*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 136736 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mons

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #98 στις: Φεβρουάριος 26, 2012, 11:10:59 μμ »
Λοιπόν για Τ.Ε. ο ανώτερος αριθμός είναι 12 άτομα. Αυτό υπάρχει στο νόμο 3699/08.
Όσον αφορά τη γενική τάξη δεν μπορούν να φοιτούν πάνω από τρια παιδιά που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αυτό υπάρχει στο ΦΕΚ 1319/02 το οποίο αν και παλιότερο του νόμου είναι ακόμη σε ισχύ καθώς δεν έχει βγει αναθεωρημένο. Κατά συνέπεια, και εσύ δεν μπορείς να έχεις πάνω από τρια παιδιά σε μία ωριαία διδασκαλία στην ενταξη, εφόσον τα παιρνεις από μία τάξη παράλληλα με τα αντίστοιχα μαθήματα της τάξης.
Το ΖΕΠ και σχετικές με αυτό διατάξεις δεν αφορά τα τμήματα ένταξης από όσο γνωρίζω.

καλησπέρα
για τον αριθμο των παιδιών της γενικής τάξης,εννοούμε μεχρι 3 παιδιά σε κάθε τάξη(α γυμασίου,β κτλ.) ή τμήμα?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:37:59 »

Αποσυνδεδεμένος Sp. Educator

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 300
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #99 στις: Μάιος 12, 2012, 09:24:45 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα και θα ήθελα την άποψή σας.
Είμαι εκπαιδευτικός σε τμήμα ένταξης σε Γυμνάσιο. Ξεκινούν σιγά σιγά οι εξετάσεις και θα έρθει η ώρα να ετοιμάσουμε θέματα εξετάσεων. Όλοι γνωρίζουν ότι για τα θέματα συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί της ειδικής με τους εκπαιδευτικούς της γενικής αγωγής. Ποιος νόμος όμως το υπαγορεύει επισήμως;
Επί του πρακτέου, το όνομα του εκπαιδευτικού της ειδικής αγωγής και η υπογραφή του μπαίνουν στο έντυπο των θεμάτων;
Στα προηγούμενα έτη το θεωρούσα δεδομένο και ποτέ δεν προέκυπτε θέμα. Φέτος όμως σε μία συζήτηση που είχα με το διευθυντή μου, με περίσσια φυσικότητα μου είπε ότι δεν μπαίνει το όνομά μου στα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων. Θα συνεργαστώ με τους άλλους συναδέλφους της γενικής αγωγής για τα θέματα αλλά δεν τα υπογράφω. Περιττό να πω ότι μου έχουν πέσει τα μαλλιά...
Ψάχνοντας τη νομοθεσία εντόπισα δύο περιπτώσεις.
Α)  ΦΕΚ 276/16-3-10.  άρθρο 2 "κατά ...τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις οι μαθητές εξετάζονται από τον οικείο καθηγητή..." (τι σημαίνει οικείος: με την έννοια του γνωστικού αντικειμένου είναι ο εκπαιδευτικός γενικής αγωγής, με την έννοια του εγγύτερος θεωρώ ότι είναι ο ειδικής αγωγής). Το εξετάζονται σημαίνει σαφώς ότι ο εν λόγω καθηγητής εμπλέκεται και στην επιλογή των θεμάτων. Ποιος είναι όμως ο οικείος;;;;;;;
Β) ΦΕΚ 1319/10-10-02 (παλιό αλλά καλό) άρθρο Β4 "την ευθύνη της εκπαίδευσης του μαθητή που φοιτά στα Τ.Ε. έχουν από κοινού ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. και ο εκπαιδευτικός της συνήθους σχολικής τάξης φοίτησης του μαθητή. Οι δύο εκπαιδευτικοί συνεργάζονται.....καθώς και για την αξιολόγηση της προόδου του". Εδώ ο νομοθέτης το λέει ξεκάθαρα. Βγάζετε θέματα από κοινού, προφανώς υπογράφετε από κοινού αλλιώς πώς μπορεί να διαφανεί η συνεργασία. Το πρόβλημα είναι ότι το ΦΕΚ είναι παλιό...
Τι κάνουμε; Αντιμετώπισε ποτέ κανείς κάτι αντίστοιχο; Έχει εντοπίσει κανείς κάποιο νόμο, απόφαση ή κάτι επίσημο που να κάνει πιο ξεκάθαρα τα πράγματα; Θέλω να πω ότι πολλές φορές ακολουθούμε μία περπατημένη αλλά αν κάποιος ισχυριστεί το αντίθετο, τι είναι αυτό που μπορεί να μας κατοχυρώσει;
"Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες." (Bertrand Russell)

