί  έναν προφορικό βαθμό (από προσπάθεια συμμετοχή στην τάξη κλπ) . ο προφορικός που θεωρεί παίζει μόνο μεταξύ τριών βαθμών: 20, 15 και 10 (το 10 για κάποιον που δεν συμμετέχει ποτε αλλά είναι ήσυχος πχ και ανταμοίβεται με ένα 10).
3. Τέλος κάνει το κλασσικό (Προφορικός + Γραπτός)/2.
4. Για όσους βαθμούς βγεί κάτω από τη βάση, το κάνει 9 ή 8 ανάλογα την κρίση του.

Μάλιστα κρατάει σε λίστα γραμμένα όλα τα παραπάνω και έτσι αιτιολογεί με ακρίβεια γιατί έβαλε 14 και όχι 15!
τι λέτε; καλό;

@bitch Μια γνώμη μου θα σου πω: η κοινωνία μας είναι έτσι ώστε πάντα κάποιοι να μας την σπάνε! όπου και να πας και ότι δουλειά και να κάνεις. Δεν το θεωρώ σοβαρό λόγο να φύγεις από το σχολείο επειδή σου την σπάνε συνάδελφοι. Ανάμεσα στα επαγγέλματα τουλάχιστον ο καθηγητής είναι από αυτά που αν δεν θες μπορείς να μην βλέπεις κανέναν συνάδελφο. Η δουλειά σου είναι στην τάξη και δεν συνεργάζεσαι στην δουλειά σου με άλλους όπως συμβαίνει σε άλλα επαγγέλματα όπως πχ σε μια δημόσια υπηρεσία όπου από τις 8 μέχρι τις 3 θα βλέπεις την φάτσα του άλλου που αντιπαθείς στο διπλανό ή στο απέναντι γραφείο. τουλάχιστον ο καθηγητής μπαίνει στην τάξη και μάλιστα καθε ώρα και σε διαφορετική! επίσης κάθε χρόνο θα βλέπεις και διαφορετικά παιδιά! οπότε ο κόσμος που συναναστρέφεσαι ανανεώνεται! Ένας οποιοσδήποτε άλλος εργαζόμενος θα βλέπει τον αντιπαθητικό συνάδελφο μέχρι που να πάρει σύνταξη  ;D

