*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;  (Αναγνώστηκε 78107 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 742
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #308 στις: Δεκέμβριος 01, 2019, 11:57:54 μμ »
Εμένα η απορία μου είναι η εξής...600+, όσες είναι οι οργανικές τους πλέον, μαθηματικούς δεν υπάρχει περίπτωση να διορίσει, εκτίμησή μου είναι γύρω στους 350. Επομένως τι λόγο
είχαν να νομοθετήσουν τόσες οργανικές ΠΕ03; Εκτός κι αν καλυφθούν πολλές από μεταθέσεις.

υ.γ. Τα υπολοιπα για γλώσσα και μαθηματικά είναι ανάξια σχολιασμού.
καπου ειχα διαβασει γυρω στα 40 ατομα εχουν δικαιωμα για μεταθεση σε ειδικη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:17:34 »

Αποσυνδεδεμένος xriana1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1184
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #309 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 12:02:21 πμ »
καπου ειχα διαβασει γυρω στα 40 ατομα εχουν δικαιωμα για μεταθεση σε ειδικη
63 άτομα

Αποσυνδεδεμένος potri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ04.01ΕΑΕ
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #310 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 01:07:34 πμ »
Αν μια βθμια εχει 2 σχολεια κι εχουν βγαλει 2 οργανικα κενα. Συμφωνα με τη νομοθεσια αν διορισουν ή μεταθεσουν 2 μαθηματικους δε θα υπαρχει σχολειο να συμπληρωσουν ωραριο ( το μονο που μενει ειναι οι ωρες των  φ.ε.)
Ενω αν διορισουν με διαφορετικη νομοθεσια, στο ενα σχολειο Α εναν μαθηματικο θα συμπληρωσει στο δευτερο σχολειο Β το ωραριο του, και αν διορισουν εναν του κλαδου πε4 στο Β θα συμπληρωσει ωραριο στο Α σχολειο.

Αποσυνδεδεμένος sounds92

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #311 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 03:50:03 μμ »
Εμένα η απορία μου είναι η εξής...600+, όσες είναι οι οργανικές τους πλέον, μαθηματικούς δεν υπάρχει περίπτωση να διορίσει, εκτίμησή μου είναι γύρω στους 350. Επομένως τι λόγο
είχαν να νομοθετήσουν τόσες οργανικές ΠΕ03; Εκτός κι αν καλυφθούν πολλές από μεταθέσεις.

υ.γ. Τα υπόλοιπα για γλώσσα και μαθηματικά είναι ανάξια σχολιασμού.
Συμφωνώ μαζί σου...όμως επειδή στην Ελλάδα όλα γίνονται με δικαστήρια και επειδή φαίνεται πως γνωρίζεις αρκετά παραπάνω από τους περισσότερους από εμάς, μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις κάτι σχετικό με νομοθεσία-ΦΕΚ που να αναφέρεται πως γινόταν η κατανομή των αναπληρωτών στα τμήματα ένταξης;;

Υπάρχει κάποιος άλλος στο forum που να ξέρει κάτι σχετικό... γιατί όπως κατάλαβα από αυτά που έγραψε ο Kinegiros στα Τ.Ε. πρέπει να απασχολούνται ΠΕ02 και ΠΕ03. Απo που προκύπτει αυτό;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:17:34 »

Αποσυνδεδεμένος Nord

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #312 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 03:57:19 μμ »
Ας με διαφωτισει καποιος, αν γνωριζει, παρακαλω.. μπορει διορισμενος ξενογλωσσος με σεμιναριο 400 ωρων να συμπληρωσει ωραριο σε Τ.Ε.?

