*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη  (Αναγνώστηκε 161534 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sp. Educator

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #112 στις: Μαΐου 14, 2012, 09:35:44 pm »
kinergos ευχαριστώ για την απάντηση.
Γνωρίζω τις οδηγίες του φεκ 276/ 16-3-2010 αν και έχω κάποιες ενστάσεις επί των οδηγιών σε σύγκριση με αυτές του ΦΕΚ 1319/10-10-02. Όσο για το υπουργείο έθεσα το θέμα στο γραφείο εξυπηρέτησης του κοινού του Υπουργείου ηλεκτρονικά. Τώρα το αν και το πότε θα μου απαντήσουν.... είμαι περίεργος και εγώ να το δω.
Με τη σύμβουλο έχω το εξής θέμα. Λίγο ότι της έχουν φορτώσει δυόμιση νομούς, δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια, λίγο το ότι πνίγεται η γυναίκα και δίνει προτεραιότητα στα θέματα που προκύπτουν αυτή την περίοδο για τις πανελλήνιες λυπάμαι να με έχει και εμένα από πάνω της. Ίσως το ψάξω πιο πολύ του χρόνου, αν και εφόσον είμαι και πάλι. Προς το παρόν σκέφτηκα αν δεν βρω λύση με το διευθυντή μου να θέσω το θέμα στο σύλλογο και αφού ξεκαθαριστεί γραπτώς στα πρακτικά ότι δεν θα υπογράψω τα θέματα, εγώ θα είμαι κατοχυρωμένος.
"Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες." (Bertrand Russell)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:55:51 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #113 στις: Μαΐου 15, 2012, 12:14:34 pm »

1ο) κακός έχεις παιδί με μέτρια ΝΚ στο γυμνάσιο ακόμα και με Τ.Ε.. Έπρεπε να είναι σε ειδικό γυμνάσιο ή ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο. Αν τώρα δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο τότε πάω πάσο.


Το πού θα φοιτήσει ένα παιδί εξαρτάται από την επιθυμία των γονιών. Δεν πα το ΚΕΔΔΥ να λέει ό,τι θέλει, αν ο γονιός πει ότι το παιδί του θα φοιτήσει στο γενικό σχολείο, κάτω να χτυπιέσαι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Και το σχολείο δεν μπορεί να αρνηθεί (υπάρχει περίπτωση στη Δράμα που σχολείο αρνήθηκε τη φοίτηση σε παιδί, γιατί θεωρούσαν ότι δεν είναι κατάλληλο το σχολικό πλαίσιο (και πράγματι δεν ήταν) και οι γονείς προσέφυγαν στα δικαστήρια και δικαιώθηκαν).
Ειδικά στο νομό που βρίσκομαι εγώ, υπάρχουν αρκετά με παιδιά με μέτρια ΝΚ στα γενικά σχολεία, τόσο στα δημοτικά όσο και στη δευτεροβάθμια, παρόλο που υπάρχει και ειδικό σχολείο και ΕΕΕΕΚ. Στο δε ειδικό και στο ΕΕΕΕΚ οι περιπτώσεις παιδιών είναι πάρα πολύ βαριές, οπότε σε κάποιο βαθμό αντιλαμβάνομαι και τους γονείς των άλλων παιδιών που δεν θέλουν να φοιτήσουν εκεί τα δικά τους παιδιά (είναι πολύ μεγάλη η διαφορά).
Η πρακτική, λοιπόν, που ακολουθείται από τους καθηγητές των ΤΕ των γυμνασίων (από τότε που έγιναν τα ΤΕ, και με 2 διαφορετικούς συμβούλους και με σύσταση από το ΠΙ) είναι τα παιδιά αυτά να εξετάζονται σε θέματα που βάζουν οι καθηγητές των ΤΕ και εξαρτώνται από το επίπεδο τους. Δεν μιλάω φυσικά για παιδιά με δυσλεξίες ή άλλες πιο ελαφρές περιπτώσεις, όπου εξετάζονται σε κοινά παραλλαγμένα θέματα.
Και από ό,τι γνωρίζω η ίδια πρακτική ακολουθείται και σε πολλά άλλα σχολέια ανά την Ελλάδα. Άρα δεν είναι "δική μας" πττοτυπία....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #114 στις: Μαΐου 15, 2012, 02:08:14 pm »

1ο) κακός έχεις παιδί με μέτρια ΝΚ στο γυμνάσιο ακόμα και με Τ.Ε.. Έπρεπε να είναι σε ειδικό γυμνάσιο ή ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο. Αν τώρα δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο τότε πάω πάσο.