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #100 στις: Μάιος 13, 2012, 11:00:32 μμ »

Επί του πρακτέου, το όνομα του εκπαιδευτικού της ειδικής αγωγής και η υπογραφή του μπαίνουν στο έντυπο των θεμάτων;

Ψάχνοντας τη νομοθεσία εντόπισα δύο περιπτώσεις.
Α)  ΦΕΚ 276/16-3-10.  άρθρο 2 "κατά ...τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις οι μαθητές εξετάζονται από τον οικείο καθηγητή..." (τι σημαίνει οικείος: με την έννοια του γνωστικού αντικειμένου είναι ο εκπαιδευτικός γενικής αγωγής, με την έννοια του εγγύτερος θεωρώ ότι είναι ο ειδικής αγωγής). Το εξετάζονται σημαίνει σαφώς ότι ο εν λόγω καθηγητής εμπλέκεται και στην επιλογή των θεμάτων. Ποιος είναι όμως ο οικείος;;;;;;;

Β) ΦΕΚ 1319/10-10-02 (παλιό αλλά καλό) άρθρο Β4 "την ευθύνη της εκπαίδευσης του μαθητή που φοιτά στα Τ.Ε. έχουν από κοινού ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. και ο εκπαιδευτικός της συνήθους σχολικής τάξης φοίτησης του μαθητή. Οι δύο εκπαιδευτικοί συνεργάζονται.....καθώς και για την αξιολόγηση της προόδου του". Εδώ ο νομοθέτης το λέει ξεκάθαρα. Βγάζετε θέματα από κοινού, προφανώς υπογράφετε από κοινού αλλιώς πώς μπορεί να διαφανεί η συνεργασία. Το πρόβλημα είναι ότι το ΦΕΚ είναι παλιό...


Τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων "μπαίνουν" σε συνεργασία και υπογράφονται τυπικά από τον/τους καθηγητές που διδάσκουν τα τμήματα της γενικής τάξης στην οποία εντάσσονται και οι μαθητές που παρακολουθούν το Τμήμα 'Ενταξης.

Ο/η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς της γενικής τάξης κατά την αξιολόγηση των μαθητών που παρακολουθούν το Τ.Ε. συμβουλευτικά. Αυτό σημαίνει ότι πριν , κατά τη διάρκεια και μετά το χρονικό διάστημα της "εξέτασης" των μαθητών του Τ.Ε. αλληλεπιδρούν με τους καθηγητές της γενικής τάξης ώστε η αξιολόγηση των μαθητών του Τ.Ε. να γίνεται με εκείνες τις προϋποθέσεις , συνθήκες και διαδικασίες που αρμόζουν στις αρχές της Ειδικής Αγωγής, όσον αφορά τις δυνατότητες και ικανότητες του κάθε μαθητή του Τ.Ε. ξεχωριστά. Μπορούν ή/και πρέπει να παρευρίσκονται κατά τη διάρκεια της εξέτασης των μαθητών του Τ.Ε. διευκολύνοντας την εφαρμογή των διαδικασιών που προβλέπονται για την αξιολόγηση των μαθητών του Τ.Ε. , σύμφωνα με τις γνώσεις και ικανότητες που έχουν για την Ειδική Αγωγή, προσαρμοζόμενες στις "ιδιαιτερότητες" αυτών των μαθητών.

Σε καμιά περίπτωση τα παραπάνω δεν χαρακτηρίζονται ως ελαστικότητα έναντι των μαθητών του Τ.Ε. , αλλά μόνο ως διευκόλυνση εφαρμογής των αρχών της Ειδικής Αγωγής προσαρμοσμένες για τον κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Αποσυνδεδεμένος Sp. Educator

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 300
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #101 στις: Μάιος 14, 2012, 12:05:08 πμ »

Επί του πρακτέου, το όνομα του εκπαιδευτικού της ειδικής αγωγής και η υπογραφή του μπαίνουν στο έντυπο των θεμάτων;

Ψάχνοντας τη νομοθεσία εντόπισα δύο περιπτώσεις.
Α)  ΦΕΚ 276/16-3-10.  άρθρο 2 "κατά ...τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις οι μαθητές εξετάζονται από τον οικείο καθηγητή..." (τι σημαίνει οικείος: με την έννοια του γνωστικού αντικειμένου είναι ο εκπαιδευτικός γενικής αγωγής, με την έννοια του εγγύτερος θεωρώ ότι είναι ο ειδικής αγωγής). Το εξετάζονται σημαίνει σαφώς ότι ο εν λόγω καθηγητής εμπλέκεται και στην επιλογή των θεμάτων. Ποιος είναι όμως ο οικείος;;;;;;;

