*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 136347 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sp. Educator

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 300
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #112 στις: Μάιος 14, 2012, 09:35:44 μμ »
kinergos ευχαριστώ για την απάντηση.
Γνωρίζω τις οδηγίες του φεκ 276/ 16-3-2010 αν και έχω κάποιες ενστάσεις επί των οδηγιών σε σύγκριση με αυτές του ΦΕΚ 1319/10-10-02. Όσο για το υπουργείο έθεσα το θέμα στο γραφείο εξυπηρέτησης του κοινού του Υπουργείου ηλεκτρονικά. Τώρα το αν και το πότε θα μου απαντήσουν.... είμαι περίεργος και εγώ να το δω.
Με τη σύμβουλο έχω το εξής θέμα. Λίγο ότι της έχουν φορτώσει δυόμιση νομούς, δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια, λίγο το ότι πνίγεται η γυναίκα και δίνει προτεραιότητα στα θέματα που προκύπτουν αυτή την περίοδο για τις πανελλήνιες λυπάμαι να με έχει και εμένα από πάνω της. Ίσως το ψάξω πιο πολύ του χρόνου, αν και εφόσον είμαι και πάλι. Προς το παρόν σκέφτηκα αν δεν βρω λύση με το διευθυντή μου να θέσω το θέμα στο σύλλογο και αφού ξεκαθαριστεί γραπτώς στα πρακτικά ότι δεν θα υπογράψω τα θέματα, εγώ θα είμαι κατοχυρωμένος.
"Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες." (Bertrand Russell)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:45:48 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #113 στις: Μάιος 15, 2012, 12:14:34 μμ »

1ο) κακός έχεις παιδί με μέτρια ΝΚ στο γυμνάσιο ακόμα και με Τ.Ε.. Έπρεπε να είναι σε ειδικό γυμνάσιο ή ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο. Αν τώρα δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο τότε πάω πάσο.


Το πού θα φοιτήσει ένα παιδί εξαρτάται από την επιθυμία των γονιών. Δεν πα το ΚΕΔΔΥ να λέει ό,τι θέλει, αν ο γονιός πει ότι το παιδί του θα φοιτήσει στο γενικό σχολείο, κάτω να χτυπιέσαι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Και το σχολείο δεν μπορεί να αρνηθεί (υπάρχει περίπτωση στη Δράμα που σχολείο αρνήθηκε τη φοίτηση σε παιδί, γιατί θεωρούσαν ότι δεν είναι κατάλληλο το σχολικό πλαίσιο (και πράγματι δεν ήταν) και οι γονείς προσέφυγαν στα δικαστήρια και δικαιώθηκαν).
Ειδικά στο νομό που βρίσκομαι εγώ, υπάρχουν αρκετά με παιδιά με μέτρια ΝΚ στα γενικά σχολεία, τόσο στα δημοτικά όσο και στη δευτεροβάθμια, παρόλο που υπάρχει και ειδικό σχολείο και ΕΕΕΕΚ. Στο δε ειδικό και στο ΕΕΕΕΚ οι περιπτώσεις παιδιών είναι πάρα πολύ βαριές, οπότε σε κάποιο βαθμό αντιλαμβάνομαι και τους γονείς των άλλων παιδιών που δεν θέλουν να φοιτήσουν εκεί τα δικά τους παιδιά (είναι πολύ μεγάλη η διαφορά).
Η πρακτική, λοιπόν, που ακολουθείται από τους καθηγητές των ΤΕ των γυμνασίων (από τότε που έγιναν τα ΤΕ, και με 2 διαφορετικούς συμβούλους και με σύσταση από το ΠΙ) είναι τα παιδιά αυτά να εξετάζονται σε θέματα που βάζουν οι καθηγητές των ΤΕ και εξαρτώνται από το επίπεδο τους. Δεν μιλάω φυσικά για παιδιά με δυσλεξίες ή άλλες πιο ελαφρές περιπτώσεις, όπου εξετάζονται σε κοινά παραλλαγμένα θέματα.
Και από ό,τι γνωρίζω η ίδια πρακτική ακολουθείται και σε πολλά άλλα σχολέια ανά την Ελλάδα. Άρα δεν είναι "δική μας" πττοτυπία....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #114 στις: Μάιος 15, 2012, 02:08:14 μμ »

1ο) κακός έχεις παιδί με μέτρια ΝΚ στο γυμνάσιο ακόμα και με Τ.Ε.. Έπρεπε να είναι σε ειδικό γυμνάσιο ή ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο. Αν τώρα δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο τότε πάω πάσο.