Το πού θα φοιτήσει ένα παιδί εξαρτάται από την επιθυμία των γονιών. Δεν πα το ΚΕΔΔΥ να λέει ό,τι θέλει, αν ο γονιός πει ότι το παιδί του θα φοιτήσει στο γενικό σχολείο, κάτω να χτυπιέσαι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Και το σχολείο δεν μπορεί να αρνηθεί (υπάρχει περίπτωση στη Δράμα που σχολείο αρνήθηκε τη φοίτηση σε παιδί, γιατί θεωρούσαν ότι δεν είναι κατάλληλο το σχολικό πλαίσιο (και πράγματι δεν ήταν) και οι γονείς προσέφυγαν στα δικαστήρια και δικαιώθηκαν).
Ειδικά στο νομό που βρίσκομαι εγώ, υπάρχουν αρκετά με παιδιά με μέτρια ΝΚ στα γενικά σχολεία, τόσο στα δημοτικά όσο και στη δευτεροβάθμια, παρόλο που υπάρχει και ειδικό σχολείο και ΕΕΕΕΚ. Στο δε ειδικό και στο ΕΕΕΕΚ οι περιπτώσεις παιδιών είναι πάρα πολύ βαριές, οπότε σε κάποιο βαθμό αντιλαμβάνομαι και τους γονείς των άλλων παιδιών που δεν θέλουν να φοιτήσουν εκεί τα δικά τους παιδιά (είναι πολύ μεγάλη η διαφορά).

ανάφερα τον χαρακτηρισμό "κακός", οι γονείς μπορούν να θέλουν ότι θέλουν. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάνεις τους γονείς να καταλάβουν. Θα σου πω ένα παράδειγμα.


Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #115 στις: Μαΐου 15, 2012, 04:46:39 pm »
@Kinegiros

Θυμάμαι ότι από το ΠΙ είχε έρθει χαρτί. Το θυμάμαι καλά γιατί το είχαμε σχολιάσει, καθώς ποτέ μέχρι τότε δεν είχαν απαντήσει.
Δυστυχώς δεν βρίσκομαι στο ΚΕΔΔΥ αυτό τον καιρό για να μπορέσω να το βρω και να το σκανάρω για να το παραθέσω. Αλλά είχε έρθει!