Β) ΦΕΚ 1319/10-10-02 (παλιό αλλά καλό) άρθρο Β4 "την ευθύνη της εκπαίδευσης του μαθητή που φοιτά στα Τ.Ε. έχουν από κοινού ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. και ο εκπαιδευτικός της συνήθους σχολικής τάξης φοίτησης του μαθητή. Οι δύο εκπαιδευτικοί συνεργάζονται.....καθώς και για την αξιολόγηση της προόδου του". Εδώ ο νομοθέτης το λέει ξεκάθαρα. Βγάζετε θέματα από κοινού, προφανώς υπογράφετε από κοινού αλλιώς πώς μπορεί να διαφανεί η συνεργασία. Το πρόβλημα είναι ότι το ΦΕΚ είναι παλιό...


Τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων "μπαίνουν" σε συνεργασία και υπογράφονται τυπικά από τον/τους καθηγητές που διδάσκουν τα τμήματα της γενικής τάξης στην οποία εντάσσονται και οι μαθητές που παρακολουθούν το Τμήμα 'Ενταξης.

Ο/η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς της γενικής τάξης κατά την αξιολόγηση των μαθητών που παρακολουθούν το Τ.Ε. συμβουλευτικά. Αυτό σημαίνει ότι πριν , κατά τη διάρκεια και μετά το χρονικό διάστημα της "εξέτασης" των μαθητών του Τ.Ε. αλληλεπιδρούν με τους καθηγητές της γενικής τάξης ώστε η αξιολόγηση των μαθητών του Τ.Ε. να γίνεται με εκείνες τις προϋποθέσεις , συνθήκες και διαδικασίες που αρμόζουν στις αρχές της Ειδικής Αγωγής, όσον αφορά τις δυνατότητες και ικανότητες του κάθε μαθητή του Τ.Ε. ξεχωριστά. Μπορούν ή/και πρέπει να παρευρίσκονται κατά τη διάρκεια της εξέτασης των μαθητών του Τ.Ε. διευκολύνοντας την εφαρμογή των διαδικασιών που προβλέπονται για την αξιολόγηση των μαθητών του Τ.Ε. , σύμφωνα με τις γνώσεις και ικανότητες που έχουν για την Ειδική Αγωγή, προσαρμοζόμενες στις "ιδιαιτερότητες" αυτών των μαθητών.

Σε καμιά περίπτωση τα παραπάνω δεν χαρακτηρίζονται ως ελαστικότητα έναντι των μαθητών του Τ.Ε. , αλλά μόνο ως διευκόλυνση εφαρμογής των αρχών της Ειδικής Αγωγής προσαρμοσμένες για τον κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση.
Πολύ ωραία τεκμηριωμένη άποψη. Πού είναι γραμμένη όμως;;; Πού το λέει επίσημα;;;
Εκεί είναι που έχω μπλεχτει. Όσο κι αν φαίνεται χαζό/ανούσιο, το τυπικό του πράγματος είναι που με απασχολεί.

Δηλαδή, πώς αποδεικνύεται η συνεργασία του εκπαιδευτικού γενικής αγωγής και του εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής όταν στο επίσημο έγγραφο, ήτοι το έντυπο των θεμάτων των εξετάσεων, δεν υπάρχει η αντίστοιχη υπογραφή του εκπαιδευτικού ε.α. που συνεργάστηκε;
Ή αν θες, σε περίπτωση που ένας γονιός θεωρήσει ότι τα θέματα που μπήκαν δεν ήταν σωστά προσαρμοσμένα για το επίπεδο και το είδος της δυσκολίας του παιδιού του μπορεί να υποστηρίξει ότι δεν αναμείχθηκε στη διαδικασία ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και τα έβγαλε μόνος του ο εκπαιδευτικός της γενικής. Εγώ τότε πώς είμαι καλυμμένος; Στα λόγια θα ισχυριστώ ότι συνεργαστηκα και τέλος; Νομίζω ότι το σύστημα είναι αρκετά γραφειοκρατικό και καλό θα ήταν να μην προσπερνάμε εύκολα ορισμένα πράγματα.
Μπλέξιμο...
"Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες." (Bertrand Russell)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:37:59 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #102 στις: Μάιος 14, 2012, 01:27:02 πμ »

Αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση.
Πολύ ωραία τεκμηριωμένη άποψη. Πού είναι γραμμένη όμως;;; Πού το λέει επίσημα;;;
Εκεί είναι που έχω μπλεχτει. Όσο κι αν φαίνεται χαζό/ανούσιο, το τυπικό του πράγματος είναι που με απασχολεί.

