0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σωτήρη, χαίρουμε που σε ξαναβλέπουμε στο φόρουμ! Ελπίζω να συνεχίζουμε να έχουμε τις οξυδερκείς και πετυχημένες τοποθετήσεις σου πάνω στην Αρχαία Ελληνική και Λατινική Γραμματεία και Γλώσσα, καθώς έχουν "ανοίξει" πολλά θέματα. Ήταν όντως έλλειψη που δεν είχες τοποθετηθεί σε μια μεγάλη συζήτηση που είχε ανοίξει στην αρχή του καλοκαιριού σχετικά με τις γενικές (όρα οικείο νήμα). Σχετικά με την απάντησή σου, θεωρώ καλό να υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση σχετικά με τη γενική τής αιτίας και τη γενική αντικειμενική δίπλα στο αἴτιος. Όπως επιπλέον, και στην διάκριση μεταξύ γενική τής αξίας και γενική αντικειμενική δίπλα στο επίθετο ἄξιος καθώς και στο επίρρημα ἀξίως. Το ότι δεν το αναφέρει ο Τζάρτζανος και ο Μπαχαράκης δεν σημαίνει ότι είναι ανύπαρκτο φαινόμενο συντακτικά. Ειδικά όταν ο τελευταίος αναφέρεται σε τελικές αντικειμενικές προτάσεις χάνει κάθε επιστημονικό έρεισμα. Σχετικά με τη δεύτερη παρατήρηση συμφωνώ απόλυτα (αν και δεν ξέρω ένεκα τίνος λόγου το ανέφερες). Συμπληρώνω επίσης, ότι σε εναντιωματικές (ή παραχωρητικές) προτάσεις και εναντιωματικές (ή παραχωρητικές) μετοχές δεν επισημαίνουμε λανθάνοντα υποθετικό λόγο, όπως πολλά ελληνόφωνα Συντακτικά λανθασμένα αναφέρουν. Θα ήταν χρήσιμη η τοποθέτησή σου πάνω στο τελευταίο! Και πάλι, καλώς ήρθες!
Καλησπέρα μια ερωτησούλα μόνο. Στην πρόταση :" Η ψυχή πολλά σφάλλεται διαφθαρείσης της διανοίας" η μετοχή διαφθαρείσης τι είναι;;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μπορει καποιος να μου δωσει ενα παραδειγμα του πως αναγνωριζουμε αναλυτικα μια υποθετικη προταση?
Ως εξ ίσου κοινωνός. Σύνταξη αν μπορείται στα αρχαία!