*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη  (Αναγνώστηκε 161419 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #210 στις: Ιουνίου 20, 2017, 05:42:16 pm »
Θέλω να ρωτήσω το εξής. Όπως μας ενημέρωσε και η διευθύντρια, τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για τους μαθητές που παρακολουθούν στο κανονικό τμήμα και στους μαθητές που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης. Δεν ξέρω αυτό στην πράξη κατά πόσο αποδίδει.
Εμείς όταν καθίσαμε να βγάλουμε θέματα για τις εξετάσεις, η συνάδελφος στο τμήμα ένταξης δεν είχε προλάβει να
κάνει ένα ολόκληρο κεφάλαιο επικαλούμενη τους πολύ αργούς ρυθμούς του μαθήματος. Έτσι το αφαιρέσαμε ενώ εμείς το είχαμε κάνει και είχαμε δώσει και μεγάλη έμφαση μάλιστα σε αυτό.
Δεν είχε κάνει και πολλές επιμέρους παραγράφους άλλων κεφαλαίων επικαλούμενη τον ίδιο λόγο.
Όσον αφορά το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων, όταν εμείς προτείναμε κάποια θέματα, είπε ότι οι μαθητές στο τμήμα της είναι αδύνατον να ανταπεξέλθουν και θα πρέπει να βάλουμε πολύ πολύ απλά προκειμένου να είναι στο επίπεδο αυτών που διδάχθηκαν.

Έτσι, οι εξετάσεις μας ακολούθησαν τον ρυθμό των μαθητών του τμήματος ένταξης προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια...
Θέσαμε το θέμα στην διευθύντρια, αλλά ήταν ανένδοτη γιατί σύμφωνα με τον νόμο έπρεπε να μπουν κοινά θέματα. Και στις Πανελλήνιες κοινά είναι μας είπε. Δίκιο έχει βέβαια. Αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν τα θέματα στις ενδοσχολικές να είναι κοινά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:50:38 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #211 στις: Ιουνίου 20, 2017, 10:03:37 pm »
"Κοινά θέματα και οικείος καθηγητής" είναι ο καθηγητής της "κανονικής" τάξης : Αυτό λέει ο Νόμος.
Προτείνεις αλλαγή του Νόμου;

Εννοούνται αυτές οι "δυσαρμονίες" εκ των ενόντων.

Η "αξιολόγηση" ενός μαθητή (και που παρακολουθεί το ΤΕ) ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ τα θέματα εξετάσεων:
Είναι και ο όλος τρόπος,
όπως και ο τρόπος βαθμολόγησης (του κάθε μαθητή) απ'τον οικείο καθηγητή:
ΟΚ: Έτσι (νομίζουμε) ότι είναι.."Έγραψε 12.Πήρε 12"....Σκέψου το.

Είναι κάτι που δεν "καταλαβαίνεις" σε όλα αυτά;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #212 στις: Ιουνίου 20, 2017, 11:18:36 pm »
Όταν υπάρχει δυσαρμονία, τεράστια δυσαρμονία, του κανονικού τμήματος με το τμήμα ένταξης, όταν ο καθηγητής στο τμήμα ένταξης δίδαξε τη μισή ύλη από αυτή που διδάχθηκε το κανονικό τμήμα, όταν στο τμήμα ένταξης διδάχθηκαν μόνο ερωτήσεις κατανόησης και σωστού λάθους γιατί το τμήμα μέχρι εκεί έφτανε, γιατί θα πρέπει ολόκληρη η τάξη να εξεταστεί με βάση το επίπεδο του τμήματος ένταξης;
Όταν έρχεται ο καθηγητής ένταξης και λέει "παιδιά στο τέλος θα βάλουμε μόνο σωστό λάθος και πολύ απλές ασκήσεις που η λύση τους θα έιναι το πολύ μισή γραμμή, γιατί εγώ αυτές δίδαξα μέσα στη χρονιά, γιατί μέχρι εκεί έφτανε το επίπεδο των 3 μαθητών στο τμήμα ένταξης που είχα" γιατί θα πρέπει οι υπόλοιποι 100 μαθητές της τάξης να ακολουθήσουν αυτόν τον ρυθμό;