Δηλαδή, πώς αποδεικνύεται η συνεργασία του εκπαιδευτικού γενικής αγωγής και του εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής όταν στο επίσημο έγγραφο, ήτοι το έντυπο των θεμάτων των εξετάσεων, δεν υπάρχει η αντίστοιχη υπογραφή του εκπαιδευτικού ε.α. που συνεργάστηκε;
Ή αν θες, σε περίπτωση που ένας γονιός θεωρήσει ότι τα θέματα που μπήκαν δεν ήταν σωστά προσαρμοσμένα για το επίπεδο και το είδος της δυσκολίας του παιδιού του μπορεί να υποστηρίξει ότι δεν αναμείχθηκε στη διαδικασία ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και τα έβγαλε μόνος του ο εκπαιδευτικός της γενικής. Εγώ τότε πώς είμαι καλυμμένος; Στα λόγια θα ισχυριστώ ότι συνεργαστηκα και τέλος; Νομίζω ότι το σύστημα είναι αρκετά γραφειοκρατικό και καλό θα ήταν να μην προσπερνάμε εύκολα ορισμένα πράγματα.
Μπλέξιμο...

Τα θέματα εξετάσεων για τα μαθήματα κάθε ειδικότητας στα Γενικά σχολεία είναι κοινά για όλους τους μαθητές όλων των τμημάτων της κάθε τάξης. Συνεπώς δεν μπορούν οι μαθητές που παρακολουθούν το Τ.Ε. από την κάθε τάξη να έχουν "διαφορετικά θέματα". Ο καθηγητής του Τ.Ε. συμβουλεύει τους καθηγητές του τμήματος των μαθητών ("οικείο καθηγητή") για το πλαίσιο (πριν, κατά τη διάρκεια, μετά) "εξέτασης" των μαθητών του Τ.Ε..

Ο/η/οι καθηγητής/-τρια/-ες της Γενικής τάξης είναι υπεύθυνος/-η/-οι για τα θέματα του μαθήματος της ειδικότητάς του/της/τους , τα οποία και αφορούν όλους τους μαθητές (και αυτούς που δεν παρακολουθούσαν το Τ.Ε.) και ο/η καθηγητής/-τρια του Τ.Ε. είναι ο διευκολυντής της ένταξης-προσαρμογής των μαθητών του Τ.Ε. ανάλογα με τις "ιδιαιτερότητές" τους. Συνεπώς η ευθύνη του/της τελευταίου/-ας έγκειται στην εφαρμογή αυτής της διευκόλυνσης που δεν μπορεί να υπερβαίνει τα όρια των αρμοδιοτήτων του (τους μαθητές του Τ.Ε.). Ο συμβουλευτικός του ρόλος είναι θέμα αρμονικής συνεργασίας με τον/την/τους καθηγητή/-τρια/-τες των μαθημάτων της ειδικότητάς του. Το Νομικό πλαίσιο που να ρυθμίζει επκριβώς-τυπικά τα ειδικά θέματα της Ειδικής Αγωγής (οπως αυτό που θέτεις) είναι στα σπάργανα για τη χώρα μας, όπως και όλος ο κλάδος της Ειδικής Αγωγής. Για αυτό και θα είχες συναντήσει άλλες χρονιές διαφορετική στάση στο θέμα αυτόαπό τους/τις διευθυντές/-ντριες των σχολείων σου.

Αν θες, όμως, στο τυπικό μέρος (της υπογραφής) μπορείς (αν σε απασχολεί αυτό) να την βάλεις στο έντυπο της προφορικής εξέτασης όσων μαθητών εξετάζονται προφορικά, αν δεν συμμετάσχει στην προφορική εξέταση άλλος/-η καθηγητής/-τρια της γενικής τάξης. Αν και ακόμα και για αυτό μπορεί να συναντήσεις διαφορετικές απόψεις!