Το πού θα φοιτήσει ένα παιδί εξαρτάται από την επιθυμία των γονιών. Δεν πα το ΚΕΔΔΥ να λέει ό,τι θέλει, αν ο γονιός πει ότι το παιδί του θα φοιτήσει στο γενικό σχολείο, κάτω να χτυπιέσαι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Και το σχολείο δεν μπορεί να αρνηθεί (υπάρχει περίπτωση στη Δράμα που σχολείο αρνήθηκε τη φοίτηση σε παιδί, γιατί θεωρούσαν ότι δεν είναι κατάλληλο το σχολικό πλαίσιο (και πράγματι δεν ήταν) και οι γονείς προσέφυγαν στα δικαστήρια και δικαιώθηκαν).
Ειδικά στο νομό που βρίσκομαι εγώ, υπάρχουν αρκετά με παιδιά με μέτρια ΝΚ στα γενικά σχολεία, τόσο στα δημοτικά όσο και στη δευτεροβάθμια, παρόλο που υπάρχει και ειδικό σχολείο και ΕΕΕΕΚ. Στο δε ειδικό και στο ΕΕΕΕΚ οι περιπτώσεις παιδιών είναι πάρα πολύ βαριές, οπότε σε κάποιο βαθμό αντιλαμβάνομαι και τους γονείς των άλλων παιδιών που δεν θέλουν να φοιτήσουν εκεί τα δικά τους παιδιά (είναι πολύ μεγάλη η διαφορά).

ανάφερα τον χαρακτηρισμό "κακός", οι γονείς μπορούν να θέλουν ότι θέλουν. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάνεις τους γονείς να καταλάβουν. Θα σου πω ένα παράδειγμα.

Βαριά περίπτωση παιδιού στο σχολείου μου ξεκινούσε κάθε χρόνο και κάθε χρόνο μετά από κάποιο καιρό δεν μπορούσε να κάτσει μέσα στην τάξη. Στο τέλος ερχόταν μόνο στο Τ.Ε.. Όσο και να λέγαμε στην μάνα να το πάει στο ΕΕΕΕΚ εκείνη έλεγε όχι γιατί θεωρούσε ότι το παιδί της μπορεί να σταθεί. Η απάντηση ήταν πολύ απλή. Ότι το παιδί κάθε χρόνο θα μένει από απουσίες και αυτό που κάνει να τον κρατάει εδώ στο τέλος δεν θα του δώσει κανένα εφόδιο για το μέλλον του, ενώ στο ΕΕΕΕΚ έχει κάποια ελπίδα να τελειώσει και να πάρει και ένα χαρτί να δουλέψει κάπου. Της εξήγησα ότι δεν θα είναι πάντα εκεί γιαυτόν και πρέπει να σκεφτεί το μέλλον του. Πήγε στο ΕΕΕΕΚ

Αν λοιπόν έχουμε παιδί με βαρύ πρόβλημα που προκαλεί αναστάτωση στο σχολείο και δεν στρώνει η κατάσταση, το παιδί δεν περνάει την τάξη και παίρνουν το μήνυμα. Όμορφα και ωραία. Αν η βαριά περίπτωση δεν προκαλεί προβλήματα τότε θα τελειώσει απλά περνώντας και αποκτώντας ελάχιστες δεξιότητες σε σχέση με αυτά που θα έπαιρνε σε ένα ΕΕΕΕΚ ή ένα ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο. Το ΚΕΔΔΥ οφείλει να τα πει αυτά αν δεν τα καταλάβουν τότε θα το καταλάβουν αργότερα.