Όσο για το παιδί με τη μέτρια ΝΚ, συστυχώς στην περιοχή μου έχουν "χαθεί" αρκετά παιδιά έτσι τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο δημοτικό. Με πιο τρανταχτή περίπτωση παιδιού που όλοι επί 3 χρόνια λέγαμε στη μαμά ότι το παιδί είναι για ΕΕΕΕΚ. Επέμενε να μένει στο γενικό σχολέιο. Οι καθηγητές το λυπόντουσαν και το προβίβαζαν, μέχρι την τρίτη γυμνασίου. Μετά, λίγο οι ορμόνες, λίγο η εφηβεία, άρχισε να δημιουργεί προβλήματα στο σχολείο (μέχρι και μια καθηγήτρια στρίμωξε σε μια γωνία και ήταν και μεγαλόσωμο) και η συμπεριφορά του σχολείου άλλαξε. Έμεινε στάσιμος 2 χρόνια και τελικά οι γονείς το σταμάτησαν από το σχολέιο. Αποτέλεσμα; Κυκλοφορεί σαν την άδικη κατάρα μέσα στην πόλη όλη μέρα..... Και δεν είναι το μόνο..... Και δεν είναι το μόνο με παρόμοια προβλήματα που φοιτά σε γενικό σχολέιο με ή χωρίς ΤΕ.
Επίσης στην περιοχή που διορίστηκα, η διεύθυνση κρατούσε κρυφό το γεγονός ότι εγώ ήμουν για ΠΣ σε παιδί με αυτισμό, γιατί πολύ απλά η μαμά πίστευε ότι το παιδί δεν εχει τίποτα και μια χαρά μπορεί να παρακολο υθεί το γενικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου! Τη δεύτερη χρονιά με ρώτησε να ήμουν εκεί για το παιδί της (το οποίο "απλά" ακόμα δεν έιχε αρχίσει να μιλά, χωρίς να έχει κάποιο άλλο θέμα όπως πίστευε). Τα 2 χρόνια που 'ήμουν εγώ εκεί, το παιδί έκανε άλματα! Η μαμά θεώρησε ότι είναι η "φυσιολογική" πορεία του παιδιού και την επόμενη χρονιά που πήγε δημοτικό απλά δεν είχε το παιδί καμία στήριξη, καμία βοήθεια και χάθηκε....
Να αναφέρω επίσης την περίπτωση τυφλού παιδιού που φοιτούσε στο γενικό σχολείο χωρίς ΠΣ και χωρίς καμία άλλη πρόβλεψη. Οι καθηγητές το περνούσαν εξετάζοντας το προφορικά απλά γιατί το λυπόταν....Αποτέλεσμα; Κανένα!
Τέλος να αναφέρω την περίπτωση παιδιού κωφού που ενώ πήγαινε σε δημοτικό κωφών, πήγε σε γενικό γυμνάσιο γιατί πολύ απλά στην περιοχή δεν υπήρχε γυμνάσιο κωφών (ούτε καν σε διπλανό νομό). Στάλθηκε εκπαιδευτικός νοηματικής και απλά διαπίστωσε ότι το παιδί 6 χρόνια στο δημοτικό δεν είχε μάθει νοηματική! Αυτό πώς να το εξετάσει και πάνω σε τι;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:55:51 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #116 στις: Μαΐου 15, 2012, 06:38:44 pm »
@Kinegiros

Θυμάμαι ότι από το ΠΙ είχε έρθει χαρτί. Το θυμάμαι καλά γιατί το είχαμε σχολιάσει, καθώς ποτέ μέχρι τότε δεν είχαν απαντήσει.
Δυστυχώς δεν βρίσκομαι στο ΚΕΔΔΥ αυτό τον καιρό για να μπορέσω να το βρω και να το σκανάρω για να το παραθέσω. Αλλά είχε έρθει!

Όσο για το παιδί με τη μέτρια ΝΚ, συστυχώς στην περιοχή μου έχουν "χαθεί" αρκετά παιδιά έτσι τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο δημοτικό. Με πιο τρανταχτή περίπτωση παιδιού που όλοι επί 3 χρόνια λέγαμε στη μαμά ότι το παιδί είναι για ΕΕΕΕΚ. Επέμενε να μένει στο γενικό σχολέιο. Οι καθηγητές το λυπόντουσαν και το προβίβαζαν, μέχρι την τρίτη γυμνασίου. Μετά, λίγο οι ορμόνες, λίγο η εφηβεία, άρχισε να δημιουργεί προβλήματα στο σχολείο (μέχρι και μια καθηγήτρια στρίμωξε σε μια γωνία και ήταν και μεγαλόσωμο) και η συμπεριφορά του σχολείου άλλαξε. Έμεινε στάσιμος 2 χρόνια και τελικά οι γονείς το σταμάτησαν από το σχολέιο. Αποτέλεσμα; Κυκλοφορεί σαν την άδικη κατάρα μέσα στην πόλη όλη μέρα..... Και δεν είναι το μόνο..... Και δεν είναι το μόνο με παρόμοια προβλήματα που φοιτά σε γενικό σχολέιο με ή χωρίς ΤΕ.
Επίσης στην περιοχή που διορίστηκα, η διεύθυνση κρατούσε κρυφό το γεγονός ότι εγώ ήμουν για ΠΣ σε παιδί με αυτισμό, γιατί πολύ απλά η μαμά πίστευε ότι το παιδί δεν εχει τίποτα και μια χαρά μπορεί να παρακολο υθεί το γενικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου! Τη δεύτερη χρονιά με ρώτησε να ήμουν εκεί για το παιδί της (το οποίο "απλά" ακόμα δεν έιχε αρχίσει να μιλά, χωρίς να έχει κάποιο άλλο θέμα όπως πίστευε). Τα 2 χρόνια που 'ήμουν εγώ εκεί, το παιδί έκανε άλματα! Η μαμά θεώρησε ότι είναι η "φυσιολογική" πορεία του παιδιού και την επόμενη χρονιά που πήγε δημοτικό απλά δεν είχε το παιδί καμία στήριξη, καμία βοήθεια και χάθηκε....
Να αναφέρω επίσης την περίπτωση τυφλού παιδιού που φοιτούσε στο γενικό σχολείο χωρίς ΠΣ και χωρίς καμία άλλη πρόβλεψη. Οι καθηγητές το περνούσαν εξετάζοντας το προφορικά απλά γιατί το λυπόταν....Αποτέλεσμα; Κανένα!
Τέλος να αναφέρω την περίπτωση παιδιού κωφού που ενώ πήγαινε σε δημοτικό κωφών, πήγε σε γενικό γυμνάσιο γιατί πολύ απλά στην περιοχή δεν υπήρχε γυμνάσιο κωφών (ούτε καν σε διπλανό νομό). Στάλθηκε εκπαιδευτικός νοηματικής και απλά διαπίστωσε ότι το παιδί 6 χρόνια στο δημοτικό δεν είχε μάθει νοηματική! Αυτό πώς να το εξετάσει και πάνω σε τι;