Αποσυνδεδεμένος muk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #103 στις: Μάιος 14, 2012, 12:18:16 μμ »
στο σχολειο που ειμαι φετος, το τμημα ενταξης δυναται να εχει διαφορετικα θεματα. Κ εγω μεχρι περυσι ηξερα για κοινα θεματα που συνυπεγραφα με τους εκπαιδευτικους της ταξης. Εδω  που ειμαι φετος ομως βαζουν διαφορετικα θεματα και για να συμβει αυτο εχει υπογραψει  ο συμβουλοσ ειδικης αγωγης της περιφερειας (δηλαδη αυτο ισχυει για ολα τα γυμνασια της συγκεκριμενης περιφερειας) καθως και το κεδδυ νομιζω.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #104 στις: Μάιος 14, 2012, 01:23:51 μμ »
στο σχολειο που ειμαι φετος, το τμημα ενταξης δυναται να εχει διαφορετικα θεματα. Κ εγω μεχρι περυσι ηξερα για κοινα θεματα που συνυπεγραφα με τους εκπαιδευτικους της ταξης. Εδω  που ειμαι φετος ομως βαζουν διαφορετικα θεματα και για να συμβει αυτο εχει υπογραψει  ο συμβουλοσ ειδικης αγωγης της περιφερειας (δηλαδη αυτο ισχυει για ολα τα γυμνασια της συγκεκριμενης περιφερειας) καθως και το κεδδυ νομιζω.

Μα η έννοια του Τ.Ε. είναι η ένταξη των "διαφορετικών" μαθητών στην "κανονική γενική" τάξη. Πώς μπορεί να συμβεί αυτό όταν κάποιοι μαθητές έχουν διαφορετικά (στην κυριολεξία) θέματα και όχι προσαρμογές στα θέματα της τάξης τους με τροποποίηση του πλαισίου; Φαντάζομαι myrt ότι δεν επέτρεψαν ο σύμβουλος και το ΚΕΔΔΥ να γράφουν οι μαθητές σε άλλο χώρο από αυτόν που γράφουν οι "υπόλοιποι" μαθητές τουλάχιστον, έτσι;

Τί σχόλια δημιουργούνται από αυτή την κίνηση "εξέτασης" των μαθητών του Τ.Ε. από τους άλλους μαθητές (και τους καθηγητές);

Αποσυνδεδεμένος Sp. Educator

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 300
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #105 στις: Μάιος 14, 2012, 06:53:11 μμ »
Κοίταξε καμία περίπτωση δεν είναι η ίδια με την άλλη. Αυτό αν θες είναι και ο λόγος που ίσως το νομικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής παραμένει σε σημεία ανοιχτό. Θα  σου πω εμένα πότε μου συνέβη κάτι αντίστοιχο.
Μία χρονιά βρισκόμουν σε τμήμα ένταξης και είχα 2 μαθήτριες βαρήκοες. Οι συγκεκριμένες κοπέλες ήταν μαζί μου όλες τις ώρες των μαθημάτων μου (9 εβδομαδιαίως). Στις συγκεκριμένες κοπέλες έβαλα μόνο εγώ θέματα και όχι ο εκπαιδευτικός της τάξης τους. Λογικό από τη μια καθώς ο άνθρωπος δεν τις έβλεπε ποτέ στα μαθήματά του!
Φυσικά δεν είχε διατυπωθεί κανένα σχόλιο από κανέναν καθώς για όλους ήταν λογικό εφόσον τα παιδιά δεν μπορούσαν να πάνε στο σχολείο των κωφών και βαρηκόων του διπλανού νομού να θεωρούν ότι αυτή είναι η καλύτερη δυνατή υποστήριξη.
Το παράδειγμα αυτό βέβαια μπορεί να πυροδοτήσει μία συζήτηση σχετικά με την έννοια της ένταξης. Ωστόσο αν το απομονώσουμε και δούμε μόνο το κομμάτι των εξετάσεων, εγώ έβαλα μόνος μου θέματα και όλοι ήταν ικανοποιημένοι.
"Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες." (Bertrand Russell)

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #106 στις: Μάιος 14, 2012, 07:23:30 μμ »
Στο δικό μου νομό, ο σύμβουλος ΕΑ είπε "δεν ξέρω. Κάντε το όπως θέλετε".
Σε κάποια σχολεία, τα θέματα τα βγάζει ο καθηγητηές της τάξης και το ΤΕ τα προσαρμόζει στους εκάστοτε μαθητε΄ς, σε άλλο σχολείο βγάζουν τα θέματα μαζί και ο ένας βοηθά τον άλλο (και στα γενικά αλλά και στα "ειδικά" θ'εματα) και σε άλλα σχολεία βγαίνουν διαφορετικά θέματα.