Η πρακτική, λοιπόν, που ακολουθείται από τους καθηγητές των ΤΕ των γυμνασίων (από τότε που έγιναν τα ΤΕ, και με 2 διαφορετικούς συμβούλους και με σύσταση από το ΠΙ) είναι τα παιδιά αυτά να εξετάζονται σε θέματα που βάζουν οι καθηγητές των ΤΕ και εξαρτώνται από το επίπεδο τους. Δεν μιλάω φυσικά για παιδιά με δυσλεξίες ή άλλες πιο ελαφρές περιπτώσεις, όπου εξετάζονται σε κοινά παραλλαγμένα θέματα.
Και από ό,τι γνωρίζω η ίδια πρακτική ακολουθείται και σε πολλά άλλα σχολέια ανά την Ελλάδα. Άρα δεν είναι "δική μας" πττοτυπία....

Όσα λες από πάνω δεν προβλέπονται πουθενά. Αν υπάρχει γραπτό κάτι που να ακυρώνει τον νόμο ότι στην προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις όλα τα παιδιά δίνουν σε κοινά θέματα παρακαλώ να μου τα εκθέσεις ειδάλλως τα παραπάνω που λες καλό είναι να μην τα λάβει υπόψη κανείς συνάδελφος γιατί αν βρει τον μπελά του δεν νομίζω να βρει το δίκιο του με τις καλές προθέσεις.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #115 στις: Μάιος 15, 2012, 04:46:39 μμ »
@Kinegiros

Θυμάμαι ότι από το ΠΙ είχε έρθει χαρτί. Το θυμάμαι καλά γιατί το είχαμε σχολιάσει, καθώς ποτέ μέχρι τότε δεν είχαν απαντήσει.
Δυστυχώς δεν βρίσκομαι στο ΚΕΔΔΥ αυτό τον καιρό για να μπορέσω να το βρω και να το σκανάρω για να το παραθέσω. Αλλά είχε έρθει!

Όσο για το παιδί με τη μέτρια ΝΚ, συστυχώς στην περιοχή μου έχουν "χαθεί" αρκετά παιδιά έτσι τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο δημοτικό. Με πιο τρανταχτή περίπτωση παιδιού που όλοι επί 3 χρόνια λέγαμε στη μαμά ότι το παιδί είναι για ΕΕΕΕΚ. Επέμενε να μένει στο γενικό σχολέιο. Οι καθηγητές το λυπόντουσαν και το προβίβαζαν, μέχρι την τρίτη γυμνασίου. Μετά, λίγο οι ορμόνες, λίγο η εφηβεία, άρχισε να δημιουργεί προβλήματα στο σχολείο (μέχρι και μια καθηγήτρια στρίμωξε σε μια γωνία και ήταν και μεγαλόσωμο) και η συμπεριφορά του σχολείου άλλαξε. Έμεινε στάσιμος 2 χρόνια και τελικά οι γονείς το σταμάτησαν από το σχολέιο. Αποτέλεσμα; Κυκλοφορεί σαν την άδικη κατάρα μέσα στην πόλη όλη μέρα..... Και δεν είναι το μόνο..... Και δεν είναι το μόνο με παρόμοια προβλήματα που φοιτά σε γενικό σχολέιο με ή χωρίς ΤΕ.
Επίσης στην περιοχή που διορίστηκα, η διεύθυνση κρατούσε κρυφό το γεγονός ότι εγώ ήμουν για ΠΣ σε παιδί με αυτισμό, γιατί πολύ απλά η μαμά πίστευε ότι το παιδί δεν εχει τίποτα και μια χαρά μπορεί να παρακολο υθεί το γενικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου! Τη δεύτερη χρονιά με ρώτησε να ήμουν εκεί για το παιδί της (το οποίο "απλά" ακόμα δεν έιχε αρχίσει να μιλά, χωρίς να έχει κάποιο άλλο θέμα όπως πίστευε). Τα 2 χρόνια που 'ήμουν εγώ εκεί, το παιδί έκανε άλματα! Η μαμά θεώρησε ότι είναι η "φυσιολογική" πορεία του παιδιού και την επόμενη χρονιά που πήγε δημοτικό απλά δεν είχε το παιδί καμία στήριξη, καμία βοήθεια και χάθηκε....
Να αναφέρω επίσης την περίπτωση τυφλού παιδιού που φοιτούσε στο γενικό σχολείο χωρίς ΠΣ και χωρίς καμία άλλη πρόβλεψη. Οι καθηγητές το περνούσαν εξετάζοντας το προφορικά απλά γιατί το λυπόταν....Αποτέλεσμα; Κανένα!
Τέλος να αναφέρω την περίπτωση παιδιού κωφού που ενώ πήγαινε σε δημοτικό κωφών, πήγε σε γενικό γυμνάσιο γιατί πολύ απλά στην περιοχή δεν υπήρχε γυμνάσιο κωφών (ούτε καν σε διπλανό νομό). Στάλθηκε εκπαιδευτικός νοηματικής και απλά διαπίστωσε ότι το παιδί 6 χρόνια στο δημοτικό δεν είχε μάθει νοηματική! Αυτό πώς να το εξετάσει και πάνω σε τι;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:45:48 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #116 στις: Μάιος 15, 2012, 06:38:44 μμ »
@Kinegiros