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 988
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #313 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 05:32:31 μμ »
Ας με διαφωτισει καποιος, αν γνωριζει, παρακαλω.. μπορει διορισμενος ξενογλωσσος με σεμιναριο 400 ωρων να συμπληρωσει ωραριο σε Τ.Ε.?
Στη δευτεροβαθμια σιγουρα ναι, για πρωτοβαθμια δε γνωριζω αν ισχυει το ιδιο.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #314 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 07:05:12 μμ »
Συμφωνώ μαζί σου...όμως επειδή στην Ελλάδα όλα γίνονται με δικαστήρια και επειδή φαίνεται πως γνωρίζεις αρκετά παραπάνω από τους περισσότερους από εμάς, μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις κάτι σχετικό με νομοθεσία-ΦΕΚ που να αναφέρεται πως γινόταν η κατανομή των αναπληρωτών στα τμήματα ένταξης;;

Υπάρχει κάποιος άλλος στο forum που να ξέρει κάτι σχετικό... γιατί όπως κατάλαβα από αυτά που έγραψε ο Kinegiros στα Τ.Ε. πρέπει να απασχολούνται ΠΕ02 και ΠΕ03. Απo που προκύπτει αυτό;;

σου έστειλα πμ
Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο με τίποτα; Κινδυνεύεις να διασχίσεις ολόκληρο δρόμο για το απέναντι σχολείο να κάνεις το μάθημά σου ή ακόμα χειρότερα να μπλέξεις με ..πανελλήνιες;; Κανένα πρόβλημα.. Ζήτα τώρα και εσύ να διδάξεις γεωλογία-γεωγραφία, μπορείς!
πληροφορίες: εδώ.

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #315 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 08:12:18 μμ »
ΠΡΟΣ
Την Υπουργό Παιδείας
Κα  Κεραμέως  Νίκη


Κυρία Υπουργέ
Αθήνα, 02-12-2019

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών αισθάνεται για άλλη μια φορά την ανάγκη να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου εκφράζοντας την έντονη ανησυχία της για την από 13-11-2019 τροπολογία του άρθρου 6 παρ. 1 Ν. 3699/2008 του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή.
Συγκεκριμένα, στο άρθρο 2 της ως άνω τροπολογίας αναφέρεται:
«Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως τριακόσιοι (300) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, ενώ στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από τριακόσιοι (300) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με διαγνωσμένη από αρμόδιο δημόσιο φορέα αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04…Ο αριθμός των θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα που προκύπτει σύμφωνα με τα προηγούμενα εδάφια, ισοδυναμεί με αριθμό οργανικών θέσεων».
Όπως έχει ήδη επισημανθεί από την ΟΛΜΕ, από διάφορα ΠΥΣΔΕ, τον Σύλλογο Ελλήνων Γεωλόγων, το ΣΑΚΕΑ, τις ομάδες των αναπληρωτών του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών ΕΑΕ, Χημικών ΕΑΕ, Βιολόγων ΕΑΕ και Γεωλόγων ΕΑΕ), από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και από εμάς ως Ένωση Ελλήνων Φυσικών,αδικούνται κατάφωρα οι εκπαιδευτικοί του κλάδου των ΠΕ04 από τον τρόπο με τον οποίο ορίζονται οι οργανικές θέσεις, ενώ αναμφίβολα οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες, στερούνται της δυνατότητας υψηλής ποιότητας στην διδασκαλία των μαθημάτων των Φυσικών επιστημών στο σύνολό τους.

Κυρία Υπουργέ,
Η εν λόγω ρύθμιση που ορίζει οργανικές θέσεις για εκπαιδευτικό ΠΕ04 μόνο σε σχολεία με πάνω από 300 μαθητές, ουσιαστικά μας αποκλείει από τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων σε Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) καθώς,  όπως σας είναι γνωστό, ο μαθητικός πληθυσμός ανά σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αριθμεί κάτω των 300 μαθητών και στις πλείστες των περιπτώσεων κάτω των 200 μαθητών. Άλλωστε, ακόμα και οι υφιστάμενες κτηριακές υποδομές καθιστούν εκτός πραγματικότητας το παραπάνω όριο.
Αξίζει επίσης, να αναφερθεί, ότι θίγονται ιδιαίτερα οι μαθητές περιοχών της επαρχίας και ειδικότερα των νησιωτικών περιοχών. Αν δεν πραγματοποιηθεί άμεσα διορθωτική παρέμβαση τότε μεγάλος αριθμός μαθητών θα  αποκλειστεί από την υποστήριξη που προσφέρεται στα ΤΕ.
Μάλιστα δε, η ως άνω τροπολογία έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 4 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45/08-03/1996, Τεύχος Α’).
Για τους ανωτέρω λόγους, καθίσταται αναγκαία η τροποποίηση της από 13-11-2019 τροπολογίας.
Εμείς, ως Ένωση Ελλήνων Φυσικών,