Επίσης, διαφορετική είναι και η λειτουργία των ΤΕ στο νομό. Κάποια ακολουθούν το πρόγραμμα της γενικής τάξης παραλλαγμένο (π.χ. ο φιλόλογος διδάσκει το ίδιο γραμματικό φαινόμενο που διδάσκεται στη γενική τάξη) και κάποια άλλα ακολουθούν τελείως άλλο πρόγραμμα με βάση τα παιδιά (π.χ. σε παιδί με ΝΚ που ίσα ίσα μπορεί να συλλαβίσει, δεν κάνει αρχαία, κάνει γλώσσα τελέιως διαφορετική από το βιβλίο κλπ κλπ).
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #107 στις: Μάιος 14, 2012, 07:56:06 μμ »
Απο την εμπειρία μου σε τμήματα ένταξης (9 χρόνια) να πω και εγώ 2 λογάκια

1ο) Τα θέματα εξετάσεων είναι κοινά. Όσοι παραπάνω είπατε ότι βάζετε εσείς θέματα διαφορετικά από αυτά που μπαίνουν ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΤΕ. Ευθύνη έχετε ΚΑΙ εσείς και πρώτα από όλα ο Δ/ντης σας που είναι υπεύθυνος. Τα περι συμβούλου που δεν είπε τίποτα ή είπε κάντε ότι θέλετε αυτά είναι αέρας. Μια καταγγελία είστε και τότε δεν θα υπάρχει καμία κάλυψη από σύμβουλο. Ο σύμβουλος δεν νομοθετεί, ούτε γραπτώς πόσο μάλλον προφορικός.

2ο) Ο οικείος καθηγητής είναι 2 καθηγητές το λέει όπως είπες εδώ ΦΕΚ 1319/10-10-02, προσωπικά ποτέ δεν με ενδιέφερε να υπογράφω τα θέματα, στην συζήτηση ήμουν και παρέμβαινα στην καλύτερη διατύπωση, διαμόρφωση και αντιρρήσεις  ώστε να γίνουν πιο προσιτά στους μαθητές μου.

αυτά

Αποσυνδεδεμένος Sp. Educator

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 300
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #108 στις: Μάιος 14, 2012, 08:13:26 μμ »

2ο) Ο οικείος καθηγητής είναι 2 καθηγητές το λέει όπως είπες εδώ ΦΕΚ 1319/10-10-02, προσωπικά ποτέ δεν με ενδιέφερε να υπογράφω τα θέματα, στην συζήτηση ήμουν και παρέμβαινα στην καλύτερη διατύπωση, διαμόρφωση και αντιρρήσεις  ώστε να γίνουν πιο προσιτά στους μαθητές μου.
 
Οκ. Λίγο να ξεκαθαρίσω κάτι. Το θέμα της υπογραφής προκύπτει όχι από προσωπική ανάγκη για προβολή ή καταξίωση. Το έχω θέσει ως επίσημη επικύρωση της συνεργασίας. Να φαίνεται δηλαδή και επίσημα ότι έχει συνεργαστεί ο καθηγητής της ειδικής με αυτόν της γενικής στα θέματα. Αυτό δεν σε προβλημάτισε εσένα ποτέ; Αν σε κατηγορούσαν ή σου ζητούσαν να αποδείξεις ότι ενεπλάκη στη διαδικασία των θεμάτων πώς θα το αποδείκνυες;

Κατά δεύτερον το θέμα το άνοιξα με απώτερο σκοπό να λάβω βοήθεια για το αν υπάρχει επισήμως κάποιο έγγραφο πέρα από τα ΦΕΚ που παρέθεσα σε σχέση με την αξιολόγηση των αμεεα στις προαγωγικές του Γυμνασίου. Παράδειγμα, πολλές φορές έχει τύχει πέρα από νόμους, οι διευθύνσεις να στέλνουν έγγραφα που να διευθετούν διάφορα θέματα που προκύπτουν. π.χ. http://www.alfavita.gr/artro.php?id=13708
Θα ήθελα να μάθω αν έτυχε να πέσει στα χέρια κάποιου ένα τέτοιο ή παρόμοιο έγγραφο που να έδινε απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
"Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες." (Bertrand Russell)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #109 στις: Μάιος 14, 2012, 08:49:07 μμ »

2ο) Ο οικείος καθηγητής είναι 2 καθηγητές το λέει όπως είπες εδώ ΦΕΚ 1319/10-10-02, προσωπικά ποτέ δεν με ενδιέφερε να υπογράφω τα θέματα, στην συζήτηση ήμουν και παρέμβαινα στην καλύτερη διατύπωση, διαμόρφωση και αντιρρήσεις  ώστε να γίνουν πιο προσιτά στους μαθητές μου.
 
