*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά: Σύνταξη  (Αναγνώστηκε 240913 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Νοεμβρίου 07, 2007, 03:45:44 pm »
Πως κανουμε τον εξαρτημενο υποθετικο λογο ανεξαρτητο? Τελικα το βοηθημα μου ειναι για πολυ πεταμα. Μηπως εχετε να μου προτεινετε κανενα καλο που να εχει οοοοολη την λατινικη γραμματικη που ειναι στην υλη να μην ρωταω καθε φορα εδω και σας κουραζω? :-[

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:14:09 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 07, 2007, 04:00:52 pm »
Ποιον υποθετικό θέλεις συγκεκριμένα??
Για βοήθημα το Μεταίχμιο λένε ότι είναι καλό, μετατροπές , όμως , δεν ξέρω αν έχει.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 07, 2007, 04:03:01 pm »
Στην υλη ειναι μονο το 1 ειδος, διορθωσε με αν κανω λαθος, οποτε αυτο θελω. Μεταιχμιο εχω αλλα δεν εχει μετατροπες σε κατι τετοια και με εκνευριζει.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 07, 2007, 04:25:43 pm »
Θεωρητικά στην ύλη είναι όλα τα είδη.Απλά οι εξαρτημένοι υποθετικοί που υπάρχουν στο βιβλίο ανήκουν όλοι, αν δεν κάνω λάθος, στο πρώτο είδος (ανοικτή υπόθεση για το μέλλον με υπόθεση si + οριστική συντελεσμένου μελλ. κι απόδοση μελλοντική έκφραση, όταν τους αποκαταστήσουμε στον ευθύ.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:14:09 »

Αποσυνδεδεμένος imak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Άντρας
  • των εκλεκτών επιδίωξις η αρετή
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 07, 2007, 04:28:40 pm »
Και γω του Παπαθανασίου έχω  των εκδόσεων Μεταίχμιο.(έκδοση του 2002) Καλό μου φαίνεται .....

Αποσυνδεδεμένος stenies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 333
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 08, 2007, 07:42:39 pm »
Πως κανουμε τον εξαρτημενο υποθετικο λογο ανεξαρτητο? Τελικα το βοηθημα μου ειναι για πολυ πεταμα. Μηπως εχετε να μου προτεινετε κανενα καλο που να εχει οοοοολη την λατινικη γραμματικη που ειναι στην υλη να μην ρωταω καθε φορα εδω και σας κουραζω? :-[
Δεν θα βρεις καποιο βοηθημα με ολη τη γραμματικη.Στην υλη της γ λυκειου υπαρχουν 5 εξαρτημενοι υποθετικοι λογοι.Αν θες μπορω να στους στειλω ,αφου τους μετατρεψω σε ευθεις.Δεν ειναι απαραιτητο να μαθουν τα παιδια  να μετατρεπουν τους εξαρτημενους σε ανεξαρτητους.Πες τους απλως την αλλαγη και ας τους μαθουν (δυστυχως) παπαγαλια.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 08, 2007, 08:14:18 pm »
Τους εχω και εγω ετοιμους τους υποθετικους απλα δυσκολευομαι να εξηγησω πως φτασαμε απο ενα σημειο στο αλλο. Ειπα και εγω στα παιδια να το μαθουν παπαγαλια αλλα επιμενουν να τους πω τα βηματα.. :-[

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #7 στις: Νοεμβρίου 12, 2007, 11:55:05 pm »
Τελικα, μπορει καποιος να μου εξηγησει τα βηματα? :-[

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #8 στις: Νοεμβρίου 13, 2007, 09:30:45 am »
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 13, 2007, 09:38:05 am από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #9 στις: Νοεμβρίου 13, 2007, 09:26:28 pm »
Δεν εχω λογια να σε ευχαριστησω..

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #10 στις: Δεκεμβρίου 05, 2007, 02:10:40 pm »
Το βραδυ εχω μαθημα και παλι εχω απορια. :-[

Ξερω οτι ο σκοπος γινεται με 8 τροπους αλλα στα βοηθηματα δεν τους εχει ολους. Γιατι?

Και με τις τελικες και τις αναφορικες κατι γινεται αλλα δεν θυμαμαι. Αλλαζει ο χρονος?

Γενικα μπορει καποιος να μου πει πως γινεται?

Ουφ!



Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #11 στις: Δεκεμβρίου 05, 2007, 03:30:36 pm »
1) Αιτιατική σουπίνου : πχ complures praedonum duces.. salutatum(eum) (μάθ 34)
2)ad + αιτιατική γερουνδίου : πχ complures praedonum duces ad salutandum eum => υποχρεωτική γερουνδιακή έλξη : ad salutandum eum compluribus ducibus praedonum (ποιητ αίτιο σε απρόθετη δοτική)
3)causa/ gratia + γενική γερουνδίου : πχ complures praedonum duces causa/gratia salutandi eum => υποχρεωτική γερουνδιακή έλξη: causa/gratia salutandi eius compluribus praedonum ducibus
4)τελική πρόταση : complures praedonum duces, ut salutarent eum, ad eum venerunt
5)αναφορική-τελική πρόταση: complures praedonum duces qui salutarent eum, ad eum venerunt,προσδιοριστική στο duces (ή complures praedonum duces ad eum veverunt quem salutarent , προσδιοριστική στο ad eum).
6)τελική μετοχή : complures praedonum duces salutaturi eum ...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 05, 2007, 03:39:34 pm από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #12 στις: Δεκεμβρίου 05, 2007, 03:41:21 pm »
Στις σημειωσεις και στο βοηθμα που εχω(μεταιχμιο) αναφερει οσο λες εκτος απο την μτχ. Επισης, αναερουν την δοτικη κατηγορηματικη του σοπου(salutationi), εμπροθετο ουσιατσικο σε αιτιατικη(ad salutationem) και γερουνδιακό σε αιτιατική( salutandum). ???

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #13 στις: Δεκεμβρίου 05, 2007, 03:47:01 pm »
Στέκουν αφού δε χαλούν το νόημα αν και είναι παραπανίσια.Η ατιατική γερουνδιακού χωρίς το ad χρησιμοποιείται σε συγκεκριιμένες περιπτώσεις, κοίταξε τη θεωρία στη σελ 96-97.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182526
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 593
Σύνολο: 604

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.