Θυμάμαι ότι από το ΠΙ είχε έρθει χαρτί. Το θυμάμαι καλά γιατί το είχαμε σχολιάσει, καθώς ποτέ μέχρι τότε δεν είχαν απαντήσει.
Δυστυχώς δεν βρίσκομαι στο ΚΕΔΔΥ αυτό τον καιρό για να μπορέσω να το βρω και να το σκανάρω για να το παραθέσω. Αλλά είχε έρθει!

Όσο για το παιδί με τη μέτρια ΝΚ, συστυχώς στην περιοχή μου έχουν "χαθεί" αρκετά παιδιά έτσι τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο δημοτικό. Με πιο τρανταχτή περίπτωση παιδιού που όλοι επί 3 χρόνια λέγαμε στη μαμά ότι το παιδί είναι για ΕΕΕΕΚ. Επέμενε να μένει στο γενικό σχολέιο. Οι καθηγητές το λυπόντουσαν και το προβίβαζαν, μέχρι την τρίτη γυμνασίου. Μετά, λίγο οι ορμόνες, λίγο η εφηβεία, άρχισε να δημιουργεί προβλήματα στο σχολείο (μέχρι και μια καθηγήτρια στρίμωξε σε μια γωνία και ήταν και μεγαλόσωμο) και η συμπεριφορά του σχολείου άλλαξε. Έμεινε στάσιμος 2 χρόνια και τελικά οι γονείς το σταμάτησαν από το σχολέιο. Αποτέλεσμα; Κυκλοφορεί σαν την άδικη κατάρα μέσα στην πόλη όλη μέρα..... Και δεν είναι το μόνο..... Και δεν είναι το μόνο με παρόμοια προβλήματα που φοιτά σε γενικό σχολέιο με ή χωρίς ΤΕ.
Επίσης στην περιοχή που διορίστηκα, η διεύθυνση κρατούσε κρυφό το γεγονός ότι εγώ ήμουν για ΠΣ σε παιδί με αυτισμό, γιατί πολύ απλά η μαμά πίστευε ότι το παιδί δεν εχει τίποτα και μια χαρά μπορεί να παρακολο υθεί το γενικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου! Τη δεύτερη χρονιά με ρώτησε να ήμουν εκεί για το παιδί της (το οποίο "απλά" ακόμα δεν έιχε αρχίσει να μιλά, χωρίς να έχει κάποιο άλλο θέμα όπως πίστευε). Τα 2 χρόνια που 'ήμουν εγώ εκεί, το παιδί έκανε άλματα! Η μαμά θεώρησε ότι είναι η "φυσιολογική" πορεία του παιδιού και την επόμενη χρονιά που πήγε δημοτικό απλά δεν είχε το παιδί καμία στήριξη, καμία βοήθεια και χάθηκε....
Να αναφέρω επίσης την περίπτωση τυφλού παιδιού που φοιτούσε στο γενικό σχολείο χωρίς ΠΣ και χωρίς καμία άλλη πρόβλεψη. Οι καθηγητές το περνούσαν εξετάζοντας το προφορικά απλά γιατί το λυπόταν....Αποτέλεσμα; Κανένα!
Τέλος να αναφέρω την περίπτωση παιδιού κωφού που ενώ πήγαινε σε δημοτικό κωφών, πήγε σε γενικό γυμνάσιο γιατί πολύ απλά στην περιοχή δεν υπήρχε γυμνάσιο κωφών (ούτε καν σε διπλανό νομό). Στάλθηκε εκπαιδευτικός νοηματικής και απλά διαπίστωσε ότι το παιδί 6 χρόνια στο δημοτικό δεν είχε μάθει νοηματική! Αυτό πώς να το εξετάσει και πάνω σε τι;

Δεν αμφιβάλλω ότι είδες κάποιο έγγραφο που έλεγε κάποια θετικά πράγματα. Αλλά ο νόμος είναι πάνω από κάθε έγγραφο από το ΠΙ προς κάποια δ/νση. Ίσως να μιλούσε για κατανόηση και να λαμβάνουν υπόψη τις δυσκολίες. Αλλά αν έλεγε να δίνουν διαφορετικά θέματα στις εξετάσεις ή παραποιημένα είναι παράνομο.

Για τα  παιδιά που είπες είναι πονεμένη ιστορία. Ένα σχόλιο μόνο για το κωφό παιδί. Το ότι 6 χρόνια δεν έμαθε νοηματική είναι έγκλημα και έπρεπε να κινηθεί δικαστικά ο γονιός εναντίων όσων εμπλέκονται. ΚΕΔΔΥ, δ/ντης, δ/νση κλπ και αν ο γονιός δεν έκανε τίποτα τότε έπρεπε η δικαιοσύνη να κινηθεί εναντίον του για παραμέληση. Αυτή είναι η άποψη μου

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #117 στις: Μάιος 15, 2012, 07:07:47 μμ »
Για τα  παιδιά που είπες είναι πονεμένη ιστορία. Ένα σχόλιο μόνο για το κωφό παιδί. Το ότι 6 χρόνια δεν έμαθε νοηματική είναι έγκλημα και έπρεπε να κινηθεί δικαστικά ο γονιός εναντίων όσων εμπλέκονται. ΚΕΔΔΥ, δ/ντης, δ/νση κλπ και αν ο γονιός δεν έκανε τίποτα τότε έπρεπε η δικαιοσύνη να κινηθεί εναντίον του για παραμέληση. Αυτή είναι η άποψη μου

Εγληματικό είναι σίγουρα και σίγουρα δεν είναι η μόνη περίπτωση. Δεν φταίει όμως κανένας άλλος, παρά μόνο το υπουργείο που δεν είχε ως απαραίτητη προϋπόθεση για την εργασία σε σχολέιο κωφών τη γνώση νοηματικής ή θεωρούσε ως επαρκείς να διδάξουν κωφούς άτομα με έναν μόνο κύκλο νοηματικής! Και όπως είπα δεν είναι η μόνη περίπτωση! Απλά έτυχε το συγκεκριμένο παιδί να είναι από το νομό μου και να γνωρίζω την περίπτωση. Σίγουρα αυτό το παιδί είχε και συμμαθητές στο σχολείο κωφών......
Επίσης, γνωρίζω περίπτωση τυφλού εκπαιδευτικού που είχε κάνει αίτηση για να διοριστεί ως αναπληρωτής σε ειδικό σχολείο (τότε που από τον πίνακα Α έμπαινε το 50% των αναπληρωτών) και ο διευθυντης εκπαίδευσης έτρεμε μην τυχόν και ο συγκεκριμένος συνάδελφος δεχτεί τη θέση, γιατί τα παιδιά που θα είχε ήταν πολλαπλών δυσκολιών και η κατάσταση δύσκολη ακόμα και για "φυσιολογικό" εκπαιδευτικό. Και όμως ο νόμος τον υποχρέωνε να πάρει τηλέφωνο (πιν τους πίνακες μιλάω) πρώτα σε αυτόν και αν αρνηθεί να τηλεφωνήσει στον πρώτο από τον πίνακα Β του νομού.... (Για την ιστορία βρήκε παραθυράκι, κρατώντας τις πιστώσεις για μία εβδομάδα περίπου, και όταν τηλεφώνησε ο συνάδελφος είχε δεχτεί άλλη θέση, όχι σε σχολείο τυφλών...δηλαδή απλά το πρόβλημα μεταφέρθηκε αλλού).

Όλα αυτά, ακόμα και το μη ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο (δεν γράφεται πουθενά πώς λειτουργούν τα ΤΕ, αλλά ο καθένας ερμηνεύει τις γενικές διατάξεις όπως θέλει) εμένα μου δείχνουν την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται η ΕΑ στην Ελλάδα.... Και τα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα, αφού πρόκειται για δομές πρόνοιας, και η πρόνοια κοστίζει....Πλέον κοιτάμε μόνο ποιός θα μπορέσει να αποφέρει κέρδος και τα ΑμΕΑ δεν αποφέρουν το επιθυμητό κέρδος...άρα; Στον Καιάδα!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος pde86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #118 στις: Οκτώβριος 06, 2012, 02:17:53 πμ »
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε πόσους μαθητές μπορεί να έχει ένα τμημα ένταξης.Αναφέρομαι στη βθμια.
Δηλαδή συνίσταται τμήμα ένταξης με 10 παιδιά από κάθε τάξη, άρα συνολικά 30 ?(αν και αυτα θα ειναι μοιρασμένα).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2012, 03:14:12 πμ από Lucinda »
"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
E.A.P.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #119 στις: Οκτώβριος 06, 2012, 12:11:05 μμ »
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε πόσους μαθητές μπορεί να έχει ένα τμημα ένταξης.Αναφέρομαι στη βθμια.
Δηλαδή συνίσταται τμήμα ένταξης με 10 παιδιά από κάθε τάξη, άρα συνολικά 30 ?(αν και αυτα θα ειναι μοιρασμένα).

δεν γνωρίζω αν αναφέρεσαι σε Α/θμια η Β/θμια όπως και να έχει ισχύουν τα εξής

Ν3699/2008

Άρθρο 6
Φοίτηση
1. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες μπορούν να φοιτούν:
γ) αα) ................
Για την ίδρυση ΤΕ απαραίτητη προϋπό−
θεση είναι να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τρεις μαθητές
και σχετική πρόταση από διαγνωστική υπηρεσία. Σε
περιπτώσεις συστεγαζόμενων ή γειτονικών σχολικών
μονάδων, τα ΤΕ συνενώνονται μέχρι του μέγιστου αριθ−
μού δώδεκα (12) μαθητών ανά ΤΕ.

Υ.Α. 447/τ.Β/2007
Εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.)
1. Αξιολογούν τους μαθητές για τη διερεύνηση των
ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών με βάση τις προτάσεις
οι οποίες έχουν υποβληθεί στο σύλλογο διδασκόντων
από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τάξεων. Προ−
κειμένου να εντάξουν τους μαθητές στο Τ.Ε., λαμβάνουν
υπόψη:
• τη σοβαρότητα των εκπαιδευτικών αναγκών,
• την ανάγκη για εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρό−
γραμμα,
• την ηλικία και την τάξη στην οποία φοιτούν οι προ−
τεινόμενοι να παρακολουθήσουν το Τ.Ε.,
• τον αριθμό των μαθητών που έχουν τη δυνατότητα
να υποστηρίξουν αποτελεσματικά και προτείνουν αυ−
τούς που θα υποστηριχθούν από το τμήμα ένταξης με
τεκμηριωμένη εισήγηση.


σε γενικές γραμμές εννοεί ότι ένας δάσκαλος μπορεί να υποστηρίζει έως 12 παιδιά συνολικά στα 13 παιδιά πάμε για 2 Τ.Ε. δηλαδή για 2ο δάσκαλο

αλλά όλο αυτό δεν είναι ξεκάθαρο όπως καταλαβαίνεις. Επίσης όταν λέμε Τ.Ε. δεν εννοούμε ένα τμήμα αλλά μια δομή που μπορεί να έχει περισσότερα τμήματα. Δεν σημαίνει δηλαδή 12 άτομα σε μια αίθουσα οκ ? Η εμπειρία μου τόσα χρόνια λέει ότι τμήματα με περισσότερα από 5-6 παιδιά είναι προβληματικά και δεν μπορούν να υποστηριχθούν πραγματικά. Ο ιδανικός αριθμός για εμένα είναι να έχεις 3-4 παιδιά με όσο το δυνατόν συγγενείς δυσκολίες.

Στο καθηκοντολόγιο όπως βλέπεις αφήνει στο εκπαιδευτικό να αποφασίσει πόσους μπορεί να υποστηρίξει αποτελεσματικά. Αυτό σημαίνει ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να σου πει ορίστε αυτά είναι τα παιδιά και να σου βάλει ότι θέλει όπως θέλει. ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ αν θες να σέβεσαι το εαυτό σου ως επαγγελματίας. Δεν είναι λοιπόν απόφαση δ/ντη υποδ/ντη ή προγραμματιστή ούτε καν γονέα. Υπεύθυνος είσαι εσύ.

Αποσυνδεδεμένος marietta2010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #120 στις: Οκτώβριος 07, 2012, 12:35:29 πμ »
Αν το καταλαβα σωστα ρωτας αν μπορει να στθει τ.ε με 10 μαθητες π.χ απο την α'γυμνασιου
.Εγω λοιπον καποια χρονιά ειχα στη Β'λυκειου Τ.Ε αποτελουμενο απο 11 μαθητες.Δεν εσπασε ποτε το τμημα.Ενω στη Α'ειχα 3 και 3 στη Γ'.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #121 στις: Οκτώβριος 07, 2012, 06:54:54 πμ »
για αυτά τα άτομα δεν θα έπρεπε να υπήρχε ξεχωριστό σχολείο όπου να έκαναν όλα τα μαθήματα εκεί?
Το να κάνουν ορισμένα μαθήματα μόνο δεν λύνει το πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος marietta2010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #122 στις: Οκτώβριος 08, 2012, 08:15:18 μμ »
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε πόσους μαθητές μπορεί να έχει ένα τμημα ένταξης.Αναφέρομαι στη βθμια.
Δηλαδή συνίσταται τμήμα ένταξης με 10 παιδιά από κάθε τάξη, άρα συνολικά 30 ?(αν και αυτα θα ειναι μοιρασμένα).

δεν γνωρίζω αν αναφέρεσαι σε Α/θμια η Β/θμια όπως και να έχει ισχύουν τα εξής

Ν3699/2008

Άρθρο 6
Φοίτηση
1. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες μπορούν να φοιτούν:
γ) αα) ................
Για την ίδρυση ΤΕ απαραίτητη προϋπό−
θεση είναι να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τρεις μαθητές
και σχετική πρόταση από διαγνωστική υπηρεσία. Σε
περιπτώσεις συστεγαζόμενων ή γειτονικών σχολικών
μονάδων, τα ΤΕ συνενώνονται μέχρι του μέγιστου αριθ−
μού δώδεκα (12) μαθητών ανά ΤΕ.

Υ.Α. 447/τ.Β/2007
Εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.)
1. Αξιολογούν τους μαθητές για τη διερεύνηση των
ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών με βάση τις προτάσεις
οι οποίες έχουν υποβληθεί στο σύλλογο διδασκόντων
από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τάξεων. Προ−
κειμένου να εντάξουν τους μαθητές στο Τ.Ε., λαμβάνουν
υπόψη:
• τη σοβαρότητα των εκπαιδευτικών αναγκών,
• την ανάγκη για εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρό−
γραμμα,
• την ηλικία και την τάξη στην οποία φοιτούν οι προ−
τεινόμενοι να παρακολουθήσουν το Τ.Ε.,
• τον αριθμό των μαθητών που έχουν τη δυνατότητα
να υποστηρίξουν αποτελεσματικά και προτείνουν αυ−
τούς που θα υποστηριχθούν από το τμήμα ένταξης με
τεκμηριωμένη εισήγηση.


σε γενικές γραμμές εννοεί ότι ένας δάσκαλος μπορεί να υποστηρίζει έως 12 παιδιά συνολικά στα 13 παιδιά πάμε για 2 Τ.Ε. δηλαδή για 2ο δάσκαλο

αλλά όλο αυτό δεν είναι ξεκάθαρο όπως καταλαβαίνεις. Επίσης όταν λέμε Τ.Ε. δεν εννοούμε ένα τμήμα αλλά μια δομή που μπορεί να έχει περισσότερα τμήματα. Δεν σημαίνει δηλαδή 12 άτομα σε μια αίθουσα οκ ? Η εμπειρία μου τόσα χρόνια λέει ότι τμήματα με περισσότερα από 5-6 παιδιά είναι προβληματικά και δεν μπορούν να υποστηριχθούν πραγματικά. Ο ιδανικός αριθμός για εμένα είναι να έχεις 3-4 παιδιά με όσο το δυνατόν συγγενείς δυσκολίες.

Στο καθηκοντολόγιο όπως βλέπεις αφήνει στο εκπαιδευτικό να αποφασίσει πόσους μπορεί να υποστηρίξει αποτελεσματικά. Αυτό σημαίνει ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να σου πει ορίστε αυτά είναι τα παιδιά και να σου βάλει ότι θέλει όπως θέλει. ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ αν θες να σέβεσαι το εαυτό σου ως επαγγελματίας. Δεν είναι λοιπόν απόφαση δ/ντη υποδ/ντη ή προγραμματιστή ούτε καν γονέα. Υπεύθυνος είσαι εσύ.
Δηλαδη μου λες οτι εγω θα μπορουσα να <<πατησω ποδι>>  με το τ.ε  β' λυκειου 11 παιδιων.Εγω λοιπον απο αγνοια τοτε δεν το εκανα.Ομως δε νομιζω οτι  θα εβγαινε και κατι με τον συγκεκριμενο διευθυντη.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #123 στις: Οκτώβριος 08, 2012, 09:34:55 μμ »
για αυτά τα άτομα δεν θα έπρεπε να υπήρχε ξεχωριστό σχολείο όπου να έκαναν όλα τα μαθήματα εκεί?
Το να κάνουν ορισμένα μαθήματα μόνο δεν λύνει το πρόβλημα.

Το Τ.Ε. δεν απευθύνεται σε βαριές περιπτώσεις, αυτές πάνε στο ειδικό σχολείο που λες.

Ο σκοπός του Τ.Ε. είναι η ένταξη του μαθητή στην κανονική τάξη και η στήριξη του είναι συνήθως σε γλώσσα-μαθηματικά.
Δεν έχει σχέση λοιπόν αυτό που λες γιατί μιλάμε άλλη γλώσσα  :)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #124 στις: Οκτώβριος 08, 2012, 09:37:59 μμ »
Αν το καταλαβα σωστα ρωτας αν μπορει να στθει τ.ε με 10 μαθητες π.χ απο την α'γυμνασιου
.Εγω λοιπον καποια χρονιά ειχα στη Β'λυκειου Τ.Ε αποτελουμενο απο 11 μαθητες.Δεν εσπασε ποτε το τμημα.Ενω στη Α'ειχα 3 και 3 στη Γ'.

Το θέμα είναι μπορούσες να τους υποστηρίξεις ? αν μπορούσες δεν υπάρχει θέμα, αν δεν μπορούσες γιατί ήταν δύσκολες και διαφορετικές περιπτώσεις τότε θα μπορούσες να το σπάσεις. Αν ο δ/ντης είναι άσχετος με ε.α.ε. τότε έχει να κάνει με το πόσο μπορείς να επιβληθείς.

Αποσυνδεδεμένος pde86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #125 στις: Οκτώβριος 08, 2012, 10:05:51 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.Φετος έχω παραλληλη braille και τμήμα ένταξης με συνολικά 30 παιδιά χωρισμένα σε 10 ανα ταξη.Όπως καταλαβαίνετε είναι λίγο χύμα η κατάσταση.
Αυτό που με απασχολεί είναι αν είναι σωστο να ερχονται στο τ.ε. παιδιά χωρις γνωμάτευση ειτε επειδη το θελει ο εκπαιδευτικός ειτε επειδη είναι υπο διάγνωση.
"They who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night."
E.A.P.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159516
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 263
Σύνολο: 279

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.