Έναν προβληματισμό έθεσα, Ναι φυσικά προτείνω αλλαγή του νόμου. Επειδή υπάρχει ένας νόμος, δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται να του ασκούμε κριτική και να θέτουμε ερωτήματα κατά πόσο στην πράξη αυτός ο νόμος είναι σωστός. Οι νόμοι είναι για να αλλάζουν όταν αποδεικνύονται ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #213 στις: Ιουνίου 20, 2017, 11:40:14 pm »
Απο την αλλη, ο νομος πουθενα δεν λεει οτι ο καθηγητης του ΤΕ διδασκει ενα μαθημα αποκλειστικα (πχ αρχαια ή μαθηματικα).
Επειδη ειχαμε αυτο το θεμα φετος, ο συμβουλος ειπε οτι ο καθηγητης του ΤΡ βοηθα τα παιδια και δεν αναλαμβανει αποκλειστικα τη διδασκαλια ενος μαθηματος, ετσι δεν υπαρχρι το φαινομενο τα παιδια να διδασκονται διαφορετικα.
Επισης, τα θεματα ειναι κοινα αλλα διαβαθμισμενα ως προς τη δυσκολια. Ο μαθητης του ΤΕ δεν αξιολογειται αποκλειστικα με βαση το τι εγραψε, αλλα με βαση την εικονα του ολη τη χρονια.

Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:50:38 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #214 στις: Ιουνίου 21, 2017, 03:54:20 pm »
Απο την αλλη, ο νομος πουθενα δεν λεει οτι ο καθηγητης του ΤΕ διδασκει ενα μαθημα αποκλειστικα (πχ αρχαια ή μαθηματικα).
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς... Την ώρα των Μαθηματικών, τα παιδιά που ανήκουν στο τμήμα ένταξης φεύγουν από την τάξη και κάνουν μαθηματικά με άλλον καθηγητή, τον Μαθηματικό Ειδικής Αγωγής. Αυτός διδάσκει αποκλειστικά.

Ο μαθητης του ΤΕ δεν αξιολογειται αποκλειστικα με βαση το τι εγραψε, αλλα με βαση την εικονα του ολη τη χρονια.
Όχι, μπαίνει και σε αυτόν βαθμός Α τετραμήνου, βαθμός

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #215 στις: Ιουνίου 21, 2017, 06:19:31 pm »
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς... Την ώρα των Μαθηματικών, τα παιδιά που ανήκουν στο τμήμα ένταξης φεύγουν από την τάξη και κάνουν μαθηματικά με άλλον καθηγητή, τον Μαθηματικό Ειδικής Αγωγής. Αυτός διδάσκει αποκλειστικά.



Όχι, μπαίνει και σε αυτόν βαθμός Α τετραμήνου, βαθμός
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #216 στις: Ιουνίου 22, 2017, 03:18:10 am »
Θέλω να ρωτήσω το εξής. Όπως μας ενημέρωσε και η διευθύντρια, τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για τους μαθητές που παρακολουθούν στο κανονικό τμήμα και στους μαθητές που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης. Δεν ξέρω αυτό στην πράξη κατά πόσο αποδίδει.
Εμείς όταν καθίσαμε να βγάλουμε θέματα για τις εξετάσεις, η συνάδελφος στο τμήμα ένταξης δεν είχε προλάβει να
κάνει ένα ολόκληρο κεφάλαιο επικαλούμενη τους πολύ αργούς ρυθμούς του μαθήματος. Έτσι το αφαιρέσαμε ενώ εμείς το είχαμε κάνει και είχαμε δώσει και μεγάλη έμφαση μάλιστα σε αυτό.
Δεν είχε κάνει και πολλές επιμέρους παραγράφους άλλων κεφαλαίων επικαλούμενη τον ίδιο λόγο.
Όσον αφορά το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων, όταν εμείς προτείναμε κάποια θέματα, είπε ότι οι μαθητές στο τμήμα της είναι αδύνατον να ανταπεξέλθουν και θα πρέπει να βάλουμε πολύ πολύ απλά προκειμένου να είναι στο επίπεδο αυτών που διδάχθηκαν.

Έτσι, οι εξετάσεις μας ακολούθησαν τον ρυθμό των μαθητών του τμήματος ένταξης προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια...
Θέσαμε το θέμα στην διευθύντρια, αλλά ήταν ανένδοτη γιατί σύμφωνα με τον νόμο έπρεπε να μπουν κοινά θέματα. Και στις Πανελλήνιες κοινά είναι μας είπε. Δίκιο έχει βέβαια. Αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν τα θέματα στις ενδοσχολικές να είναι κοινά...

το ότι πρέπει να είναι κοινά είναι το μόνο σίγουρο και απόλυτα σωστό
Μαθηματικός είσαι ή πληροφορικός γιατί μπερδεύτηκα

"Κοινά θέματα και οικείος καθηγητής" είναι ο καθηγητής της "κανονικής" τάξης : Αυτό λέει ο Νόμος.
Προτείνεις αλλαγή του Νόμου;


όχι, ο οικείος καθηγητής του μαθητή του ΤΕ είναι και ο γενικής και ο ειδικής

Απο την αλλη, ο νομος πουθενα δεν λεει οτι ο καθηγητης του ΤΕ διδασκει ενα μαθημα αποκλειστικα (πχ αρχαια ή μαθηματικα).
Επειδη ειχαμε αυτο το θεμα φετος, ο συμβουλος ειπε οτι ο καθηγητης του ΤΡ βοηθα τα παιδια και δεν αναλαμβανει αποκλειστικα τη διδασκαλια ενος μαθηματος, ετσι δεν υπαρχρι το φαινομενο τα παιδια να διδασκονται διαφορετικα.
Επισης, τα θεματα ειναι κοινα αλλα διαβαθμισμενα ως προς τη δυσκολια. Ο μαθητης του ΤΕ δεν αξιολογειται αποκλειστικα με βαση το τι εγραψε, αλλα με βαση την εικονα του ολη τη χρονια.