Δεν αμφιβάλλω ότι είδες κάποιο έγγραφο που έλεγε κάποια θετικά πράγματα. Αλλά ο νόμος είναι πάνω από κάθε έγγραφο από το ΠΙ προς κάποια δ/νση. Ίσως να μιλούσε για κατανόηση και να λαμβάνουν υπόψη τις δυσκολίες. Αλλά αν έλεγε να δίνουν διαφορετικά θέματα στις εξετάσεις ή παραποιημένα είναι παράνομο.

Για τα  παιδιά που είπες είναι πονεμένη ιστορία. Ένα σχόλιο μόνο για το κωφό παιδί. Το ότι 6 χρόνια δεν έμαθε νοηματική είναι έγκλημα και έπρεπε να κινηθεί δικαστικά ο γονιός εναντίων όσων εμπλέκονται. ΚΕΔΔΥ, δ/ντης, δ/νση κλπ και αν ο γονιός δεν έκανε τίποτα τότε έπρεπε η δικαιοσύνη να κινηθεί εναντίον του για παραμέληση. Αυτή είναι η άποψη μου

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #117 στις: Μαΐου 15, 2012, 07:07:47 pm »
Για τα  παιδιά που είπες είναι πονεμένη ιστορία. Ένα σχόλιο μόνο για το κωφό παιδί. Το ότι 6 χρόνια δεν έμαθε νοηματική είναι έγκλημα και έπρεπε να κινηθεί δικαστικά ο γονιός εναντίων όσων εμπλέκονται. ΚΕΔΔΥ, δ/ντης, δ/νση κλπ και αν ο γονιός δεν έκανε τίποτα τότε έπρεπε η δικαιοσύνη να κινηθεί εναντίον του για παραμέληση. Αυτή είναι η άποψη μου

Εγληματικό είναι σίγουρα και σίγουρα δεν είναι η μόνη περίπτωση. Δεν φταίει όμως κανένας άλλος, παρά μόνο το υπουργείο που δεν είχε ως απαραίτητη προϋπόθεση για την εργασία σε σχολέιο κωφών τη γνώση νοηματικής ή θεωρούσε ως επαρκείς να διδάξουν κωφούς άτομα με έναν μόνο κύκλο νοηματικής! Και όπως είπα δεν είναι η μόνη περίπτωση! Απλά έτυχε το συγκεκριμένο παιδί να είναι από το νομό μου και να γνωρίζω την περίπτωση. Σίγουρα αυτό το παιδί είχε και συμμαθητές στο σχολείο κωφών......
Επίσης, γνωρίζω περίπτωση τυφλού εκπαιδευτικού που είχε κάνει αίτηση για να διοριστεί ως αναπληρωτής σε ειδικό σχολείο (τότε που από τον πίνακα Α έμπαινε το 50% των αναπληρωτών) και ο διευθυντης εκπαίδευσης έτρεμε μην τυχόν και ο συγκεκριμένος συνάδελφος δεχτεί τη θέση, γιατί τα παιδιά που θα είχε ήταν πολλαπλών δυσκολιών και η κατάσταση δύσκολη ακόμα και για "φυσιολογικό" εκπαιδευτικό. Και όμως ο νόμος τον υποχρέωνε να πάρει τηλέφωνο (πιν τους πίνακες μιλάω) πρώτα σε αυτόν και αν αρνηθεί να τηλεφωνήσει στον πρώτο από τον πίνακα
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος pde86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #118 στις: Οκτωβρίου 06, 2012, 02:17:53 am »
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε πόσους μαθητές μπορεί να έχει ένα τμημα ένταξης.Αναφέρομαι στη βθμια.
Δηλαδή συνίσταται τμήμα ένταξης με 10 παιδιά από κάθε τάξη, άρα συνολικά 30 ?(αν και αυτα θα ειναι μοιρασμένα).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 06, 2012, 03:14:12 am από Lucinda »
"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
E.A.P.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #119 στις: Οκτωβρίου 06, 2012, 12:11:05 pm »
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε πόσους μαθητές μπορεί να έχει ένα τμημα ένταξης.Αναφέρομαι στη βθμια.
Δηλαδή συνίσταται τμήμα ένταξης με 10 παιδιά από κάθε τάξη, άρα συνολικά 30 ?(αν και αυτα θα ειναι μοιρασμένα).