Οκ. Λίγο να ξεκαθαρίσω κάτι. Το θέμα της υπογραφής προκύπτει όχι από προσωπική ανάγκη για προβολή ή καταξίωση. Το έχω θέσει ως επίσημη επικύρωση της συνεργασίας. Να φαίνεται δηλαδή και επίσημα ότι έχει συνεργαστεί ο καθηγητής της ειδικής με αυτόν της γενικής στα θέματα. Αυτό δεν σε προβλημάτισε εσένα ποτέ; Αν σε κατηγορούσαν ή σου ζητούσαν να αποδείξεις ότι ενεπλάκη στη διαδικασία των θεμάτων πώς θα το αποδείκνυες;

Κατά δεύτερον το θέμα το άνοιξα με απώτερο σκοπό να λάβω βοήθεια για το αν υπάρχει επισήμως κάποιο έγγραφο πέρα από τα ΦΕΚ που παρέθεσα σε σχέση με την αξιολόγηση των αμεεα στις προαγωγικές του Γυμνασίου. Παράδειγμα, πολλές φορές έχει τύχει πέρα από νόμους, οι διευθύνσεις να στέλνουν έγγραφα που να διευθετούν διάφορα θέματα που προκύπτουν. π.χ. http://www.alfavita.gr/artro.php?id=13708
Θα ήθελα να μάθω αν έτυχε να πέσει στα χέρια κάποιου ένα τέτοιο ή παρόμοιο έγγραφο που να έδινε απαντήσεις σε αυτό το θέμα.

Το βασικό είναι να μπορείς να παρέμβεις στα θέματα κατά την διάρκεια του σχεδιασμού τους. Η υπογραφή είναι δευτερεύον. Δεν κατοχυρώνεις τίποτα εσύ με μια υπογραφή. Αντιθέτως χωρίς την υπογραφή σου πρόβλημα έχουν οι άλλοι που σε έχουν στο τραπέζι, αυτοί δεν είναι κατοχυρωμένοι. Βλέπεις κανείς δεν μπορεί να σου πει ότι δεν μπορείς να είσαι εκεί, δεν είναι τόσο ανώμαλοι. Αν θες λοιπόν μπορείς να κάνεις ένα ερώτημα προς το υπουργείο (μέσω συμβούλου). Αλλά σου ξαναλέω δεν κερδίζεις τίποτα στο σχολείο σου, αυτό λέει η εμπειρία μου. Ξαναλέω ότι εγώ αν και δουλεύω τόσα χρόνια και τους ξέρουν και με ξέρουν δεν με ενδιαφέρει το θέμα, ίσως του χρόνου να το ζητήσω. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι βάζω εγώ διαγωνίσματα και ο βαθμός στα τρίμηνα να είναι δική μου υπόθεση (κυρίως) και να είμαι στην προφορική εξέταση.

όσο αφορά αυτό το λινκ που έδειξες και λέει το εξής
  ΩΡΙΑΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ή ΤΕΣΤ: Μόνο εάν επιθυμεί ο μαθητής και με τη σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα (εφ΄ όσο είναι ανήλικος), θα παραδίδει γραπτό στα ΩΡΙΑΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ή τα ΤΕΣΤ.

αυτό είναι άκυρο. Σύμφωνα με την νομοθεσία ο κηδεμόνας κάνει δήλωση που λέει ότι σύμφωνα με την γνωμάτευση του παιδιού του επιθυμεί την προφορική εξέταση. Η δήλωση δεν αλλάζει ανάλογα με το μάθημα. Είναι μία και τέλος ή γραπτά ή προφορικά. Αν θέλει να γράψει κάποιο μάθημα (ή κάποιο ερώτημα ή θέμα) κατά δήλωση του μαθητή τότε το δίνει γραπτός αλλά βαθμολογείτε ως προφορική εξέταση. Π.χ. μαθητής που κατά δήλωση γονέα επιθυμεί να εξετάζετε προφορικά γιατί έχει π.χ. δυσλεξία μπορεί στης εξετάσεις ιουνίου να πει στον καθηγητή π.χ. των μαθηματικών που θα έρθει να τον πάρει ότι επιθυμεί να γράψει και να μην εξεταστεί προφορικά. Ο μαθητής γράφει κανονικά στην τάξη αλλά δεν δίνει το γραπτό του μαζί με τα άλλα. Όταν τελειώσει τον παίρνει ο καθηγητής στην αίθουσα προφορικής εξέτασης και αφού τον ξαναρωτήσει αν θέλει να πει κάτι προφορικά και πει αυτό όχι τότε βαθμολογεί το γραπτό αλλά ο βαθμός μπαίνει στο ειδικό έντυπο ως προφορικός εξεταζόμενος και το γραπτό καταστρέφεται αφού θεωρείτε πρόχειρο. Ξαναλέω πρέπει να υπάρχει αίτηση για προφορική εξέταση σε όλα τα σχολεία ΚΑΘΕ χρόνο ΤΟΤΕ και μόνο είστε καλυμμένοι. Ο νόμος μιλάει ξεκάθαρα για 1 αίτηση μια φορά