προφανώς ο σύμβουλος είναι της πρωτοβάθμιας και καλό είναι να κρατάει τις ιδέες του για την πρωτοβάθμια αφού δεν έχει καμία σχέση με την β/θμια τους μαθητές/εκπαιδευτικούς/αντικείμενα, τα περί κυλιόμενων προγραμμάτων μπορεί να τα εφαρμόσει στην α/θμια και σε μικρές τάξεις μέχρι τα παιδιά να αποκτήσουν στρατηγικές μετά αν συνεχιστεί αυτό τα παιδιά μένουν γνωστικά πίσω. Στην
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 22, 2017, 03:35:39 am από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #217 στις: Ιουνίου 22, 2017, 11:41:36 am »
Ας πουμε, χαριν οικονομιας, οτι συμφωνω μαζι σου.

Οταν, ονως, ο συμβουλιος εα (αυτος ο "αχρηστος", οπως υπονοεις) αυτα που λεει προφορικα τα δινει και γραπτα και οταν οι συμβουλοι γενικης αγωγης συμφωνουν μαζι του κσι δινουν τις ιδιες οδηγιες και, ακομα περισσοτερο, οταν αυτα που λεει εφαρμοζονται και πετυχαινουν, τοτε μαλλον δεν ειναι λαθος και βασικα δεν ειναι ανεφαρμοστα
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #218 στις: Ιουνίου 22, 2017, 03:42:02 pm »


Ας πουμε, χαριν οικονομιας, οτι συμφωνω μαζι σου.

Οταν, ονως, ο συμβουλιος εα (αυτος ο "αχρηστος", οπως υπονοεις) αυτα που λεει προφορικα τα δινει και γραπτα και οταν οι συμβουλοι γενικης αγωγης συμφωνουν μαζι του κσι δινουν τις ιδιες οδηγιες και, ακομα περισσοτερο, οταν αυτα που λεει εφαρμοζονται και πετυχαινουν, τοτε μαλλον δεν ειναι λαθος και βασικα δεν ειναι ανεφαρμοστα

Μωρέ εμένα με νοιάζει εσύ που παρόλο που είσαι από την αθμια μπορείς και αντιλαμβάνεσαι το "ηλίθιο" της κατάστασης. Από εκεί και πέρα το ότι ένας σύμβουλος γράφει μπούρδες που δεν βασίζονται πουθενά και έρχονται σε αντίθεση με την νομοθεσία (δες την μπούρδα που είπε για τις εξετάσεις)  δεν σημαίνει ότι νομιμοποιούνται. Σοβαροί συνάδελφοι θα τον γράψουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους ως είθισται όταν έχουμε "ανόητους" που μπαίνουν σε ξένα χωράφια. Όσο για τους άλλους συμβούλους που λες, αμφιβάλλω να έδωσαν κάτι γραπτό, άντε να κάνουν την πάπια και να πετάνε την ευθύνη στον παντογνώστη αθμιο σύμβουλο. Λυπάμαι μόνο τους συναδέλφους που είναι στον χώρο του και είναι στην αρχή της καριέρας τους.


Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #219 στις: Ιουνίου 22, 2017, 04:32:26 pm »

Μωρέ εμένα με νοιάζει εσύ που παρόλο που είσαι από την αθμια μπορείς και αντιλαμβάνεσαι το "ηλίθιο" της κατάστασης. Από εκεί και πέρα το ότι ένας σύμβουλος γράφει μπούρδες που δεν βασίζονται πουθενά και έρχονται σε αντίθεση με την νομοθεσία (δες την μπούρδα που είπε για τις εξετάσεις)  δεν σημαίνει ότι νομιμοποιούνται. Σοβαροί συνάδελφοι θα τον γράψουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους ως είθισται όταν έχουμε "ανόητους" που μπαίνουν σε ξένα χωράφια. Όσο για τους άλλους συμβούλους που λες, αμφιβάλλω να έδωσαν κάτι γραπτό, άντε να κάνουν την πάπια και να πετάνε την ευθύνη στον παντογνώστη αθμιο σύμβουλο. Λυπάμαι μόνο τους συναδέλφους που είναι στον χώρο του και είναι στην αρχή της καριέρας τους.