δεν γνωρίζω αν αναφέρεσαι σε Α/θμια η

Αποσυνδεδεμένος marietta2010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #120 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 12:35:29 am »
Αν το καταλαβα σωστα ρωτας αν μπορει να στθει τ.ε με 10 μαθητες π.χ απο την α'γυμνασιου
.Εγω λοιπον καποια χρονιά ειχα στη

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #121 στις: Οκτωβρίου 07, 2012, 06:54:54 am »
για αυτά τα άτομα δεν θα έπρεπε να υπήρχε ξεχωριστό σχολείο όπου να έκαναν όλα τα μαθήματα εκεί?
Το να κάνουν ορισμένα μαθήματα μόνο δεν λύνει το πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος marietta2010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #122 στις: Οκτωβρίου 08, 2012, 08:15:18 pm »
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε πόσους μαθητές μπορεί να έχει ένα τμημα ένταξης.Αναφέρομαι στη βθμια.
Δηλαδή συνίσταται τμήμα ένταξης με 10 παιδιά από κάθε τάξη, άρα συνολικά 30 ?(αν και αυτα θα ειναι μοιρασμένα).

δεν γνωρίζω αν αναφέρεσαι σε Α/θμια η

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #123 στις: Οκτωβρίου 08, 2012, 09:34:55 pm »
για αυτά τα άτομα δεν θα έπρεπε να υπήρχε ξεχωριστό σχολείο όπου να έκαναν όλα τα μαθήματα εκεί?
Το να κάνουν ορισμένα μαθήματα μόνο δεν λύνει το πρόβλημα.

Το Τ.Ε. δεν απευθύνεται σε βαριές περιπτώσεις, αυτές πάνε στο ειδικό σχολείο που λες.

Ο σκοπός του Τ.Ε. είναι η ένταξη του μαθητή στην κανονική τάξη και η στήριξη του είναι συνήθως σε γλώσσα-μαθηματικά.
Δεν έχει σχέση λοιπόν αυτό που λες γιατί μιλάμε άλλη γλώσσα  :)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #124 στις: Οκτωβρίου 08, 2012, 09:37:59 pm »
Αν το καταλαβα σωστα ρωτας αν μπορει να στθει τ.ε με 10 μαθητες π.χ απο την α'γυμνασιου
.Εγω λοιπον καποια χρονιά ειχα στη

Αποσυνδεδεμένος pde86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #125 στις: Οκτωβρίου 08, 2012, 10:05:51 pm »
Καλησπέρα σε όλους.Φετος έχω παραλληλη braille και τμήμα ένταξης με συνολικά 30 παιδιά χωρισμένα σε 10 ανα ταξη.Όπως καταλαβαίνετε είναι λίγο χύμα η κατάσταση.
Αυτό που με απασχολεί είναι αν είναι σωστο να ερχονται στο τ.ε. παιδιά χωρις γνωμάτευση ειτε επειδη το θελει ο εκπαιδευτικός ειτε επειδη είναι υπο διάγνωση.
"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
E.A.P.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 613

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.