*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;  (Αναγνώστηκε 80529 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #280 στις: Νοέμβριος 20, 2019, 04:47:22 μμ »
 
Η κατανομή σύμφωνα με την τροπολογία θα γίνει σε επίπεδο διεύθυνσης. Άρα από τα ψίχουλα  των 04 θα μείνουν ακόμα πιο ψίχουλα για χημικούς, βιολόγους, γεωλόγους.
Αυτά στην ΕΕΦ πες τα που ζητούν το 50% (και νομίζουν ότι θα αλλάξει κάτι).


β) να μην εκλαμβάνει κάποιος ότι η ίδρυση οργανικών και για άλλες ειδικότητες θα περιορίσει τους διορισμούς της δικής του ειδικότητας στους 4500 διορισμούς που λένε οτί θα κάνουν ώστε να μην υπάρχει αυτός ο αλληλοσπαραγμός μεταξύ των ειδικοτήτων. Ας ιδρυθούν οι οργανικές, να υπολογιστούν τα ποσοστα ανα ειδικότητα στους 4500 διορισμούς και για όσες οργανικές μείνουν κενές, να υπάρξουν νέες εγγραφές στον κρατικό προϋπολογισμό για διορισμούς το επόμενο έτος.
Πολύ σωστά όλα αυτά αλλά το τελευταίο δεν το πετυχαίνει ούτε ο Γκάντι μαζί με τον Τζον Λένον.
Η α/θμια θα φάει εις βάρος της β/θμιας, οι ΠΕ03 εις βάρος των ΠΕ04 κ.ο.κ.
Κάναμε προσπάθεια για ενωτική κίνηση του ΠΕ04 ώστε να διεκδικήσουμε διορθώση της τροπολογίας αλλά κατά πως φαίνεται πέφτει στο κενό.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2019, 12:00:33 μμ από gagarin_3 »
Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο με τίποτα; Κινδυνεύεις να διασχίσεις ολόκληρο δρόμο για το απέναντι σχολείο να κάνεις το μάθημά σου ή ακόμα χειρότερα να μπλέξεις με ..πανελλήνιες;; Κανένα πρόβλημα.. Ζήτα τώρα και εσύ να διδάξεις γεωλογία-γεωγραφία, μπορείς!
πληροφορίες: εδώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:17:58 »

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #281 στις: Νοέμβριος 20, 2019, 05:56:28 μμ »
Το θεωρεις δυσκολο να συγκροτηθει μια ομαδα συναδελφων Φ.Ε. και να ζητησει συναντηση για αυτο το θεμα?

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #282 στις: Νοέμβριος 25, 2019, 09:56:48 πμ »
 Αθήνα, 22/11/19

                                                                             ΠΡΟΣ:

Την Υπουργό Παιδείας

κα Νίκη Κεραμέως

Την Υφυπουργό Παιδείας

κα Σοφ. Ζαχαράκη

            την Γεν. Γραμματέα ΠΕ και

 ΔΕ του ΥΠΑΙΘ

κα Αναστ. Γκίκα

 

ΘΕΜΑ: Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή. Τμήματα Ένταξης

Κυρία Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ,

Κυρία Γενική Γραμματέα,

Σε συνέχεια των όσων καταθέσαμε στην Υφυπουργό Παιδείας κα Ζαχαράκη στην πρόσφατη μεταξύ μας συνάντηση θέλουμε να σας επισημάνουμε τα εξής:

Διαμαρτυρόμαστε για τις δυσμενείς ρυθμίσεις που προβλέπονται στην τελευταία νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης και αφορούν τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία τμημάτων ένταξης. Είναι ολοφάνερο ότι οι ρυθμίσεις αυτές είναι δυσμενείς για τη Β/βάθμια Εκπαίδευση. Επιπροσθέτως ο συντάκτης φαίνεται να αγνοεί βασικές παραμέτρους στη Β/βάθμια Εκπαίδευση, γεγονός που θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και ειδικότερα στην ειδικότητα ΠΕ04 (Φυσικοί, Χημικοί, κ.ά.)
Θεωρούμε ότι όλο οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες έχουν ίσα δικαιώματα στη μάθηση, και θεωρούμε άκρως απαραίτητη για την περαιτέρω εξέλιξη τους τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χωρίς προσκόμματα ,όρους και προϋποθέσεις.
Η ειδική εκπαίδευση στην Β/βάθμια αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα υποστελέχωσης και λειτουργεί κυρίως με αναπληρωτές. Είναι επίσης γεγονός ότι μέρος μόνο των εχόντων ειδικής μέριμνας μαθητών υποστηρίζεται.
Κατόπιν τούτου το ΔΣ της ΟΛΜΕ θεωρεί ότι είναι δίκαιο να υπάρξει ισοκατανομή των προσεχών διορισμών στην Ειδική Αγωγή μεταξύ της Α/βάθμιας και τη Β/βάθμιας Εκπαίδευσης.

