0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πέρα από τον έλεγχο, απλή αριθμητική χρειάζεται για να καταλάβει κανείς... Μπήκαν περισσότεροι από τις προσφερόμενες θέσεις...! Για να μην πούμε για τα υπόλοιπα...
Δεν φταίω εγώ αν απομονώνεις μια φράση...και δεν διαβάζεις όλο το σχόλιο.Για τα υπόλοιπα αν έχεις αποδείξεις υπάρχει και η δικαιοσύνη.
Φυσικά και διάβασα όλο σου το σχόλιο. Ωστόσο, απομονώνω ένα μόνο στοιχείο για να δείξω ότι το γεγονός ότι έχουν εισέλθει στην Α/θμια υπερδιπλάσιοι από τις προσφερόμενες θέσεις 1) δημιουργεί πρόβλημα σε όλους 2) αποδεικνύει ότι η διαδικασία δεν τηρήθηκε σωστά.
Όταν το ολοήμερο ή την ευέλικτη θα την κάνει ο καθηγητής γαλλικών, ο δάσκαλος δεν πρόκειται ποτέ να μπει στη Β' Αθήνας. Μπορεί να μετακινηθεί και στη Δυτική Αττική...
Αυτό είναι αλήθεια, το ίδιο συμβαίνει και στην Ανατολική Αττική όσον αφορά στους ξενόγλωσσους ΠΕ05.Αρχικά,τοποθετήθηκαν με ωράριο 16 ωρών ώστε να έχουν όλοι ώρες και στη συνέχεια τους αύξησαν το ωράριο δίνοντάς τους ώρες στο ολοήμερο και στην ευέλικτη ζώνη...Οι πιο πολλοί δε απο αυτούς κάνουν φύλαξη εφόσον δεν έχει προβλεφθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα η διδασκαλία της γαλλικής στο Ολοήμερο σχολείο. Φανταστείτε πόσοι ΠΕ70 πλήττονται απο αυτές τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων μεταταγμένων...!Και δικαίως παλεύουν οι δάσκαλοι και μακάρι και να δικαιωθούν...!
Βεβαιως και δεν ειναι ηλικιακο το θεμα και σαφως υπαρχουν εξαιρετικοι συναδελφοι δασκαλοι.Λυπαμαι πολυ που τους χρησιμοποιειτε καποιοι για να ασκησετε και αλλες πιεσεις, εσυ τους χρησιμοποιεις αν δεν το καταλαβες για ιδιον οφελος οχι εγω.Οσο για το αν θεωρουμαι συναδελφος αν με δεις θα ντραπεις, 23 χρονια στην πλατη και 131 μορια δεν ειναι απλως πολλα εινα παρα παρα πολλα!!!
Δεν έθιξα την επαγγελματική και προσωπική πορεία κανενός...Παρέθεσα μια μαρτυρία και εξέφρασα την προσωπική μου άποψη όσον αφορά τις διεκδικήσεις της ΔΟΕ. Οι ''αθρόες'' μετατάξεις σε κάποιες περιοχές δημιούργησαν καραμπόλες με αποτέλεσμα να καλύψουν ωράριο άλλων ειδικοτήτων προκειμένου να δικαιολογήσουν το ωράριό τους.Το ίδιο θα έκανε και η ΟΛΜΕ εάν δάσκαλοι έρχονταν στη Β/θμια και κάλυπταν ώρες καθηγητών. Το κάθε σωματείο παλεύει για τα μέλη του κατα το δοκούν.
Αν τελικά χρειαστεί να δημοσιεύσω τον πίνακα των υποχρεωτικά μεταταγμένων όλων και για 3203 τα μόρια μετάθεσης 2013 (από τους 3654, γιατί τόσους βγάζω εγώ), υπόσχομαι (αν δεν προλάβω αμέσως, σε λίγο καιρό) δίπλα από κάθε όνομα να υπάρχει ένας αριθμός που θα είναι η φάση ικανοποίησης. Βάσει αυτού και των μορίων μετάθεσης (όχι μετάταξης) μπορεί να φανεί (με μερικά if και and) ποιο ή ποια ήταν σε κάθε περιοχή μετάταξης το άτομο λαγός που τράβηξε και τους άλλους.Να το πω λαγό και να μην το πω αλλιώς... Αυτόν τον πίνακα πρέπει οι υποχρεωτικά μεταταγμένοι να τον κάνουν σημαία (φυσικά εννοώ όσους θα αθωώνει μια τέτοια προσέγγιση)...
Πάντως, το προκλητικότερο από όλα είναι πως κάποιοι νομίζουν ότι και να κουκούλωνε το θέμα τώρα το ΥΠΟΠΑΙΘ, θα στεκόμασταν οι υπόλοιποι με σταυρωμένα χέρια να κοιτάμε και να χειροκροτάμε.Τέλος πάντων, ο Νόμιμος το έχει πιάσει το νόημα και κινείται σωστά. Προτείνει κάποια σωστά και έχει αντιληφθεί αρκετά τα δεδομένα.Δείγμα του ότι νιώθει πως σε κάθε περίπτωση δικαιούται τη μετάταξη.Άλλοι μάλλον δεν το νιώθουν αυτό και εθελοτυφλούν.Αν τελικά χρειαστεί να δημοσιεύσω τον πίνακα των υποχρεωτικά μεταταγμένων όλων και για 3203 τα μόρια μετάθεσης 2013 (από τους 3654, γιατί τόσους βγάζω εγώ), υπόσχομαι (αν δεν προλάβω αμέσως, σε λίγο καιρό) δίπλα από κάθε όνομα να υπάρχει ένας αριθμός που θα είναι η φάση ικανοποίησης. Βάσει αυτού και των μορίων μετάθεσης (όχι μετάταξης) μπορεί να φανεί (με μερικά if και and) ποιο ή ποια ήταν σε κάθε περιοχή μετάταξης το άτομο λαγός που τράβηξε και τους άλλους.Να το πω λαγό και να μην το πω αλλιώς... Αυτόν τον πίνακα πρέπει οι υποχρεωτικά μεταταγμένοι να τον κάνουν σημαία (φυσικά εννοώ όσους θα αθωώνει μια τέτοια προσέγγιση)...
Το ΥΠΟΠΑΙΘ θα έπρεπε να καλέσει ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, αιρετούς ΚΥΣΔΕ/ΚΥΣΠΕ και τους προέδρους των επιστημονικών ενώσεων, να τους ενημερώσει για τα αποτελέσματα του ελέγχου εγγράφως, να τους προτείνει τις δυνατές λύσεις με τα υπέρ και τα κατά και να ζητήσει την άποψη τους εντός συντόμου χρονικού διαστήματος(3-4 ημέρες). Επίσης πρέπει να αναρτήσει τα μόρια και τις προτιμήσεις των 5700 αιτήσεων.Αντί να ενεργήσει έτσι, αφήνει το θέμα να σέρνεται και να δημιουργούνται αντιπαλότητες.