0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όχι, συνάδελφε, δεν δημιουργείται μόνο αναστάτωση, αλλά πλήρης καταστροφή και διάλυση οικογενειών που προσπαθούν εδώ και χρόνια να ενωθούν...Όχι, το κακό είναι πολύ μεγάλο. Να υπάρξουν κυρώσεις για όσους δήλωσαν ψευδή στοιχεία, αλλά όχι και ακύρωση της όλης διαδικασίας! Να ακυρωθούν τότε και οι μεταθέσεις που είχαν γίνει παλαιότερα βάσει μορίων που είχαν πολλοί συγκεντρώσει από τις οργανικές τους στα ξερονήσια ενώ υπηρετούσαν στο υπουργείο ή σε γραφεία εκπ/σης ή σε βουλευτικά γραφεία "για τις ανάγκες της υπηρεσίας"!
Επίσης αποτελεί γρίφο για δυνατούς λύτες αν οι θεσμοί αποδεχτούν τη επανασύσταση 4000 οργανικών στη δ/θμια σε περίπτωση ακύρωσης, αφού δεν μπορούμε να προβούμε σε μονομερείς ενέργειες. Αλλά τι ενδιαφέρει αυτό κάποιους ''συναδέλφους'' της α/θμιας;
Ο/η συναδελφος vadi μας εκανε την τιμη και διαβασε για τη διαφορα στις οργανικες Αθμιας (σχολεια) και Βθμια ( επικρατεια), δε συγκρατησε ομως τις προτασεις μας για επανασχεδιασμο με δεδομενες ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ θεσεις.Δυστυχως οι υποχρεωτικα μεταταγμενοι παιζουν ολοι την ιδια κασσετα και θεωρουν οτι το θεμα τους θα ληξει συντομα. Ακομα και απειραχτοι να μεινουν, το τι θα γινει μετεπειτα ειναι αγνωστο. Εχει τοσες τρυπες η διαδικασια που 5,λαθη ήψεματα να βρεθουν θα πεσει πελεκυς επι δικαιων κ αδικων... Και δε μιλαω μονο για εκπαιδευτικους, γιατι αν βρεθουν 'λαθη' θα ανοιξουν οι ασκοι του αιολου κ για ελεγκτικους μηχανισμους...
Επιτέλους άρχισε να μπαίνει τάξη μετά το «μπάχαλο» που δημιούργησε ο Ν. 4172 στην εκπαίδευση. Δημοσιεύτηκε πριν από λίγο το πρώτο σχετικό σχέδιο νόμου:
Αυτό που κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ή σκοπίμως κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν είναι ότι έπρεπε να είχε γίνει ήδη η μεταφορά των οργανικών από τη δ/θμια στην α/θμια γιατί αυτός ήταν και ο λόγος που έκαναν οι περισσότεροι μετάταξη.
Για τους υφιστάμενους κλάδους 2 είναι τα τινά.1) Αυτό που ζητάει ο Μπράτης2) Συνεξέταση ΟΛΩΝ σε συγκεκριμένα οργανικά κενά βάσει μορίων Αθμιας. Πάλι μέσω edata, τα μόρια των μεταταγμένων έχουν ήδη αναχθεί σε μόρια Αθμιας.