φεκ 276/ 16-3-2010  Εξέταση μαθητών Ημερήσιων και Εσπερινών Γυμνασίων, με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Άρθρο ΜΟΝΟ
1. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες που αναφέρονται στο Ν. 3699/2008 (Φ.Ε.Κ. 199
Α΄) εξετάζονται προφορικά ή γραπτά, κατά περίπτωση,
ανάλογα με τις δυνατότητές τους. Ειδικότερα:
α) Εξετάζονται προφορικά κατόπιν αίτησής τους οι
μαθητές που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση
επειδή:............

...Όταν ο μαθητής της περίπτωσης αυτής
επιθυμεί να απαντήσει και γραπτά σε κάποια ερωτήμα−
τα, αυτά αξιολογούνται κατά τη βαθμολόγηση.
Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Γυμνάσιό τους συ−
νοδευόμενη από τη γνωμάτευση

.......3. Οι αιτήσεις και οι γνωματεύσεις που αναφέρονται
στο άρθρο αυτό, υποβάλλονται στο Διευθυντή του οι−
κείου Γυμνασίου το αργότερο μέχρι τις 30 Απριλίου
κάθε έτους. Σε έκτακτες και απρόβλεπτες περιπτώσεις
μπορούν να υποβάλλονται και αργότερα.

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #110 στις: Μάιος 14, 2012, 09:23:41 μμ »
Και δεν μου λες βρε Kinegire, αν έχεις ένα παιδάκι στην πρώτη γυμνασίου με μέτρια ΝΚ και γνωστικό επίπεδο τετάρτης δημοτικού, τι κάνεις;
Πώς να παραλλάξεις τα γενικά θέματα; Ή θα βάλεις αυτό το παιδί να γράψει στην ύλη της Α γυμνασίου;
Δεν πρέπει να του βάλεις ξεχωριστά θέματα που να ανταποκρίνονται στους στόχους που έχεις θέσει για το συγκεκριμένο παιδί ώστε να δεις κατά πόσο έχουν επιτευχθεί οι στόχοι; Οι οποίοι στόχοι σίγουρα είναι διαφορετικοί από αυτούς που θέτεις για ένα "κανονικό" παιδί....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #111 στις: Μάιος 14, 2012, 09:33:57 μμ »
Και δεν μου λες βρε Kinegire, αν έχεις ένα παιδάκι στην πρώτη γυμνασίου με μέτρια ΝΚ και γνωστικό επίπεδο τετάρτης δημοτικού, τι κάνεις;
Πώς να παραλλάξεις τα γενικά θέματα; Ή θα βάλεις αυτό το παιδί να γράψει στην ύλη της Α γυμνασίου;
Δεν πρέπει να του βάλεις ξεχωριστά θέματα που να ανταποκρίνονται στους στόχους που έχεις θέσει για το συγκεκριμένο παιδί ώστε να δεις κατά πόσο έχουν επιτευχθεί οι στόχοι; Οι οποίοι στόχοι σίγουρα είναι διαφορετικοί από αυτούς που θέτεις για ένα "κανονικό" παιδί....

Σύμφωνα με τον νόμο αν έχεις τέτοιο παιδί τότε γράφει κανονικά. Πάντα με τα ίδια θέματα εξετάσεων. Αυτό λέει ο νόμος. Αν εσύ θέλεις να παρανομήσεις και να κάνεις ότι θέλεις αυτό είναι δικό σου θέμα. Εγώ οφείλω να σου πω τι ισχύει και να αναλάβεις τις ευθύνες σου.

Πάμε τώρα στην ουσία.
1ο) κακός έχεις παιδί με μέτρια ΝΚ στο γυμνάσιο ακόμα και με Τ.Ε.. Έπρεπε να είναι σε ειδικό γυμνάσιο ή ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο. Αν τώρα δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο τότε πάω πάσο.
2ο) αν λοιπόν έχουμε παρόλα αυτά τέτοιο παιδί στο σχολείο μας τότε το περνάμε στα τρίμηνα και δεν περιμένουμε να φτάσει στις γραπτές εξετάσεις για να δούμε αν περάσει το μάθημα

τόσο απλά.

Αν αύριο αλλάξει ο νόμος είναι άλλο θέμα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159796
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 439
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.