Λαμβάνοντας υπόψη ότι:
1.    Η οργανικότητα σε ένα σχολείο ορίζεται από το ωρολόγιο πρόγραμμα και την δυναμικότητα του σχολείου, ήτοι τον αριθμό των τμημάτων που έχουν δημιουργηθεί στο σχολείου ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών που είναι εγγεγραμμένοι και φοιτούν στο σχολείο. Για αυτόν τον λόγο υπάρχουν περισσότερες από μία οργανική θέση ανά ειδικότητα σε κάθε σχολείο. Όταν μειώνεται ο αριθμός των τμημάτων ο νεότερος σε ΦΕΚ διορισμού εκπαιδευτικός, βγαίνει υπεράριθμος και τίθεται στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Αυτό που έγινε ως προς την σύσταση οργανικών στα ΤΕ, δεν έλαβε καθόλου υπόψη την δυναμικότητα των ΤΕ. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των φιλολόγων, στην περίπτωση των οποίων, αν περιοριστούμε μόνο στο κριτήριο ανά του ωρολογίου προγράμματος τότε οι φιλόλογοι ανά ΤΕ,θα έπρεπε να είναι άνω του ενός (1) και αντίστοιχα να ισχύει για τις λοιπές ειδικότητες.
2.    Σύμφωνα με τα δεδομένα των σχολικών κτιρίων, δεν υπάρχουν πλέον κτίρια δυναμικότητας άνω των 300 μαθητών.
Προτείνουμε:
Να κληθούμε σε διάλογο μαζί σας προκειμένω να σας εκθέσουμε την πραγματική κατάσταση σχετικά την ΕΑΕ και τα ΤΕ και να τροποποιηθεί άμεσα η ως άνω τροπολογία ώστε να ληφθεί υπόψη η ομαδοποίηση του μαθητικού δυναμικού των ΤΕ. όπως αυτή λειτούργησε τα τελευταία τρία(3) έτηκαι αντίστοιχα να ιδρυθούν θέσεις ανά κλάδο ανά ΤΕ κάθε σχολικής μονάδας. Με την παραπάνω πρόταση δεν υπάρχει θιγόμενος κλάδος και οι μαθητές κάθε ΤΕ θα έχουν υποστήριξη από εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας σε κάθε μάθημα.
Ειδικότερα:
Α) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.
Β) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.
Γ) Στα πλαίσια του υπολογισμού οργανικών θέσεων στα ΤΕ, να συνυπολογιστούν-ως οργανικές-και οι θέσεις στα ΚΕΣΥ. Σε κάθε ΚΕΣΥ να προβλέπεται η δημιουργία τριών (3) οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (μία θέση για κάθε κλάδο, οι θέσεις ΠΕ04 που αφορούν τα ΚΕΣΥ, στο σύνολό τους, να αποδίδονται σε κάθε ειδικότητα του κλάδου ΠΕ04 με την ίδια ποσόστωση που ισχύει για τις οργανικές των ΤΕ).

