0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απο την αλλη, ο νομος πουθενα δεν λεει οτι ο καθηγητης του ΤΕ διδασκει ενα μαθημα αποκλειστικα (πχ αρχαια ή μαθηματικα).
Ο μαθητης του ΤΕ δεν αξιολογειται αποκλειστικα με βαση το τι εγραψε, αλλα με βαση την εικονα του ολη τη χρονια.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς... Την ώρα των Μαθηματικών, τα παιδιά που ανήκουν στο τμήμα ένταξης φεύγουν από την τάξη και κάνουν μαθηματικά με άλλον καθηγητή, τον Μαθηματικό Ειδικής Αγωγής. Αυτός διδάσκει αποκλειστικά. Όχι, μπαίνει και σε αυτόν βαθμός Α τετραμήνου, βαθμός
Θέλω να ρωτήσω το εξής. Όπως μας ενημέρωσε και η διευθύντρια, τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για τους μαθητές που παρακολουθούν στο κανονικό τμήμα και στους μαθητές που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης. Δεν ξέρω αυτό στην πράξη κατά πόσο αποδίδει.Εμείς όταν καθίσαμε να βγάλουμε θέματα για τις εξετάσεις, η συνάδελφος στο τμήμα ένταξης δεν είχε προλάβει να κάνει ένα ολόκληρο κεφάλαιο επικαλούμενη τους πολύ αργούς ρυθμούς του μαθήματος. Έτσι το αφαιρέσαμε ενώ εμείς το είχαμε κάνει και είχαμε δώσει και μεγάλη έμφαση μάλιστα σε αυτό.Δεν είχε κάνει και πολλές επιμέρους παραγράφους άλλων κεφαλαίων επικαλούμενη τον ίδιο λόγο.Όσον αφορά το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων, όταν εμείς προτείναμε κάποια θέματα, είπε ότι οι μαθητές στο τμήμα της είναι αδύνατον να ανταπεξέλθουν και θα πρέπει να βάλουμε πολύ πολύ απλά προκειμένου να είναι στο επίπεδο αυτών που διδάχθηκαν.Έτσι, οι εξετάσεις μας ακολούθησαν τον ρυθμό των μαθητών του τμήματος ένταξης προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια...Θέσαμε το θέμα στην διευθύντρια, αλλά ήταν ανένδοτη γιατί σύμφωνα με τον νόμο έπρεπε να μπουν κοινά θέματα. Και στις Πανελλήνιες κοινά είναι μας είπε. Δίκιο έχει βέβαια. Αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν τα θέματα στις ενδοσχολικές να είναι κοινά...
"Κοινά θέματα και οικείος καθηγητής" είναι ο καθηγητής της "κανονικής" τάξης : Αυτό λέει ο Νόμος.Προτείνεις αλλαγή του Νόμου;
Απο την αλλη, ο νομος πουθενα δεν λεει οτι ο καθηγητης του ΤΕ διδασκει ενα μαθημα αποκλειστικα (πχ αρχαια ή μαθηματικα).Επειδη ειχαμε αυτο το θεμα φετος, ο συμβουλος ειπε οτι ο καθηγητης του ΤΡ βοηθα τα παιδια και δεν αναλαμβανει αποκλειστικα τη διδασκαλια ενος μαθηματος, ετσι δεν υπαρχρι το φαινομενο τα παιδια να διδασκονται διαφορετικα.Επισης, τα θεματα ειναι κοινα αλλα διαβαθμισμενα ως προς τη δυσκολια. Ο μαθητης του ΤΕ δεν αξιολογειται αποκλειστικα με βαση το τι εγραψε, αλλα με βαση την εικονα του ολη τη χρονια.
Ας πουμε, χαριν οικονομιας, οτι συμφωνω μαζι σου.Οταν, ονως, ο συμβουλιος εα (αυτος ο "αχρηστος", οπως υπονοεις) αυτα που λεει προφορικα τα δινει και γραπτα και οταν οι συμβουλοι γενικης αγωγης συμφωνουν μαζι του κσι δινουν τις ιδιες οδηγιες και, ακομα περισσοτερο, οταν αυτα που λεει εφαρμοζονται και πετυχαινουν, τοτε μαλλον δεν ειναι λαθος και βασικα δεν ειναι ανεφαρμοστα
Μωρέ εμένα με νοιάζει εσύ που παρόλο που είσαι από την αθμια μπορείς και αντιλαμβάνεσαι το "ηλίθιο" της κατάστασης. Από εκεί και πέρα το ότι ένας σύμβουλος γράφει μπούρδες που δεν βασίζονται πουθενά και έρχονται σε αντίθεση με την νομοθεσία (δες την μπούρδα που είπε για τις εξετάσεις) δεν σημαίνει ότι νομιμοποιούνται. Σοβαροί συνάδελφοι θα τον γράψουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους ως είθισται όταν έχουμε "ανόητους" που μπαίνουν σε ξένα χωράφια. Όσο για τους άλλους συμβούλους που λες, αμφιβάλλω να έδωσαν κάτι γραπτό, άντε να κάνουν την πάπια και να πετάνε την ευθύνη στον παντογνώστη αθμιο σύμβουλο. Λυπάμαι μόνο τους συναδέλφους που είναι στον χώρο του και είναι στην αρχή της καριέρας τους.
Δεν ειπα οτι συμφωνω μαζι σου. Ειπα οτι το κανω χαριν οικονομιας! Δεν εχω ουτε το χρονο ουτε τη διαθεση βα σπυ αλλαξω τον τροπο που σκεφτεσαι!Οσο για τους συμβουλους, που επιμενεις να τους ακυρωνεις, τα εδωσαν ΟΛΑ γραπτα σε δηγιες τους για τις εξετασεις.Σε ενημερωτικες ημεροδες που εγιναν καθ' ολη τη διαρκεια της χρονιας, εγινε κατανοητος ο τροπος λειτουργιας του τε ετσι οποως συντομα τον περιεγραψα. Τα τε λειτοργησαν συμπληρωματικα προς την γενικη ταξη, οι βαθμοι μπηκαν σε συνεργασια, οπως και τα θεματα και δεν υπηρξε κανενα αποκυτως προβλημα.
για χάριν οικονομίας δεν σχολιάζω γιατί δεν έχω ως στόχο να σε πείσω για κάτι που είναι εκτός του αντικείμενου σου, παρόλα αυτά οφείλω να ρωτήσω με βάση τα όσα έγραψες παραπάνω. Έδωσαν δηλαδή, γραπτώς, οδηγία στους καθηγητές ότι θα βαθμολογήσουν στις εξετάσεις με βάση και την προσπάθεια του μαθητή; Αν όντως υπάρχει γραπτώς το παραπάνω και επομένως είναι δημόσιο έγγραφο μπορείς να μας δώσεις έναν σύνδεσμο να το δούμε;
όχι, ο οικείος καθηγητής του μαθητή του ΤΕ είναι και ο γενικής και ο ειδικής
Θέλω να ρωτήσω το εξής. Όπως μας ενημέρωσε και η διευθύντρια, τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για τους μαθητές που παρακολουθούν στο κανονικό τμήμα και στους μαθητές που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης. Δεν ξέρω αυτό στην πράξη κατά πόσο αποδίδει.
Θέσαμε το θέμα στην διευθύντρια, αλλά ήταν ανένδοτη γιατί σύμφωνα με τον νόμο έπρεπε να μπουν κοινά θέματα. Και στις Πανελλήνιες κοινά είναι μας είπε. Δίκιο έχει βέβαια. Αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν τα θέματα στις ενδοσχολικές να είναι κοινά...