http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=12446

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #283 στις: Νοέμβριος 25, 2019, 10:59:36 πμ »
Η ΟΛΜΕ σχετικά με την τροπολογία για τα τμήματα ένταξης.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/304409_i-olme-gia-tin-tropologia-shetika-me-ta-tmimata-entaxis
Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο με τίποτα; Κινδυνεύεις να διασχίσεις ολόκληρο δρόμο για το απέναντι σχολείο να κάνεις το μάθημά σου ή ακόμα χειρότερα να μπλέξεις με ..πανελλήνιες;; Κανένα πρόβλημα.. Ζήτα τώρα και εσύ να διδάξεις γεωλογία-γεωγραφία, μπορείς!
πληροφορίες: εδώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:17:58 »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #284 στις: Νοέμβριος 28, 2019, 06:49:37 μμ »
Από Κορδή, επιβεβαιώθηκα για τα νούμερα των ΠΕ02 και ΠΕ03. Στους ΠΕ04 ο ένας προσπαθεί να συνεφέρει τον άλλο..

Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο με τίποτα; Κινδυνεύεις να διασχίσεις ολόκληρο δρόμο για το απέναντι σχολείο να κάνεις το μάθημά σου ή ακόμα χειρότερα να μπλέξεις με ..πανελλήνιες;; Κανένα πρόβλημα.. Ζήτα τώρα και εσύ να διδάξεις γεωλογία-γεωγραφία, μπορείς!
πληροφορίες: εδώ.

Αποσυνδεδεμένος sounds92

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #285 στις: Νοέμβριος 28, 2019, 07:53:29 μμ »
Ας μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα...αναρωτιέμαι τι μπορούμε να κάνουμε οι ΠΕ04 για να γίνει μια δικαιότερη κατανομή...

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #286 στις: Νοέμβριος 28, 2019, 10:17:29 μμ »
Ας μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα...αναρωτιέμαι τι μπορούμε να κάνουμε οι ΠΕ04 για να γίνει μια δικαιότερη κατανομή...

Αυτό πως θα γίνει; Οι διορισμοί γίνονται σε οργανικές θέσεις. Ακόμα και τα κενά από σμεαε να προστεθούν, είναι τόσο λίγα που δεν αλλάζει η εικόνα.
Μάλλον χαιδεύει αυτιά η Ζαχαράκη και μοιράζει φρούδες ελπίδες.
Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο με τίποτα; Κινδυνεύεις να διασχίσεις ολόκληρο δρόμο για το απέναντι σχολείο να κάνεις το μάθημά σου ή ακόμα χειρότερα να μπλέξεις με ..πανελλήνιες;; Κανένα πρόβλημα.. Ζήτα τώρα και εσύ να διδάξεις γεωλογία-γεωγραφία, μπορείς!
πληροφορίες: εδώ.

Αποσυνδεδεμένος sounds92

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #287 στις: Νοέμβριος 28, 2019, 11:13:40 μμ »
Αυτό πως θα γίνει; Οι διορισμοί γίνονται σε οργανικές θέσεις. Ακόμα και τα κενά από σμεαε να προστεθούν, είναι τόσο λίγα που δεν αλλάζει η εικόνα.
Μάλλον χαιδεύει αυτιά η Ζαχαράκη και μοιράζει φρούδες ελπίδες.

Εγώ πιστεύω θα δούν ότι τα νούμερα οδηγούν σε ανισοκατανομή...δεν γίνεται ξαφνικά 660 ΠΕ03 και 80 ΠΕ04 ενώ τόσα χρόνια υπήρχε μια ισορροπία....ουσιαστικά έτσι καταργούνται οι φυσικές επιστήμες.
Επίσης πολλές ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ έχουν ανακοινώσεις προς αυτή την κατεύθυνση...η ελπίδα δεν έχει χαθεί.. 

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3558
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #288 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 04:31:55 μμ »
Εγώ πιστεύω θα δούν ότι τα νούμερα οδηγούν σε ανισοκατανομή...δεν γίνεται ξαφνικά 660 ΠΕ03 και 80 ΠΕ04 ενώ τόσα χρόνια υπήρχε μια ισορροπία....ουσιαστικά έτσι καταργούνται οι φυσικές επιστήμες.
Επίσης πολλές ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ έχουν ανακοινώσεις προς αυτή την κατεύθυνση...η ελπίδα δεν έχει χαθεί..

το ότι τα ΤΕ έχουν ως κύρια αντικείμενα την Γλώσσα και τα μαθηματικά μάλλον ξεχάστηκε γιατί κακώς τόσο καιρό το υπουργείο έπαιρνε ΠΕ04 αντί για ΠΕ03. Προσοχή δεν λέω ότι δεν χωράει ο ΠΕ04, αλλά πρώτα είναι ο ΠΕ02 και ο ΠΕ03 και έπειτα ο ΠΕ04. Απλά συνηθίσατε να δουλεύετε εις βάρος των ΠΕ03 και το περάσατε για κανονικότητα. Αντί τώρα η διεκδίκηση σας να είναι η δημιουργία 1 οργανικής ΠΕ04 όπως και στους ΠΕ02 και ΠΕ03 ζητάτε να πάρετε τις μισές οργανικές των ΠΕ03. Η απόλυτη ξεφτίλα.

Συνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1142
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #289 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 04:50:36 μμ »
Το υπουργείο θα συνεχίσει να παίρνει 04 ως αναπληρωτές. Τα λειτουργικά κενά των 04 παραμένουν. Απλά με τις αλχημείες τους περιόρισαν τις οργανικές των 04 για να μη διορίσουν. Οι 04 πληρώνουν τα πλεονάσματα που έχουν στη γενική αφού αρκετοί από τους νεοδιορισθεντες της ειδικής θα μεταπηδησουν εκεί σε 2 - 3 χρονια.
Δε θα σχολιάσω το ότι οι 04 δούλευαν εις βάρος των 03 γιατί δεν αξίζει.

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1000
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #290 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 04:55:35 μμ »
Το υπουργείο θα συνεχίσει να παίρνει 04 ως αναπληρωτές. Τα λειτουργικά κενά των 04 παραμένουν. Απλά με τις αλχημείες τους περιόρισαν τις οργανικές των 04 για να μη διορίσουν. Οι 04 πληρώνουν τα πλεονάσματα που έχουν στη γενική αφού αρκετοί από τους νεοδιορισθεντες της ειδικής θα μεταπηδησουν εκεί σε 2 - 3 χρονια.
Δε θα σχολιάσω το ότι οι 04 δούλευαν εις βάρος των 03 γιατί δεν αξίζει.
Και εγω θεωρω οτι ο βασικος λογος που εγινε αυτη η σφαγη ειναι οτι σε μια πενταετια που θα μπορει η ειδικη να παει στη γενικη, θα ''αναγκασουν'' τους μαθηματικοφιλολογους (πχ βαζοντας αυστηρους περιορισμους για να δημιουργηθει ενα τμημα ενταξης) να πανε να καλυψουν κενα γενικης. Ενω στους ΠΕ.04.01 ακομη τουλαχοστον δεν παιζουν τα αντιστοιχα κενα στη γενικη. Προσωπικη φυσικα αποψη που μπορει και να μην στεκει.

Συνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1142
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #291 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 05:11:50 μμ »
Κοίταξε κατά πάσα πιθανότητα αυτός είναι ο λόγος ή ότι οι 03 έχουν πιο γερό δόντι στο υπουργείο. Δε βλέπω άλλη εξήγηση αφού οι ώρες των 04 αθροιστικά είναι περισσότερες κατά μία από αυτές των 03. Επίσης τα χρόνια στα οποία μπορεί κάποιος να μεταπηδήσει στη γενική είναι 5 αλλά πολλοί τα έχουν ήδη διανύσει ως αναπληρωτές. Επομένως κάποιοι μετά τη 2ετια της οργανικής θα την κάνουν.

Αποσυνδεδεμένος potri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ04.01ΕΑΕ
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #292 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 06:35:44 μμ »
καλησπερα

θα φυγουν για συνταξη πολλοι φετος στη γενικη. Τωρα αν σκοπευουν να χρησιμοποιησουν τους φιλολογους και μαθηματικους στη γενικη και δημιουργησαν αυτη τη σφαγη, ειναι πολυ διπροσωπο.
Βισματα μαθηματικοι πιστευω εκαναν αυτη τη βρωμικη δουλεια. Αν μπορουσαμε να μαθουμε!


Αποσυνδεδεμένος Marigo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #293 στις: Νοέμβριος 30, 2019, 08:38:00 μμ »
το ότι τα ΤΕ έχουν ως κύρια αντικείμενα την Γλώσσα και τα μαθηματικά μάλλον ξεχάστηκε γιατί κακώς τόσο καιρό το υπουργείο έπαιρνε ΠΕ04 αντί για ΠΕ03. Προσοχή δεν λέω ότι δεν χωράει ο ΠΕ04, αλλά πρώτα είναι ο ΠΕ02 και ο ΠΕ03 και έπειτα ο ΠΕ04. Απλά συνηθίσατε να δουλεύετε εις βάρος των ΠΕ03 και το περάσατε για κανονικότητα. Αντί τώρα η διεκδίκηση σας να είναι η δημιουργία 1 οργανικής ΠΕ04 όπως και στους ΠΕ02 και ΠΕ03 ζητάτε να πάρετε τις μισές οργανικές των ΠΕ03. Η απόλυτη ξεφτίλα.
++++++++
Πόσοι φυσικοί παίρνουν β ανάθεση μαθηματικα;;;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29349
  • Τελευταία: matallina
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1009267
  • Σύνολο θεμάτων: 17383
  • Σε σύνδεση σήμερα: 232
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 184
Σύνολο: 201

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.