Σύνολο ψηφοφόρων: 118
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και γω δε θα θελα τα παιδια μου να εχουν εκπαιδευτικους με νοοτροπια δημοσιου υπαλληλου που το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να περασει το 45λεπτο και ποτε θα μπουν χρηματα στο λογαριασμο τους...Γι αυτο παμε κατα διαολου ως εθνος.Επειδη το συστημα μας ειναι τετοιο που κατα ενα περιεργο τροπο ακαταλληλα ατομα βρισκονται σε καιριες θεσεις.Και οχι μονο στην εκπαιδευση.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=14530
Καλά, ο καθένας με τον πόνο του. Πάλι τα μάτια μας κοιτάζουμε να βγάλουμε. Δίκιο έχουν και οι ξενόγλωσσοι και οι φιλόλογοι. Οι μεν κάπως πρέπει να συμπληρώσουν ώρες και οι δε χάνουν ώρες, λογικό είναι. Αντί όμως να τα βάλουμε με το υπουργείο και τις πρακτικές του που μας έχει Τιραμόλες όπως γράφτηκε παραπάνω, μας φταίνε οι συνάδελφοι!! Ε όχι ρε παιδιά!! Ας βάλει το υπουργείο κι άλλες ώρες αγγλικών άμα θέλει για να συμπληρώνουν ώρες οι ξενόγλωσσοι (να γλιτώσουν και τα παιδιά τα φροντιστήρια) να δικαιολογούν το μισθό τους οι άνθρωποι και να μην παραπονιούνται οι ΠΕ02 ή ας τους αφήσει με τις ώρες που έχουν αλλά να τους πληρώνει κανονικά ή ας τους επιτρέψει να δουλεύουν και στον ιδιωτικό τομέα να συμπληρώνουν εισόδημα -ούτως ή άλλως αυτό γίνεται σε όλους τους κλάδους, ας το κάνουν και νόμιμα για συγκεκριμένες κατηγορίες (πχ ωρομίσθιους με 300 ευρώ)- να τελειώνουμε!! Αλλά όχι και να τους κατηγορούμε και να μας πιάνει το πατριωτικό και ηθικό αίσθημα ξαφνικά για τις γνώσεις των παιδιών στην ιστορία, στην τελική τι φταίνε που τους δίνεται αυτή η δυνατότητα να συμπληρώσουν ώρες Δεν είναι και παντελώς άσχετοι, φιλόλογοι είναι κι αυτοί και ξέρουν και από διδακτικούς στόχους και από παιδαγωγική! Μην τρελαθούμε, για την ιστορία μιλάμε, δεν χρειάζονται 10 πτυχία και μεταπτυχιακά -δεν είναι και αστροφυσική, επιτέλους! Και ο καθένας θα μπορούσε να είναι καλός ή κακός στην ειδικότητά του, διάθεση και διάβασμα χρειάζεται. Έχει και εξειδικευμένους (και καλά) επιστήμονες που δεν ξέρουν τι τους γίνεται!! Η ιστορία έχει καταντήσει καθαρή παπαγαλία και το δημόσιο σχολείο γενικά έχει υποτιμηθεί και δεν φταίει το ότι οι ξενόγλωσσοι διδασκουν ιστορία και οι φυσικοί χημεία, μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος!! Λες και άμα δεν δίδασκαν οι ξενόγλωσσοι ιστορία και και οι φιλόλογοι δίκαιο και αγωγή, το υπουργείο δεν θα έβρισκε τρόπους να μην προσλάβει ειδικότητες... κούνια που μας κούναγε αν σκεφτόμαστε έτσι!!Ο ασυνείδητος είναι ασυνείδητος και αδιάφορος παντού, και στην ειδικότητά του και όπου και να τον βάλεις. Προτιμώ έναν ευσυνείδητο και υπεύθυνο ξενόγλωσσο που θα έχει διάθεση να διδάξει και να ψάξει για ό,τι δεν ξέρει για να κάνει καλά τη δουλειά του, παρά έναν ιστορικό καταρτισμένο με νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου, όπως αναφέρθηκε! Η εποχή είναι δύσκολη, όλοι παλεύουμε για μια θέση στον ήλιο αλλά ας μην τρωγόμαστε μεταξύ μας. Πιο πολλά καταφέρνουμε ενωμένοι και έχουμε τόσα ουσιαστικά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε.