*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 136376 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #238 στις: Ιανουάριος 30, 2019, 03:19:31 μμ »

Ας τα βάλουμε σε μία σειρά

1) Κενά για μεταθέσεις δεν έχουν δοθεί ακόμα
2) Δεν έχει βγει καν η εγκύκλιος μετάθεσης των ΕΕΠ/ΕΒΠ αφού εκκρεμεί και σε αυτούς η δημιουργία νέων οργανικών σε ειδικά σχολεία
3) Αν δεν βγουν αυτές οι οργανικές όπως και οι νέες οργανικές σε ΤΕ της Β/θμιας δεν μπορούν να γίνουν διορισμοί αφού οι θέσεις στις ΣΜΕΑΕ και για εκπαιδευτικούς και για ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι ελάχιστες. Όμοια και ακόμα χειρότερα στην Α/θμια που εκεί έχουν οργανικές και είναι οι περισσότερες καλυμμένες. Ένα off the record σχόλιο που έχω ακούσει είναι ότι παρανόμως έχουν δοθεί οργανικές στα ΤΕ της Α/θμιας.
4) Η Τζούφη σε μια συνέντευξη πέρυσι μίλησε για τις οργανικές σε ΤΕ Β/θμιας. Για να δώσει οργανικές το υπουργείο έπρεπε πρώτα να ξεκαθαρίσει ποιες ειδικότητες έχουν δικαίωμα διδασκαλίας στα ΤΕ. Θεωρητικά μέχρι τώρα οποιαδήποτε ειδικότητα θα μπορούσε να διδάξει τα αντίστοιχα μαθήματα που έχει ανάθεση. Με την ψήφιση του τελευταίου νομοσχεδίου και την έκδοση του σε ΦΕΚ χτες αυτό ξεκαθαρίστηκε και στην Α/θμια και στην Β/θμια συγκεκριμένα
Νόμος 4589/2019
Άρθρο 40, παράγραφος 5 εδάφιο β
β) Το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης γ΄ της παρ. 1 του
άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται ως εξής:
«γ) Σε ειδικώς οργανωμένα και καταλλήλως στελεχω-
μένα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα
σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, και
υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 61
και ΠΕ 71, καθώς και από εκπαιδευτικούς των κλάδων
ΠΕ 60, ΠΕ 70, ΠΕ 02, ΠΕ 03 και ΠΕ 04 που έχουν τα τυπικά
προσόντα τοποθέτησης στην ΕΑΕ, ανάλογα με τη βαθμί-
δα εκπαίδευσης ή και από εκπαιδευτικούς άλλων κλάδων
εφόσον πρόκειται για μαθητές με προβλήματα όρασης
ή ακοής. Τα ΤΕ λειτουργούν με δύο (2) διαφορετικούς
τύπους προγραμμάτων:»


Συνεπώς τώρα μπορούν να βγάλουν οργανικές. Το θέμα είναι ότι οι οργανικές αυτές πρέπει να δοθούν για τις μεταθέσεις και ακολούθως στον ΑΣΕΠ. Βέβαια μπορούν αρχικά να δώσουν στον ΑΣΕΠ έναν αριθμό ανά ειδικότητα και να αφήσουν τις θέσεις όταν θα έχουν βγει οι πίνακες διοριστέων το οποίο θα γίνει αφού βγουν οι μεταθέσεις (λογικά) και να δώσουν αριθμό ανά περιοχή.

Πρέπει να τρέξουν τώρα στο υπουργείο.

Το αστείο είναι ότι για να διεκδικήσει ένας μόνιμος μετάθεση στις νέες οργανικές προϋποθέτει ότι έκανε αίτηση. Αμφιβάλω όμως αν ήξεραν οι συνάδελφοι ότι σχεδιαζόταν η δημιουργία νέων οργανικών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:28:59 »

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #239 στις: Φεβρουάριος 18, 2019, 09:44:26 μμ »
Υπάρχει κανένα νεότερο για τη σύσταση οργανικων σε ΤΕ Δευτεροβάθμιας;

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #240 στις: Απρίλιος 11, 2019, 04:32:55 μμ »
Καλησπέρα σας.
Ήρθε γνωμάτευση για μαθητή από το οικείο ΚΕΣΥ και προτείνει την υποστήριξή του σε Τάξη Υποδοχής αλλά και την υποστήριξή του στο Τμήμα Ένταξης. Αυτά τα δυο μέτρα μαζί; Γίνεται;

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #241 στις: Απρίλιος 11, 2019, 06:29:03 μμ »
Δεν το έχω ξανακούσει..πρωτοβάθμια αφορά ή δευτεροβάθμια?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:28:59 »

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #242 στις: Απρίλιος 11, 2019, 07:49:49 μμ »
Α/ΘΜΙΑ...μαθητής από αλλόγλωσσο πολιτισμικό περιβάλλον. Αφού με βάση το νόμο 3699/2008 δεν ανήκει σε κατηγορία ειδικής αγωγής κι εκπαίδευσης,δεν είναι αντιφατικά μέτρα; και στην τελική όλα στο Τμήμα Ένταξης;

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #243 στις: Απρίλιος 11, 2019, 09:20:44 μμ »
Καλησπέρα σας.
Ήρθε γνωμάτευση για μαθητή από το οικείο ΚΕΣΥ και προτείνει την υποστήριξή του σε Τάξη Υποδοχής αλλά και την υποστήριξή του στο Τμήμα Ένταξης. Αυτά τα δυο μέτρα μαζί; Γίνεται;

Εξ'ορισμού το ένα "πρόβλημα" ΔΕΝ εντάσσεται στο άλλο.
Μου μυρίζει "απαλλαγή" (απελθέτω απ'εμού) τακτική των "ειδικών" στο ΚΕΣΥ: Συνήθης τακτική το "πάρ'τον παπά".

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #244 στις: Απρίλιος 11, 2019, 09:40:02 μμ »
Α/ΘΜΙΑ...μαθητής από αλλόγλωσσο πολιτισμικό περιβάλλον. Αφού με βάση το νόμο 3699/2008 δεν ανήκει σε κατηγορία ειδικής αγωγής κι εκπαίδευσης,δεν είναι αντιφατικά μέτρα; και στην τελική όλα στο Τμήμα Ένταξης;

Καταρχήν, αν η γνωμάτευση όντως συνιστά φοίτηση στο Τ.Ε. τότε δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις διαφορετικά.
Ο μαθητής είναι ρομά, πρόσφυγας ή άλλη περίπτωση; Τι Τ.Υ. παρακολουθεί ένα ή δύο;

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #245 στις: Απρίλιος 11, 2019, 10:12:00 μμ »
Εμένα τα 2 αυτά μέτρα δε μου "κολλάνε'' μαζί, αυτό είπα. Είναι αλβανικής καταγωγής, δε μιλάνε οι γονείς την ελληνική και με αυτόν η συνεννόηση είναι επίσης προβληματική.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #246 στις: Απρίλιος 12, 2019, 12:02:43 πμ »
Το ότι δεν "κολλάνε" είναι ηλίου φαεινότερον.
Πάντως μου κάνει εντύπωση πως έβγαλε γνωμάτευση το ΚΕΣΥ σε μαθητή που, από ότι κατάλαβα, δεν έχει την ελληνική ως μητρική γλώσσα.
Μπορείς να μας πεις τη διάγνωση;

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #247 στις: Απρίλιος 12, 2019, 05:50:24 μμ »
Δεν έχουν τσεκάρει τίποτα από αυτά που υπάρχουν μετά τα στοιχεία του μαθητή και την ομάδα γνωμάτευσης.
Μέσα στο κείμενο αναφέρονται σε περιορισμένες επικοινωνιακές δεξιότητες του μαθητή και στο γεγονός ότι δεν μπορεί να βοηθηθεί από την οικογένεια, επειδή δεν κατέχουν τη γλώσσα.
Καλά και χρυσά όλα, τα 2 εκ διαμέτρου αντίθετα μέτρα με αιφνιδίασαν.
Ας του 'βαζαν και μια παράλληλη στήριξη να καλυφθεί απ' όλες τις πλευρές.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #248 στις: Απρίλιος 12, 2019, 06:20:10 μμ »
LOL...μα οι περιορισμένες επικοινωνιακές δεξιότητες πιθανότατα πηγάζουν από το αλλόγλωσο περιβάλλον κι όχι απαραίτητα από μαθησιακές δυσκολίες.
Δηλαδή ο μαθητής αυτός, θα κάνει τα μαθήματα γλώσσας στο ΤΥ και τα υπόλοιπα στο ένταξης;
Πάντως δεν είναι πρωτάκουστο να ξαποστέλνουν στο ΤΕ ανεπιθύμητους μαθητές ακόμα και χωρίς γνωμάτευση.
Εδώ βέβαια από ότι μας λες γίνεται με τις ευλογίες του ΚΕΣΥ..

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #249 στις: Απρίλιος 12, 2019, 09:13:18 μμ »
Anyway, απ΄ όλα έχει ο μπαξές!

Αποσυνδεδεμένος mariliak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #250 στις: Απρίλιος 13, 2019, 08:50:46 μμ »
Δεν ξέρω για τη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά αν έχουμε έναν αλλοδαπό μαθητή που δε μιλάει ελληνικά ή έστω δε μιλάει καλά ελληνικά και παράλληλα έχει ΚΑΙ μαθησιακές δυσκολίες, πού είναι προτιμότερο να ενταχθεί; Σε τμήμα ένταξης; Σε τμήμα υποδοχής; Και στα δύο;

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3646
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #251 στις: Απρίλιος 13, 2019, 10:19:20 μμ »
Δεν ξέρω για τη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά αν έχουμε έναν αλλοδαπό μαθητή που δε μιλάει ελληνικά ή έστω δε μιλάει καλά ελληνικά και παράλληλα έχει ΚΑΙ μαθησιακές δυσκολίες, πού είναι προτιμότερο να ενταχθεί; Σε τμήμα ένταξης; Σε τμήμα υποδοχής; Και στα δύο;

Πως θα διατκρινιστουν οι μαθησιακες;
Πως θα ξεχωρισεις οτι δεν ειναι απο ελλειψεις στη γλωσσα, αλλα απο αλλο λογο;

Σαφως και μπορει να συμβαινει, αλλα θεωρω οτι πρεπει να γνωριζεις πολυ καλα τη μητρικη του γλωσσα, να εξεταστει και στη κητρικη και στα ελληνικα για να βγει αυμοετασμα. Ολο αυτο ειναι πολυ δυσκολο
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 331
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 328
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.142 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.