Σύνολο ψηφοφόρων: 118
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως με την "λογική" αυτή πρέπει και γω αν και φιλόλογος να συμπληρώσω τις ώρες μου, αν χρειαστεί, διδάσκοντας το μάθημα των Αγγλικών. Proficiency,επάρκεια, άδεια διδσκαλίας διαθέτω, why not λοιπόν....
αλλά μπαίνει το ζήτημα τι σημασία αποδίδουμε στο μάθημα της Ιστορίας. Ασφαλώς και δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται ως δευτερεύον.
τι λετε ρε παιδια???η ιστορια ευκολο μαθημα???με 20??τα λατινικα τοτε τι ειναι???εγω οταν εδινα πανελληνιες το 2002 ιστορια κατευθυνση 18-20 ειχε γραψει 1-2%...αν ειναι δυνατον!!!!!!μαλλον ετσι εχει φτασει να υποτιμαται το μαθηαμα της ιστοριας και να το διδασκουν πραγματικα ανειδικευτικοι!συγνωμη για την σκληρη κριτικη αλλα ειναι προσωπικη αποψη του καθενος...
Αγαπητοί συνάδελφοι!Αυτό το ζήτημα ανάθεσης της Ιστορίας είναι μια πληγή για τον κλάδο μας. Το γνωρίζω από πρώτο χέρι, διότι το έζησα από κοντά. Τη χρονιά που μας πέρασε είχα προσληφθεί ως αναπληρώτρια σε σχολείο του νομού μου. Εκεί ( 20 χλμ από την πόλη της Άρτας)το Λύκειο συστεγάζεται με το Γυμνάσιο και ζητήθηκαν δύο αναπληρωτές φιλόλογοι για να καλύψουν περίπου 36 ώρες σε Γυμνάσιο και Λύκειο. Αντί να συμβεί αυτό, προσέλαβαν εμένα (ΠΕ02) στο Λύκειο με 21 ώρες και έδωσαν τις Ιστορίες του Λυκείου (εκτός της κατεύθυνσης) σε ΠΕ13 & τις Ιστορίες Γυμνασίου σε ΠΕ06. Αντιλαμβάνεστε τι αιμορραγία είναι αυτή για τον κλάδο μας, αφού θα μπορούσε να έχει προσληφθεί ένας ακόμη αναπληρωτής ή τουλάχιστον δύο ωρομίσθιοι συνάδελφοι. Είμαι δε απόλυτα σίγουρη ότι αυτό γίνεται σε μεγάλη κλίμακα. Το αξιοσημείωτο είναι ότι οι ίδιοι οι μαθητές του Λυκείου με παρακαλούσαν (λες και ήταν στο χέρι μου να κάνω κάτι) να αναλάβω και τις ιστορίες, γιατί κατανοούσαν ότι ο συνάδελφος της άλλης ειδικότητας δεν μπορούσε να ανταποκριθεί (παρά τις φιλότιμες προσπάθειες) με επάρκεια. Αυτά τα ζητήματα έπρεπε πρωτίστως να απασχολούν την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων καθώς και τις κατά τόπους ενώσεις Φιλολόγων ώστε να ασκηθεί πίεση προς αυτή την κατεύθυνση. Διότι οι άνθρωποι του κλάδου μας έχουν σφαιρικότερη αντίληψη γύρω από τα θέματα αυτά και είναι σε θέση να γνωρίζουν καλύτερα τη σημασία της σωστής διδασκαλίας της ιστορίας στη διαμόρφωση της προσωπικότητας ενός αυριανού πολίτη. Και στο δικό μου σχολείο που είμαι ωρομίσθια ,Ιστορία δεν κάνει κανένας Φιλόλογος , μόνο οι καθηγητές Γαλλικών , Γερμανικών κια Νομικών επιστημών