Κυρία Υπουργέ,
Είμαστε βέβαιοι για την κατανόηση από την πλευρά σας, της σοβαρότητας των αιτημάτων μας και παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας, εξετάζοντας τα ανωτέρω διαλαμβανόμενα αναδιατυπώνοντας κατάλληλα την από 13-11-2019 τροπολογία του άρθρου 6 παρ. 1 Ν. 3699/2008 του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Με τιμή
Για την Ένωση Ελλήνων Φυσικών
Ο  Πρόεδρος
Στράτος Θεοδοσίου
Καθηγητής Αστροφυσικής



https://www.eef.gr/articles/epistoli-tis-eef-pros-tin-upourgo-paideias-gia-tis-proslipseis-twn-fusikwn-stin-eidiki-agwgi

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 742
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #316 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 08:24:26 μμ »
63 άτομα
Αρα εχουμε κατευθειαν 63 λιγοτερος αναπληρωτες μαθηματ ειδικης...

Αποσυνδεδεμένος Marigo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #317 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 10:51:18 μμ »
Το επιχείρημα να υπάρχει ΠΕ03 ή ΠΕ04 ειναι άτοπο τελείως. Δεν νοείται να υπάρχει ΤΕ με ΠΕ04 και καθόλου ΠΕ03. Γιατι όπως λέει και η ΕΕΦ οι μαθητές θα στερούνται τη δυνατότητα υψηλής ποιότητας στη διδασκαλία των Μαθηματικων σε αυτή τη περίπτωση, που ειναι η βάση όλων των επιστημών.

ΥΓ: Ίσως θα πρεπει να λάβει γνώση και η Μαθηματική Εταιρεία.

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #318 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 10:57:11 μμ »

Αποσυνδεδεμένος math.efi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #319 στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 11:20:00 μμ »
Το επιχείρημα να υπάρχει ΠΕ03 ή ΠΕ04 ειναι άτοπο τελείως. Δεν νοείται να υπάρχει ΤΕ με ΠΕ04 και καθόλου ΠΕ03. Γιατι όπως λέει και η ΕΕΦ οι μαθητές θα στερούνται τη δυνατότητα υψηλής ποιότητας στη διδασκαλία των Μαθηματικων σε αυτή τη περίπτωση, που ειναι η βάση όλων των επιστημών.

ΥΓ: Ίσως θα πρεπει να λάβει γνώση και η Μαθηματική Εταιρεία.
Πολυ σωστα!!!

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #320 στις: Δεκέμβριος 03, 2019, 12:24:23 πμ »
Το επιχείρημα να υπάρχει ΠΕ03 ή ΠΕ04 ειναι άτοπο τελείως. Δεν νοείται να υπάρχει ΤΕ με ΠΕ04 και καθόλου ΠΕ03...

Ενώ το να υπάρχει ΤΕ με ΠΕ03 χωρίς ΠΕ04 είναι οκ σωστά;  ;D



Δεν μπορείς να συμπληρώσεις ωράριο με τίποτα; Κινδυνεύεις να διασχίσεις ολόκληρο δρόμο για το απέναντι σχολείο να κάνεις το μάθημά σου ή ακόμα χειρότερα να μπλέξεις με ..πανελλήνιες;; Κανένα πρόβλημα.. Ζήτα τώρα και εσύ να διδάξεις γεωλογία-γεωγραφία, μπορείς!
πληροφορίες: εδώ.

Αποσυνδεδεμένος Marigo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα Ένταξης (T.E.). Tι; πως; γιατί;
« Απάντηση #321 στις: Δεκέμβριος 03, 2019, 01:45:16 πμ »
Ενώ το να υπάρχει ΤΕ με ΠΕ03 χωρίς ΠΕ04 είναι οκ σωστά;  ;D
Είτε το κατανοείς είτε όχι η λογική λέει οτι στα ΤΕ ξεκινάμε με τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. Στο δημοτικο ξεκινάμε με τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και όχι με τις Φυσικη. Ακόμη και η επιστήμη σου ξεκινάει με τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. Δανείζεσαι τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ για να προχωρήσεις στην επιστήμη σου. Τώρα εσυ μπορει να θες να κανεις και Πυρινικη Φυσικη σε ΤΕ για να συμπληρώσεις ωρες. Δικαίωμα σου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2019

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1003134
  • Σύνολο θεμάτων: 17293
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 222
Σύνολο: 245

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.