@panos2 Διαφωνώ μαζί σου. Αν ο βαθμός του απολυτηρίου καθορίζονταν μόνο από ενδοσχολικες θα φρόντιζα ο άσχετος να μην βγάλει πάνω από 10! θα ήταν στο χέρι μου. Στα τετράμηνα θα του έβαζα 10 και θα φρόντιζα να βάλω και ένα εύκολο θέμα ώστε να γράψει ένα 8 που να του το κάνω 10. Δεν καταλαβαίνω γιατί το λες αυτό... Στο Γυμνάσιο δηλαδή το απολυτήριο το παίρνουν όλοι με βαθμό πάνω από 18; Δεν νομίζω!!! Εμας στο Λύκειο έρχονται τα απολυτήρια του Γυμνασίου και βλέπεις μέσους όρους 10άρια και 12 άρια.
Ο μπελάς μας στο Λύκειο είναι ότι έχει γίνει mixed salad ή μάλλον mixed grill με τις πανελλήνιες να κάνουν κουμάντο για το απολυτήριο κάτι που το θεωρώ απαράδεκτο. Και τώρα απολυτήριο με 10άρια και 12άρια παίρνουν, αλλα με την διαφορά ότι για να γίνει αυτό πρέπει να του έχεις βάλει 20! με έπιασες; Τουλάχιστον να βγάζει 12 έχοντας βάλει 12! νορμαλ πράγματα!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2011, 11:19:47 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #54 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 11:16:14 πμ »
@ killbill όταν αυτά που γίνονται έξω από την ταξη επηρρεάζουν τη συμπεριφορά σου μέσα σ΄αυτή νομιζω είναι πολύ πιο έντιμο να πας κάπου αλλου και να προσφέρεις με διαφορετικό τρόπο. Εξαλλου μπορεί εγώ να μην έδινα σημασία σε όσα λέγονταν και γίνονταν - ας πούμε στο γραφείο καθηγητών- και με τους μαθητές μου να τα πήγαινα τέλεια, αλλά αν ας πούμε οι "αγαπητοί συνάδελφοι" πάντα κάτι έβρισκαν και μπουκαραν εντός τάξης για να κάνουν σχόλια τύπου " ό,τι και να γίνει δε θα κάνεις υποδειγματική την 4η ώρα"...ε άνθρωπος είσαι και έχεις όρια....εν πάσει περιπτώσει για να φτάσω να πάρω μια τέτοια αποφαση σημαίνει οτι δεν πήγαινε άλλο. Δε θα επεκταθώ εδώ πέρα σε λεπτομερειες - εξάλλου δεν σας αφορούν - πάντως πιστέψτε με, έζησα πολύ extreme καταστάσεις για να τις ανεχθώ και καθώς δεν υπήρχε πιθανότητα βελτίωσης ή μετάθεσης κοντά στο σπίτι μου ( καίτοι είχα πάνω απο 100 μόρια) προτίμησα το γραφείο. Τουλάχιστον εκεί ασχολείσαι με ένα και μοναδικό αντικείμενο, είσαι υπόλογος μόνο στον προϊστάμενο και αν ο άλλος κάνει καλά ή όχι τη δουλειά του, πολύ απλά δεν σε αφορά.Δεν υπογράφεις κατάπτυστα πρακτικά, δεν αναγκάζεσαι να βαθμολογείς παραπάνω για να περάσει ενα παιδί επειδή του όποιου άλλου του κάπνισε να το αφήσει γιατί δεν του άρεσε η φάτσα του ( ακριβώς για αυτόν τον λόγο όμως!!!!!!!!), ούτε αναγκάζεσαι να δίνεις εξηγήσεις γιατί έλειψες τρεις μέρες προκειμένου να θαψεις τη μάνα σου!!! ( ναι,έγινε ΚΑΙ αυτό!!!!!!!!!)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 11:45:16 πμ »
Ok σεβαστά τα όσα λες!Ξεφύγαμε όμως...

μια ενδιαφέρουσα άποψη από συνάδελφο, που εφαρμόζει το εξής σκεπτικό:
1. βγάζει τον μέσο όρο των τεστ και διαγωνισμάτων όπου εκεί υπάρχει ακρίβεια στον βαθμό.
2. θεωρεί  έναν προφορικό βαθμό (από προσπάθεια συμμετοχή στην τάξη κλπ) . ο προφορικός που θεωρεί παίζει μόνο μεταξύ τριών βαθμών: 20, 15 και 10 (το 10 για κάποιον που δεν συμμετέχει ποτε αλλά είναι ήσυχος πχ και ανταμοίβεται με ένα 10).
3. Τέλος κάνει το κλασσικό (Προφορικός + Γραπτός)/2.
4. Για όσους βαθμούς βγεί κάτω από τη βάση, το κάνει 9 ή 8 ανάλογα την κρίση του.

Μάλιστα κρατάει σε λίστα γραμμένα όλα τα παραπάνω και έτσι αιτιολογεί με ακρίβεια γιατί έβαλε 14 και όχι 15!
τι λέτε; καλό;

Εσείς παίρνετε κομπιουτεράκι, χαρτί και μολύβι για να καταλήξετε σε έναν βαθμό; είστε δηλαδή τόσο σχολαστικοί όπως το παράδειγμα που ανέφερα του συναδέλφου παραπάνω; Τι μέθοδο ακουλουθείτε; ή κοιτάτε ένα ένα τα ονόματα βλέπετε τι έγραψε στο διαγώνισμα και λες αντε πάνω κάτω κάπου τόσο θα του βάλω;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.