Δεν ειπα οτι συμφωνω μαζι σου. Ειπα οτι το κανω χαριν οικονομιας! Δεν εχω ουτε το χρονο ουτε τη διαθεση βα σπυ αλλαξω τον τροπο που σκεφτεσαι!

Οσο για τους συμβουλους, που επιμενεις να τους ακυρωνεις, τα εδωσαν ΟΛΑ γραπτα σε δηγιες τους για τις εξετασεις.

Σε ενημερωτικες ημεροδες που εγιναν καθ' ολη τη διαρκεια της χρονιας, εγινε κατανοητος ο τροπος λειτουργιας του τε ετσι οποως συντομα τον περιεγραψα. Τα τε λειτοργησαν συμπληρωματικα προς την γενικη ταξη, οι βαθμοι μπηκαν σε συνεργασια, οπως και τα θεματα και δεν υπηρξε κανενα αποκυτως προβλημα.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #220 στις: Ιουνίου 22, 2017, 09:57:27 pm »

Δεν ειπα οτι συμφωνω μαζι σου. Ειπα οτι το κανω χαριν οικονομιας! Δεν εχω ουτε το χρονο ουτε τη διαθεση βα σπυ αλλαξω τον τροπο που σκεφτεσαι!

Οσο για τους συμβουλους, που επιμενεις να τους ακυρωνεις, τα εδωσαν ΟΛΑ γραπτα σε δηγιες τους για τις εξετασεις.

Σε ενημερωτικες ημεροδες που εγιναν καθ' ολη τη διαρκεια της χρονιας, εγινε κατανοητος ο τροπος λειτουργιας του τε ετσι οποως συντομα τον περιεγραψα. Τα τε λειτοργησαν συμπληρωματικα προς την γενικη ταξη, οι βαθμοι μπηκαν σε συνεργασια, οπως και τα θεματα και δεν υπηρξε κανενα αποκυτως προβλημα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #221 στις: Ιουνίου 22, 2017, 10:48:36 pm »
για χάριν οικονομίας δεν σχολιάζω γιατί δεν έχω ως στόχο να σε πείσω για κάτι που είναι εκτός του αντικείμενου σου, παρόλα αυτά οφείλω να ρωτήσω με βάση τα όσα έγραψες παραπάνω.  Έδωσαν δηλαδή, γραπτώς, οδηγία στους καθηγητές ότι θα βαθμολογήσουν στις εξετάσεις με βάση και την προσπάθεια του μαθητή;
Αν όντως υπάρχει γραπτώς το παραπάνω και επομένως είναι δημόσιο έγγραφο μπορείς να μας δώσεις έναν σύνδεσμο να το δούμε;

Θα το ψαξω οταν γυρισω στο γραφειο.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #222 στις: Ιουνίου 23, 2017, 12:51:53 am »


όχι, ο οικείος καθηγητής του μαθητή του ΤΕ είναι και ο γενικής και ο ειδικής



Σε σχέση με το παραπάνω, απλά να πω ότι οικείος διευθυντής των μαθητών είναι ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι του κάθε σχολείου: Χα χα!!
"Ερμηνείες" πολλές για το τι εννοεί ο Νόμος για το ....ος καθηγητής, φαίνεται να υπάρχουν..... :o

Να θυμίσω παλιότερο κείμενό μου:

1) Η πλειοψηφία των μαθητών του Τ.Ε. "εξετάζονται για γραπτό βαθμό" στη

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #223 στις: Αυγούστου 26, 2017, 06:21:41 pm »
Θέλω να ρωτήσω το εξής. Όπως μας ενημέρωσε και η διευθύντρια, τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για τους μαθητές που παρακολουθούν στο κανονικό τμήμα και στους μαθητές που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης. Δεν ξέρω αυτό στην πράξη κατά πόσο αποδίδει.

Παράθεση
Θέσαμε το θέμα στην διευθύντρια, αλλά ήταν ανένδοτη γιατί σύμφωνα με τον νόμο έπρεπε να μπουν κοινά θέματα. Και στις Πανελλήνιες κοινά είναι μας είπε. Δίκιο έχει βέβαια. Αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν τα θέματα στις ενδοσχολικές να είναι κοινά...

Συνάδελφε, τα θέματα βεβαίως και μπορούν να είναι διαφορετικά, βάσει της νομοθεσίας:
"Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου"

Αρκεί λοιπόν ο διδάσκων καθηγητής να δώσει χωριστά θέματα στους μαθητές για τους οποίους "συντρέχει αποχρών λόγος". Είναι παράλογο να τα διαφοροποιήσει για όλους τους υπόλοιπους μαθητές όπως κάνατε στο δικό σας σχολείο!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182513
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.